Προς το περιεχόμενο

FABRICAUDIO

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    423
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

1 Neutral

Σχετικά με τον FABRICAUDIO

  • Rank
    Musician

Bio

  • Τόπος
    Peiraias
  1. Λογω επαγγελματικης ιδιοτητας εχω 'συναναστραφει' και με την εγχωρια αγορα και με την αγορα του εξωτερικου. Και στις δυο περιπτωσεις ειχα καλες και κακες εμπειριες. Η μονη επισημανση που θα ηθελα να κανω (διχως να δικαιολογω καποια καταστηματα της εγχωριας αγορας, που ειναι λιγα πλεον, σε θεματα μεγαλων οικονομικων διαφορων στις τιμες) οτι επειδη εχω δει μερικους καταλογους χονδρικης, υπαρχει αισθητη διαφορα στην τιμη αγορας για τον καταστηματαρχη (εγχωριο η ξενο) λογω ποσοτητας, οποτε οι μικροδιαφορες στις τιμες ειναι δικαιολογημενες. Νικος
  2. Μια εταιρεια προωθησης οπως αναφερθηκε εχει σκοπο μεσα απο την μουσικη σας να βγαλει καποιο κερδος (απολυτως αποδεκτο μιας και για αυτο λεγεται εταιρεια). Τα περιθωρια κερδους πια ειναι πολυ μικρα μιας και το cd δεν αποτελει μεσο για εσοδα, αρα ο μονος τροπος ειναι το κερδος απο τις συναυλιες για τις οποιες ανεφερες οτι δεν θα κανετε. Αν το κανετε ως χομπυ και απλα σας αρεσει η μουσικη που παιζετε και θελετε να σας μαθει ο κοσμος, οι κινησεις σας ειναι συγκεκριμενες 1. Καλυτερα να αρχισετε να αποκαλειται το δειγμα της δουλειας σας cd-single/album παρα demo μιας και δεν υπαρχουν πια εταιρειες που θα παρουν το demo σας με σκοπο καποια επισημη κυκλοφορια ωστε να σας υπογραψουν. Αρα η ηχογραφηση και το τελικο προιον πρεπει να σας κανει υπερηφανους και να αποτελει το τελικο δειγμα της μουσικης σας. 2. Το ιντερνετ αποτελει ενα εργαλειο που ολοι πια εχουν προσβαση, Αρα επικοινωνηστε με σελιδες που κανουν κριτικες και στειλτε σε φυσικη μορφη (εχετε πιο πολλες ελπιδες ετσι) ωστε να σας κανουν κριτικη 3. CD. Αν και δεν ειναι τροπος για εσοδα το θεωρω ως πιο αποτελεσματικο απο το ιντερνετ μιας και δινει την αισθηση της προσωπικης επαφης με οσους θελουν να ακουσουν τη μουσικη σας. Σε οσες συναυλιες κανουμε εμεις το διαθετουμε δωρεαν, με αποτερο σκοπο εστω και ενα ατομο να μας ακουσει ειμασε κερδισμενοι. Ειναι λιγο παραδοξο να κανεις spelling την σελιδα της μπαντας την ωρα της συναυλιας με την ψευδαισθηση οτι θα την θυμουνται και την επομενη μερα θα μουν να ακουσουν την μουσικη σου. Βεβαια το cd εχει κοστος σε σχεση με το ιντερνετ, οποτε καλο ειναι να διαλεξετε κατι οικονομικο παρα να κανετε υπερπαραγωγη με δημιουργικα και θηκες. Αλλωστε σκοπος ειναι ξοδευοντας ενα συγκεκριμενο ποσο να πλησιασετε οσο το δυνατον περισσοτερο κοσμο. 4. Συναυλιες, αν και ανεφερες οτι δεν θα κανετε καλο ειναι τις βαλετε στο προγραμμα σας, εστω και σε αραια χρονικα διαστηματα Νικος
  3. Θα αναφερω μερικα απο τα βηματα που εχω κανει και ως τωρα με εχουν βοηθησει 1. Επικοινωνησε 2 μηνες νωριτερα απο την πιθανη ημερομηνια που σκεφτεστε να παιξετε, μεγαλυτερη ανεση για ημερομηνιες (οχι απαραιτητα σαββατοκυριακα, μιας και και ειναι ρισκο για μια μπαντα που ειναι στα πρωτα της live) 2. Βρες οσα πιο πολλα μαγαζια μπορεις απο το ιντερνετ, το αθηνοραμα ας πουμε εχει λιστα για συναυλιες ανα ειδος μουσικης και αναφερει τις πληροφοριες του μαγαζιου 3. Ετοιμαστε μια αξιολογη ηχογραφημενη προβα με το προγραμμα μας και καντε μερικα cd. Δεν ειναι τοσο η μουρη οτι εχετε κατι ηχογραφημενο, αλλα οτι μπηκατε στον κοπο να δειξετε στον υπευθυνο οτι εχετε κατι που μπορει να ακουσει διχως να μιλατε στον αερα. Καλο ειναι παραλληλα με την τηλεφωνικη επικοινωνια να εχετε και ιντερνετικη επικοινωνια ωστε να δει και την σελιδα σας και που αλλου εχετε παιξει (σαν μινι βιογραφικο) 4. Κλειστε ενα ραντεβου και πηγεντε στο μαγαζι μερικοι απο την μπαντα για ποτο για να μιλησετε με τον υπευθυνο. Η προσωπικη επαφη ειναι ο μεγαλυτερος θετικος παραγοντας για το αν συμφωνησετε ολες και οι δυο πλευρες, στην τελικη να δειτε και που θα παιξετε και αν χωρατε. 5. Συζητηστε με την λογικη οτι ειστε 'φιλοξενουμενοι' στην μαγαζι οταν θα κανετε live, ασχετα με το αν σας αρεσει η οχι, και αφηστε τον να σας πει πως δουλευει το μαγαζι. Συζητηστε ολοι μαζι μετα και απαντηστε του μερικες μερες μετα. Το πρωτο ραντεβου ειναι για να παραθεσει το μαγαζι τον τροπο συμφωνιας και εσεις την μουσικη σας. Αν πιστευετε οτι δεν σας καλυπτει τοτε απλα μην κλεισετε το live. Δεν θα αναφερω για πληρωμες, ειναι προσωπικο θεμα κατα την αποψη μου, και οι γνωμες πολλες φορες συγκρουονται ακομη και στα ατομα μιας μπαντας. Οι συμφωνιες που εχω ακουσει και αφορουν και τις δυο πλευρες α. Πληρωμη με αντικτυπο στο εισητηριο και δωρεαν 1-2 ποτα β. Πληρωμη με αντικτυπο στο εισητηριο, πολλαααααα ποτα δωρεαν, guestlist για να μπουν μερικοι κολλητοι δωρεαν, η ερχονται οι κολλητοι απο νωρις και μπαινουν στην ζουλα γ. Καλυψη μονο της ενοικιασης του εξοπλισμου, αν τυχον δεν εχει το μαγαζι, και δωρεαν 1-2 ποτα δ. Καμια πληρωμη, αλλα μειωση του εισητηριου αν ειναι εφικτο και δωρεαν και 1-2 ποτα. Ολες αυτες οι συμφωνιες, εχουν γινει πριν το live, αρα δεν ειναι απαραιτητο να τηρηθουν αν δεν πατησει ανθρωπος γιατι απλα δεν βγαινει μαθηματικα, οπως απετυχε το μαγαζι να πουλησει ποτα ετσι απετυχε και η μπαντα να πληρωθει. Παντως ασχετα με ολα αυτα εχω παρατηρησει οτι οταν η μπαντα παιζει live αμα δεν σκεφτει σαν θεατης εχει αποτυχει, και ο καλος ηχος ειναι θεμιτος και τα δωρεαν ποτα και οι πληρωμες αλλα με γνωμονα την δυναμικοτητα της μπαντας, θα υπαρξουν και live με 20 θεατες, οσες λιγοτερες απαιτησεις ειχατε τοσο λιγοτερο θα χρειαστειτε να δικαιοληγηθειτε. Αν παλι το live καλα ειναι πιθανο να σας ζητησει να ξαναπαιξετε, τοτε καθυστερηστε το τουλαχιστον ενα μηνα, γιατι ειναι λιγο ριψοκινδυνο να ερθουν ξανα οι φιλοι σας σε μια βδομαδα να σας ξαναδουν!!! Νικος
  4. Τα 18 τετραγωνικα ειναι λιγα απο αποψη ωφελιμου χωρου και απο αποψη ακουστικης (ειδικα για ντραμς). Το budget σου θα καθορισει εαν αξιζει η οχι να προσπαθησεις να κανεις καποια κατασκευη, αλλα τα αποτελεσματα ειναι αμφιβολα εαν δεν επιληφθει την κατασκευη καποιος μηχανικος ακουστικης. Νικος
  5. Η καλυτερη λυση ειναι να κλεισεις ραντεβου και να μιλησεις απο κοντα, συνηθως φερνεις και μερικα δειγματα απο μουσικες που θεωρεις οτι το υφος της ταιριαζει με αυτο που θελεις να επιτυχεις. Τωρα για το κοστος, οι τιμες που ανεφερες ειναι λογικες, συνηθως γινεται χαμηλοτερη χρεωση οταν δεν ειναι πολλα καναλια. Νικος
  6. Τα τετραγωνικα που ανεφερες ειναι πολυ λιγα, ο εξοπλισμος μας μπορει να χχραει μεσα αλλα απο αποψη ακουστικης θα εχετε σοβαρο θεμα μιας και θα ακουγεται βαβουρα. Ειναι πολυ μικρος χωρος απλα για βαλετε μεσα τον εξοπλισμο σας και να παιξετε, βεβαια οποιαδηποτε βελτιωση της ακουστικης του χωρου σημαινει αμεσα οτι θα μικρυνει ακομη περισσοτερο. Νικος
  7. Δοκιμασε να τα τριψεις με αλουμινοχαρτο, ουτε εγω το πιστευα και ομως εκανε δουλεια, τωρα αν μιλαμε για πολυ σκουρια τοτε παει για κανονικο τριψιμο με σβουρακι Νικος
  8. Ειχα καθαρισει καποτε σκουριασμενα επινικελωμενα μερη και χρησιμοποιησα την μεθοδο του αλουμινοχαρτου και νερου. Στην αρχη ημουν πολυ σκεπτικος αλλα το αποτελεσμα ηταν ικανοποιητικο, στο τελος το περασα με ενα σπρευ βερνικιου ωστε να μην εχω φαινομενα οξειδωσης ξανα. Παραθετω και το αρθρο καθως και μια τυχαια φωτο που δειχνει τη μεθοδο http://www.robertscycle.com/chrome-clean.html http://www.instructables.com/id/Chrome-Polishing,-Mythbusters-Style/ Νικος
  9. Πολυ σωστα κανεις και ενημερωνεις τον πελατη. Κατα την αποψη μου περαν απο μερικα ποστ με διαθεση χιουμορ, που αλλωστε καποιος ζητησε συγνωμη (δεν θυμαμαι τον μελος) η συζητηση πιστευω ειναι εποικοδομητικη. Εγω πιστευω οτι απλα επισημανες που εχει φτασει ο τροπος αναπαραγωγης της μουσικης και οτι σε καμια περιπτωση δεν εχεις αυτην τη φιλοσοφια. Αλλωστε αυτο διαφοροποιει μια επαγγελματικη δουλεια απο μια ερασιτεχνικη, αρχες οπως η δειγματοληψια και ακουστικη ενος χωρου (το πιο βασικο hardware κατα την αποψη μου) ειναι αναγκαιο κακο-καλο για να υπαρξει ποιοτικο αποτελεσμα. Εννοειται οτι αυτος ο τροπος δουλειας-ηχογραφησης δεν απευθυνεται σε ολους, οχι μονο λογω οικονομικης δυσκολιας αλλα και βαρυτητας. Η μουσικη πανω απο ολα ειναι χομπυ και εαν προκυψει ως επαγγελμα εχει καλως. Υπαρχουν μουσικοι που απλα θελουν να αποτυπωσουν τις δημιουργιες τους και τιποτα παραπανω. Ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι οτι εχουμε μπαντες που μας ειπαν οτι θελουν να ηχογραφησουν και τους ρωταω τι θελουν να κανουν με αυτη την ηχογραφηση. Μου αναφερουν οτι θελουν να τη δωσουν σε ενα μαγαζι για να τους ακουσουν η οτι απλα θελουν να γραψουν την ιδεα τους και να δουν πως ακουγεται. Τοτε απλα του δινω το zoom recorder και γραφουν την προβα τους. Σε καμια περιπτωση δεν υποτιμω την αναγκη τους να ηχογραφησουν αλλα απλα τους εξηγω οτι για αυτο που θελουν να κανουν ενα 'zoom' ειναι αρκετο. Νικος
  10. Παντως ειναι πολυ συνηθισμενο στις μερες μας να ηχογραφουνται μονο τα ντραμς σε στουντιο και ολα τα υπολοιπα με re-amping σε καποιο home studio. Ειναι λιγο περιοριστικο να εχεις φτασει ολη την παραγωγη σε καλο επιπεδο και να αναγκαστεις να ξαναγραψεις τα ντραμς τα ντραμς απο την αρχη διοτι δεν αρεσε στο συγκροτημα το αποτελεσμα λογω των ηλεκτρονικων τυμπανων, αλλωστε θα σε παει και εσενα πισω στον προγραμματισμο σου. Καταλαβαινω απολυτα και σεβομαι οτι εσυ αποφασιζεις τον τροπο δουλειας σου, αλλα ειναι και υποχρεωση ενος ηχοληπτη η στουντιο-ηχοληπτη να γνωστοποιησει στη μπαντα τ πιθανο αποτελεσμα μιας ηχογραφησης αναλογα τον τροπο που θα επιλεξει να ηχογραφησει. Εχω ακουσει απο μπαντες να λενε οτι θελουν να μπουν στο στουντιο να γραψουν και λενε οτι θα τους παρει 5 λεπτα, αφου το κομματι ειναι πεντε λεπτα. Ειμαι υποχρεωμενος να τους πω οτι δεν ειναι ακριβως ετσι, εστω και αν σημαινει οτι μπορει να τους 'χασω απο πελατες', γιατι το η πρωτη αντιδραση τους οταν αρχισει να περνανε τα πεντε λεπτα θα ειναι οτι αφου το ηξερα γιατι δεν του προειδοποιησα μιας και αυτοι δεν ηξεραν αλλα εμενα ειναι δουλεια μου. Ειναι η γνωστη ατακα 'ας ξεκινησουμε να ηχογραφουμε και θα τα βρουμε στην πορεια', βεβαια δεν υπονοω οτι λειτουργεις με αυτον τον τροπο, αλλα οτι καποιος χομπιστας μουσικος δεν γνωριζει την διαδικασια και απλος ενθουσιαζεται οτι θα ηχογραφησει και ανα στο τελος δεν ειναι οπως το περιμενε απλα θεωρει οτι ηταν μια κακη εμπειρια στην οποια εχει την ευθυνη ο ηχοληπτης. Νικος
  11. Μια συνηθης τακτικη στην Αγγλια τουλαχιστον ειναι η λογικη του dry-hire, οπου νεοι ηχοληπτες συνηθως συμφωνουν να ηχογραφησουν μπαντεσ στο στουντιο, εναντι χαμηλοτερης αμοιβης απο οτι θα ζηταγε ο ηχοληπτης τυ στουντιο, ετσι και τα στουντιο εχουν δουλεια αλλα και ο ηχοληπτης δεν χρειαζεται να επενδυσει χρηματα και να διαμορφωσει καποιο στουντιο. Στην Ελλαδα δεν συμβαινει αυτο συχνα διοτι τα περισσοτερα στουντιο εχουν φτιαχτει απο ιδιωτες και δεν ειναι commercial στουντιο, ετσι υπαρχει προκαταληψη στην χρηση του εξοπλισμου απο καποιον αλλο ηχοληπτη . Εμεις παντως οσες φορες το εφαρμοσαμε μονο θετικα αποτελεσματα ειχαμε. Οι ιδιοι οι ηχοληπτες μας ειπαν οτι δεν θελουν να τους απασχολει εαν πρεπει να αλλαξουν δερματα στα ντραμς, αν ο ενισχυτης θελει συντηρηση και αλλα πολλα που εχουν να κανουν με την λειτουργια ενος στουντιο. Θελουν απλα να ηχογραφησουν την μπαντα την οποια γνωριζουν προσωπικα και ξερουν ολοι τους τι αποτελεσμα θελουν να εχουν και πανω απο ολα υπαρχει συννενοηση και εμπιστοσυνη μεταξυ τους. Η αποψη οτι το ετσι ενα στουντιο 'εκμεταλλευεται' τον ηχοληπτη πιστευω οτι ειναι παρεξηγημενη, αφου η ευθυνη και το αγχος της καλης λειτουργιας ενος στουντιο ειναι αποκλειστικα του ιδιοκτητη και για αυτο αλλωστε πληρωνεται. Αντιστοιχα ο ηχοληπτης πληρωνεται για τις υπηρεσιες που προσφερει διχως υποχρεωσεις οπως πληρωμες λογαριασμων, ΦΠΑ, ΤΕΒΕ, συντηρησεις κτλ. Νικος
  12. Πολυ σωστα ολα αυτα που ανεφερες και ειναι η πραγματικοτητα. Η διαφορα με πρηοηγουμενες δεκαετιες ειναι οτι ο χομπιστας εχει την ικανοτητα πια να πετυχει ενα καλο αποτελεσμα, παντα βεβαια με καποιο κοστος, στην προκειμενη περιπτωση την αποκτηση του εξοπλισμου. Οπως ολες οι δουλειες ετσι και αυτη εχει το κοστος των 'υλικων' (φθορα εξοπλισμου, λογαριασμος δεη, κτλ) και το κοστος εργασιας. Παλαιοτερα οπου η αμοιβη των μουσικων γινοταν και απο τα cd και απο τις συναυλιες οντως η αγορα ηταν αναπτυγμενη και κανεις δεν σκεφτοταν πως θα βρει αυτα τα χρηματα για να κανει κατι τετοιο (υπηρχαν οι δισκογραφικες εταιρειες, οπου αξιζε τον κοπο να επενδυσουν ωστε να βγαλουν κερδος, κατι λογικο και θεμιτο απο τη στιγμη που ο μουσικος δεν ξοδευε χρηματα). Σημερα κατι τετοιο δεν συμβαινει, οποτε και οι δυο πλευρες εχουν προσαρμοστει, οι μουσικοι αποκτουν μερος του εξοπλισμου με δικα τους χρηματα, και τα στουντιο ηχογραφησης εχουν μειωσει τις τιμες τους. Ειναι απο τους λιγους κλαδους οπου το κοστος εχει μειωθει και η παραγωγη ενος αλμπουμ εχει γινει αρκετα φθηνη και αυτο οφειλεται σε μεγαλο βαθμο απο την ελλειψη ζητησης απο το αγοραστικο κοινο (μουσικοι και ακροατες). Το ιδιο εχει συμβει και με τις συναυλιες μικρων συγκροτηματων, καποτε επι ΡΟΔΟΝ δεν υπηρχε η εννοια της δωρεαν εισοδου, υπηρχε εστω και μια τυπικη εισοδος σε ολα τα μικρα μαγαζια, τωρα πια μπορει να δει κανεις συναυλια δωρεαν. Βεβαια ειναι λογικο οταν δεν εχει καποιος κερδος να μην θελει κανει, αλλα ειναι διαφορετικο καποιος να κανει το χομπυ του και να θελει να περασει καλα και αλλο ενας επαγγελματιας να θελει να αμοιφθει γαι τις υπηρεσιες της. Η λυση βρισκεται καπου στη μεση οπως παντα, απλα η λογικη του οτι το μπορω να το κανω δωρεαν σε συγκριση με το να πληρωσω δεν ειναι τροπος συγκρισης της αγορας. Νικος
  13. Υπαρχουν πολλα στουντιο τα οποια δεν ειναι δηλωμενα ως επιχειρησεις αλλα ειναι προσωπικοι χωροι, οποτε εξ'ορισμου δεν μπορουν να κοψουν αποδειξη, ετσι τα εσοδα τους ειναι μαυρα Νικος
  14. Οπως ολα τα προιοντα, ετσι και η ηχογραφηση ακολουθει τους νομους της αγορας (προσφορα και ζητηση). Απο τη στιγμη που η συγκριση τιμων γινεται σε ομοιο τροπο (επιπροσθετο ΦΠΑ) τοτε μιλαμε για υγιη και θεμιτο ανταγωνισμο, απλα τοτε συνηθως η ποιοτητα της υπηρεσιας καθοριζεται απο την τιμη, κατι που εχει σταματησει να συμβαινει στον κλαδο μας με την επικρατηση της τεχνολογιας, πολλοι λιγοι θα ξοδεψουν παραπανω χρηματα για αναλογικο-hardware εξοπλισμο (δεν ενοοω μονο κονσολες) μιας και τα αποτελεσματα ειναι σχεδον ομοια με τη χρηση νεας τεχνολογιας. Απλα ειναι συνηθες το φαινομενο να γινεται συγκριση (δεν αναφερομαι σε εσενα) οι μπαντες να θεωρουν ακριβο ενα νομιμο στουντιο που φορολογειται και παρεχει μια ολοκληρωμενη υπηρεσια σε συγκριση με εναν ερασιτεχνη που θα προσφερθει να κανει κατι με μικρο αντιτοιμο η ακομη και δωρεαν. Η αγορα ειναι ελευθερη και εχουν δικαιωμα επιλογης, απλα δεν μπορουν να συγκριθουν αυτα τα δυο διοτι το ενα ειναι προιον και το αλλο ειναι εξυπηρετηση-μη φορολογημενη συναλλαγη. Νικος
  15. Προσωπικα δεν αμφισβητω τις ικανοτητες σου, αλλα μεσα στις γνωμες που ζητησες θα πρεπει να αναλογιστεις και το επιπροσθετο κοστος που αναφερθηκε σε περιπτωση που θες να καλεισαι επαγγελματιας στον χωρο των ηχογραφησεων, αυτο σημαινει αποδοση ΦΠΑ, και υπαρξη προσωπικης η αλλης μορφης εταιρειας. Οπως ολες οι δουλειες ετσι και αυτη φορολογειται αρα η αυξηση στο κοστος της υπηρεσιας ειναι αναπαντεχο κακο. Νικος
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.