Προς το περιεχόμενο

Φωνη.. Απορια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδια ειναι απλα τα πραγματα....

 

Δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση το ποσο καλα τραγουδας με το ποσο καλα παιζεις κιθαρα(ή το αντιστροφο)

 

Το θεμα ειναι το εξης...

 

Επειδη οπως και να χει ή στο ενα θα εισαι καλυτερος ή στο αλλο(ή πιο ανετος τελος παντων) δεν πρεπει να εισαι απροσεκτος...

 

Η προταση με το κουρδιστηρι ειναι πολυ καλα αλλα εχω να σου προτεινω και κατι αλλο

 

Πιασε ενα τραγουδι που θες να πεις...

Ξεκινα να το παιζεις στην κιθαρα ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΣ παραλληλα και το πως το τραγουδαει ο δημιουργος του

Υστερα παιξε ενα-ενα τα ακορντα τραγουδα τα ξανα και ξανα μεχρι η φωνη σου να "παταει" ακριβως πανω στο ακορντο

Μολις βρεις τον σωστο τονο προσπαθησε να παρατηρησεις πώς ακριβως ανεπνευσες για να σου βγει,πού εδωσες εμφαση(λαρυγγι,διαφραγμα κλπ) και συνεχισε παρακατω...

 

Το "μυστικο" ειναι να εχεις το νου σου στη φωνη,στις ανασες σου κλπ και πανω απ'ολα να μην πιεζεσαι και προσπαθεις υπερβολικα για να τραγουδισεις κατι...

 

Αν συνηθισεις τις ανασες και τον σωστο ελεγχο δεν θα ξεφευγεις τοσο και ακομα και αν αυτο συμβει θα το καταλαβαινεις πιο ευκολα αρα θα το διορθωνεις και πιο αμεσα...

 

Αυτα...Καλη τυχη και να μην ξεχνας οτι και η φωνη ειναι ενα οργανο που θελει πολυ πολυ δουλεια

I Am The Lizard King...I Can Do Anything

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 67
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

πρέπει να διαχωρίσουμε το "παίζεις καλή κιθάρα" με το "έχεις μουσικότητα (και άρα μπορείς να παίξεις αυτό το κάτι παραπάνω - Gilmore)". Σαφώς και δεν έχει σχέση η τεχνική με τη μουσικότητα.

 

Αλλά σε λεπτά θέματα όπου φαίνεται περισσότερο ο κιθαρίστας και απαιτούν έκφραση, όπως τα bends και τα vibratos τα οποία είναι περισσότερο εγκεφαλικά/ψυχικά σε σχέση με κανονικές απλές τεχνικές, άνθρωποι με μουσικότητα διαπρέπουν... μη γελιόμαστε. δεν είναι τυχαίο το ότι κάποιοι έχουν καλή φωνή και κάποιοι όχι. είναι απλά κληρονομικό? όχι. Ένα παιδί που έχει ταλέντο στη ζωγραφική από νωρίς και μπορεί από μόνο του να αντιλαμβάνεται έννοιες όπως η προοπτική είναι ξεκάθαρο ότι έχει αυξημένη αντίληψη σε σχέση με το παιδάκι που ζωγραφίζει τον ουρανό σαν μία γαλάζια γραμμή στην κορυφή της σελίδας και όλα τα αντικείμενα σε μία ευθεία (ως γνωστόν, η αντίληψη είναι αυτή η οποία αναπτύσσεται αργά και καθορίζει την ωριμότητα ενός ατόμου).

 

Πρωτού κάποιος διαφωνίσει με τέτοιου είδους απόψεις ας σκεφτεί πρώτα: τί θα πει να έχει κανείς "καλή" φωνή? τί έχει παραπάνω από άλλους? γιατί αυτός έχει καλή φωνή κι εγώ όχι? ΓΙΑΤΙ καταλαβαίνει εκείνος ΑΜΕΣΩΣ ένα ξεκούρδιστο όργανο σε σχέση με κάποιον άλλο? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΘΕΜΑ ΦΩΝΗΤΙΚΩΝ ΧΟΡΔΩΝ.

 

Η καλή φωνή δεν είναι ένα απλό χάρισμα σαν εκείνο αυτών που από παιδιά τρέχουν πιο γρήγορα από τους άλλους. Είναι κάτι βαθύτερο που λέγεται μουσικότητα. Ίσως να έχει να κάνει με αναπτυγμένες περιοχές του εγκεφάλου. Ίσως και όχι. Η Νευρολογία θα μας πει. Πάντως υπάρχουν κάποιοι που έχουν κλίση στις τέχνες... δεν είναι τυχαίο. Δεν μπορούμε όλοι να εκφραστούμε όπως κάποιοι.

 

 

Gimme Kramers! More Kramers!!! I WANT THEM ALL!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα όμως προσθέτω πως αν κάποιος που έχει την τρέλλα δουλέψει πολύ μπορεί να αναπτύξει την μουσικότητα του και παραπάνω απο κάποιον που την έχει χάρισμα αλλά δεν ασχολείται σοβαρά. Προσωπικά το έχω δει στην πράξη. Κατά την άποψη μου βέβαια τα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα Fenderiko.

 

Άλλωστε, όλα αυτά τα talent shows (που εμείς οι "μουσικοι" χλευάζουμε) πολύ συχνά το αποδείκνύουν αυτό περίτρανα.

Gimme Kramers! More Kramers!!! I WANT THEM ALL!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλοσορισα.. Εχει σχεση το ποσο καλη φωνη εχεις για να παιξεις κιθαρα??? Δηλαδη ενας με φαλτση φωνη δεν μπορει να παιξει μπλουζ?? ???

Εξαρταται το blues γιατι εχει κατι θεματα που βγαινει η big fat black mama και σαρωνει

'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταξε αυτο με την μουσικοτητα το καταλαβαινω και ο λογος που ανοιξα το θεμα ειναι ο εξης.. απο μικρος δεν τραγουδουσα, ζωγραφιζα τον ουρανο σαν μια γαλαζια γραμμη στο πανω μερος της σελιδας κτλπ, παρολαυτα, και παρολο που εχω κλισει σε θετικες επιστημες (διπιστωμενο,αποδεδειγμενο, δεν ψωνιζομαι αλλα ετσι ειναι με 2 γονεις φυσικους) με ενδιαφερει περισσοτερο η μουσικη.. αυτο που ηθελα να διαπιστωσω ειναι αν εχω περιθοριο βελτιωσης και αν μπορω να προχωρησω στη μουσικη. απο κει και περα δεν περιμενω να γραψω σολο αντιστοιχα με του gilmoure, απλα θελω να γινω οσο το δυνατον καλυτερος τοσο στν ηλεκτρικη οσο και την κλασσικη κιθαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανείς δεν θα μπορούσε να πει σε κάποιον χωρίς καλή φωνή να μην κυνηγήσει το όνειρό του. απλά υπάρχουν για μένα) τρεις διαφορετικές "παράμετροι"¨όταν λέμε ότι ασχολούμαστε με μία τέχνη.

 

- Δημιουργκότητα/Σύνθεση

- Τεχνική

- Έκφραση

 

αυτή είναι η προσωπική μου άποψη φυσικά και θα εξηγήσω ακριβώς τί εννοώ.

 

Είναι άλλο να συνθέτεις, άλλο να είσαι τεχνικά άρτιος και άλλο να ερμηνεύεις.

Ένας τεχνικά άρτιος μουσικός εχει όλες τις απαραίτητες δυνατότητες και γνώσεις περί μουσικής θεωρίας και τεχνικκής για να συμμετάσχει σε διάφορα σχήματα ως session μουσικός, σε ορχήστρες κτλ. Συνθέτης ξέρουμε όλοι τί είναι. Δεν απαιτεί τεχνική. Απαιτεί φαντασία, δημιουργικότητα. Τέλος, έχουμε τον ΜΟΥΣΙΚΟ (για μένα). Αυτός είναι εκείνος που θα σε κάνει να κλάψεις να νιώσεις ρίγος, αγωνία και χίλια δυό άλλα συναισθήματα μόνο και μόνο ακούγοντάς τον να παίζει. Αυτός είναι εκείνος που σε μία ορχήστρα θα είναι ο σολίστ. Ο σολίστ δεν είναι απαραίτητα ο καλύτερος τεχνικά αλλά εκείνος που θα δώσει σώμα και ψυχή στο όργανο και τις νότες. Ειδικά αν είναι και συνθέτης, τότε αυτός δε θα πάει χαμένος. Αυτή πιστεύω είναι και η κατηγορία που απουσιάζει αισθητά από την ελληνική μουσική σκηνή.

 

Έχω γνωρίσει άτομα που ήταν ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ αλλά όταν δεν είχαν το κομμάτι σε ταμπλατούρα ή παρτιτούρα δεν μπορούσαν να το παίξουν/βγάλουν γιατί απλά δεν είχαν μουσικό αυτί. Εννοείται πως δεν ήξεραν και να γράφουν. Είχα στο προσωπικό μου σχήμα καταπληκτικούς drummer και μπασίστα οι οποίοι όμως δεν μπορούσαν να συμμετάσχουνε.... ζητουσε ο drummer από εμένα τι ρυθμούς, breaks κτλ να παίξει... και τρελαινόμουν γιατί δεν ληθελα να είναι "προσωπικό σχήμα"... Έχω γνωρίσει όμως και 2 χρόνια μόλις αυτοδίδακτο κιθαρίστα που έπαιζε απλά ακόρντα με μικρά licks και είχα πάθει πλάκα γιατί απλά...το είχε!!! Ήθελα να τα παρατήσω και να μη μιλήσω για μουσική μαζί του...

 

Κανείς δεν μπορεί να σου πει τί να κάνεις. Θα ήταν βλακεία και ανευθυνότητα εκ μέρους του. Εγώ προσωπικά έχω για τη μουσική την ίδια άποψη που έχω και για τον αθλητισμό... και είμαι κατά του πρωταθλητισμού. δεν πιστεύω ότι κάποιος χρειάζεται να αφιερώσει τη ζωή του σε κάτι τέτοιο. Μπορεί να το συντηρήσει ως χόμπυ. και αυτό τον κάνει ακόμα πιο "πορωμένο" γιατί ποτέ δε θα μάθει τα πάντα και συνεχώς θα ψάχνει να μαθαίνει, να δοκιμάζει... μουσικές, θεωρίες, όργανα...

 

μία απλή ταπεινή άποψη είναι. Προς Θεού, δε θέλω να επηρεάσσω κανέναν...

 

αυτά από μένα. θα διαφωνίσουνε πολλοί ίσως.

 

άκουσε μας όλους και μην ακούσεις κανέναν ;)

Gimme Kramers! More Kramers!!! I WANT THEM ALL!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

JollyJokker συμφωνω με οσα λες αλλα εχω ενα ερωτημα.

Τι γινεται με καποιον που δεν σου προσφέρει κανενα συναισθημα με αυτο που παραγει (μουσικη ηχο ερμηνια τεχνικη ) ΑΛΛΑ προσφερει σε καποιον αλλο?

 

Δηλαδη μηπως απλα ο μουσικος ειναι κατι τελειως υποκειμενικο εν τελει?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου