Προς το περιεχόμενο

MaNoS-4-

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    238
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή MaNoS-4-

Artist

Artist (1/4)

1

Φήμη

  1. Τι εννοεις οτι η καρτα ειναι πολυ καλη για να εχεις το audacity? Παρε τη focusrite που βρηκες σε b stock. Μην πετας λεφτα σε behringer.
  2. Το παραδειγμα με τα αυτοκινητα που εγραψα πρι το καταλαβες; Επισης η συνδεσμολογια της καρτας που αναφερεις δεν υπερτερει σε κατι. Μην την παρεις τη συγκεκριμενη κ γενικα μην παρεις καρτες που εχουν επιλογες για direct και playback στο monitor section. Εχεις στις αγγελιες focusrite saffire pro με 100 ευρω. Ειναι πολυ τιμια επιλογη.
  3. Ο λογος που ρωταμε καποια πραγματα σε ενα φορουμ ειναι για να παρουμε απαντησεις. Εσυ ναι μεν ρωτας αλλα νομιζω ιδανικα θα ηθελες οι αλλοι να συμφωνησουν οτι η behringer των 80 € ας πουμε ειναι σουπερ κ ολα καλα. Για να γραφεις στερεο πληκτρα θα παρεις μια καρτα με ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 εισοδους. Επισης και το pa50 που ανεφερες ειναι στην κατηγορια παιχνιδιων οποτε καλο θα ηταν να ψαχτεις λιγο με midi. Θα ανακαληψεις τεραστιες διαφορες σε ηχους. Εγω εχω plugins αλλα επειδη εχω nord piano και korg kronos προτιμω το hardware για τους περισσοτερους ηχους. Ελπιζω να σε οδηγησουμε στην σωστη κατευθυνση τελικα
  4. Φιλε μου killbill η ηχογραφιση ειναι ακριβο σπορ. Τα 50-90-150 ευρω που αναφερεις δε φτανουν ουτε για καλωδια κ βυσματα. Αφου κολλας τοσο πολυ στα λεφτα αν και μιλαμε για μικροποσα καλυτερα μαζεψε μερικα χρηματα για να μπορεις να κινηθεις πιο ανετα. Εσυ κοιτας 2 εξοδους και 2 εισοδους πχ κ λες γιατι η μια εχει 60 κ η αλλη 160; Γιατι ενα Kia 1.4 εχει 10 χιλιαρικα καινουριο κ ενα Audi 25? Πιο μπακαλικο πραδειγμα δε γινεται να σου δωσω! Παρε κατι επωνυμο που να εχει παραπανω πραγματα απο τις μεχρι τωρα αναγκες σου γιατι συντομα θα χρειαστεις κατι παραπανω κ θα εχεις ηδη χασει γιατι το behringer των 80 ευρω μην μπεις στον κοπο να το βγαλεις στις αγγελιες για πανω απο 35€ Αν πας σε επωνυμες λυσεις εχεις μεταπολιτικη αξια. Σε παω πολυ μακρια αλλα επειδη ο τροπος που δουλευεις ειναι λιγο περιεργος κ σιγουρα οχι συγχρονος θα διαπιστωσεις αν παρακολουθησεις καποια tutorials για recording στο ιντερνετ οτι χρειαζεσαι τελικα παντα περισσοτερα απο αυτα που νομιζεις!
  5. Η εντολη αποκλειεται να μην κανει τιποτα γιατι την χρησιμοποιω. Δεν ξερω αν πηρες κατα γραμμα το "+" που εβαλα...η αν απλα δουλευεις σε Mac και τοτε σιγουρα αλλαζει. Παντως πατωντας alt και Τ ανοιγοκλεινει το mediabay πανω δεξια.Εγω εξαρχης νομισα οτι αυτο εψαχνες...δεν πηγε το μυαλο μου οτι ηταν τοσο απλο αυτο που δεν εβρισκες!
  6. Ειδες καμια απαντηση και το κρινεις αυτο?Εγω εκρινα σωστο να απαντησω.Τωρα αν ελαβε απαντηση στο τηλ η σε πμ δε μπορω να το ξερω δεν εχω φτασει σε τετοια επιπεδα. Πολλα ποστ μενουν αναπαντητα απλα επειδη εχει "περασει" η ημερομηνια τους. Και επειδη ο Γιαννης ειναι του "μαγαζιου" δεν θα εγραφε αλλα 3 ποστ απο κατω με το γνωστο περιεχομενο... "Κανεις ρε παιδια?" 8)
  7. Αν και δεν το χω μπροστα μου δοκιμασε alt + T ...νομιζω αυτο ειναι,
  8. Κατεβαζω το mp3 και το βαζω σε lufs meter.Υπαρχει και ενα site που λεγεται loudness penalty και δειχνει ποσο θα κατεβει η θα ανεβει ενα κομματι στην καθε πλατφορμα και εκει μεσα κανεις drag and drop και παλι ολα τα εμπορικα βρισκει οτι πρεπει να κατεβουν γυρω στα 7 db
  9. Ολα τα κομματια που ειναι σε top ten παιζουν κατω απο -10 lufs συμφωνα με δικες μου μετρησεις.. O0 ο πολεμος τελειωσε στη θεωρια μονο νομιζω..και εχουν και overs για να μην ξεχνιομαστε...
  10. Αν ξερεις να ακους ολα αυτα που λες περι διαφορων (που συμφωνω απολυτα) ακουγονται σε ολα τα μεσα που ειπες..απλα εγω απορω πως ενω υπαρχει γραμη απο τις πλατφορμες αυτες οτι παιζει στα τοσο lufs κτλ τι νοημα εχει να το αγνοουν αφου η πλατφορμα θα τους κατεβασει στο στανταρντ της..εκτος αν δεν τους κατεβαζει ΟΛΟΥΣ..?? O0 O0
  11. Aρα καλα καταλαβα,Πως εξηγεις ομως το γεγονος οτι εμπορικες παραγωγες αν τις τεσταρεις με αυτον τον τροπο και το 0 περνανε κ πολλα "overs" υπαρχουν ..απλα αγνοουν ολα αυτα που λεμε?
  12. Το μυστικο που ειπα δεν ηταν για τα διαφορα Master αλλα γενικα για ολη την διαδικασια της ηχογραφησης-παραγωγης!
  13. Πολυ σωστα..το cd το ανεφερα επειδη το διαχωριζουν και αυτοι τους οποιους παρακολουθω! Το -1 db που λες το τηρεις παντα?Ανεξαρτητα τι export θα κανεις? Πχ αν βαλεις σε ενα vu meter που εχει και δυνατοτητα true peak αλλα και codec επιλογη αναλογα το target που βαζεις μερικες φορες και με -1 db output sealing μπορει να περασει το 0 και να εχει clipping. Eκτος αν δεν καταλαβα σωστα κατι απο αυτα που εγραψες στον τροπο που χρησιμοποιεις!
  14. Nα τος ο πρωτος... 8) Απολυτα σεβαστο αυτο που λες εγω το γενικευω μιλαω για ολη τη φαση : ενορχηστρωση-μιξη-παραγωγη. Το mastering ουτε και γω το ακουμπαω ουτε για πλακα... απλα μιλαω για επιτυχημενους ανθρωπους του χωρου στην Ελλαδα που κανουν τις εμπορικες παραγωγες και τις οχι και τοσο αλλα με αξιολογα αποτελεσματα.
  15. Αυτο εννοουσα και γω απλα το ειπες αναλυτικα. Απο κει και περα ο πολεμος τελειωσε στις πλατφορμες αλλα αν παρατηρησεις απο ξενους mastering enginears(ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ) λενε οτι αλλο master κανουν για streaming και αλλο για cd. Εκτος θεματος.. εχω παραπονο που οι κορυφαιοι παραγωγοι του κοσμου δειχνουν απλοχερα τη δουλεια τους και εδω ουτε ενας δεν εχει κανει ενα tutorial.. O0
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου