Προς το περιεχόμενο

Kako_Skyli

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    79
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Kako_Skyli

0

Φήμη

  1. Χαρηλιατρε τα χρονια περασαν δεν αλλαξες ουτε λιγο ρε φιλε! Καλη χρονια οπως και να εχει! Ο λογος που προτιμω εγω τουλαχιστον το DI ειναι γιατι ενα DI δεν παει ποτε χαμενο και γιατι ποτε δεν ξερεις που μπορει να σου χρησιμευσει.. Απο την αλλη ειναι μικρο και ευκολο στη συνδεση, δεν θελει εξωτερικη τροφοδοσια (ειδικα με την scarlet που εχει phantom) και δεν πιανει τοσο χωρο οσο το TC. Επισεις το ενεργο το DI δεν θα του δημιουργει θεματα με την εμπεδηση ωστε να εχει διαφορες σε ενταση και χροιες που ανεφερε ο παλικαρος παραπανω. Επισεις αν για καποιο λογο θελει να βρισκεται 30μ μακρια απο την καρτα του τοτε θα εχει πολυ χαμηλοτερο θορυβο το σημα που θα εφτανε στην καρτα σε σχεση με το αν χρησημοποιουσε οποιαδιποτε αλλη λυση. Τωρα για το παθητικο, ο μονος λογος που το αναφερω ειναι διοτι ακομη και με αυτο θα γλυτωσει το θορυβο και οπως προανεφερα, ενα DI ειναι παντα χρησημο… μπορει να χρειαστει οπουδιποτε, δεν πιανει χωρο δεν θελει ρευματα. Επισεις μπορει να φαει πατηματα κλωτσιες και γενικοτερη κακομεταχειρηση και να μην παθει τπτ σε αντιθεση με ενα απλο Υ καλωδιο.
  2. Για μενα η πιο απλη και φτηνη λυση ειναι να παρεις ενα απλο DI με 15/20€ ας ειναι και παθητικο, δεν σε ενδιαφερει ετσι και αλλιως… θα κουμπωσεις την κιθαρα στο DI, απο το DI με XLR στην scarlet και απο το link out στον ενισχυτη/πεταλια/πεταλιερες η οτι αλλο εφε εχεις. Ετσι θα ακους το σημα απο τον ενισχυτη αλλα θα γραφεις την κιθαρα καρφι με την μια στον υπολογιστη για το guitar rig σου. Απο την αλλη δε, η scarlet ειναι αρκετα καλη καρτα και με ενα σχετικα αξιολογο υπολογιστη το latency μπορει να φτασει τοσο χαμηλα οσο θα ηταν η καθυστερηση αν στεκοσουν στα 10 μετρα απο τον ενισχυτη σου. Επισεις υπαρχουν ενα καρο καλιτεχνες (κυριως στο εξωτερικο) που το χρησημοποιουν στα live τους στελνοντας με την μια στο PA και ακουνε η με in-ear η απο monitor. Δοκιμασε μηπως χαμηλωσεις το buffer σου στο driver και φτασει το latency σε μια πιο αξιολογη τιμη. Ακομα και για το πιο εκπαιδευμενο αυτι μια τιμη κοντα στα 10ms ειναι μια χαρα.
  3. Ξερω οτι το θεμα ειναι νεκρο εδω και καιρο και παει πολυς χρονος απο τοτε που το ποσταρες... αλλα αν θες ακουστικη μελετη για την επιχειρηση σου πηγαινε σε ενα μηχανικο ηχου... Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι ειναι κακο και για σενα και για την επιχειρηση σου το να ζητας ακουστικη μελετη μεσω φορουμ.. ετσι δεν ειναι! Ελπιζω να μην με παρεξηγησεις.. δεν το λεω κακοπροερετα..
  4. Ο λογος για τον οποιο η κατασκευη room in a room ειναι η καλυτερη λυση, ειναι διοτι το πλωτο πατωμα εμποδιζει την διαδωση του θορυβου μεσω της δομικης κατασκευης (structure borne noise). Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να φτιαξεις μια πλωτη πλατφορμα (και οχι πατωμα) ισα ισα να χωρανε τα drums σου και να εμποδιζεις την διαδωση του κτυπογενη θορυβου η του SBN. Το καλο με την πλωτη πλατφορμα (ας το ονομασουμε ετσι) ειναι οτι μπορεις αν πιανει το χερι σου να την σχεδιασεις με τετοιο τροπο, ωστε εαν μετακομισεις η απλα θες να την μεταφερεις καπου αλλου, να μπορεις να την λυσεις και να την ξαναδεσεις. Οσον αφορα τον πετροβαμβακα. Για λογους υγειας, ειναι η χειροτερη λυση. Εαν τον αφησεις εκτεθημενο στο περιβαλλον και ποσο μαλλον σε κλειστο χωρο, υπαρχει το ενδεχομενο να σου προκαλεσει καρκινο, αναπνευστικα προβληματα και ποιος ξερει τι. Μια πιο υγειηνη προταση ειναι ο υαλοβαμβακας. Παρολα αυτα, ολα τα υλικα που ανοικουν στην κατηγορια mineral fibre matterials ειναι γενικα επικινδυνα για την υγεια. Επισεις οταν θα το δουλεψεις το υλικο (πετροβαμβακας η και υαλλοβαμβακας) καλο θα ηταν να φορας ειδικα γυαλια για εργασια, καθως εαν για καποιο λογο μπει στο ματι σου καποια ειναι κατα πασα πιθανοτητα θα σε τυφλωσει. Για να αποφυγεις ολα αυτα... καλο θα ειναι να φτιαξεις πανελς στα οποια θα βαλεις πετροβαμβακα, και να τα ντυσεις με ενα υφασμα το οποιο σχετικα θα αναπνεει, ετσι θα περιορισεις κατα ενα ποσοστο τις ινες που θα πετανε στον αερα και κατ'επεκταση αναπνεεις. Επισεις εαν αφησεις ενα διακενο μεταξυ τοιχου και πετροβαμβακα, αυτο το διακενο θα σου προσφερει επιπλεον ηχομονοση (διοτι λειτουργει σαν ενα high cut φιλτρο). Η καλυτερη δουλεια παντως που εχεις να κανεις ειναι να βρεις καποιον ειδικο σε αυτα τα θεματα πρωτου ξοδεψεις λεφτα, μιας που υπαρχουν και αλλοι παραγοντες (οπως αυτος της υγειας) και ο ειδικος θα ειναι σε θεση να σου προσφερει τις καλυτερες δυνατες λυσεις.
  5. Γεια σε ολους! Ειναι το πρωτο ποστ που κανω στο φορουμ και η ιδεα ηρθε υστερα απο μια μακροσκελη συζητηση με φιλους συνεργατες η οποια τελικως δεν κατεληξε πουθενα συγκεκριμενα σχετικα με τα reverb processors. Μια μικρη εισαγωγη. Γενικα και απλα το reverb χρησημοποιειται με δυο τροπους, ειτε σαν εφε το οποιο συμβαλει στη διαμορφωση των χαρακτιριστικων του ηχου, οπως περιβαλουσα εντασης, χροιας κλπ, χαρακτηριστικο παραδειγμα τα Disco Snares με το κλασικο gated reverb, ειτε για την χωροτοποθετηση ενως οργανου. Απο αυτα τα δυο ας επικεντρωθουμε στον ορο της χωροτοποθετησης. Για να μην γινει συγχηση με τον ορο χωροτοποθετηση, δηλωνω οτι ο ορος αυτος περιγραφει το ποσο μακρια η κοντα βρισκεται ενα οργανο απο τον "ακροατη". Με αλλα λογια την θεση του οργανου στον αξονα του βαθους. Αυτη η χωροτοποθετηση μπορει να γινει με δυο τροπους: Με την χρηση τεχνητης αντιχησης (reverb processors, ειτε algorithmic ειτε convolution Με τη χρηση της ηχογραφημενης φυσικης αντιχησης του χωρου (Room/ambient mics) Ποιος κατα την γνωμη σας ειναι ο καλυτερος τροπος και γιατι και αν πρεπει να καταφυγουμε στην τεχνιτη αντιχηση τοτε ποια απο τις δυο θα ηταν αισθητικα καλυτερη και γιατι; Γνωμες;
  6. Κατ'αρχην, το οτι εχει dBfs meter η καρτα σου αυτο σημαινει οτι η ενταση που δειχνει δεν ειναι η ενταση της αναλογικης εξοδου σου... αλλα η ενταση στο digital domain... δλδ πριν τον digital to analog converter... αρα το S/N ratio της εξοδου σου ειναι ασχετη με αυτη της εντασης στην εξοδο της καρτας σου. παρολα αυτα εν μερη εχεις δικιο... με απλα λογια για να καταλαβεις το concept... Εστω οτι ενα μηχανημα εχει μια δυναμικη περιοχη απο το 0% μεχρι 100% (δε μιλαω για dB κλπ γιατι τα μαθηματικα θα σε μπερδεψουν). αν το βαλεις να παιξει στα 20% και μετα το περασεις απο ενα μικτη ο οποιος εχει θορυβο 10% τοτε το συνολικο level θα παει στο 30% (20 το σημα σου + 10 ο θορυβος του μικτη). Αν τωρα θελησεις αυτο το 30% να το κανεις διπλασιο στην εξοδο του μικτη πολυ απλα θα δυναμωσεις την εξοδο του μικτη... αυτο σημαινει οτι το 30% το οποιο αποτελειται απο 10noise+20Signal θα γινει 20N+40S... Συμπερασμα?? Ο θορυβος σου αυξηθηκε καθως και το σημα σου... το S/N ratio ομως παρεμεινε το ιδιο... αρα, μην μπερδευεις το S/N με τις κανονικες σταθμες λειτουργιας... αυτο ποθ πρεπει να κανεις ειναι να χρησημοποιεις σηματα τα οποια καλυπτουν οσο το δυνατο περισοτερο την δυναμικη περιοχη της καθε συσκευης.. το καλυτερο ομως ειναι να χρησημοποιεις τις κανονικες σταθμες λειτουργιας... αυτα δλδ που ελεγα στο προηγουμενο ποστ για τα unity gain κλπ
  7. To timestamp μπορει να βοηθησει σε περιπτωση που χρησημοποιεις windows midi (ως πηγη ηχου... το midi δε μεταφερει ηχο.. υποψη). Αν παρολα αυτα εχεις το ιδιο προβλημα και με τα VST instruments τοτε αυτο που πρεπει να κοιταξεις εινει το buffer size... Ποιο buffersize και που?? 1) Στο μενου devices->vst audiobay.... check αρε οτι εχει ενεργο τον asio driver της καρτας σου και στην συνεχεια στην ιδια καρτελα εχει 2 κουμπακια οπου ενα απο τα 2 σε πηγαινει στις ρυθμισεις της καρτας σου... 2) στις ρυθμισεις της καρτας σου κοιτα να δεις αν εχει audio buffer και σκετο buffer... καποιες καρτες το εχουν ξεχωριστα αυτο.. καποιες παλι οχι... κατεβαζοντας το buffer size μικραινει και το latency και δυστυχως ανεβαινει η χρηση του cpu... οποτε κανε καπου ενα συμβιβασμο... 3)αν δεν πιασει τπτ απο ολα αυτα... ASIO4ALL... κατεβασε το.. ειναι free... και ξανα κανε τα παραπανω βηματα...
  8. εν μερη ισχυει... δεν ειναι απλο... αλλα ισχυει... κατ'αρχην βεβαια πρεπει να πουμε οτι αλλο ειναι ο 3διαστατος ηχος σε μια μιξη και αλλο το απλα να στησεις μια μπαντα στον "χωρο" μεσα απο 2 ηχεια... Οταν μιλαμε για πραγματικο 3D ηχο τοτε μιλαμε για DSP... υπαρχουν διαφορα φιλτρα τα οποια στηριζονται πανω στον HRTF (head related transfer function) αλγοριθμο και σου δινουν την δυνατοτητα να τοποθετησεις μια πηγη ηχου επ ακριβως στο χωρο οπου την θες... αυτο βεβαια πετυχαινει μονο με την χρηση ακουστικων... Οταν ομως μιλαμε για 3d ηχο σε μια μιξη χωρις την χρηση DSP.. τοτε στην πραγματικοτητα μιλαμε για 2 διαστασεις... μιλαμε για τον αξονα του πλατους και τον αξονα του βαθους... δλδ μπρος πισω και αριστερα δεξια... Αυτο οπως αναφερεται και παραπανω, το αριστερα δεξια το δημιουργεις με το απλο panning... το δυσκολο ομως ειναι το μπρος πισω... Το μπρος πισω το δημιουργεις με την χρηση reverb... το μυστικο ομως ειναι το πως και ποιο reverb (ως προς το ειδος και οχι ως προς την μαρκα) θα χρησημοποιησεις... Το reverb χρησημοποιειται κατα βαση με 2 τροπους... ο ενας ειναι ο απλα αισθητικος... πχ gated reverb... και ο αλλος ειναι της χωροτοποθετησης.. το μυστικο βρισκεται σε 2 σημεια... 1) μπορεις να χρησημοποιεισεις πχ ενα gated reverb για το snare σου... αν ομως θελεις να το στειλεις πισω (μαζι με ολο το drumset λογικα) τοτε απλα πρεπει να παρεις οτι βγαινει απο τα drums μαζι με τα reverb τους οπου εχουν και να τα περασεις απο ενα αλλο reverb... οσο πιο πολυ reverb βαζεις (με ενα ελαφρη συνδιασμο και στην ενταση) τοσο πιο πολυ πισω τα στελνεις 2) Ποιο ειδος reverb θα χρησημοποιεισεις σε ποιο οργανο? Η απαντηση ειναι απλη... δε θα βαλεις πχ στα drums ενα απλο hall και στην φωνη ενα cathedral... εφοσον ολοι οι μουσικοι παιζουν στον ιδιο χωρο τοτε ολοι πρεπει να εχουν και το ιδιο ειδος reverb ωστε να προσομοιωνεται ο ιδιος χωρος... δεν θα ειναι ο ενας στο μεγαρο μουσικης και ο αλλος στον ναο της αγιας σοφιας... οπως καταλαβενεται δε κολλαει... εφοσον ολοι βρισκονται στον ιδιο χωρο... pan για αριστερα δεξια και reverb για μπρος πισω... σημειωση... πχ το plate reverb δεν ειναι reverb που προσομειωνει χωρο.. οποτε αν προσπαθεισετε να δουλεψετε με κατι τετοιο η παρομοιο... ε σπαταλατε το χρονο σας... ελπιζω να βοηθησα
  9. Κοιτα.. λογικη φαινεται η αλυσιδα σου.. παρολα αυτα... οι εντασεις που πρεπει να χρησημοποιεις ειναι οι εντασεις κανονικης λειτουργιας.. Τι σημαινει αυτο? Πχ, ας παρουμε το out τις καρτας ηχου σου απο τον υπολογιστη... εαν εχει καποια ενδειξη ως 0dB τοτε εκει πρεπει να βρισκεται το out. Αν παλι δεν εχει, τοτε βαλε το out στην κονσολα σου, βρες ενα διακοπτη στην κονσολα που λεει για το input level... εχει επιλογες +4dBu και -10dBu. Εφοσον οπως ειπαμε δεν εχει το μηχανιμα ενδειξη για 0dB (η αλλιως unity gain) τοτε θεωρειται domestic appliance... αρα η επιλογη σου ειναι -10dB. Γιατι το λεω αυτο? Διοτι στην πραγματικοτητα αυτο που ρυθμιζεται δεν ειναι το gain αλλα η εμπεδηση... οσο πιο καλα κανεις match την εμπεδηση τοσο το καλυτερο... λιγοτερος θορυβος, μεγαλυτερη πιστοτητα κλπ συνεχιζω.. εφοσον η καρτα σου οπως ειπαμε δεν εχει ενδειξη για το που βρισκεται το unity gain στο output τοτε ρυθμιζεις αναλογα την κονσολα σου και ολα καλα.. αν παλι η κονσολα σου δεν εχει αυτη την ρυθμιση μην σκας.. η διαδικασια ειναι η ιδια... απλα τα συνδεεις, ανεβαζεις τα fader στο unity gain aka U.G aka 0dB και επισεις το out της κονσολας στο 0. Φτιαχνεις με το wavelab η με καποιο προγραμμα ενα mono-clipaki ροζ θορυβου και το κανεις normalize ωστε να πιανει ολη την δυναμικη περιοχη στο digital domain (θα αναφερθω ξανα σε αυτο). Στην συνεχεια το κανεις playback απο την καρτα ηχου σου και με τα gain της κονσολας τερμα κατεβασμενα και ανεβαζεις την καρτα ηχου μεχρι η εισοδος σου την οποια μπορεις να την δεις πατωντας το κουμπακι pfl να αγγιξει το U.G.. 0dB δλδ. αν δεν φτασει απλα κατεβασε την εισοδο λιγακι (πχ 1/5 τις συνολικης φυσικης κινισης του διακοπτη) και δωσε απο τα gain της κονσολας... μεχρι να φτασει το UG οπως ειπαμε... οκ.. και εισαι ετοιμος εκει... το αμεσως επομενο βημα ειναι να συνδεσεις τα ηχεια... αφου τα συνδεσεις, σιγουρεψου οτι το gain τους ειναι τερμα χαμηλα και στην συνεχεια, σιγουρεψου οτι εχεις τα faders του out της καρτας σου στην κονσολα στο 0, ανεβασε τερμα το μαστερ και ξεκινα να ανεβαζεις σιγα σιγα το gain των ηχειων σου μεχρι το σημειο που θα αρχιζουν να χτυπανε κοκκινο ελαφρα.. μολις το κανεις και αυτο... βαλε το master σου ξανα στο 0 και εισαι ετοιμος... αυτο το κανεις απλα για να βεβαιωθεις οτι δεν θα κανεις καμια βλακεια με τις εντασεις και δε θα τα καψεις... (η καρτα πχ δε παιρνει πολυ επανω... τα gain στην κονσολα απο τα out της καρτας απλα δεν τα αγγιζεις ε και αν καταλαθως τερματισεις το master δε χαλασε και ο κοσμος :P) οσον αφορα αυτο με το 9/10 που ειπε ο φιλτατος δεν ισχυει... η αρχη της αλυσηδας ειναι η καρτα.. αν εισαι στα 16bit τοτε η δυναμικη περιοχη σου περιοριζεται στα 96 περιπου dB... ασχετα με την δυναμικη περιοχη οποιουδιποτε αλλου μηχανιματος βρισκεται στην αλυσιδα... αν πας στα 24 τοτε ανεβαινει στα 114dB... η αρχη της αλυσιδας εχει σημασια που ειναι δεμενη.. οχι οι κρικοι της...
  10. Φιλε μου.. μια τετοια ερωτηση κανονικα μπορει να κοστισει απο τιποτα μεχρι παρα πολλα... τι ακριβως θελεις να κανεις? τι σε ενοχλει? πχ διαβασα το ποστ για την ηχογραφηση κιθαρας... αν εισαι μεταλας πιασε και ντυσε ολο το δωματιο με φελους και πετροβαμβακες (προσοχη με τον πετροβαμβακα ομως γιατι ειναι καρκινογονος... ε μιας που παιζει τοσο πολυ εδω μεσα καλο θα ηταν να το αναφερουμε και αυτο..). Αν εισαι τζαζιστας τοτε θα σου ελεγα παρε πλακακι και πετρα και ντυσε τον χωρο σου με αυτο... σα τζαζιστας ενα καλο ζωντανο χωρο με "ηχω" τον χρειαζεσαι κατα το recording. Τωρα... αν το προβλημα σου ειναι να μην σε ενοχλουν (και να μην ενοχλεις) οι/τους απεναντι... τοτε πρεπει να αναρωτηθεις το εξης... υπαρχει μπαλκονοπορτα στο δωματιο σου?? Αν ναι τοτε θελει ξυλωμα και ειδικη κατασκευη για να μπει και δευτερη καθως και μονωση στο εσωτερικο του διαμερισματος στον τοιχο που βλεπει προς τα εξω... Εχε στο νου σου οτι αλλο η ηχοαπορροφηση και αλλο η μονοση/ηχομειωση... ειναι 2 τελειως διαφορετικα πραγματα... οσον αφορα το αν θες να φτιαξεις τον χωρο σου για να μιξαρεις... ε τοτε κανε αυτο που κανουν και οι περισοτεροι (που ξερουν τουλαχιστον).. ακουστικακια και μονιτορ... συνεχη συγκριση και διορθωση.. εχε στο νου σου οτι το τελικο αποτελεσμα μιας μιξης θα το ακουστει κατα βαση σε καποιο σπιτι.. σε καποιο αμαξι... σε ενα club.. οπως και να εχει παντως.. αυτοι που θα το ακουσουν σε στουντιο μαλλον θα ειναι η εξαιρεση στο target group γενικα... αρα τι σε αγχωνει για αυτο?? ετσι και αλλιως μερικα απο τα μεγαλυτερα εργα του κοσμου ηχογραφηθηκαν και τα μιξαρισαν σε χωρους που δε μπορεις να πεις οτι χριζουν αξιολογης ακουστικης... οκ.. δε θελω να φανει οτι ολοι οσοι προσεχουν τετοια θεματα ειναι βαλκες... αλλα αν υπηρχε η δυνατοτητα δραστικης παρεμβασης στον χωρο σου τοτε θα μιλαγα υπο διαφορετικη βαση... απο την στιγμη ομως που δεν υπαρχει... στεισε τα πραγματα σου.. κανε τις δουλειες σου ως εχεις... και μετα προσπαθισε να δεις πως θα αντιμετοπισεις τα προβληματα που προκειπτουν... αυτη την στιγμη ειναι σα να ρωτας πως θα ρυθμισεις το κυβωτιο ταχυτητων σε μια φερραρι χωρις καν να την εχεις... με συγχωρεις αν γινομαι κυνικος.. αλλα αν εχεις 30 χρονια και σε αυτη την δουλεια και βλεπεις τον νεο κοσμο να ψαρωνει με τις μπαρουφες που "παρουσιαζει" η μουσικη βιομηχανια και να ριχνει ολη του την ενεργεια να δημιουργησει συνθηκες παρα να δημιουργησει κανονικα.. ε τοτε τσατιζεσαι.. :P
  11. Αφου το εχεις ηδη τοτε γιατι δεν το δοκιμαζεις? Δλδ αν σου πουν 3-4 εδω μεσα συμπεριλαμβανομενου και μενα οτι δεν κανει για την δουλεια που το θες, τι θα κανεις; θα το πεταξεις; Γραψε κατι, ακου το και μετα κρινε μονος σου η στειλε μας να ακουσουμε και εμεις και να σχολιασουμε το αποτελεσμα...
  12. Λαθος φιλε μου... :) Τα στασιμα κυμματα δεν μπορουν να αποφευχθουν... σε 3διαστατους χωρους παντα... απλα μαθαινεις να τα αντιμετοπιζεις να τα μετριαζεις και να ζεις με αυτα οσον αφορα την ακουστικη. Αν θες να το αναλυσουμε περετερω ας ανοιξουμε ενα καινουριο θεμα.. μην ειμαστε off topic.. Μια καλη αρχη παντως για να παρεις μια ιδεα οσον αφορα τα στασιμα θα βρεις στο wikipedia.. βαλε keywords standing waves acoustics και δες... καλυτερα να μελετας παρα να στιριζεσαι σε φημες η οποιες αλλιωνονται απο στομα σε στομα λες και παιζεις σπασμενο τηλεφωνο...
  13. Φιλε μου, εαν βρισκοσουν στην φυλακη και ειχες αυτο τον τροπο σκεψης τοτε θα επρεπε στα ντουζ να κουβαλας και ενα κουτακι βαζελινη... γιατι αν ειναι να σου την "κατσουν" ας σου την "κατσουν" ανωδηνα.. οχι στα στεγνα... Οποιος γνωριζει στοιχειωδης ακουστικη μπορει να κατανοησει οτι δεν υπαρχουν στανταρ κανονες τυπου "μακρια απο γωνιες ταβανια τοιχους κλπ..." Να ψαξει να βρει εναν ειδικο ο οποιος να ειναι ειδικος και οχι "ειδικος" να πληρωσει κατι τις παραπανω και να γινει σωστη δουλεια... αλλιως να παει να παρει μια βαζελινη και την συνεχεια την ξερεις... Υπαρχουν ανθρωποι στην ελλαδα οι οποιοι ειναι πολυ αξιολογοι και ξερουν πολυ καλα τι κανουν αλλα χαρη σε αυτη την νοοτροποια ψωμολυσανε.. Φυσικο ειναι ομως.. εδω στο ελλαδισταν τα ξερουν ολοι ολα... σορρυ κιολας...
  14. mr_maze σκοπος μου δεν ηταν να σε μειωσω παντως... απλα ηθελα να τονισω οτι, οπως λες και εσυ δεν κανουμε κατι αν δεν ξερουμε τι κανουμε... ακομα και αν καποιος αλλος ισχυριζεται οτι ξερει τι κανει. Εμενα προσωπικα μου ειχε τυχει νεοτερος να βρεθω σε ενα προβαδικο.. τζαμαραμε και καποιος πανιβλακας λογο του οτι ειχε προβλημα με την γειωση εκοψε την γειωση απο καποιο μηχανημα.. το αποτελεσμα ηταν την ωρα που πλησιαζω το μικροφωνο να τραγουδισω να αγγιξει το χειλος μου στο μικ και να ξυπνησω μετα απο κανα 10 λεπτο... λιποθυμισα φυσικα απο το σοκ... επεσαν ασφαλειες.. το χειροτερο ηταν το εγκαυμα που επαθα... αν το ρευμα φτασει στο σασι.. υπαρχει περιπτωση και να μην το καταλαβεις... τουλαχιστον οταν την επαθα εγω, ολα λειτουργουσαν τελεια... τωρα φιλε vasil_io αυτο συμβαινει για τον εξης λογο... θα στο πω πολυ μπακαλικα ομως.. εαν ειχες τπτ οθονες φωτα η dimmer πανω στο πολυμπριζο κλπ αυτα δημιουργουν ηλεκτρικους θορυβους που πηγαινουν στην γειωση... οταν τα μηχανηματα συνδεονται μεταξυ τους μεσω της γειωσης τοτε αυτος ο θορυβος επιρεαζει την λειτουργια του καθε μηχανηματος.. οταν προκειται για οθονες η φως η παρεμβολη αυτη δεν φαινεται... αν ομως προκειται για ηχο τοτε δυστυχως η παρεμβολη ακουγεται... οταν εκοψες την γειωση σου προφανως απομονοσες το μηχανημα απο αυτη την παρεμβολη και για αυτο σταματησε να κανει θορυβο... με κινδυνο βεβαια να γινεις εσυ η γειωση και να καεις μαζι με τα μηχανηματα σου. Ενας γενικος κανονας στο P.A. ειναι οτι δεν συνδεεις ποτε μα ποτε μηχανηματα ηχου στην ιδια φαση με τα μηχανηματα φωτισμου και οτιδιποτε αλλο... (και οταν λεω φαση μιλαω για παροχη ρευματος)
  15. o yameth το ειπε... θα τα καψεις ολα και θα καεις και εσυ... εχει απολυτο δικιο... τα fender τα μπασα για παραδειγμα (και αλλα οχι μονο αυτα κιθαρες κλπ) θα εχεις παρατηρησει οτι οταν δεν αγγιζεις τις χορδες ακουγεται ενας θορυβος και ως δια μαγειας μολις τις πιασεις ο θορυβος εξαφανιζεται... αυτο οφειλεται στο οτι το μπασο εχει μια γειωση στην γεφυρα (εκει που δενουν οι χορδες) και οταν ο μουσικος παιζει γειωνει το οργανο και δεν κανει θορυβο... Η ταση η οποια γειωνεις κρατοντας απλα τις χορδες ειναι της ταξεως μερικων mVolt.. ελαχιστη.. για πες μου τωρα τι θα γινονταν εαν με τα δαχτυλα σου γειωνες 220V?? Ο ηλεκτρισμος, εαν εχει την δυνατοτητα να διαλεξει μεταξυ εσενα και της γης θα διαλεξει την γη και οχι εσενα... Εαν τωρα μεσο του καλωδιου περασουν 220V θα καψεις το καλωδιο (κυριολεκτικα θα λιωσει εαν μιλαμε για απλο mic η instrument καλωδιο) και θα καψεις τα παντα που ειναι συνδεδεμενα πανω στην συσκευρη με την "γειωση"... συμπερασμα! ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΜΕ ΓΕΙΩΣΕΙΣ
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου