Προς το περιεχόμενο

Γιατι ειναι τοσο δυσκολη η εγγραφή μπουζουκιου ρε παιδ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν μπορει να βοηθισει κανεις με ενα record που θελω να κανω αλλα δεν μπορώ να σεταρω  το μπουζουκι με την καμία το ενα μου βρωμάει το αλλο μου ξυνιζει , οταν πχ ρυθμισω στο eq  τα high , δε μου αρεσουν τα low μπουκωνουν κτλ η το αντιστροφο

προσπαθω με cubase - πυκνοτικο  τι plugin προτεινεται  και τι ρυθμισεις?  help me.. 

μπλουζάκι και άγιος ο θεος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Λοιπόν, μια φορά έγραψα μπουζούκι στη ζωή μου, είμαι άσχετος με το είδος, αλλά όσοι το άκουσαν (σχετικοί----από σκυλάδες μέχρι έντεχνοι) , είπαν καλά λόγια.

Το chain ήταν ως εξής –> μπουζούκι - > T.Bone SC400 mic  (πυκνωτικό) (direct στους 15 πόντους από το «όργανο» => DMP3 m-audio preamp => behringer Ub-802 mixer (μόνο για eq χρήση, λίγο περιορισμός των high frequencies - > κάρτα ήχου m – audio audiophile 192 -> cubase (χωρίς τίποτα) από Plugin.    Όλοι έκανα την ίδια παρατήρηση, πολύ ωραίος φυσικός ήχος. Τι να σου πώ εγώ....ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ 8) 8)

Θα στο έστελνα να το ακούσεις να δεις αν σου κάνει, αλλά δεν είναι δικό μου το κομμάτι, και πέρα από την παραγωγή ανέλάβα και την νομικά του κατοχύρωση (είναι από τους τύπους, που σε αντίθεση με εμένα,  ;D παίρνει στα σοβαρά τη μουσική του) , οπότε τα χέρια μου είναι δεμένα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατρχήν:

Τι πυκνωτικό έχεις?

Σε τί κάρτα ήχου θα γράψεις?

 

Κατά δεύτερον, το μικρόφωνο στο μπουζούκι θέλει μία απόσταση στα 30εκ και τοποθέτηση προς γέφυρα και λίγο πάνω, όχι καρφί μπροστά στην τρύπα γιατί δεν θα βγάλεις άκρη.

Επίσης όταν γράφεις με τον παραπάνω τρόπο, προσοχή στα tone control του reverb καθώς μπορεί να σου πριμάρει και να είναι απο εκεί και όχι απ'το eq.

Τέλος με ένα γραφικό 15άρι ή ακόμα καλύτερα 30άρι eq κατέβασε τέρμα κάτω όλα απο 9.5KHz και πάνω.

 

Αν σου γράφει με ελαφρός παραμορφωμένα μεσσαία θέλει άλλη διαδικασία.

Δες αυτά και βλέπουμε.