Προς το περιεχόμενο

επιλογη αναμεσα σε δυο ''μπατζετ'' Fender ενισχυτες μπάσου για χομ στουντιο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Όταν τις συνδέσεις σε σειρά βγάζεις ένα σήμα από τον ενισχυτή στην είσοδο της πρώτης καμπίνας και μετά από την πρώτη καμπίνα στην δεύτερη (Αν η πρώτη έχει out, μερικές δεν έχουν)

 

Ενώ παράλληλα πρέπει να έχει ο ενισχυτής σου δυο εξόδους ώστε να στείλεις την κάθε μια σε διαφορετική καμπίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν τις συνδέσεις σε σειρά βγάζεις ένα σήμα από τον ενισχυτή στην είσοδο της πρώτης καμπίνας και μετά από την πρώτη καμπίνα στην δεύτερη (Αν η πρώτη έχει out, μερικές δεν έχουν)

 

Αυτο δεν ισχυει απαραιτητα (ή καλύτερα, δεν ισχύει, γενικώς)... Μπορει μια καμπινα να εχει OUT το οποιο απλα να ειναι για να συνδεσεις παραλληλα σε αυτην και μια δεύτερη. Γενικα εχε υπόψιν ότι όταν σου παρέχει βύσμα ο ενισχυτής ή η καμπίνα για να συνδέσεις και άλλη καμπίνα σε αυτό, τότε σχεδόν πάντα μιλάμε για παράλληλη σύνδεση.

 

Γενικά η σύνδεση σε σειρά δε χρησιμοποιείται ιδιαίτερα για εξωτερικές συνδέσεις, παρά μόνο για εσωτερικές εντός μιας καμπίνας όταν έχει παραπάνω από ένα μεγάφωνα. Και αυτό γίνεται καθαρά για να φτιάχνουμε την εμπέδηση που μας βολεύει στην καμπίνα.

 

Πχ, αν ειχαμε τέσσερα 10" μεγάφωνα των 8Ω το καθένα και θελαμε να φτιαξουμε μια καμπινα 4x10, αν τα συνδέαμε παράλληλα όλα θα είχαμε όντως μια καμπίνα 4x10 αλλά με εμπέδηση 2Ω συνολικά (δύσκολο να βρεις ενισχυτή που να μπορεί να κατέβει τόσο χαμηλά χωρίς προβλήματα). Αν τα βάζαμε όλα σε σειρά, πάλι θα είχαμε μια 4x10 αλλά με συνολική αντίσταση 32Ω. Δυσκολα τα πραματα παλι. Αυτο που κάνουμε (και είναι κλασική συνδεσμολογία) είναι να συνδέουμε σε σειρά κάθε ζευγάρι και παράλληλα τα δύο ζευγάρια. Συνολική αντίσταση: 8Ω, μια χαρά...

 

Γενικά η σε σειρά συνδεσμολογία έχει και το μειονέκτημα ότι αν καεί ένα μεγάφωνο, δε θα παίζει κανένα από τα υπόλοιπα σε σειρά ενώ στην παράλληλη δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Αρβύλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο δεν ισχυει απαραιτητα (ή καλύτερα, δεν ισχύει, γενικώς)... Μπορει μια καμπινα να εχει OUT το οποιο απλα να ειναι για να συνδεσεις παραλληλα σε αυτην και μια δεύτερη. Γενικα εχε υπόψιν ότι όταν σου παρέχει βύσμα ο ενισχυτής ή η καμπίνα για να συνδέσεις και άλλη καμπίνα σε αυτό, τότε σχεδόν πάντα μιλάμε για παράλληλη σύνδεση.

 

Γενικά η σύνδεση σε σειρά δε χρησιμοποιείται ιδιαίτερα για εξωτερικές συνδέσεις, παρά μόνο για εσωτερικές εντός μιας καμπίνας όταν έχει παραπάνω από ένα μεγάφωνα. Και αυτό γίνεται καθαρά για να φτιάχνουμε την εμπέδηση που μας βολεύει στην καμπίνα.

 

Σωστά, αλλά φυσικά πάντα υπάρχει ένδειξη και στους ενισχυτές αλλά και στις καμπίνες για τη έξοδο πρόκειται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επανερχεται ο ασχετος με την φυσικη γενικης παιδειας της 2ας λυκειου....

 

κατ αρχην ευχαριστω ολους για τις απαντησεις....!

εχουμε και λεμε...!

 

εστω οτι εχουμε τον ενισχυτη της μπεντον.

απο οτι βλεπω στις φωτογραφιες εχει απο πισω μια τρουπα ''εξτερναλ σπικερ''.

αυτη ειναι η εξοδος στην οποια θα πεσει επανω η καμπινα σωστα???

αν ναι, βλεπω πως γραφει 8ομ μινιμουμ, αλλα και 40 βατ.

τι παει να πει αυτο?

ειχα την εντυπωση πως τα βατς δεν παιζουν κανενα ρολο!

 

οποτε αγοραζοντας κατι οικονομικο σαν αυτο θα ειμαστε μαι χαρα, σωστα?

http://www.thomann.de/gr/harley_benton_b210h8r.htm

 

και γιατι δεν υπαρχουν καμπινες με 16ομ?η τουλαχιστον δεν υπαρχουν στην πρωτη σελιδα του τομαν...!

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω για τα περισσότερα που ρωτάς, όπως σου πα, αλλά γενικά έχω ακούσει κακά σχόλια για 12ρια ηχεία σε ενισχυτές μπάσου. Το οποίο δε ξέρω που βασίζεται. Ξέρει κανείς κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω για τα περισσότερα που ρωτάς, όπως σου πα, αλλά γενικά έχω ακούσει κακά σχόλια για 12ρια ηχεία σε ενισχυτές μπάσου. Το οποίο δε ξέρω που βασίζεται. Ξέρει κανείς κάτι;

 

Δεν είναι ούτε τόσο "sharp" όσο τα 10άρια ούτε τόσο "boomy" όσο τα 15άρια. Τα 12άρια είναι για κιθαρίστες!  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου