Προς το περιεχόμενο

Μπάσο - Τρίξιμο χορδής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!

 

Κατ' αρχάς να πω πως είμαι αρχάριος και τις όποιες (ελάχιστες) γνώσεις έχω τις έχω αποκτήσει από βιβλία/fora/sites. Tο μπάσο που έχω είναι το:

http://www.kosmasmusic.gr/product.php?products_id=1342

 

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και θα ήθελα την βοήθειά σας..

 

Πριν δυο μέρες, άλλαξα τις χορδές που είχε "από μαμά" (Fender Super 7250ML - .045, .065, .080, .100) με τις Ernie Ball Extra Slinky (.040, .60, .70, .095).

Μετά την αλλαγή και το κούρδισμα/intonation, η ΛΑ (ανοιχτή) τρίζει απίστευτα.

Απ' όσο μπόρεσα να δω η χορδή (κατά την ταλάντωση) δεν φαίνεται να ακουμπάει σε κάποιο τάστο.

Μάλιστα, χθες το βράδυ δοκίμασα να βάλω την παλιά ΛΑ (.65) μήπως και έφταιγε η χορδή (αν και απ' ό,τι έχω διαβάσει είναι ψιλοσπάνια περίπτωση) αλλά τρίζει και η παλιά..

Εδώ και μέρες έχω διαβάσει διάφορα στο φόρουμ αλλά δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη.

Έχετε να προτείνετε κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 44
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

εβαλες ελαφρυτερες χορδες αρα πρεπει να προσθεσεις relief στο μπρατσο

 

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=39

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλως ορισες στην παρεα μας

 

1 ερωτηση - μηπως εβγαλες ολες τις χορδες μαζι ?? αν ναι υπαρχει μια πολυ μικρη περιπτωση να επαθε "σοκ" το μπρατσο και σε εκεινο το σημειο να εκανε το προβλημα

 

παμε να δουμε τι μπορει να φταιει:

οταν εβγαζες τις χορδες μηπως χτυπησες καταλαθος το nut ??? πραγμα που μπορει να οδηγησε σε σπασιμο-ραγισμα του nut και απο αυτο να τριζει η χορδη ??

το μπρατσο το σεταρες μετα για αυτο το παχος των χορδων ??

η γεφυρα εισαι σιγουρος οτι εχει το σωστο calibration ??