Προς το περιεχόμενο

One more cup of coffee - cover


gary..

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα..Είμαι σχετικά αρχάριος και θα ήθελα τη γνωμη σας κ τις παρατηρησεις σας πάνω στη διασκευή και τη μιξη που έκανα 8) . (τραγουδαω ο ίδιος, ξέρω δε λέει κ πολλα στα φωνητικά ::) )

Ευχαριστώ..

One_more_cup_of_coffee.mp3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει κάποιος να σου μιλήσει για το βάθος (reverb).

Για σχετικά αρχάριος δεν τα πήγες άσχημα. Αλλά πρέπει να ψάξεις δύο τρία πράγματα για τις τεχνικές της ηχογράφησης.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει κάποιος να σου μιλήσει για το βάθος (reverb).

 

Φαντάζομαι εννοείς ότι δεν το έχω χρησιμοποιήσει σωστά. Εσκεμμένα έβαλα σε κάποια λίγο βάθος, το φανταζόμουνα λίγο πιο room-y, γι αυτό (δεν ξέρω αν είναι λάθος αυτο).

Ευχαριστώ πολύ πάντως...  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ωραία άρθρα στο νετ και στο Νόιζ για την ηχογράφηση, το πώς χρησιμοποιούμε τα βάθια, τους κομπρέσορες και τα σχετικά. Ψάξτο λίγο.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το συμπάθειο, βρες κάποιον να σου κάνει τα φωνητικά... εκεί πρώτα υστερεί το κομμάτι... κατά τα άλλα η ταπεινή μου γνώμη είναι πως είσαι σε καλό δρόμο, για αρχάριος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν μπράβο για την επιλογή του κομματιού. Ωραία το έχεις στήσει ενορχηστρωτικά και μου άρεσε και το σόλο της κιθάρας με τον ήχο του. Δε μου άρεσε όμως το πιο σημαντικό, η φωνή. Τραγουδάς μέσα από τα δόντια σου και φαίνεται να το φοβάσαι. Ως αποτέλεσμα η ερμηνεία είναι ασθενική και πρασινίζει σε κάποια σημεία. Συμφωνώ επίσης με αυτό που λέει κι ο Ray περί reverb. Παραήταν dry τα φωνητικά.

 

Καλησπέρα.

 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες