Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

     

    Oι απόψεις που γράφονται στο forum εκφράζουν τους συνομιλητές και όχι την σελίδα.

Ηχοληψία, Παραγωγή, Mix & Master

Γενική ενότητα για θέματα ηχοληψίας, μουσικής παραγωγής, mixing & mastering. Ερωτήσεις, συμβουλές, κριτικές & απόψεις.


3.917 θέματα σε αυτό το forum

    • 23 απαντήσεις
    • 2k εμφανίσεις
  1. όμορφος χώρος με πιάνο με ουρά;

    • 0 απαντήσεις
    • 244 εμφανίσεις
    • 1 απάντηση
    • 320 εμφανίσεις
  2. Ακουστικά dj για το σπίτι

    • 4 απαντήσεις
    • 428 εμφανίσεις
  3. Steinberg cc121

    • 3 απαντήσεις
    • 828 εμφανίσεις
  4. NPap Tests: Home Mastering (suites)

    • 8 απαντήσεις
    • 1,7k εμφανίσεις
  5. RME Fireface UC ή Focusrite ISA Two

    • 9 απαντήσεις
    • 847 εμφανίσεις
    • 8 απαντήσεις
    • 624 εμφανίσεις
  6. Roland space echo re-201

    • 2 απαντήσεις
    • 734 εμφανίσεις
  7. Ψηφιοποίηση 8 κανάλια Reel to reel tape 1/2

    • 2 απαντήσεις
    • 632 εμφανίσεις
  8. Home mixing - mastering

    • 3 απαντήσεις
    • 709 εμφανίσεις
  9. Rick Rubin Interview

    • 0 απαντήσεις
    • 355 εμφανίσεις
    • 9 απαντήσεις
    • 485 εμφανίσεις
  10. Mastering θέματα... 1 2 3 4 12

    • 114 απαντήσεις
    • 6,9k εμφανίσεις
    • 8 απαντήσεις
    • 1,2k εμφανίσεις
    • 10 απαντήσεις
    • 1,2k εμφανίσεις
  11. Επιλογή Low Budget μικροφώνου 1 2 3 4 5

    • 43 απαντήσεις
    • 1,7k εμφανίσεις
    • 3 απαντήσεις
    • 499 εμφανίσεις
  12. RIG SCHEMATIC

    • 4 απαντήσεις
    • 483 εμφανίσεις
  13. Σωστό ή όχι EQ σε μονιτορ

    • 1 απάντηση
    • 469 εμφανίσεις
    • 4 απαντήσεις
    • 713 εμφανίσεις
    • 4 απαντήσεις
    • 619 εμφανίσεις
  14. SOUNDCRAFT SCM 381-8

    • 2 απαντήσεις
    • 1,3k εμφανίσεις
    • 1 απάντηση
    • 687 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 666 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 505 εμφανίσεις
  15. XR 18 BEHRINGER

    • 5 απαντήσεις
    • 668 εμφανίσεις
    • 17 απαντήσεις
    • 1,3k εμφανίσεις
    • 2 απαντήσεις
    • 432 εμφανίσεις
  16. Φρικαρισμένο Tannoy Reveal 6D

    • 3 απαντήσεις
    • 514 εμφανίσεις
  • Αναρτήσεις

    • Υπάρχουν άπειρα βίντεο στο YouTube που μπορούν να σε βοηθήσουν να μιξάρεις hip hop beats πολύ καλύτερα απ' το να καθόταν κάποιος εδώ να σου γράψει μια μικρή ραψωδία 🙂   Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι πως το beat είναι ένα στοιχείο του κομματιού και στο τέλος όλα πρέπει να δουλέψουν αρμονικά. Αλλιώς θα μιξάρεις ένα beat που είναι πολύ μπροστά κι αλλιώς κάτι που κάθετα πολύ πιο πίσω απ' τη φωνή ή και άλλα samples, όπως συχνά συμβαίνει στο Ελληνικό hip-hop.   Αφού δεις μερικά βίντεο, πάρε κάποια γνωστά κομμάτια που σου αρέσουν στο είδος και ψάξε και γι αυτά στο YouTube για τη μίξη. Μετά προσπάθησε να αναπαράγεις το ίδιο αποτέλεσμα.   Τέλος, τα κομμάτια θα χρειαστούν και mastering για να φτάσουν να ακούγονται σε ικανοποιητικά levels. To τελικό eq & compression δηλαδή. Αφού φτάσεις σε ένα σημείο να τα δουλέψεις όλα αυτά, παίρνεις το κομμάτι που έχεις δουλέψει και κάποιο κομμάτι αναφοράς που του μοιάζει και τα ακούς στο αμάξι σου. Αν εκεί είσαι καλά, έχεις ήδη προχωρήσει αρκετά.  
    • @kpeyos ευχαριστώ για την απάντηση. Αν καταλαβαίνω καλά είναι θέμα αισθητικής και προσωπικής επιλογής το που θα κουρδίσεις. Δεν είχα μάθει να δουλεύω το multiband compressor γιατί είχα reason και δεν περιείχε δωρεάν. Τώρα που έχω το ableton live βλέπω ότι έχει multiband compressor. Τι να προσέξω; Θεωρείς ότι είναι προτιμότερο όταν κάποιος δεν γνωρίζει να ρυθμίζει καλά τα release και attack, να αφήνει το beat χωρίς πολλά-πολλά; Έχω παρατηρήσει εγώ που φτιάχνω oldschool hip hop beats, οπότε πολλά samples ότι σε αυτό το είδος μουσικής δεν χρειάζεται και ιδιαίτερο threshold αλλά μπορεί να κάνω λάθος.
    • Καλησπέρα. Τί εννοείς "σε ποιες περιπτώσεις";   Γενικά δεν είναι απαραίτητο, αλλά κάποιοι μέσω του pitch και του eq κουρδίζουν μπότα και ταμπούρο να έχουν τον μέγιστο συχνοτικό συντονισμό στην τονική του κομματιού. Άλλοι το πηγαίνουν κι ένα βήμα παραπέρα και κουρδίζουν όλα τα τύμπανα σε διάφορες νότες της κλίμακας του κομματιού, ιδιαίτερα αν το κομμάτι έχει πολλά toms.    Με την ίδια λογική μπορείς να κουρδίσεις στην πέμπτη ή σε οποιοδήποτε άλλο διάστημα επιθυμείς, απλά η πέμπτη είναι το αμέσως πιο σύμφωνο διάστημα μετά την τονική.   Όλα αυτά δεν είναι καθόλου απαραίτητα. Πολύ πιο σημαντικό στα beats κατ' εμέ είναι να μην υπάρχουν περίεργοι συντονισμοί και αδειάσματα στα μπάσα. Να μην ακούγεται πολύ δυνατά η μία νότα επειδή συντονίζει μπότα με μπάσο και μετά αδειάζει όλο το κομμάτι όταν αλλάζει η νότα του μπάσου. Αυτό πετυχαίνεται με multiband compressor, αλλά θέλει εμπειρία.
    • Φυσικά και το έβαλα. Ο Cory Henry στα πλήκτρα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου