Προς το περιεχόμενο

ερωτησεις για Soundcraft Compact-4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για την compact 10:

 

Στα ηχογραφημένα σήματα από mic pres, αν γίνει σωστό calibration του gain, δεν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα (μιλάμε για ψίχουλα τιμή). Σε μένα τα ενοχλητικά είναι:

 

 

Eννοεις απο την προενισχυση τoυ ιδιου του mixer , οχι εξωτερικη φανταζομαι...

Το σωστο calibration πως γινεται?Ρωταω γιατι την εχω και καθεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eννοεις απο την προενισχυση τoυ ιδιου του mixer , οχι εξωτερικη φανταζομαι...

Το σωστο calibration πως γινεται?Ρωταω γιατι την εχω και καθεται...

 

εξαρτάται από το session.

 

Κοίτα λιγάκι αυτό:

 

Console/Mic Preamp Gain Settings

 

A detailed discussion of how to run a mixing console lies outside the range of this Note, but a few observations are relevant. Think about the typical mixer signal path. At its most basic, each input channel consists of a mic stage, some EQ, routing assign switches and level controls, along with a channel master fader. All of these input channels are then mixed together to form various outputs, each with its own level control or fader. To set the proper mixer gain structure, you want to maximize the overall S/N (signal-to-noise) ratio. Now think about that a little: because of the physics behind analog electronics, each stage contributes noise as the signal travels through it. (Digital is a bit different and is left to another Note and another day.) Therefore each stage works to degrade the overall signal-to-noise ratio. Here's the important part: The amount of noise contributed by each stage is (relatively) independent of the signal level passing through it. So, the bigger the input signal, the better the output S/N ratio (in general).

 

The rule here is to take as much gain as necessary to bring the signal up to the desired average level, say, +4 dBu, as soon as possible. If you need 60 dB of gain to bring up a mic input, you don't want to do it with 20 dB here, and 20 dB there, and 20 dB some other place. You want to do it all at once at the input mic stage. For most applications, the entire system S/N (more or less) gets fixed at the mic stage. Therefore set it for as much gain as possible without excessive clipping. Note the wording excessive clipping. A little clipping is not audible in the overall scheme of things. Test the source for its expected maximum input level. This means, one at a time, having the singers sing, and the players play, as loud as they expect to sing/play during the performance. Or, if the source is recorded, or off-the-air, turn it up as loud as ever expected. Set the input mic gain trim so the mic OL (overload) light just occasionally flickers. This is as much gain as can be taken with this stage. Any more and it will clip all the time; any less and you are hurting your best possible S/N.

 

http://www.rane.com/note135.html

 

 

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξαρτάται από το session.

Κοίτα λιγάκι αυτό:

http://www.rane.com/note135.html

 

Πολύ ενδιαφέρον και επεξηγηματικό το αρθρο...Στην πράξη ομως , ας υποθεσουμε οτι γράφουμε ακουστικη κιθαρα , πρεπει ανεξαρτητα απο τις δυναμικες (που ισως εχουν πολλες αυξομειώσεις) το σήμα να ειναι συνέχεια οσο το δυνατον πιο γεματο (λιγο πριν κλιπαρει)?Αν ναι αυτο πως επιτυγχάνεται ?

1)Πιέζοντας τον μουσικό να παίξει χωρίς δυναμικές?

2)Ηχογράφώντας ξεχωριστα take στα δυνατα και πιο χαλαρα σημεια του τραγουδιού με διαφορετικά gain ?

3)Πειράζωντας το gain την ώρα που ηχογραφεί ο μουσικος?

4)Τίποτα απο ολα αυτα?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνοπτικά, αυτά που θυμάμαι από googling:

 

Επειδή οι ακουστικές κιθάρες δεν γκαρίζουν, θέλουν πολύ gain στους προ-ενισχυτές. Το ηχόχρωμα και οι δυναμικές είναι καθοριστικοί παράγοντες για χρήση πυκνωτικού μικροφώνου.

 

Το ιδανικό είναι η ηχογράφηση να γίνεται σε χώρο χωρίς θορύβους και ανακλάσεις (όπως και τα φωνητικά). Βάζεις τον κιθαρίστα να παίξει το μέρος προς ηχογράφηση με τις μεγαλύτερες εξάρσεις σε ένταση/δυναμικές και βάσει αυτού ρυθμίζεις το gain για το συγκεκριμένο take. Λίγο περιθώριο για λάθη προς τα πάνω καλό είναι να υπάρχει για να αποφύγεις digital clipping.

 

Αν είναι δραματικές οι αλλαγές στο gain, και ειδικά σε ανήσυχο δωμάτιο, ανάμεσα στα takes, υπάρχουν επιπτώσεις στην ένταση των ανεπιθύμητων ηχογραφημένων σημάτων (θόρυβος από υπολογιστή, αυτοκίνητα, μηχανάκια, το σεσουάρ της γειτόνισσας).

 

Τώρα σχετικά με την τοποθέτηση, όπως και με την φωνή, για να μην μπουμάρει, το μικρόφωνο πρέπει να είναι σε μια λογική απόσταση...Διαφορετική τοποθέτηση δίνει διαφορετικό ήχο, οπότε λίγο πειραματισμό θέλει, μέχρι να βρεθεί η κατάλληλη για το take.

 

1)Πιέζοντας τον μουσικό να παίξει χωρίς δυναμικές?

 

Με ένα πιστόλι στον κρόταφο.

 

2)Ηχογράφώντας ξεχωριστα take στα δυνατα και πιο χαλαρα σημεια του τραγουδιού με διαφορετικά gain ?

 

3)Πειράζωντας το gain την ώρα που ηχογραφεί ο μουσικος?

 

Προκύπτει πρόβλημα με το ambient noise...

 

 

 

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου