Προς το περιεχόμενο

Κάτι σε Death/Black


Saturnus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήθελα να άκούσς τα σχόλεια σας σχετικά με το τράγουδι όσον αφορα παραγωγη/εκτελεση/συνθεση, το ξέρς είναι ολίγον καφριλικι αλλα οκ  8)

το Gas χρησιμοποιησα είναι

 

-Κιθάρες-

Dean Bloodstorm-digitech DeathMetal pedal-RME Fireface 800-Revalver MKIII.V

-Τύνπανα-

SD2-Metal foundry

-Μπασο-

Yamaha-RME Fireface- Mark V

-Πληκτρα-

Διάφορα plugins

 

 

Η μίξη είναι flat μόνο ένας stereo enhncer & limiter στο master bus.

Offend.mp3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα τεχνικά δεν μπορώ να σου μιλήσω καθώς είμαι άσχετος... αλλά σα απλός ακροατής και φιλός της σκλήρής μουσικής το μονο που έχω να πώ είναι ...

 

ΜΠΡΑΒΟ... μάρεσε παρά πολυ απο όλες τις απόψεις.... μία ένσταση...ο ταμπέλα Black/Death που του έδωσες το αδικεί... Έχει πολλά περισσότερα μέσα  ;)

 

ΥΓ. Βάλε και φωνητικά!!! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, για το τιτλο του thread ναι εχεις δίκιο αλλα δεν ήξερα τι να γραψω  :P

Τωρα έρχεται το δυσκολο μέρος της ηχογραφηση οι φώνες, αλλα θα πάνε όλα καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα μου φάνηκε άψογο.

για το είδος του νομίζω ότι είναι καλό  

 

Ευχαριστω S3nTiNeL και hyperpanos ;D

ΑΝ έχει να προσθέσει κάποιος κάτι για παραγωγή εκτέλεση η οτιδήποτε please do it!

Θαμε βοηθούσε πολυ. Λόγο οτι δεν έχω κάτι ιδιαίτερο απο Monitors Προσπαθώ να βγάλω εναν οσο το δυνατό πιο ουδέτερο ηχο γίνεται για να ακούγεται ευχάριστα απο όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως πολύ καλό (στο είχα πεί και στο thread για το Αxe FX). Δύο παρατηρήσεις, τα drums πρέπει να πάνε λίγο πιο πίσω, όχι πολύ και το μπάσιμο στο break είναι πολύ κοφτό, ένα μικρό fade out σε μια Ε5 αρκεί νομίζω. Tα πλήκτρα εξαιρετικά (και δεν τρελαίνομαι γενικά για πλήκτρα)

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί