Προς το περιεχόμενο

Το μέτρημα του hi-hat στη drums


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ενος κομματιου οπου ισως κανεις αλλαγη η οταν παιζεις ride,οπου συνηθως αυτος ο ηχος υπερκαλυπτεται απο τον ηχο τον τυμπανων και των πιατινιων

 

Ακριβώς! Ακόμα και αν υπάρχει μικρόφωνο στο hi hat (που στην τελική και να υπάρχει πολύ λίγοι το χρησιμοποιούν) απλά εκείνη την στιγμή δεν ξεχωρίζει στην μίξη. Ειδικά ο ήχος του hi hat όταν το πατάς με το πόδι δεν έχει την ίδια χροιά με το αντίστοιχο τσικ της μπακέτας που έχει spil σε όλα τα μικρόφωνα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

που στην τελική και να υπάρχει πολλοί λίγοι το χρησιμοποιούν

 

τι?μπαινει κοντινο μικροφωνο στο hi hat?? ;D ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχην δεν μετρανε ετσι ολοι οι ντραμμερ οταν παιζουν (τρανο παραδειγμα ο Elvin Jones,o Steve Gadd & o Steve Jordan)

 

παντως σε πιο...πολιτισμενα ειδη μουσικης  ;D (jazz,funk,pop etc) τις περισσοτερες φορες ακουγεται.

 

Στο πρώτο διαφωνώ και στο δεύτερο συμφωνώ. Οι drummer που αναφέρεις όπως και άλλοι (Art Blackey, Phili jo Jones, Steve Smith, Tony Williams κ.λ.π.) χρησιμοποιούσαν με "διαφορετικό" τρόπο το hi-hat αλλά ακουγόταν και μάλιστα πολλές φορές ήταν σημείο κατατεθέν ενός κομματιού. Στο δεύτερο θα συμφωνήσω...

"Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

απλα παιξε φιλε να γουσταρεις μη σκεφτεσαι την ωρα που παιζεις live ή όταν κανεις προβα το hihat, σκεψου το μέτρο φιλε μου και ασε το timing να συμπτηχθεί με το feeling και θα σου βγει μόνο του στο hihat ή στη φτερνα . εγω οταν παιζω ροκακια μετραω αλλα είναι τραγουδια που δε μου βγαινει ή δεν κολλαει να μετραω στο hihat μην κολλας εκει απλά ασε το feeling να κοιλαει μεσα σου και να γουσταρεις...και να βγεις λιγακι απο το μετρο δεν εγινε και τιποτα (ενταξει μη το κανεις και συνεχεια ;D)

Ο Dave Lombardo εχει δωσει μια συνεντευξη στο modern drummer festival πριν to performance βρες το και ακου προσεκτικα τι λέει για τα λαθη που κανουμε στο παιξιμο.

πολυ σοφες κουβεντες

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από όλη την κουβέντα 2 πράγματα αξίζει να κρατήσουμε ως σημαντικά και τα είπε ο SF : α) ο καλός ο ντράμερ στο hi-hat φαίνεται (επιτέλους ειπώθηκε η ΜΟΝΗ αλήθεια για τους ντράμερ) και β) βάζουμε close mic στο hi-hat?  (Χα, χα, χα, συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ, ποτέ δεν κατάλαβα αυτήν την ηχοληπτική υπερβολή και το ντε και καλά  μικρόφωνο στο Hi-hat, τι πατάτα φάση θεέ μου...)

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) ο καλός ο ντράμερ στο hi-hat φαίνεται (επιτέλους ειπώθηκε η ΜΟΝΗ αλήθεια για τους ντράμερ)

 

 

?Με συγχωρειτε αλλα δεν το πιασα? δηλαδη ενας drummer που παιζει παπαδες ή παιζει σωστα ρε παιδι μου groovαρει και τον βλεπεις να γουσταρει ρε παιδι μου και δεν μετραει στο hihat δεν ειναι καλός ντράμμερ? η ΜΟΝΗ αλήθεια..? δηλαδη τι ειναι τα αλλα που λεγονται και δεν ειναι αληθειες?

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλάω για μέτρημα στο Hi-hat, αλλά για παίξιμο, το πως δηλαδή χρησιμοποπιεί το Hi-hat μέσα στο groove, η μαγκιά του ντράμερ εκεί φαίνεται (πως ΚΕΝΤΑΕΙ στο hi-hat), ένας καλός ντράμερ στο hi-hat επάνω χτίζει ρυθμό. Το παίξιμο "παπάδες" είναι για άσχετους πιτσιρικάδες, που το μόνο που καταφέρνουν είναι να γ****ε το κομμάτι, και να σου ζαλίζουν τα ούμπαλα...

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ κατανοητο...και ο buddy rich παπαδες επαιζε αλλα δε σου ζαλιζε τα ουμπαλα... :P

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί αυτός ήταν ο σολίστας και όχι ο κιθαρίστας του, αυτόν άκουγες και οι "παπάδες" του ήτανε "δεσποτάδες" και όχι "παπαδάκια", κι όταν λέω σου ζαλίζουνε τα ούμπαλα, εννοώ πως παίζουν ακατάσχετες "μαγκιές" όλη την ώρα χωρίς νόημα και ουσία για το ίδιο το κομμάτι, προσπαθώντας να τα χωρέσουν όλα μέσα σε ένα κομμάτι και να σου αποδείξουν πόσο σπουδαίοι είναι. Αν το κομμάτι πηγαίνει ντουπ-μπαμ-ντουπ-ντουπ-μπαμ, ένας καλός ντράμερ θα παίξει μόνο αυτό επί 5 λεπτά και δεν θα ντραπεί γιατί παίζει κάτι πολύ-πολύ απλό.

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε διονυσησαμπ...το χαιχατ ειναι οργανο ειτε παιζεται με το χερι ειτε με το ποδι! ;)

Να ξεκαθαρισουμε μερικα πραγματα...στην τζαζ μουσικη η βαση του γκρουβ ειναι το σουινγκ πατερν στο ραιντ,το 2-4 στο χαιχατ(με το ποδι) και τα-παιγμενα παρα,παρα,παρα πολυ χαμηλα-τεταρτα στην κασα...σε μουσικες οπως ποπ,ροκ,φανκ, κλπ.κλπ.,μπακμπητ μουσικες οπως λενε οι αμερικανοι αντιστοιχα ειναι το χαι χατ(αντι για το ραιντ)το 2-4 στο σνερ και η κασα...μπουπ-μπαπ μπουπ μπουπ-μπαπ,χοντρικα,ε?

 

οταν ενας ροκ ντραμερ λοιπον ανοιγει στο ραιντ μπορει αν θελει να συνοδεψει και με το χαιχατ στο ποδι...τεταρτα,ογδοα,2-4,αρσεις ογδοου κλπ... προσθετει χρωμα αλλα και αλλαγη της αισθησης του εκαστοτε γκρουβ!δοκιμαστε να παιξετε εναν ρυθμο με κασα-σνερ-ραιντ...κρατηστε τον ιδιο ρυθμο συνεχεια και δοκιμαστε τις παραπανω παραλλαγες με το αριστερο σας ποδι....παρατηρηστε τις αλλαγες η ακομα καλυτερα ηχογραφηστε τον εαυτο σας και ακουστε...

 

το προβλημα ειναι οτι οι εντασεις στην ροκ(και χαρντροκ,μεταλ κλπ.)ειναι τοσο μεγαλες καμμια φορα που ειδικα λαιβ ακομα κι αν το χαιχατ ειναι close miked θαβεται κατω απο τον ηχο κιθαρων,μπασων αλλα και των υπολοιπων τυμπανων...

 

για αρκετους ντραμερ βεβαια,που δεν εχουν ασχοληθει(εστω ελαχιστα)με four way co-ordination,το αριστερο ποδι στο χαιχατ γινεται λιγο κατι σαν νευρικο τικ παιζοντας συνεχεια σε ογδοα(συνηθως)...ο εν λογω ντραμερ δεν εχει κανεναν ελεγχο του αριστερου του ποδιου με αποτελεσμα αυτο να λειτουργει απο μονο του κι ο ντραμερ να εχει την ψευδαισθηση οτι αυτο που κανει το ποδι τον βοηθαει να γκρουβαρει καλυτερα η κατι τετοιο,ενω στην πραγματικοτητα συμβαινει το αντιθετο(ο ρυθμος υποφερει)!!!...ακομα κι αν ομως το ποδι σταματησει το αποτελεσμα παλι ειναι χαλια καθως ο ντραμερ εχει συνηθησει να εξαρταται απο αυτο!(απο την ψευδαισθηση).τοιχος!οπισθεν και αναζητηση νεας διαδρομης... :)

 

δεν συμφωνω βεβαια βεβαια σε αφορισμους του στυλ,ο ντραμερ φαινεται απο το χαιχατ κλπ...ο καλος ντραμερ για μενα εχει εκτος διαφορων αλλων ενα χαρακτηριστικο...το ντραμσετ ακουγεται σαν ΕΝΑ οργανο,οπως πρεπει...σαν μια εξαχορδη κιθαρα!η ισσοροπια των συχνοτητων και των εντασεων και των χρωματων του καθε τυμπανου-πιατινιου,αυτο ειναι!!!υπαρχουν βεβαια καποιοι ντραμερς που οταν αναφερεται το ονομα τους σου ερχεται κατευθειαν το χαιχατ στον νου..τρανο παραδειγμα ο stewart copeland η αντιστοιχα στην τζαζ ο roy haynes...αλλα και τους δυο αυτο που τους κανει να ξεχωριζουν ειναι το συνολο του ηχου τους και η αισθηση τους και το γκρουβ και η ενεργεια τους κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ...

 

ενιγουει προσωπικα,ειτε με το ποδι ειτε με το χερι ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΧΑΙΧΑΤ!! ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου