Εγώ θα στεκόμουν και στο περί τονικότητας.
Το βομβαρδίσεις με συνεχόμενα τραγούδια σε ίδια τονικότητα είναι εξίσου κουραστικό για τον ακροατή όσες αλλαγές να γίνονται στα τέμπο, ύφος κλπ και σχεδόν δε θα καταλαβαίνει τι πάει στραβά.
Με μία λέξη, μονοτονία.
Πάντα προσπαθούσα να αλλάζω τις τονικότητες ακόμα και με ένα ημιτόνιο πάνω/κάτω απο κει που είναι ο τραγουδιστής ώστε αφενός να μην βγω απο το comfort zone του (αχ αυτό το comfort zone.....) και αφετέρου να υπάρχει πλουραλισμός στο ηχόχρωμα.
Άλλωστε όλα τα όργανα σονάρουν διαφορετικά σε κάθε τονικότητα.
Ο gmoukou σχολίασε στου Αετός, το "__defart_videos" Music
Η καλύτερη tremolo σύνθεση για κλασική κιθάρα ever written (κατ' εμε) παλούκι απ'τα λίγα
Οι περισσότεροι θα ψήφιζαν υπέρ Requerdos de Alhambra (και δε δίνω άδικο)
Augustin Barrios και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!
Ο gmoukou απάντησε στου vagelism το ερώτηση Ξεκινώντας
ή θα μπορούσαν όλα να είναι απλά μόνιτορ στα οποία έχουν δρομολογίσει το ίδιο οπτικό σήμα και κάτι όχι τόσο κομπλικέ.
Δεν παρατήρησα να έχουν διαφορετικά μετρήματα/υποδιαιρέσεις του μέτρου μεταξύ τους ώστε να χρειάζονται sync.
Θα μπορούσε να είναι κάλλιστα ένας απλός μετρονόμος για PC και να τον έστειλαν fullscreen μέσω screen extension (όπως κάνει κανείς και με τα workspaces σε ένα DAW)
Βέβαια όλα τα παραπάνω υποθέσεις, ίσως και αποτυχημένες, λόγω του logo. Θα μπορούσαν όμως να λειτουργήσουν και σαν προτάσεις προς τον @vagelism.
Εκτός αν χρειάζεται ντε και καλά το συγκεκριμένο της κοκακολα
Σε όλες τις περιπτώσεις είχα αποσκευή κάτω και σακίδιο πλάτης + κιθάρα επάνω.
Αυτό δε ξέρω κατα πόσο ισχύει. Ισως κάποιος άλλος να μας διαφωτίσει.
Πάντως στην περίπτωση της British που ανέφερα παραπάνω, η κιθάρα ήταν μεν με σκληρή θήκη αλλά δε νομίζω οτι η συγκεκριμένη θήκη μπορούσε να προστατεύσει απο αυτές τις μυθικές χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στον χώρο αποσκευών.
Παρ'όλα αυτά μια χαρά ήταν η κιθάρα όταν την παρέλαβα.
Και μιλάμε για κλασική κιθάρα που οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν κάτι πολύ λεπτά ξύλα.
Παίζει ανάλογα την εταιρία και την πληρότητα της πτήσης.
Υπάρχουν εταιρίες που δε δέχονται σε καμία περίπτωση να πάρεις το μουσικό όργανο μαζί σου εκτός αν πληρώσεις θέση.
Υπάρχουν άλλες που δε θα χρειαστεί να το συζητήσεις καν και θα το βολέψουν σε κάποιο ντουλάπι.
Έχει τύχει να πετάξω με British και να πάρω κλασική κιθάρα με σκληρή θήκη μαζί μου στο πήγαινε (την έβαλαν σε μια άδεια θέση) και στο έλα λόγω πληρότητας της πτήσης (μιλάμε τίγκα όμως) ήταν ανένδοτοι και την έστειλαν με τις βαλίτσες χωρίς χρέωση που και αυτό δεν παίζει πάντα (το έμφραγμα που κόντεψα να πάθω μέχρι να φτάσουμε ας μη το συζητήσουμε. Ευτυχώς σώα η κιθαρούλα μου)
Σε πτήσεις εσωτερικού δεν είχα ποτέ θέμα. Πάντα μαζί μου, την φρόντιζαν οι αεροσυνοδοί (εξαιρείται η ryanair που δεν έχω εμπειρία αλλά φαντάζομαι οτι εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα).
Όπως και νά'χει, μεγάλο θέμα είναι ο όγκος του οργάνου.
Με ένα μαντολίνο δε θα έχεις πουθενα πρόβλημα.
Με μαλακή θήκη κιθάρας πάει κ έρχεται.
Με βαλίτσα σκληρή πχ μπάσου πιθανά θα δυσκολευτείς.
Με κοντραμπάσο θα γελάνε και οι ρόδες του αεροπλάνου.
Congrats!
Σκόπευα να στο αναφέρω οτι μου θυμίζει αισθητική Marcus Miller οπότε αυτόματα, δεδομένου οτι αυτή την αισθητική στόχευες, η δημιουργία σου είναι υπερ-επιτυχημένη!
Θεωρώ τεράστιο επίτευγμα το να μπορούμε να αποδώσουμε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που έχουμε φανταστεί!
Και πάλι μπράβο!!
Ήταν σούπερ όλη η φάση!
Εύχομαι ο καθένας ξεχωριστά να απόλαυσε το ταξίδι στην Ιθάκη του γιατί, κακά τα ψέματα, that’s what’s all about (καλά τα βραβεία αλλά πρωτίστως να βγάζουμε την τέχνη από μέσα μας)
Και εις αλλά με υγεία λοιπόν!!!!
Αυτο ευκολα το παίζεις διπλό ταμπλό με το a(L)ttitude και το pace που παίζει ο Ian Pace
Ακουγεται πρόκληση για έναν ντράμερ (στα αυτιά μου τουλάχιστον που δεν είμαι ένας)
Πάντως, αυτός ο TR-8, δε φαίνεται και πολύ τύπος που σκέφτεται "Out of the box" δε φαντάζομαι λαμπρό μέλλον μαζί του
Για μένα, ανεξαρτήτως οργάνου και προφανώς σε πλαίσια jam/sight-reading, η πρώτη επαφή θα ερχόταν με το παρακάτω: