Προς το περιεχόμενο

Maniac

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    81
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον Maniac

  • Rank
    Musician
  1. Αν μου επιτρέπετε, θα ήθελα να θέσω την ερώτηση με έναν εναλλακτικό τρόπο: Το noiz είναι μια διαδυκτιακή κοινότητα, όπου ο καθένας συνεισφέρει το κατά δύναμην, ή είναι ένα site εξατομικευμένο, όπου τον πλήρη έλεγχο έχουν συγκεντρωτικά κάποια συγκεκριμένα άτομα? Δηλαδή με άλλα λόγια, τα άτομα που πήραν την πρωτοβουλία για το στήσιμο του noiz, αποτελούν τους ιδρυτές και λειτουργούς του, ή τους καθ ολοκληρίαν ιδιοκτήτες και διοικητές του?
  2. Πράγματι, και εγώ έχω περάσει κάποια βράδια με ινδιάνικη μουσική, και αν και η παρέα έχει... ιπτάμενο χαρακτήρα, μπορεί να οδηγήσει σε ένα είδος διεύρηνσης της συνείδησης. Κρίμα που οι ανάγκες της καθημερινότητας μας οδηγούν σε ρυθμούς που υπαγορεύουν τα "Μεγάλα Αφεντικά". Παρόλα αυτά είμαι σίγουρος πως κάποτε, σε μια άλλη ζωή ίσως, θα βρεθούμε σε έναν τόπο πολύ πιο φιλικό, όπως μας ειπώθηκε από το πνεύμα των Αρχαίων Σοφών της Αμερικής....
  3. Maniac

    emu 1820

    Να σου πω κάτι? Μπαινεις και λες οτι θέλεις να δουλέψεις software εκκατομυρίων με μια κάρτα 200 ευρώ... εντάξη αυτο. Στην συνέχεια αποφασίζεις οτι ναι μεν θελεις "κορυφαια ποιότητα μετατροπής" αλλά...να παίζουμε και κάνα παιχνιδάκι.... εντάξη και αυτο. Μετα μου λές , με λίγα λόγια, οτι προτιμάς την EMU απο τις RME και τις MOTU...ενταξη και αυτο... Αλλά έχεις την απαίτηση να μου λές ότι οι creative ειναι οι καλύτερες κάρτες, και να σε παίρνω στα σοβαρα? Έκανες τον κόπο να ψάξεις κανα forum να δεις τι έχουν τραβήξει όσοι ενέδωσαν σε ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ του τύπου "music ready?" Μάλλον όχι.... Από οτι κατάλαβα ο σκοπός σου είναι να βλέπεις ταινίες, να παίζεις κανα game, να σερφάρεις και στο διάλλειμα να γράφεις κανα κομματακι... Με αυτή την λογική, απορώ πως πηρες την 828...απ οτι ξερω δεν είναι EAX συμβατή..... Τέλος πάντων κάνε ότι καταλαβαίνεις.... Εντελώς φιλικά θα σου συνιστούσα αν θέλεις να ασχοληθείς σοβαρα, να σκεφτείς το ενδεχόμενο ενός dedicated υπολογιστη.... αλλιώς χτύπα μια Audigy2 και θα έχεις και surround, θα παιζεις και παιχνιδακια, θα κάνεις και audio conferance στο web, και γενικά θα είσαι πολύ ευχαριστημένος...μέχρι να έρθει η ώρα να τρέξεις κανα σοβαρο project.... Και οσο αφορά τα ανέκδοτα, κοιτα τι έγραψες με διαφορά λίγων post... "τι να την κανω την emu -rme-motu και πρασινα αλλογα.???" "ενοειται οτι δεν υποβιβαζω τισ rme σε καμια περιπτωση. αν επαιρνα θα επερνα την800 firewire b ειδικα σε λαπτοπ....κοριφι."
  4. Maniac

    emu 1820

    "κοιτα φιλαρακι ηcreative για μενα ειναι η καλυτερη εταιρεια" :lol: " οταν εγω ηχογραφουσα 96κηζ 24βιτ με 100 ε" :lol: "και ολα αυτα χςρισ επιβαρινσι του επεκσεργαστη μου" :lol: "τι να την κανω την emu -rme-motu" :lol: " για μενα η emu 1829m einai η απολυτη καρτα αυτη τη στιγμη" :lol: Πάντα τέτοια... κι όμως κάπου θυμάμαι ότι υπήρχε ειδικό thread για ανέκδοτα....
  5. Maniac

    cubase sx

    Επίσης, και σε περιπτωση που η κάρτα σου το υποστηριζει, το να επιλεξεις το direct monitoring θα λύσει εντελώς το προβλημα με την καθυστερηση του audio.
  6. Αυτό που εννοώ είναι ότι καμμιά φορά απογυμνώνουμε τα track μας από το μουσικό περιεχόμενο, και στηριζόμαστε στον "φοβερό" ήχο ενός synth για να τους προσδώσουμε κάποιο ενδιαφέρον...
  7. Με αφορμή ένα καινούργιο PC που έστησα, θα ήθελα να μοιραστω μερικες σκεψεις... Μεχρι τώρα, λόγω ελλειψης CPU, ο τρόπος εργασίας μου περιλάμβανε πολυ bouncing και off line prossecing. Αυτο εκ πρωτης όψεως δείχνει (και είναι) πολυ χρονοβόρο. Όμως, επειδή οι ήχοι πρέπει να δένουν, σε οδηγεί σε εφαρμογή της επεξεργασίας με ώριμη σκέψη, και στο να δουλεύεις με tracks των οποίων το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένο απο συνθετικής αποψης. Αυτή η απελευθέρωση απο τους CPU περιορισμούς, με έκανε να ξεχάσω κάπως τον αυστηρά μεθοδικό τρόπο εργασίας. Φυσικά με τον καιρό θα συνηθήσω, και σε λίγο θα γκρινιάζω οτι το PC σέρνεται, αλλά σκέπτομαι ότι αυτή η πληθώρα επιλογών που υπάρχει ίσως να μας απασχολει περισσότερο απο οτι πρέπει. Με λίγα λόγια, μήπως καμμιά φορά το μέσο γίνεται αυτοσκοπός; Δεν ειναι λίγο περίεργο όλες οι "μεγαλεπίβολες" τάσεις να αφορούν τον εξοπλισμό, ενώ η μουσική που παράγουμε να μινιμαλίζει σε βαθμό σχεδόν επικίνδυνο; Next time καντε μια προσπάθεια περιορισμού των μέσων που θα χρησιμοποιήσετε για την ηχοκατασκευή σας... who knows? Μπορεί να προσπαθήσει να καλύψει το κενό η Έμπνευση....
  8. Λοιπόν, σήμερα λόγω ...ανελλειμένων υποχρεώσεων,είδα όλο το Fame story... :roll: Και εκει που κοντευα να παρω ...δραμαμίνες για να αποφύγω τα χειρότερα,βγαίνει μια τύπισσα με μια φάτσα σαν του Τουίτι (I think I saw a pussicat) μαζι με μια άλλη τραγουδιάρα made in usa και λενε το περίφημο καψουροballandopopκατασκεύασμα "living without you"... και σκέπτομαι και εγώ..."τι θελουν αυτες οι ΦΩΝΑΡΕΣ εκειμεσα?????" Απλή η απαντηση...θυσία και αυτές στον βωμό της τηλεθέασης.Να ξεμπροστιάζονται αγουροξυπνημένες με τα εσώρουχα και τις τσίμπλες...να καυγαδίζουν και να μαλλιοτραβιούνται για τους γκόμενους....και να κριτικάρονται απο ΑΣΧΕΤΟΥΣ πορνόγερους και ζητιάνους των εξαρχειων... κριμα... κριμα για το ταλέντο τους...το σκοτώνουν για να θρέψουν χοντρούς με κουσούρι και προέδρους των ντοπέ αθλητών...
  9. Εγώ απορώ πότε θα μας ρίξουν κανένα πύραυλο από τον διαστημικό σταθμό, εξ αιτιάς του "μακρυχέρη" Phoebus....
  10. Θα ήθελα την γνώμη σας για τις παρακάτω κάρτες ήχου σε σχέση με τον AMD64. Έχουμε και λέμε: Audiophile 24/96- 192 Terratec phase 22 Emu 1212- 0404 Echo Miamidi Θα ήθελα, αν είναι δυνατό, να αποφύγουμε τις άσκοπες "κόντρες" και να μιλήσουμε για ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ εμπειρίες ή έστω εμπειρίες γνωστών σας και όχι με "αερολογίες" και "εταιριάτα" specs. Ειδικά θα ήθελα να μάθω πως τα πάει η audiophile 24/96 και η terratec phase 22 με τα ΧΡ. See ya 8)
  11. Sorry για το απαισιοδοξο προηγούμενο post. Η ισχύς υπάρχει ΜΟΝΟ στην ένωση, και η alternative σκηνή, που καιρό τώρα τρεμοσβύνει, χρειάζεται μια ένεση ενθουσιασμού από άτομα σαν τον memnoch για να μην εξαφανιστεί. Πολλές φορές οι μουσικοί, ειδικά αν έχουν μπει στην διαδικασία του "σκαψίματος" για καιρό, ξεχνάνε το πόσο σημαντικό πράγμα είναι η απλή επαφή μεταξύ τους. Ξεχνάνε ότι πολλά πράγματα δεν τα μάθανε από τα βιβλία και τους καθηγητές, αλλά από την συζήτηση και την τριβή με καθημερινές απλές καταστάσεις. Ξεχνάνε ακόμα ίσως την έμπνευση που παίρνεις, απλά παρακολουθώντας κάποιον να δημιουργεί. Την επόμενη φορά λοιπόν που το γκρούπ σας ετοιμάζεται για το live, ίσως θα ήταν καλό να στείλετε ένα PM στον Memnoch. Η παρουσία του μαζί σας, μπορεί να του προσφέρει πράγματα που ίσως να έχετε ...ξεχάσει! Προσωπικά πάντως, με το που θα ...ξεθάψω την μπάντα, θα το κάνω!
  12. Λευκέ μάγε, καλωσήρθες στον παρανοικό κόσμο των virtual synths. Εάν ο υπολογιστής σου είναι αρκετά δυνατός, τα αποτελέσματα που θα έχεις θα είναι πολύ καλά, και σίγουρα καλύτερα από το μέσο sample player synth. Πριν αρχίσεις όμως να σκέπτεσαι το που θα επενδύσεις, θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις πρώτα κάποια από τα πολύ καλά ΔΩΡΕΑΝ plug ins που κυκλοφορούν. Έτσι θα είσαι ποιο σίγουρος για το αν σου αρέσει αυτός ο τρόπος εργασίας, και αν ο υπολογιστής σου σηκώνει... τα βάρη! Ο αξιότιμος κύριος maxos έχει κάνει ένα πολυ ωραίο post με διευθήνσεις από free vstis. http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=738&sid=ffd1d0a8c9fbc216b5711802378cbe2e Δοκίμασε κάποια (πχ το πολυ καλό synth1) και εδώ είμαστε...
  13. http://www.in.gr/Articles/article.asp?ArticleId=60093&CurrentTopId=59851&IssueTitle=RAM+140 Βεβαια αυτα τα αρθρα ειναι λιγο πισω, αλλά θα σου πρότεινα να τα διαβασεις όλα, γιατί ίσως και εσυ να εχεις μείνει λίγο πίσω :wink: Αν πάντως θέλεις κάτι σε hardware, ετοιμάσου να τα σκάσεις χοντρά... Δεν είναι τυχαίο που οι progressive πληκτράδες είναι χαμένοι πίσω από hammonds, pianos, synths κλπ... Η μόνη διέξοδος είναι ένα καλό, ή μάλλον ενά ΠΟΛΥ καλό all around synth... π.χ. Kurzweil K2600... (Jordan Rudess RULES!!! 8) )
  14. Δεν πιστευω να υπαρχουν τιποτα καλωδια ρευματος, μονιτορ, ηχεια και αλλα παρομοια αντικειμενα κοντά στα audio καλωδια του triton? 8O Πάντως, ένας γενικός κανονας είναι οτι όσο δυνατοτερο σημα τόσο λιγοτερος θόρυβος.
  15. Το αν τα αναλογικά μηχανήματα έχουν καλό ήχο είναι αυταπόδεικτο, αφού τα ψηφιακά έχουν ως σημειο αναφοράς και στόχο προσέγγισης τα αναλογικά αντίστοιχά τους. Το ότι το μέλλον ανήκει στα ψηφιακά είναι και αυτό αυταπόδεικτο, αφού η αγορά και το R&D στρέφονται προς τα εκει. Η ανθρώπινη εξελιξη στηριζεται στην μελετη του παρελθοντος και την βημα προς βημα βελτιωσή του, και οχι στην αποριψη της εως τωρα γνώσης για χάρη μιας καινουργιας τεχνικής. Με τα σημερινά δεδομένα, πράγματι τα ψηφιακά έχουν τόσο διάφανη λειτουργία που είναι αδύνατον να την παρουμε απο αναλογικό μηχανημα. Όσο δυσκολο όμως είναι αυτό, άλλο τόσο δυσκολο είναι να πάρουμε χρησιμα artifacts απο ψηφιακα μεσα. Οσοι δουλευουν πολλά χρονια, έχουν συνηθησει να χρησιμοποιούν έναν καλο ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ κομπρεσσορα, οχι μονο για τις δυναμικές, αλλά και για την ζεστασιά και την παρουσια του σηματος. Με την καινούργια λογικη θα πρεπει να χρησιμοποιούμε ένα plug in για compressing, + κάποιο tube simulation για ζεστασια + κάτι άλλο για παρουσία. Και πάλι όμως, όσο το ζητουμενο είναι η δημιουργική παραμόρφωση του ήχου, τα αναλογικά θα υπερέχουν.Η λυση σε αυτο ειναι plug ins (όπως τα blue tubes) που εξομοιώνουν τον αναλογικό ήχο. Τωρα, το αν μπορεί το analog να γινει μαθηματική συνάρτηση, αυτο το αφηνω... στη NASA :D
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.