Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

     

    Oι απόψεις που γράφονται στο forum εκφράζουν τους συνομιλητές και όχι την σελίδα.

Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer

Συζητήσεις για πληκτράδες, πιανίστες σχετικά με πλήκτρα, πιάνο, samplers, synthesizer, sound modules, κ.α.


3.401 θέματα σε αυτό το forum

  1. Behringer JT-4000 Micro

    • 2 απαντήσεις
    • 618 εμφανίσεις
  2. Hammond sk2 to IK multimedia B3-X integration

    • 5 απαντήσεις
    • 582 εμφανίσεις
    • 15 απαντήσεις
    • 1,2k εμφανίσεις
  3. Behringer Pro VS Mini 1 2 3 4

    • 38 απαντήσεις
    • 2,2k εμφανίσεις
  4. Επιλογή digital piano

    • 6 απαντήσεις
    • 740 εμφανίσεις
    • 11 απαντήσεις
    • 4,9k εμφανίσεις
    • 95 απαντήσεις
    • 4k εμφανίσεις
  5. πληκτροφόροι ....τα φώτα σας 1 2 3

    • 24 απαντήσεις
    • 1,2k εμφανίσεις
    • 151 απαντήσεις
    • 6k εμφανίσεις
  6. Βίντεο tutorial

    • 0 απαντήσεις
    • 337 εμφανίσεις
    • 43 απαντήσεις
    • 1,8k εμφανίσεις
  7. Hammond XK5 vs Hammond B3 1 2 3

    • 28 απαντήσεις
    • 1,4k εμφανίσεις
  8. Περίμενα 44 χρόνια γι αυτό

    • 0 απαντήσεις
    • 498 εμφανίσεις
  9. απορίες περι hammond.... 1 2 3 4 8

    • 72 απαντήσεις
    • 2,3k εμφανίσεις
  10. Flipper Music 1 2 3

    • 22 απαντήσεις
    • 1,7k εμφανίσεις
  11. Squabbling στο Hammond 1 2 3

    • 27 απαντήσεις
    • 448 εμφανίσεις
  12. Θέλω να πάρω ένα Β3... 1 2 3 4 23

    • 227 απαντήσεις
    • 11k εμφανίσεις
  13. Behringer Pro 800 vs Prophet 600

    • 2 απαντήσεις
    • 440 εμφανίσεις
  14. Synclavier Regen 1 2 3

    • 21 απαντήσεις
    • 1,3k εμφανίσεις
  15. Χρησιμοποιεί κανείς Machine? 1 2 3 4

    • 31 απαντήσεις
    • 1,5k εμφανίσεις
    • 11 απαντήσεις
    • 821 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 327 εμφανίσεις
    • 55 απαντήσεις
    • 3,4k εμφανίσεις
  16. Kebu's live synth rig

    • 3 απαντήσεις
    • 384 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 479 εμφανίσεις
    • 23 απαντήσεις
    • 1k εμφανίσεις
  17. Platform / Smart Engineering (by Behringer) 1 2

    • 15 απαντήσεις
    • 994 εμφανίσεις
  18. DX7 Appreciation Thread

    • 2 απαντήσεις
    • 580 εμφανίσεις
  19. International Synthesizer Day 1 2 3 4 7

    • 67 απαντήσεις
    • 2,2k εμφανίσεις
    • 16 απαντήσεις
    • 793 εμφανίσεις
  • Αναρτήσεις

    • Υπάρχουν άπειρα βίντεο στο YouTube που μπορούν να σε βοηθήσουν να μιξάρεις hip hop beats πολύ καλύτερα απ' το να καθόταν κάποιος εδώ να σου γράψει μια μικρή ραψωδία 🙂   Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι πως το beat είναι ένα στοιχείο του κομματιού και στο τέλος όλα πρέπει να δουλέψουν αρμονικά. Αλλιώς θα μιξάρεις ένα beat που είναι πολύ μπροστά κι αλλιώς κάτι που κάθετα πολύ πιο πίσω απ' τη φωνή ή και άλλα samples, όπως συχνά συμβαίνει στο Ελληνικό hip-hop.   Αφού δεις μερικά βίντεο, πάρε κάποια γνωστά κομμάτια που σου αρέσουν στο είδος και ψάξε και γι αυτά στο YouTube για τη μίξη. Μετά προσπάθησε να αναπαράγεις το ίδιο αποτέλεσμα.   Τέλος, τα κομμάτια θα χρειαστούν και mastering για να φτάσουν να ακούγονται σε ικανοποιητικά levels. To τελικό eq & compression δηλαδή. Αφού φτάσεις σε ένα σημείο να τα δουλέψεις όλα αυτά, παίρνεις το κομμάτι που έχεις δουλέψει και κάποιο κομμάτι αναφοράς που του μοιάζει και τα ακούς στο αμάξι σου. Αν εκεί είσαι καλά, έχεις ήδη προχωρήσει αρκετά.  
    • @kpeyos ευχαριστώ για την απάντηση. Αν καταλαβαίνω καλά είναι θέμα αισθητικής και προσωπικής επιλογής το που θα κουρδίσεις. Δεν είχα μάθει να δουλεύω το multiband compressor γιατί είχα reason και δεν περιείχε δωρεάν. Τώρα που έχω το ableton live βλέπω ότι έχει multiband compressor. Τι να προσέξω; Θεωρείς ότι είναι προτιμότερο όταν κάποιος δεν γνωρίζει να ρυθμίζει καλά τα release και attack, να αφήνει το beat χωρίς πολλά-πολλά; Έχω παρατηρήσει εγώ που φτιάχνω oldschool hip hop beats, οπότε πολλά samples ότι σε αυτό το είδος μουσικής δεν χρειάζεται και ιδιαίτερο threshold αλλά μπορεί να κάνω λάθος.
    • Καλησπέρα. Τί εννοείς "σε ποιες περιπτώσεις";   Γενικά δεν είναι απαραίτητο, αλλά κάποιοι μέσω του pitch και του eq κουρδίζουν μπότα και ταμπούρο να έχουν τον μέγιστο συχνοτικό συντονισμό στην τονική του κομματιού. Άλλοι το πηγαίνουν κι ένα βήμα παραπέρα και κουρδίζουν όλα τα τύμπανα σε διάφορες νότες της κλίμακας του κομματιού, ιδιαίτερα αν το κομμάτι έχει πολλά toms.    Με την ίδια λογική μπορείς να κουρδίσεις στην πέμπτη ή σε οποιοδήποτε άλλο διάστημα επιθυμείς, απλά η πέμπτη είναι το αμέσως πιο σύμφωνο διάστημα μετά την τονική.   Όλα αυτά δεν είναι καθόλου απαραίτητα. Πολύ πιο σημαντικό στα beats κατ' εμέ είναι να μην υπάρχουν περίεργοι συντονισμοί και αδειάσματα στα μπάσα. Να μην ακούγεται πολύ δυνατά η μία νότα επειδή συντονίζει μπότα με μπάσο και μετά αδειάζει όλο το κομμάτι όταν αλλάζει η νότα του μπάσου. Αυτό πετυχαίνεται με multiband compressor, αλλά θέλει εμπειρία.
    • Φυσικά και το έβαλα. Ο Cory Henry στα πλήκτρα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου