Προς το περιεχόμενο

Aνοιξιάτικη Νύχτα (Βloody με φλάουτο)


bloody_sunday

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!! Το έχω ακούσει 4-5 φορές στο repeat μέχρι στιγμής ;)

 

Θα παρατηρήσω όμως κι εγώ τα 2-3 σημεία που προαναφέρθηκαν:

1) Το περίεργο ...νοτάκι ;D

2)

Στο δευτερο μερος το φλαουτο θα το ηθελα λιγοτερο in yer' face.

 

3)

Επισης, εγω θα "εσβηνα" τις επαναληψεις των delay πιο νωρις.

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 44
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πωπωπω, τί έχουμε εδώ κύριε Σπύρο μας!;!;

 

Both thumbs way up!!

 

 

Με πιο "φτηνιάρα" παραγωγή και μερικά overdubs από π.χ. ραδιοφωνικό talk show θα φλέρταρες άγρια με Kevin Moore ή πρώιμους Porcupine Tree.

 

"Χεστήκαμε" θα μου πεις, αλλά ας είναι, τώρα τό'γραψα. ;D

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω πω παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τα ωραία σας σχόλια και για τα καλά σας λόγια!  :) :) :) :-* Έχω πολύ δουλειά τώρα και δεν προλαβαίνω να τα σχολιάσω, και επίσης απόψε χλωμό το βλέπω γιατί υπάρχει μια πιθανότητα να δω τον John Scofield (ναι, τον γνωστό John Scofield), αλλά το συντομότερο δυνατόν θα επανέλθω.

 

Αν θέλουν κι άλλοι να σχολιάσουν, παρακαλώ να μην σεβαστούν καθόλου το ιντερνετικό - φορουμικό σαβουάρ βιβρ και να πουν ότι έχουν στο μυαλό τους - μόνο καλό θα μου κάνει...  :) ;)

 

Στα βιαστικά μόνο να πω ότι το "νοτάκι" που λέτε στο 1.33 ήταν απόλυτα ηθελημένο και δεν καταλαβαίνω γιατί σας ξενίζει! Μάλιστα, κάτι παρόμοιο νομίζω ότι υπήρχε και στην διασκευή του Κασσάνδρα, που κι εκεί ήταν ηθελημένο κι ένα αυτί πάλι νόμιζε ότι ήταν φάλτσο. Στο παρόν κομμάτι, σε εκείνη την αλλαγή από ελάσσονες σε μείζονες βρίσκομαι σε κλίμακα Μι ματζόρε, δλδ μι, φα#, σολ#, λα, σι, ντο#, μιb, μι... αυτό που ακούτε είναι μια Σολ#. Μετά βέβαια η φράση δεν καταλήγει σε μιb -> μι αλλά σε ρε -> μι, αλλά εν πάσει περιπτώσει για να μην πολυλογώ ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα να ακουστεί.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα μου άρεσε πολύ ο ήχος στις κιθάρες του πρώτου μέρους μ αυτή τη "ντιλεηκή και περιρρρρέουσα βρώμα"

θα θελα να μάθω πως την έκανες! αν είναι μυστική συνταγή, οκ, ας μείνω με την απορία...

 

μου αρέσουν τα πλήκτρα σου, γεμίζουν πολυ ευχάριστα το κομμάτι, floyδικά θα έλεγα...το φλάουτο μ άρεσει επίσης έτσι όπως τρεμολιάζει κ γενικώς δίνω μπράβο.

 

δε μου άρεσαν τα ντράμς, ίσως ήθελα λίγο ποιο μπάσσο μπάσσο, και η νότα την οποία καταλαβα ότι το κανες επίτηδες γιατί την περνάς δύο φορές, μου φάνηκε πολυ αβαντΓκάρντ για το σύνολο του κομματιού...

 

{δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά κάποτε είχα γράψει κ εγώ ένα κομμάτι με τίτλο Άνοιξη, το οποίο στα λάηβ το παίζαμε με ενα μέρος φουλ φλάουτο... ;)}

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

bloody αγαπητέ έχουμε και λέμε και είπαμε και θα πούμε:

Όταν μπαίνει το φλάουτο είναι πάρα πολύ Crimson αλλά και Genesis (λιγότερο βέβαια) και γουστάρω απίστευτα! Jazz-ίζουν αρκετά εκεί κάποιες φρασούλες σου! Μπράβο ρε συ! :D

Τα πλήκτρα δίνουν ατμόσφαιρα Floyd...Σχολιάζοντας το πρώτο μέρος λέω πως oι Porcupine Tree κάνουν έντονα την παρουσία τους! Φαίνεται ότι έχεις πολλά ακούσματα αλλά προπάντων ποιοτικά!... ;)

Τέλος τα drums τα ήθελα ίσως λίγο πιο ''ανοιχτά'' αλλά και εκεί που είναι, παίζουν όμορφα το ρόλο τους! ;)

 

Ωραία η σύνθεσή σου...Θα μπορούσε άνετα να αποτελεί μέρος ενός soundtrack για ταινία σε στιγμές λήψεων από ψηλά! (πωωω ρε συ τι είπα ο άνθρωπος! 8))...Πολλά εύγε! 8)

...από την πολλή γκαργκανέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο.

Αρχικα,το ακουσα χωρις να προσεχω ιδιαιτερα κ με ξενισε/ξινισε η μεταβαση απο το 1ο στο 2ο μερος.

Μ'αρεσει περισσοτερο το 1ο μερος κ θα το προτιμουσα σαν ξεχωριστο κομματι.Ο ηχος της κιθαρας ειναι πολυ ιδιαιτερος κ ηθελα κ εγω να ρωτησω πως τον εχεις φτιαξει,αλλα τωρα που το ακουω προσεκτικοτερα,εχω την εντυπωση οτι τον εχεις πειραξει με πολλα takes (αφηνεις τις επαναληψεις του delay με το tremolo κ μετα ηχογραφεις σε αλλο καναλι τη συνεχεια για να μη χαθει το μετρο?)

 

+ βρισκω τις πολλες επαναληψεις του delay σου, γτ φτιαχνουν αυτο το ωραιο χαλί ενώ

- τη νοτα που λενε κ οι υπολοιποι (ειτε ειναι της κλιμακας ειτε οχι).προφανως ηθελημενη γτ ξερουμε οτι σηκωνεις προσεγμενα κλιπς,παρολαυτα μου χτυπαει κ μενα ασχημα.

 

Για το 2ο μερος δεν εχω να πω πολλα,γτ γενικοτερα δεν με τρελαινει ο ηχος του φλαουτου (οχι του δικου σου,γενικα) το οποιο ειναι αλλη μια ενδειξη οτι ειμαι μετεμψυχωση του Mozart ;D

οι ιδιες νοτες παιγμενες απο μια τρομπετα ας πουμε, θα με καθηλωναν. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα βιαστικά μόνο να πω ότι το "νοτάκι" που λέτε στο 1.33 ήταν απόλυτα ηθελημένο και δεν καταλαβαίνω γιατί σας ξενίζει! Μάλιστα, κάτι παρόμοιο νομίζω ότι υπήρχε και στην διασκευή του Κασσάνδρα, που κι εκεί ήταν ηθελημένο κι ένα αυτί πάλι νόμιζε ότι ήταν φάλτσο. Στο παρόν κομμάτι, σε εκείνη την αλλαγή από ελάσσονες σε μείζονες βρίσκομαι σε κλίμακα Μι ματζόρε, δλδ μι, φα#, σολ#, λα, σι, ντο#, μιb, μι... αυτό που ακούτε είναι μια Σολ#. Μετά βέβαια η φράση δεν καταλήγει σε μιb -> μι αλλά σε ρε -> μι, αλλά εν πάσει περιπτώσει για να μην πολυλογώ ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα να ακουστεί.

 

Μα πώς είναι ματζόρε το μι??...

Αφού 2 δεύτερα πρίν το σολ# ,παίζεις σολ φυσικό!... Δίνεις καθαρά δηλαδή στον ακροατή να καταλάβει οτι το chord progression στο συγκεκριμένο σημείο είναι λα μινόρε- μι μινόρε...

Στο αμέσως προηγούμενο μέτρο όμως παίζεις μεταξύ των λα μιν.- μι μιν. και ένα σι (εβδόμης) (1:26)...

Μήπως αυτή η συγχορδία έπρεπε να επαναληφθεί και στον επόμενο κύκλο , έτσι ώστε να γίνει πιο κατανοητό ότι "οδεύουμε" προς μι ματζόρε?

..και τότε βέβαια θα ήταν πιο εύηχη μια κατάληξη μιb - μι όπως γράφεις κι εσύ...

 

Δεν προσπαθώ να σου κάνω μάθημα...(αυτό έλειπε..!) απλά προσπαθώ να κατανοήσω το μι ματζόρε στο συγκεκριμένο σημείο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σπύρο:

 

σε γενικές γραμμές το κομμάτι είναι ωραίο. Ταξιδιάρικο. Αλλά:

 

1. Το νοτάκι στο 1:33 το είχα παρατηρήσει κι εγώ και μου ξύνισε. Με το που το άκουσα υπέθεσα ότι είναι λάθος νότα και η αμέσως επόμενη σκέψη ήταν ότι πήγαινε για μετατροπία. Και τώρα που το ξανακούω δεν μου κολλάει.

2. Το distortion στην κιθάρα είναι too much. Στην αρχής κάθε νότας ακούγεται ωραία, έχει δηλαδή αυτόν τον λερωμένο ήχο αλλά στο σβήσιμο γίνεται τόσο εμφανές που ενοχλεί. Επιπλέον υπάρχει delay (δεν ξέρω αν είναι πριν ή μετά το distortion, νομίζω ότι είναι μετά και αυτό δεν βοηθά).

3. Το φλάουτο είναι μιξαρισμένο πολύ δυνατά.

 

Στο παρόν κομμάτι, σε εκείνη την αλλαγή από ελάσσονες σε μείζονες βρίσκομαι σε κλίμακα Μι ματζόρε, δλδ μι, φα#, σολ#, λα, σι, ντο#, μιb, μι... αυτό που ακούτε είναι μια Σολ#.

 

Υπάρχει κάποιος λόγος που είναι μιb και όχι ρε#?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου