Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή μαγνήτη σε ibanez?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα!

Λοιπον είμαι αρχάριος στον κόσμο των κιθάρων και τις μουσικής γενικότερα αλλά σκέφτομαι την αλλαγή του BRIGE μαγνήτι στην ibanez rg370 (την οποία έχω 8 μήνες.) Πρώτον θα ηθελα να μάθω αν με συμφέρει να αλλαξω μαγνήτη (διαθέτω ως 120ευρο) και επίσης αν είναι καλύτερο να αλλάξω τον bridge (παιζω thrash metal kai rock) και αν θα καταλάβω διαφορά.

Aν εχετε ιδέες για καλους μαγνήτες, "πλασάρετε" (έστω και αν ειναι μεταχειρισμενοι). Θέλω απόδοση και στα καθαρά αλλά και σε distortion. (Όσο γινεται).

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Γιώργο εννοείται πως θα επωφεληθείς από την αλλαγή των μαγνητών σου,μιας και οι stock μαγνήτες των Ibanez (ανάλογα και το μοντέλο) δεν είναι και ότι καλυτερο.

Απο το είδος μουσικής που αναφέρεις ένας καλός bridge μαγνήτης (τουλάχιστον) είναι απαραίτητος,και εννοείται ότι θα χρειαστείς κάποιον με high output.

Ένας καλός μαγνήτης θα σου δώσει ένα ωραίο "αθόρυβο" πιο καθαρό και πιο δυνατό σήμα,είναι αυτό που συνήθως λέμε "clarity and more responsive"

 

Στο ερώτημα ποιό μαγνήτη να βάλεις,όπως καταλαβαίνεις είναι καθαρά υποκειμενικό,με τόση πιοκιλία που υπάρχει,θα πρότεινα μία απο τις δύο πιο δημοφιλείς εταιρείες Dimarzio ή Seymour Duncan (αν καταλήξεις σε Dimarzio πες μου μπορω να σου προτείνω μοντέλα μιας και είμαι fan)

 

Θα πρέπει να σου πώ ότι άν παίζεις σε κάποιο μικρό practice ενισχυτή ή μέσω ενός πολυεφέ που δέν διακρίνεται για την ποιότητα του,μην περιμένεις να ακούσεις τρελή διαφορά.Και βέβαια δεν εννοώ οτι η διαφορά ακούγεται μόνο σε κορυφαία πανάκριβα μηχανήματα ετσι?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας που τυχαίνει να έχω αντίστοιχη κιθάρα προτείνω Bill Lawrence 500 ανεπιφύλακτα. Σε μένα έκανε τη διαφορά ακόμα και σε φτηνές ενισχυτικές μονάδες. Επίσης μπορείς να βάλεις και EMG passive αλλά θέλει καλό ενισχυτή να χαρείς τα κάλη του.

Ελπίζω να βοήθησα.