Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

     

    Oι απόψεις που γράφονται στο forum εκφράζουν τους συνομιλητές και όχι την σελίδα.

Συζητήσεις

About masa.


10 θέματα σε αυτό το forum

    • 101 απαντήσεις
    • 3,6k εμφανίσεις
  1. Τι τρώτε σήμερα/τώρα? 1 2 3 4 183

    • 1,8k απαντήσεις
    • 75,9k εμφανίσεις
  2. Τι πίνετε σήμερα/τώρα? 1 2

    • 14 απαντήσεις
    • 595 εμφανίσεις
    • 91 απαντήσεις
    • 5,8k εμφανίσεις
  3. Ο φούρνος στο Πόρτο Ράφτη 1 2 3

    • 23 απαντήσεις
    • 763 εμφανίσεις
  4. Βαρκελώνη 1 2

    • 10 απαντήσεις
    • 693 εμφανίσεις
    • 43 απαντήσεις
    • 538 εμφανίσεις
    • 25 απαντήσεις
    • 126 εμφανίσεις
    • 154 απαντήσεις
    • 24,1k εμφανίσεις
    • 67 απαντήσεις
    • 3,3k εμφανίσεις
  • Αναρτήσεις

    • Αγαπώ vst, χρησιμοποιώ vst, αγοράζω vst. Ωραία και η δουλειά που κάνανε στα βίντεο, πραγματικά διασκεδαστική.   Αλλά, αλλά. Στις λεπτομέρειες φαίνονται οι διαφορές.   Στο θεμα των σταργουορζ π.χ. προβληματικές αττάκες στα χάλκινα, για φάπες τα διπλά των φλάουτων και των εγχόρδων, ε υπάρχουν θεματάκια πώς να το κάνουμε. Και τα έχει βγάλει κι όλα σε audio στο Cubase, πετραδάκι πετραδάκι για να μην πάθει εγκεφαλικό η cpu.   Ή στο dallas π.χ. πόσο φτωχό ειναι το λεγκάτο του κόρνου στην πρώτη πρώτη είσοδο, και μετά πώς το κάνει να ακούγεται σαν μουτζούρα στην απάντηση μαζί με την τρομπέτα.   Καλά ειναι, πρώτα ειναι, φοβερά ειναι, κοντά με το πραγματικό είναι.   Πραγματικό δεν ειναι. Κι όπως με τα soundfonts και με τους άλλους GM ήχους, αν κάνεις τα χατήρια του ήχου, θα ακουστεί καλά. Αν θες οπωσδήποτε να βάλεις τον ήχο να σου κάνει τα δικά σου τα χατήρια... Εκεί ψιλοπρόμπλεμ. Μπορεί και να μην ακουστεί καλά.
    • από κάποιες εκδόσεις της τεχνολογίας VST και μετά και εδώ και 15 χρόνια υπάρχει η εξής διαφορά.   Οι φυσικοί περιορισμοί του hardware π.χ. o αριθμός των διαθέσιμων καναλιών για τη μίξη, οι δρομολογήσεις και οι μονάδες εφφέ που έχεις στακαρισμένες γύρω γύρω στο στούντιο, είτε το ερασιτεχνικό είτε το επαγγελματικό σε σχέση με το software που ο μοναδικός περιορισμός είναι η δύναμη της CPU.    H ποιότητα είναι συνάρτηση της διαθεσιμότητας των εργαλείων και των δυνατοτήτων ............. πολυπλοκότητας στη χρήση τους μαζί με τις γνώσεις και την ικανότητα του χρήστη.     Δεν έχει να κάνει με τα format και τα μέσα που ακούει ο χρήστης, τι σχέση έχει αυτό με το θέμα 😄 και πως μπορεί να αποδείξει κάτι που δεν υπάρχει σύγκριση και στη θεωρία αλλά και στην πράξη.     Πόσα στάδια μετατροπής και συνδεσμολογίας παρακάμπτονται μέσω τvn VST προς όφελος της καθαρότητας, της εργονομίας, της ευελιξίας, του κόστους, της παραγωγικότητας, της συνδυαστικότητας, της απόλυτης δημιουργικότητας και πότε θα εξαλειφθεί τελείως η αντίληψη πως το hardware ακούγεται καλύτερα, το βυνίλιο ακούγεται καλύτερα, τα παλιά ηχεία τα ακριβά είναι καλύτερα από τα σύγχρονα studio monitors του πεινασμένου (λες και τα έχουμε όλοι στον ίδιο χώρο, με την ίδια απόσταση και ακούμε όλοι το ίδιο κλπ.) και εκεί θα καταλάβεις τη "διαφορα"    το harware έχει γίνει και αυτό software πλέον. Το hardware περιέχει VST μέσα του.    Aυτό λοιπόν.   Αιωνία η μνήμη του hardware.   Ήταν οι υπολογιστές που κάναν τη ζημια.   Ήταν τα κοινά πρωτόκολλα που ψηφιοποίησαν και γιγάντωσαν το hardware, το έσπρωξαν μπροστά και αυτό, το αφομοίωσαν όπως οι κβαντικοί υπολογιστές θα μας αφομοιώσουν όλους μας και θα μας περάσουν στην αιωνιότητα, στην αφθαρσία.    To  VR/AR έρχεται με προνομιακή συνδρομή στη μουσική παραγωγή και τη μουσική τεχνολογία.     τα NEXT GEN VST θα μας συναρπάσουν. 😍  τα ΜΕΤΑ VST 5G χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα🤣
    • το εχω κανει και ακουγεται μια χαρα (μη νομιζεις οτι οι High Gain ειναι....high gain...το ιδιο οutput εχουν περιπου με τους toasters) ομως εχει ενα ...τρομακτικο μειονεκτημα ο συνδιασμος αυτος.....ειναι ΠΑΝΑΣΧΗΜΟΣ.. εμφανισιακα....😂   λογικο, αλλωστε οι Rickenbacker ειναι niche market guitars αυτοι που τις χρησιμοποιουν δεν γεμιζουν ταξι......😅   πλακα πλακα σαν περισσοτερο "πλουσια" tele ακουγεται κατι που μονο θετικο ειναι μια και ο ΣΤΟΧΟΣ καθε σοβαρου οργανοποιου ειναι να φτιαξει μια κιθαρα που να ακουγεται οσο το δυνατον περισσοτερο σαν ΤΕΛΕΚΑΣΤΕΡ 🤣  να τα λΑΙμεκιαΦΤα 
    • Τα δυο πρωτα εχουν αυτο που λεγεται κλασικο σχεδιασμο. Πιο κλασικος δε γινεται. Τα πρωτα τα εχω απο το 77 και τα δευτερα απο το 89.   Παρε εσυ αλλα που να κρατήσουν τοσο. Τα ΑΤΗ50 ειναι υποδεεστερα ιδιως απο τα δευτερα
    • Δεν τα είδες ποτέ σου, αυτά και άλλα παρόμοια, γιατί προφανώς δεν σύχναζες σε σκυλάδικά στα τέλη των '70s/αρχές των '80s. Με λίγο ψάξιμο όμως μπορείς να τα ακούσεις σε πλήθος παραγωγών του είδους και της τότε εποχής.   Θα σου πω κάτι αλλά θέλω να είσαι όρθιος: το έχω κάνει άπειρες φορές την περίοδο 2015-2023.  Καλώς ήρθες στον 21ο αιώνα...😄    Πρωτάκουστο...😄 MGs, φιλικά να σου πω ότι έχεις χάσει κάποια επεισόδια. Στην εποχή μας -ευτυχώς- δεν χρειάζεται να έχεις τα πειραγμένα Hammond C3 και Leslies του Jon Lord για να ακουστείς σαν τον Jon Lord. Σήμερα ο ήχος ενός Hammond C3 των 200 κιλών υπάρχει σε ένα Hammond XK1c των 7,5 κιλών. Και το καλύτερο? Ένα XK1c είναι έτη φωτός πιο προηγμένο, με δυνατότητες που στα '60s-'70s οι μηχανικοί του Lord δεν μπορούσαν καν να φανταστούν ότι υπάρχουν. ΞαναΚαλώς ήρθες στον 21ο αιώνα.😌
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου