Προς το περιεχόμενο

Μια Harley Benton (kit) και 2 Gibson!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 193
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

οταν ομως ουτε η gibson ειναι ευκολοπαιχτη,τοτε τι γινετε?

 

την παμε για  SET UP.....

 

Και εγώ πιστεύω οτι το ΝΟ1 στην κιθάρα είναι το παίξιμο και η ευκολία της ταστιέρας, που συνεπάγεται χαμόγελο στα χείλη και όρεξη για παίξιμο. Άμα είναι να λέω: "θα πιάσω πάλι την κιθάρα και θα πιαστεί το χέρι μου, οπότε άστο καλύτερα", δεν υπάρχει λόγος να φεύγουν τόσα λεφτά για ενα όργανο το οποίο απλώς κουβαλάει ένα βαρύ όνομα.

 

Τοτε δεν εχεις παρα να μαθεις να κανεις...SET UP

 

http://www.noiz.gr/index.php?page=8

 

ετσι ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κιθαρα πιανεις θα "παιζει ευκολα"...

 

 

απο εκει και περα η ολη κουβεντα ειναι ψιλοακυρη δεδομενου οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαριστων ΠΑΙΖΕΙ (στο σπιτι της,στο μπανιο της,στο κλαμπ,στο...Μαρακανα.... :)) κιθαρα ζωντανα και ..."γουσταρει" ,δηλ. αυτο που ζητα ειναι ενα instant gratification "χωνοντας" μια κιθαρα στον ενισχυτη και "βαρωντας"  ;D, και ΔΕΝ ασχολειται με ηχογραφησεις κτλ.

 

αλλη δουλεια κανει το guitar rig & αλλη ο ενισχυτης,το να συγκρινεις το instant gratification που σου δινουν τα δυο 12αρια ενος καλοδιατηρημενου twin reverb με τον ηχο του GR μεσα απο δυο 6αρια μονιτορ ειναι απλα αστειο.......

 

παντως οντως ΜΕΣΑ σε μια ηχογραφηση ειναι πλεον σχδον αδυνατο να ξεχωρισεις τι ειναι τι  (αν βεβαια αυτος που την εχει κανει ξερει τι κανει...) 

 

την πραγματικη διαφορα της ΗΒ σου με τη... Gibson θα την ακουσεις μονο "πλαγκαροντας" τις δυο κιθαρες πλαϊ πλαϊ στον ιδιο καλο λαμπατο ενισχυτη,αλλος τροπος δεν υπαρχει για αυτο αλλωστε οποιαδηποτε youtube,mp3,soundclick κτλ κλιπς δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ αξια.... 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...sorry μάγκες αλλά δεν ήμουν στο Internet, και έχασα 3 σελίδες!. Μάλλον δεν καταλάβατε το post μου ακριβώς. Σε καμμία περίπτωση δε είπα ότι η ΗΒ είναι καλύτερη από τη Gibson, ούτε το έβαλα από τη σκοπιά του παίκτη αλλά από τη πλευρά του ΑΚΡΟΑΤΗ. Θέλουμε δε θέλουμε το πρωτόκολο ακρόασης πιά είναι το MP3 και το youtube, και όσο περνάει ο καιρός τόσο θα ισχυροποιείται (βυνίλιο vs cd vs HD...και πάει λέγοντας...για να καταλήξουμε στο MP3) άρα για μένα η ποιότητα του ήχου είναι αυτό που ακούει και δέχεται ό ακροατής.

Προφανώς και η απόλαυση του να έχεις μιά Gibson (και δη την συγκεκριμένη Dublecut) με τη ΗΒ είναι σαν να συγκρίνουμε μια Ferrari με ένα Φιατάκι...αλλά μην ξεχνάμε και τα 2 μας πάνε Σύνταγμα-Ομόνοια...και εκεί θέλω να καταλήξω, η σημερινή τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα σε μία ΗΒ να στέκεται (πάντα και ξανατονίζω πάντα σε περιβάλλον studio-για live δεν έχω την εμπειρία και δεν συνηθίζω να μιλάω για πράγματα που δεν ξέρω) πλάι σε μια Gibson. Και μην ξεκινήσουμε θεωρίες και αναλύσεις ναι αλλά εάν το έπαιζες με μία πραγματική κιθάρα και ένα πραγματικό ενισχυτή θα ήταν καλύτερο...γιατί τότε θα θέταμε σε αμφισβήτηση το 90% των κομματιών που έχουν γραφτεί (το υπόλοιπο 10% είναι απλά τέλειο!)

Εκεί που διαφωνώ με τον Superfunk είναι για τους κιθαρίστες που παίζουν κιθάρα "ζωντανά"...για μένα έχει πιό μεγάλο ενδιαφέρον (να το πώ αξία?) να δώ πιτσιρικάδες να κάθονται σε ένα υπολογιστή με τη κιθάρα τους, να εκμεταλεύονται τα καλούδια της τεχνολογίας και να μοιράζουν μουσική μέσα από το Internet...αυτό το θεωρώ (ως 50άρης πιά) πρόοδο.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(βυνίλιο vs cd vs HD...και πάει λέγοντας...για να καταλήξουμε στο MP3) άρα για μένα η ποιότητα του ήχου είναι αυτό που ακούει και δέχεται ό ακροατής.

 

Δηλαδη  , καθε ....περυσι και καλυτερα....

 

 

Εκεί που διαφωνώ με τον Superfunk είναι για τους κιθαρίστες που παίζουν κιθάρα "ζωντανά"...για μένα έχει πιό μεγάλο ενδιαφέρον (να το πώ αξία?) να δώ πιτσιρικάδες να κάθονται σε ένα υπολογιστή με τη κιθάρα τους, να εκμεταλεύονται τα καλούδια της τεχνολογίας και να μοιράζουν μουσική μέσα από το Internet...αυτό το θεωρώ (ως 50άρης πιά) πρόοδο.

 

Εδω , ειναι που διαφωνω  με εσενα , καλη η αξιοποιηση της τεχνολογιας αλλα αυτο που περιγραφεις  εχει και κοινωνικες προεκτασεις , αποξενωση - ατομικισμος - μη ανταλαγη αποψεων και ιδεων κλπ.

Για εμενα προοδος θα ηταν το -  καθε πολη και Liveαδικο ,καθε χωριο

και προβαδικο .

...γηρασκω αει διδασκομενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άρα για μένα η ποιότητα του ήχου είναι αυτό που ακούει και δέχεται ό ακροατής.

 

αν το παμε ετσι τοτε και η ...ποιοτητα της...μουσικης ειναι αυτο που δεχεται ο ακροατης (δηλ.το αθλιο συνοθυλευμα του εντεχνοσκυλαδικου,της Celline Dion & του Παρασκευα.... ::)),

η ποιοτητα της λογοτεχνιας ειναι αυτη που φτανει στον ακροατη (δηλ.το "Ιουδας φιλουσε υπεροχα"... :-\...)

η ποιοτητα της ηθοποιϊας ειναι αυτα που δεχεται ο ακροατης (δηλ.οι αθλιοτητες του Παπακαλιατη) κ.ο.κ.... :o

 

sorry αλλα θα διαφωνησω..... ;)

 

 

εκεί που διαφωνώ με τον Superfunk είναι για τους κιθαρίστες που παίζουν κιθάρα "ζωντανά"...για μένα έχει πιό μεγάλο ενδιαφέρον (να το πώ αξία?) να δώ πιτσιρικάδες να κάθονται σε ένα υπολογιστή με τη κιθάρα τους, να εκμεταλεύονται τα καλούδια της τεχνολογίας και να μοιράζουν μουσική μέσα από το Internet...αυτό το θεωρώ (ως 50άρης πιά) πρόοδο.

 

μαλλον δεν με καταλαβες...

 

αναφερθηκα σε αυτο που ΟΝΤΩΣ συμβαινει (δεν το εκρινα ως καλο η κακο..) δηλ. οτι οταν ενας πιτσιρικας (η και ...γεροντας) μπαινει σε ενα κιθαρομαγαζο το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ πραγμα που σκεφτεται ειναι πως θα ακουστει η κιθαρα που βλεφαριαζει μεσα απο τα eq & τα plug ins του Sonar... ;)

 

 

.και εκεί θέλω να καταλήξω, η σημερινή τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα σε μία ΗΒ να στέκεται πλάι σε μια Gibson.

 

μα αυτη η δυνατοτητα υπηρχε ΠΑΝΤΟΤΕ δεν  ειναι αποτελεσμα της ..σημερινης τεχνολογιας (τα "μαγικα" των στουντιο ηχογραφησεων υπαρχουν απο καταβολης της τεχνης της ηχοληψιας)

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας ηχολήπτης, ούτε και να ηχογραφείς με converters Weiss ή Prism για να καταλάβεις το παρακάτω.

Τα guitar rigs, amplitubes και όλα τα συναφή virtual-οειδή είναι βασικά για εκπαιδευτικούς και ψυχαγωγικούς σκοπούς.(όχι βέβαια ότι αυτοί είναι ευκαταφρόνητοι)Αλλά δεν μπορούν να αντικαταστήσουν σε καμία ηχογράφηση την δουλειά ενός καλού (λαμπάτου) ενισχυτή.(όταν υπάρχει η δυνατότητα να έχεις έναν τέτοιο ενισχυτή στο σπίτι).

ακόμη και με μέτριους κονβέρτορες(σπιτική κάρτα ήχου) και με ένα μικροφωνάκι sm57 στον έστω και 5w λαμπάτο ( που δεν είναι και τόσο απλησίαστα ακριβοί) το αποτέλεσμα που θα πάρεις σε όγκο και σε αρμονικές(αυτές είναι που θα κάνουν το track της κιθάρας σου ΠΑΡΟΝ μέσα στη μίξη) δεν θα συγκρίνεται-πίστεψέ με- σε καμία περίπτωση με το υπερ-πηγμένο συμπιεσμένο αλλά φτωχό σε ουσιαστική πληροφορία ήχο που θα σου δώσουν τα VST's.

το γεγονός ότι οι πιο πολλοί ακούνε σήμερα σε mp3 δεν είναι δικαιολογία ,μιας και εκεί ακόμη ακούγεται τεράστια διαφορά ανάμεσα στους 2 τρόπους ηχογράφησης.

αν θέλεις το g/rig σώνει και καλά, χρησιμοποίησε από αυτό τα modulation fx του αλλά OXI τις προσομοιώσεις.

κάνε ένα πείραμα και τότε θα καταλάβεις αν μετά θα σου χρειαστεί και η gibson ή θα συνεχίσεις με την harley.

www.onlinerecording.org

forever changes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε dkall το νέο μεγάλο χωριό λέγεται Internet, και προβάδικό επίσης είναι το Internet, έχω ανταλλάξει layers με Αμερικάνους, Αυστραλόυς, Γερμανούς....που δεν θα γνωρίσω ποτέ αλλά σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

....

κάνε ένα πείραμα και τότε θα καταλάβεις αν μετά θα σου χρειαστεί και η gibson ή θα συνεχίσεις με την harley.

 

Μα δεν νομίζω ότι έθεσε τέτοιο ζήτημα.  :)

 

Επίσης ziggy ξέχασες να προσδιορίσεις για τι είδους ήχους μιλάμε. Σε πολλές περιπτώσεις ΔΕΝ μπορείς να καταλάβεις τι είναι τι. (Οταν το ακούς γραμμένο, όχι όταν παίζεις). Ειδικά αν ακούγονται κι άλλα όργανα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και παλι παιζει...

 

το guitar rig (και τα διαφορα simulations) στα ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ χερια μπορουν να κανουν θαυματα η και να λειτουργησουν ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ κατα τη διαρκεια της μιξης (ετσι τα χρησιμοποιω εγω π.χ)..

 

το ζητημα ειναι να ξερεις τι κανεις..

 

παντως προσωπικα το βρισκω  τραγικα πιο ευκολο το να χρησιμοποιησω ενα μικροφωνο και εναν καλο λαμπατο ενισχυτη απο το να τραβιεμαι 3 ωρες για να "φερω" τα amp simulations ωστε να ακουγονται σαν το real thing (μπορω να το κανω αλλα αφου ΕΧΩ το real thing γαιτι να ταλαιπωρουμαι αδικα ??? :)) οταν μαλιστα τις περισσοτερες φορες πρεπει να καταφυγω σε δραστικο equalization κατι που ΜΙΣΩ να κανω στις κιθαρες....

 

βεβαια το guitar rig (και τα διαφορα simulations) εχουν και αλλη μια εξαιρετικα χρησιμη εφαρμογη: κανουν "παπαδες" οταν ΔΕΝ θες η κιθαρα σου να ακουγεται σαν "κιθαρα"

 

;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου