Προς το περιεχόμενο

riviera

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    144
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή riviera

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Χαίρετε, θα μπορούσε κάποιος να εκτιμήσει την ρεαλιστική εμπορική αξία μιας ακουστική κιθάρας Taylor 510 του 1996? Η κιθάρα είναι NOS, ουσιαστικά ολοκαίνουργια έχοντας μείνει στην σκληρή θήκη της όλα αυτά τα χρόνια, χωρίς την παραμικρή γρατζουνιά και ίχνος χρήσης. Είναι ολόισια δεν χρειάστηκε καν service όταν ήρθε στην κατοχή μου. Δεν έχει cutaway, δεν έχει ηλεκτρικά. Για βοηθήστε μην κάνω κάνα χοντρό λάθος, θέλω να την δώσω καθώς κάθεται και προτιμώ να έχω όργανα που χρησιμοποιούνται καθημερινά. Ευχαριστώ.
  2. Υπάρχει κάποια δοκιμασμένη και ασφαλής λύση για την γρήγορη επαναδημιουργία κάλων στα δάχτυλα; Απείχα απο σοβαρή εξάσκηση εδώ και δυο μήνες και ψάχνω να βρώ λύση ώστε να σκληρήνουν τα ακροδάχτυλα όσο πιο σύντομα γίνεται, καθώς αρχίζω εντατικές πρόβες σε δυο μέρες. Γνωρίζω πως καθημερινή εξάσκηση είναι η μόνη σοβαρή απάντηση απλά προσπαθώ να αποφύγω να ανοίξουν ξανά τα δάχτυλα μου που έχει γίνει στο παρελθόν. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στο μικρό δάχτυλο του αριστερου χεριου και όταν παίζω με τεχνικές που δεν συνηθίζω, π.χ οκτάβες Οποιαδήποτε πρόταση καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ.
  3. Καλημέρα Noiz, Άρχισα να μιξάρω το νέο δίσκο της μπάντας μου και η ηχογράφηση των τυμπάνων έχει γίνει με την Glyn Johns Τεχνική σε ένα πολύ ωραίο δωμάτιο. Κατά το mixing προσπαθώντας να επέμβω με Eq σε ένα απο τα Overhead προς έκπληξη μου συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ να κάνω και πολλά γιατί προκύπτουν phasing flanging θέματα ακόμα και με Linear phase Eq. Οποιαδήποτε πληροφορία για το πως προσεγγίζουμε την μίξη σε μια τέτοια περιπτωση θα ήταν παραπάνω απο ευπρόσδεκτη καθώς έχω βρεί ελάχιστα πράγματα στο net. Panning, Eq, Compression σε ποιά κανάλια, στο group? θα έπρεπε να ευθυγραμίσω τα overhead? Απο κανάλια έχω στην διάθεσή μου τα δυο overhead, μπότα και snare καθώς και άλλα δυο έξτρα room mics στα 3-4 περίπου μέτρα πάνω απο το set. Ευχαριστώ.
  4. Η συμβουλή του Loki είναι πολυ σωστή. Άσχετα τώρα απο την ερώτηση που έκανες η αγορά ενός απλού καλού ενισχυτή μακροπρόθεσμα θα σου γλιτώσει σίγουρα χρήμα και εκνευρισμό και θα σου προσφέρει μια καλή πλατφόρμα για να διαμορφώσεις τον ήχο σου. Τώρα για την ερώτηση σου στις αγγελίες έχω δει τα radial πετάλια που είναι κλασσικά στο είδος τους, ίσως να τα τσέκαρες. Υπάρχουν και πολύ πιο φτηνές λύσεις βέβαια, π.χ. ΜΙ audio crunch box και ακόμα πιο φτηνές απο αυτό.
  5. Αν θέλεις να γράψεις ή να παραθέσεις ένα ποστ με την σωστή χρήση του Inflator, θα με ενδιέφερε να το ξαναδοκιμάσω. Φαντάζομαι το χρησιμοποιείς τελευταίο και με 100% το process και παίζεις με το Input και το Curve?
  6. Δεν θέλω να κάνω hijack στο ποστ του παιδιού, απλά αναφέρω αυτό: Απο το άρθρο του SOS για το Pre-Process section του limiter που είναι ακριβώς η ίδια επεξεργασία που κάνει το Inflator αλλά με fixed curve. http://www.soundonsound.com/sos/may06/articles/ptworkshop_0506.htm Sony are not afraid to point out that this section adds distortion but also go on to explain the potential benefits when used on appropriate program content. Όπως είπα εξαρτάται απο το υλικό και σίγουρα προσθέτει παραμόρφωση, ειδικά σε πολύπλοκες μίξεις. Εάν το χρησιμοποιείς σε μεμονωμένα track για συγκεκριμένο λόγο μια χαρά είναι αλλά για κάτι πιο σοβαρό και ειδικά σε master bus για εμένα προσωπικά δεν λειτουργεί. Εύχρηστο, γρήγορο, εντυπωσιακό ναι αλλά ταυτόχρονα απρόβλεπτο με πολλά artifacts και αρκετές φορές πολυ σκληρά αποτελέσματα. Γι'αυτό και δεν το προτείνω στο παιδί για αυτή την εφαρμογή. Υπάρχουν πολυ καλύτερες επιλογές π.χ. Voxengo Elephant και ένα σωρό άλλα.
  7. Έχω παρατηρήσει ότι σε κομμάτια με όργανα με γρήγορο attack και πολύ περιεχόμενο σε χαμηλομεσαίες π.χ. ακόρντα πιάνου δυνατά παιγμένα σε χαμηλά registers πάντα μου κάνει κάτι άσχετα distortion, πολύ μικρής διάρκειας βέβαια αλλά υπήρχαν. Δεν λέω οτι το κάνει παντού, εξαρτάται απο το περιεχόμενο, πιο συχνά συνέβαινε όταν προηγούταν μια σχετική ησυχία. Απλά εάν ένα Plug το φοβάμαι το αφήνω γρήγορα στην άκρη και χρησιμοποιώ κάτι άλλο για να είμαι γενικά σίγουρος ότι δεν μου ξέφυγε κάτι π.χ. απο βιασύνη. Ούτε γουστάρω να στήνω έναν ήχο και μετά να ξαναρχίζω απο την αρχή επειδή παραμορφώνει σε ένα σημείο σε όλο το κομμάτι το plugin. Είναι κρίμα αυτό γιατί κατα τα άλλα μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αυτό που έκανε στο track και τόσο ξεκούραστα αλλά τι να το κάνεις; Έχω και ηχεία που δεν συγχωρούν (Yamaha MSP5) αλλά το άκουγα και απο τα ακουστικά.
  8. Στο limiter οτιδήποτε πάνω απο 5-6 db reduction είναι πολυ για μένα, εκτός και αν είναι πολύ σποραδικά τα σημεία στα οποία συμβαίνει. Πρέπει να αναπνέει ο limiter και να μην δουλεύει ΣΥΝΕΧΩΣ. Ένα καλό κόλπο π.χ με τα L1 L2 L3 των waves είναι να κατεβάζεις το μεσαίο control.Αυτό όσο κατεβάζεις "δίνει περισσότερα db" στο Limiter αλλά κατεβάζει και το output ώστε να μένεις στην ίδια ένταση. Αρχίζεις και ανεβάζεις σταδιακά το reduction μέχρι να ακούσεις να αλλάζει ο ήχος του track. Στην ίδια ένταση λοιπόν κάνεις A/B με και χωρίς το limiter, εάν φευγουν μπάσα ή ακούς παραμoρφώσεις πρέπει να ελαττώσεις τα db. Συνήθως 1-2 db πάνω απο το σημείο στο οποίο άλλαξε ο ήχος του track είναι ένα καλό σημείο. Δεν πρέπει ο limiter να σου πειράζει τις συχνότητες εν ολίγης και ο μόνος τρόπος να το καταλάβεις αυτό είναι σε χαμηλές εντάσεις κάνοντας A/B βάζοντας και βγάζοντας τον limiter στα ίδια rms. Αλλιώς πάντα θα γουστάρεις το πιο δυνατό. Όταν το βρείς ανεβάζεις το ceiling στο -0.1 και είσαι έτοιμος. Για μένα ο master bus compressor είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο, κομπρεσσαρω όσο γουστάρω και μετά στον limiter το πολυ 3 db reduction.
  9. Ίσως είναι καλύτερα κατά το πρώτο export ώστε να γλιτώσεις ένα export. Το Inflator ανάλογα μετο κομμάτι μπορεί και να δώσει καλά αποτελέσματα, μπορεί και να παραμορφώνει όμως σε σημεία, είναι παράξενο plugin στο οποίο έχεις έλαχιστο έλεγχο το οποίο δεν μπορώ να πω οτι θα πρότεινα. Ένα ζεστό comp με 3-4db compression και σχετικά μεγάλο release (V-Comp, SSL Comp π.χ.) Μετά ένα απαλό EQ κατεβάζοντας 1-2 db τις περιοχές στα χαμηλομεσαία που συνήθως είναι πολύ πυκνές και σου στερούν definition και ότι άλλο θες (smile curve?) και ένα limiter με ceiling όμως -0.2 db εάν κάνεις export σε mp3, αλλιώς -0.1 σε wav.
  10. Εγώ απλά είχα πεθάνει στο γέλιο την πρώτη μέρα που έπιασα την Taylor στα χέρια μου. Είχα και τις άλλες εκεί για σύγκριση και δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ήταν αστείο και στενάχωρο ταυτόχρονα μία κιθάρα με την οποία αν μη τι άλλο έκανα την δουλειά μου ξαφνικά να μεταμορφώνεται σε κουπί. Απ'την άλλη ξέρω τόσο κόσμο που έχει στην κατοχή του hi-end όργανα ή γενικά εξοπλισμό που απλά πάει χαμένος. Επίσης, Δεν μπορώ να βρώ τα pdf για το setup ούτε στο site της Taylor ούτε μέσω Google. Απ'ότι κατάλαβα τα έχουν κατεβάσει, σύμφωνα και με κάποια forum, όταν άλλαξαν το site. Εάν τα έχει κανένας ενημερώνει. Ευχαριστώ.
  11. Ε τότε άσε τις χορδές και το πληκτρολόγιο και πιάσε το μπάσο ASAP. :)
  12. Καλή ιδέα αυτή με το νέo saddle, αντί να δουλεύεις με το original. Μάλλον εκεί θέλει δουλειά και η δική μου, ο λαιμός είναι ολόισιος (σχεδον), το nut μια χαρά φαίνεται απλά το action απο το ένατο τάστο και μετά είναι πιο ψηλό απο ότι θα ήθελα κυρίως απο την πάνω πλευρα. Το βλέπω δηλαδή στο ίδιο το saddle οτι η μπάσα πλευρά είναι αισθητά πιο ψηλά και το νιώθω στο παίξιμο. Κατα τα άλλα το μόνο "θέμα" που εχω δει μέχρι στιγμής είναι σε κάποιες περιπτώσεις μπαρέ ή συνθετα ανοικτά πιασίματα χαμηλά στην ταστιέρα (μετά το 7ο) υπάρχει buzz χορδών πίσω απο τα χέρια μου (απ'την πλευρά του nut), σαν να συντονίζονται οι χορδές και χτυπούν στα τάστα (τα οποία είναι τα πιο μικροσκοπικά που έχω δει ποτέ, ίσως για αυτό) Δεν είμαι κάποιος τρελός εκτελεστής, μουσική έγραφα απο πάντα, δικά μου πράγματα και ποτέ δεν ήμουν σε φάση βιρτουόζος, απλα έπαιρνα απο κάθε όργανο που έβρισκα μπροστά μου αυτό που χρειάζεται η κάθε ηχογράφηση και πάντα ήθελα ο ήχος να ναι καθαρός. Απλά με τις ακουστικές που είχα υπήρχε ένα όριο παιξίματος πέρα απο το οποίο απλά δεν το σήκωνε η κιθάρα, τώρα ξαφνικά συνειδητοποιώ οτι υπάρχουν όργανα που δεν σε περιορίζουν αλλά ίσα ίσα σε προκαλούν να παίξεις το κάτι παραπάνω. Μου την σπάει αυτό το πράγμα, το ίδιο έπαθα με την ηλεκτρική μέχρι που μετά απο πολλά χρόνια άλλαξα σε κάτι καλύτερο. Διαμορφώνεις συνήθως μια ιδέα του πως παίζει ένα όργανο γενικά απο το πρώτο σχετικά καλό στο οποίο θα μάθεις και το στυλ που αναπτύσεις έχει μέσα του τους περιορισμούς ενός "κατώτερου" οργάνου, μέχρι που κάποια στιγμη αλλάζεις όργανο και για πολύ καιρό παίζεις σαν "ανάπηρος". Δηλαδή αν δεν κάνεις σύντομα την αλλαγή υποθηκεύεις πολύ το παίξιμό σου. Εγώ μάλλον σε αυτή την περίπτωση το παράκανα.
  13. MC402 Boost/Overdrive Νόμιζα ότι ήταν χαλασμένο αλλά δεν ήταν.
  14. Mistral ευχαριστώ για τις συμβουλές και την επιμονή σου. Κάθε πράγμα στον καιρό του όμως. Για κάποιο λόγο δεν μου σκάει ακόμα να επέμβω σε ένα τέτοιο όργανο. Στις ηλεκτρικές μου φαίνονται απλά τα πράγματα γιατί σε βοηθούν και τα hardware και ως εκ τούτου δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω για setup. Φυσικά μου έχει τύχει όργανο που νόμιζα ότι δεν διορθώνεται να το πάω σε τεχνικό και να μου γύρισε σούπερ. Αλλά είμαι φουλ DIY, δεν βγαίνει αλλιώς. Τώρα σε ένα ακριβό ακουστικό όργανο 20 ετών που δεν έχει παίξει ποτέ και που λογικά δεν του έχει γίνει ποτέ setup δεν το θεωρώ κακή ιδέα να απευθυνθώ σε κάποιον ειδικό γιατί υπάρχει περίπτωση να στήσει έτσι το όργανο που να αποδίδει πολύ καλύτερα απ' ότι θα κατάφερνα εγώ. Έτσι το σκέφτομαι. Αρχίζω και ευχαριστιέμαι πολύ την κιθάρα, άλλο επίπεδο.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου