Προς το περιεχόμενο

PA sound system;;;Αγορά

geokok

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά είμαι φοιτητής στην Πάτρα και έχουμε μία ομάδα μουσική κάτω δηλαδή ένα αυτοοργανωμένο στούντιο στο οποίο καμιά 20αριά μπάντες παίζουν κάθε βδομάδα. Λέγαμε να αγοράσουμε δικό μας PA 10KW-12KW ώστε να είμαστε ανεξάρτητοι και να γίνονται πολλά live στην πόλη αυτή. Τα λεφτά προέρχονται από κάποια κονδύλια του πανεπιστημίου και κάτοιους άλλους φορείς. Μήπως ξέρει κανείς που μπορούμε να ψάξουμε να βρούμε ΡΑ μεταχειρισμένος καινύργιο, τι τιμές παίζουν στην αγορά....

ευχαριστώ Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, συμβουλή είναι αυτή!!!?? :D

Παιδιά προτείνω ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ να ψάξετε τις τιμές σε online shops του εξωτερικού...

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Ενω οι υπόλοιποι κύριοι εισαγωγείς είναι καλλίτεροι ... δεν έχεις δει σε τι τιμες έρχονται τα mackie ή τα jbl ;-)

Για φτηνο PA θα μπορούσε να δει την νεα σειρα της Behringer ας πουμε και να παρει και μια ιδέα για ταξη μεγέθους χρημάτων. Δεν είναι ανάγκη να αγοράσει αμέσως ...

Παιδιά προτείνω ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ να ψάξετε τις τιμές σε online shops του εξωτερικού...

Ηλία, δεν είναι παντα φτηνότερα στο εξωτερικό και αν είναι επιδοτούμενη η αγορά ίσως χρειάζεται ελληνικά παραστατικά.

Ηλία' date=' δεν είναι παντα φτηνότερα στο εξωτερικό και αν είναι επιδοτούμενη η αγορά ίσως χρειάζεται ελληνικά παραστατικά.[/quote']

Μόνο τα παραστατικά ίσως σταθούν εμπόδιο στην προκειμένη περίπτωση, αν και υπάρχει περίπτωση (δεν είμαι σίγουρος όμως 100%) ότι μπορεί να ξεπεραστεί κι αυτό...

Πάντως στις 99.9% των περιπτώσεων, οι ελληνικές τιμές είναι ΣΑΦΩΣ πιο ακριβές.

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Για να γίνει συγκεκριμένη πρόταση θέλει πολλή δουλιά.

Ας πούμε τι θα διάλεγα εγω, χωρίς να είμαι και ο πλέον ειδικός, αλλα με πρακτική εμπειρία αρκετών ετών

1. Ηχεία, που για μενα είναι το σημαντικότερο όλων. Ευκολα στο κουβάλημα, active για να μην μπλέκουμε με σωστες επιλογές συνδιασμων με ενισχυτες.