Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

     

    Oι απόψεις που γράφονται στο forum εκφράζουν τους συνομιλητές και όχι την σελίδα.

Πνευστά, φωνητικά, κλασικά και παραδοσιακά έγχορδα

Πνευστά, φωνητικά, κλασικά έγχορδα, μπουζούκι και παραδοσιακά όργανα


291 θέματα σε αυτό το forum

  1. Μπουζουκι και LR Baggs Para Acoustic DI

    • 5 απαντήσεις
    • 5,2k εμφανίσεις
  2. Πόσο κάνει ένα μπουζούκι? 1 2

    • 12 απαντήσεις
    • 15,7k εμφανίσεις
  3. "Παραμόρφωση" φωνής!Πως γίνεται?

    • 6 απαντήσεις
    • 3k εμφανίσεις
  4. Αγορά Τσέλλο για Αρχάριους

    • 5 απαντήσεις
    • 6,1k εμφανίσεις
  5. Dub FX... voice effects, πως γίνονται;

    • 2 απαντήσεις
    • 1,1k εμφανίσεις
  6. Βοηθεια με αυλο παρακαλω:D

    • 0 απαντήσεις
    • 667 εμφανίσεις
  7. Αγορά κοντραμπάσου;

    • 0 απαντήσεις
    • 2,5k εμφανίσεις
  8. Αγορά φυσαρμόνικας

    • 6 απαντήσεις
    • 4k εμφανίσεις
    • 2 απαντήσεις
    • 940 εμφανίσεις
  9. Αισθητηρας(καψα) Για κλαρινο ;

    • 1 απάντηση
    • 2,9k εμφανίσεις
  10. Επιστόμιo για jazz alto σαξόφωνο ...

    • 0 απαντήσεις
    • 1,1k εμφανίσεις
  11. Vocal effects

    • 0 απαντήσεις
    • 1,6k εμφανίσεις
  12. Radio effector για φωνή 1 2

    • 11 απαντήσεις
    • 3,3k εμφανίσεις
    • 24 απαντήσεις
    • 8,8k εμφανίσεις
  13. Μικρόφωνο για σαξόφωνο...

    • 1 απάντηση
    • 4,7k εμφανίσεις
  14. Shure Beta 58 και συνδεση με pc 1 2

    • 12 απαντήσεις
    • 5k εμφανίσεις
    • 12 απαντήσεις
    • 3,2k εμφανίσεις
  15. επιλογη κλαρινου

    • 1 απάντηση
    • 3,8k εμφανίσεις
  16. κοντραμπάσο

    • 0 απαντήσεις
    • 1k εμφανίσεις
  17. Σχετικά με την φωνή...

    • 2 απαντήσεις
    • 1,4k εμφανίσεις
    • 21 απαντήσεις
    • 11k εμφανίσεις
  18. Αναγεννησιακό λαούτο που ξεκουρδίζεται.

    • 3 απαντήσεις
    • 2,1k εμφανίσεις
  19. backing tracks για μπουζούκι

    • 2 απαντήσεις
    • 7,1k εμφανίσεις
  20. Ερώτηση περί τραγούδιου

    • 3 απαντήσεις
    • 994 εμφανίσεις
  21. Χορδές για τζουρά

    • 0 απαντήσεις
    • 1,8k εμφανίσεις
  22. gliga maestro violins

    • 5 απαντήσεις
    • 1,7k εμφανίσεις
  23. Αναγεννησιακο Λαούτο

    • 6 απαντήσεις
    • 4,8k εμφανίσεις
  24. Γνώσεις από ούτι κανείς?

    • 8 απαντήσεις
    • 4,4k εμφανίσεις
    • 4 απαντήσεις
    • 2,9k εμφανίσεις
    • 20 απαντήσεις
    • 3,8k εμφανίσεις


  • Αναρτήσεις

    • Καλα Γιωργη εγραψες με την εικονα σου!  Το σρεντινγκ ηταν η αφορμη για την κουβεντα. Τα ιδια συμπερασματα βγαινουν κ με μη σρεντιγκ παιχτες που βλεπω κ με αλλα οργανα και και και Η κοπτοραπτικη μηχανη στην πρωτη απαντηση στο θεμα αν εμπαινε μαζι με μια μηχανη του κιμα ισως να τα περιεγραφε καλυτερα απο εμενα ολα αυτα   @fusiongtr αν σου πω πως κ εγω αθλητικη παρομοιωση σκεφτομουνα. Πιο μπασκετικη βεβαια 😆 κατι σε επαγγελματιας slam dunker που δεν εχει παιξει ουτε d1, ουτε ημι-επαγγελματικη λιγκα ποτε στη ζωη του
    • Κάθισα και είδα σχεδόν ολόκληρο το βίντεο (έχω κάτι ιδέες ώρες ώρες...). H αντίδραση του οργανισμού μου ήταν η ίδια με την αντίδραση μετά την παρακολούθηση σύντομων βίντεο του Jordan Rudess:     Πλήξη -> βαρεμάρα -> χασμουρητό -> βαθύς ύπνος (το τελευταίο κατατάσσεται στα θετικά). Στον πλανήτη Γη ζουν 2 δισ. ηλ. κιθαρίστες, εκ των οποίων το 1,5 δισ. παίζει έτσι.🥱 Τεχνική για την τεχνική, ποζεριά για την ποζεριά, ουσία και μουσική αξία Μηδέν. Και μια και αναφέραμε την τεχνική, ο Holdsworth όλους αυτούς τους ζογκλέρ δεν τους είχε ούτε καν για πρωινό (το οποίο ήταν μπύρα😁). Εννοείται βέβαια ότι το μικρότερο σόλο του Allan που μπορεί να ακούσει κανείς έχει δεκαπλάσιο ενδιαφέρον και "ζουμί" απ'ότι ολόκληρο το βίντεο που συζητάμε. Επίσης, το να αναφέρεται στο ίδιο θρεντ ο Μέγιστος Holdsworth με τους συγκεκριμένους απίθανους τύπους είναι ύβρις. Ο Holdsworth θα διδάσκεται στις μεγαλύτερες μουσικές σχολές σε κάποια χρόνια, οι υπόλοιποι θα μείνουν στο αρχείο του youtube.  
    • Το ερώτημα είναι ποιοι είναι αυτοί που τους βλέπουν και ακόμα σημαντικότερο είναι το γιατί. Κατά βάση πιστεύω ότι είναι κιθαρίστες (σπάνιο να είναι μουσικοί που παίζουν άλλο όργανο, γιατί δεν υπάρχει συνήθως ιδιαίτερο μουσικό ενδιαφέρον στο περιεχόμενο). Ποιοι είναι λοιπόν οι λόγοι που τους βλέπει κάποιος?   - Μελέτη στην τεχνική και το όργανο, παίρνεις ιδέες, φτιάχνεσαι να μελετήσεις.   - Θαυμασμός για το τι μπορεί να παιχτεί, για το που έχει φτάσει το τεχνικό επίπεδο   - Ονείρωξη/φαντασίωση για το που μπορούμε να φτάσουμε παιχτικά, βάζουμε τον εαυτό μας στην θέση τους, και τον ακροατή των δικών μας πονημάτων, στην θέση μας όταν παρακολουθούμε το βίντεο (κοινώς, φανταζόμαστε ότι προκαλούμε στους άλλους, τον θαυμασμό για τις τεχνικές ικανότητες που αισθανόμαστε όταν βλέπουμε το βίντεο).   Όμως, αυτά τα βίντεο, είναι ξεκάθαρα επίδειξη τεχνικών ικανοτήτων, και όχι το πώς αυτές θα λειτουργούσαν μέσα σε ένα context, κι ας παραμυθιάζονται ότι υπάρχει backing track από πίσω. Αν όμως, κάποιος έπαιρνε 25-30 δευτερόλεπτα από ένα σόλο κάποιου τέτοιου βίντεο και το έβαζε σε ένα κανονικό κομμάτι, τότε μάλιστα, θα ανοίγαμε διάπλατα τα στόματα.   Αλλά ... ας πάμε λίγο στο αγαπημένο μου ποδόσφαιρο, που έχει απαντήσεις για πολλά πράγματα.   Είναι σαν να βάζεις βίντεο πώς μπορείς να ντριπλάρεις, και απέναντί σου να έχεις κώνους, και όχι αντιπάλους. Επίσης, πας λέει να δεις έναν αγώνα, στον οποίο αγωνίζονται παιχταράδες βιρτουόζοι. Και παίρνει ένας την μπάλα στο κέντρο, και την κολλάει στο πόδι σαν να έχει μαρμελάδα. Πάνε λοιπόν να τον μαρκάρουνε δύο, και δεν μπορούνε να του πάρουνε την μπάλα με τίποτα. Περνάει άλλους τρεις, κάνει μαγικά με την μπάλα, και ξεσηκώνεται ο κόσμος στην εξέδρα.   Μετά όμως περιμένει να τον ξαναμαρκάρουν, για να τους ξαναπεράσει. Δεν δίνει την μπάλα, δεν πάει προς το αντίπαλο τέρμα, θέλει να τους περάσει όλους δύο και τρεις φορές τον καθένα εκεί στο κέντρο.   Δεν τον ενδιαφέρει να βάλει γκολ, μόνο τους περιμένει και τους ντριπλάρει όλους εκεί στο κέντρο. Μάγος πραγματικός, δεν χάνει με τίποτα την μπάλα, κάνοντας ζογκλερικά. Ε, πόσο να αντέξει ο κόσμος που ενθουσιάστηκε πριν? Θα τον πλακώσει στα μπινελίκια, θα βαρεθεί, θα θέλει και λίγο ουσία ρε παιδί μου, να δει κι έναν συνδυασμό, μια φάση στην εστία, μια προσπάθεια για γκολ, κάτι άλλο εκτός από τις ζογκλερικές ντρίπλες στο κέντρο. Αυτές, από ένα σημείο και μετά, θα τις βλέπουνε σε βίντεο, αυτοί που μαθαίνουνε να ντριπλάρουνε, να πάρουνε ιδέες, και να φτιαχτούνε με τα μαγικά.   Οτιδήποτε είναι έξω από το context για το οποίο φτιάχνεται, χάνει το νόημά του, και context δεν είναι οι κώνοι των backing tracks. Αυτοί είναι πάντα προβλέψιμοι και σταθεροί. Κάθε υπερέκθεση σε κάτι τέτοιο αφαιρεί το νόημα, το ενδιαφέρον, και την ουσία από την ίδια την φύση της δραστηριότητας, και μένει μόνο το τεχνικό μέρος.  
    • Βασίλη, δεν ξέρω αν έχω καταλάβει ακριβώς τον σκοπό του νήματος. Μιλάς γι' αυτό;   Ή γενικά για την περιχαράκωση σε ένα αθλητικό είδος μουσικής που απευθύνεται μόνο στους μύστες του ίδιου είδους, προφανώς μουσικούς του ίδιου είδους; Ή ότι σου αρέσαν οι σρέντερ κάποτε και τώρα που βλέπεις ότι το σρεντινγκ είναι (γίνεται, παραμένει, εξελίσσεται, βάλε όποιο ρήμα ταιριάζει) έτσι ξενερώνεις;  
    • Τώρα που τους άκουσα πιο προσεκτικά κατάλαβα.   Δυο είναι τα προβλήματα (μάλλον 3):   1. Απουσιάζει το blues element. Κανά σηκωματάκι, καμιά πεντατονική, καμιά blue note.   2. Απουσιάζουν οι αναπνοές. Κράτα και καμιά νότε ρε αδερφάκι μου να δούμε πως είναι το βιμπράτο σου που ένα δις νότες έπαιξες κι ακόμα δεν το είδαμε.   3. Προφανέστατα δεν υπάρχει σύνθεση. Δεν υπάρχουν θέματα, μοτίβα, μελωδίες. Κάποιοι παίζουν πολύ καλά πάνω στα changes και δε στερούνται μουσικότητας. Απλά στερούνται αισθητικής.   Πάντως εμμένω στην άποψη πως όλα έχουν να κάνουν με το βαθμό δυσκολίας σε συνάρτηση με την εποχή. Ο Holdsworth είναι άλλου παπά ευαγγέλιο αφού όλο το μουσικό concept του ήταν τελείως δικό του. Σε ένα πιο mainstream concept πάντως, τέτοια παιξίματα στα 70's θα είχαν τεράστιο κοινό. Έλα μου όμως που έπρεπε να είσαι πρωτοπόρος και όχι να το βρεις έτοιμο μασημένο όπως αυτοί εδώ.    
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου