Προς το περιεχόμενο

RC50 Μετρονόμος και ντραμερ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

θέλω να κάνω το εξής και ψάχνω ιδέες. Παίζω κιθάρα με ένα boss rc50 loop station και θέλω να παίξω λάιβ με ντραμερ.  Ο μετρονόμος που έχει πάνω το rc50 δε με καλύπτει καθόλου, αφού ουσιαστικά δεν είναι μετρονόμος αλλά κάποια preset drums. Υπάρχει κάποιος τρόπος ή μέσω κάποιου πχ. midi μετρονόμου (να δέχεται σήματα midi) ή κάτι άλλο για να δώσω μετρονόμο στον ντράμερ και να παίζει από πάνω;

myspace.com/figurantinyesterdaysplay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πριν μπλέξεις με MIDI συγχρονισμούς κλπ κλπ και αρχίσεις τις ερωτήσεις (και δίκιο θα έχεις), κάνε κάτι πολύ πιό απλό.

Γράψε έναν μετρονόμο, π.χ. ένα μέτρο, σε αρχείο wav. Χωρίς εφφέ. Ο μετρονόμος να είναι εξ'αρχής στην ταχύτητα που θέλεις.

Φόρτωσε το αρχείο (μετρονόμος wav) στην πεταλιέρα και κάνε assign τον μετρονόμο σε μία από τις θέσεις, π.χ. την 3 ενός patch.

Κάνε edit και στείλε (assign) τον συγκεκριμένο ήχο (μετρονόμος wav) στις εξόδους SUB και από εκεί στον ντράμερ.

Οπότε ο οδηγός (μετρονόμος) είναι στις εξόδους SUB και τα δικά σου κανονικά από τις εξόδους MAIN.

 

Αυτό σου κάνει;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν μπλέξεις με MIDI συγχρονισμούς κλπ κλπ και αρχίσεις τις ερωτήσεις (και δίκιο θα έχεις), κάνε κάτι πολύ πιό απλό.

Γράψε έναν μετρονόμο, π.χ. ένα μέτρο, σε αρχείο wav. Χωρίς εφφέ. Ο μετρονόμος να είναι εξ'αρχής στην ταχύτητα που θέλεις.

Φόρτωσε το αρχείο (μετρονόμος wav) στην πεταλιέρα και κάνε assign τον μετρονόμο σε μία από τις θέσεις, π.χ. την 3 ενός patch.

Κάνε edit και στείλε (assign) τον συγκεκριμένο ήχο (μετρονόμος wav) στις εξόδους SUB και από εκεί στον ντράμερ.

Οπότε ο οδηγός (μετρονόμος) είναι στις εξόδους SUB και τα δικά σου κανονικά από τις εξόδους MAIN.

 

Αυτό σου κάνει;

 

 

Πολύ καλή αυτή η ιδέα, την είχα σκεφτεί και εγώ, απλά χάνεις ένα κανάλι (πολλές φορές τα χρειάζομαι και τα 3) και πρέπει επίσης να τον γράψεις πολύ δυνατά διότι τα sub δεν επηρεάζονται από το master volume οπότε πολλές φορές μπορεί να μην καλύπτει η ένταση. Αν δε βρεθεί κάποια συσκευή μετρονόμου με μιντι το βλέπω για αυτή τη λύση!θενκς

myspace.com/figurantinyesterdaysplay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αν δεν μπορείς με λιγότερο από 3 κανάλια, τότε μία δεύτερη πεταλιέρα ή ο keyboard-ίστας μπορεί να σου λύσει το πρόβλημα. Επίσης μπορεί να σου λύσει το πρόβλημα ο κρουστός αν έχει ηλεκτρονικά κρουστά ή ο ντράμερ αν έχει ηλεκτρονικά τύμπανα κάποιας κατηγορίας. Μιλάμε για Midi.

 

Διαφορετικά, εάν θες εσύ να έχεις τον πλήρη έλεγχο θα πρέπει να μπλέξεις με Midi, συγχρονισμούς κλπ.

 

Ανάλογα το πως θες αλλά και το οικονομικό σου, αποφασίζεις ανάλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν μπορείς με λιγότερο από 3 κανάλια, τότε μία δεύτερη πεταλιέρα ή ο keyboard-ίστας μπορεί να σου λύσει το πρόβλημα. Επίσης μπορεί να σου λύσει το πρόβλημα ο κρουστός αν έχει ηλεκτρονικά κρουστά ή ο ντράμερ αν έχει ηλεκτρονικά τύμπανα κάποιας κατηγορίας. Μιλάμε για Midi.

 

Διαφορετικά, εάν θες εσύ να έχεις τον πλήρη έλεγχο θα πρέπει να μπλέξεις με Midi, συγχρονισμούς κλπ.

 

Ανάλογα το πως θες αλλά και το οικονομικό σου, αποφασίζεις ανάλογα.

 

Είμαστε 2 άτομα γι'αυτό ψάχνω κάτι να καλύπτει τον ντράμερ σε ένταση και ήχο. Μάλλον κάποια φθηνή συσκευή όχι απαραίτητα μετρονόμος, η οποία να έχει midi Και απλό μετρονόμο. αλλιώς μάλλον θα πάρω ένα preamp ακουστικών με τα πρεσετ του rc50 να κάνουμε προσωρινά τη δουλειά μας. Ευχαριστώ πάντως

myspace.com/figurantinyesterdaysplay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά να αναφέρω ότι η λύση που προτείνει ο Μανώλης είναι αυτή που χρησιμοποιώ εδώ και περίπου 6 μήνες. Οι μικροδιαφορές είναι οι εξής:

Γράφω το μετρονόμο κατευείαν από το AUX In του RC-50.

Το SUB out το δίνω σε μια κονσόλα (τη χειρίζεται ο drummer) και έχουμε έτσι και οι δύο output του μετρονόμου στα ακουστικά. Και εγώ έλεγα στην αρχή ότι χρειάζομαι και τα 3 "κανάλια", αλλά η συγκεκριμένη λύση μας βόλεψε τόσο πολύ που προσάρμοσα όλο το παίξιμο και τις λούπες μου, στα δύο.

 

Έχει πλάκα γιατί όταν διάβασα το συγκεκριμένο thread μου θύμισε τον εαυτό μου αρκετούς μήνες πριν. Ακριβώς το ίδιο σκηνικό. Ντουέτο (κιθάρα - τύμπανα) και παίζω μεταξύ άλλων εφέ με το RC-50.

 

Αν τελικά θεωρείς ότι δεν θέλεις να "θυσιάσεις" το τρίτο κανάλι, για μια ακόμα φορά ο Μανώλης τα λέει καλά. Μπορείς επιπρόσθετα να δοκιμάσεις έναν καλό μετρονόμο με Midi IN-OUT και να το συνδέσεις με το RC-50. Το μετρονόμο θα μπορεί να το χειρίζεται ο drummer και να δίνει το time signature στο looper. Δυστυχώς το συγκεκριμένο ΔΕΝ το έχω δοκιμάσει (in theory δουλεύει). Έχε επίσης υπόψη ότι παλιότερα που είχα κάνει εκτενή έρευνα για το συγκεκριμένο, ότι πολλοί χρήστες ανέφεραν θεματάκια με το time signature του RC μέσω midi.

 

OMEGA MONOLITH

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά να αναφέρω ότι η λύση που προτείνει ο Μανώλης είναι αυτή που χρησιμοποιώ εδώ και περίπου 6 μήνες. Οι μικροδιαφορές είναι οι εξής:

Γράφω το μετρονόμο κατευείαν από το AUX In του RC-50.

Το SUB out το δίνω σε μια κονσόλα (τη χειρίζεται ο drummer) και έχουμε έτσι και οι δύο output του μετρονόμου στα ακουστικά. Και εγώ έλεγα στην αρχή ότι χρειάζομαι και τα 3 "κανάλια", αλλά η συγκεκριμένη λύση μας βόλεψε τόσο πολύ που προσάρμοσα όλο το παίξιμο και τις λούπες μου, στα δύο.

 

Έχει πλάκα γιατί όταν διάβασα το συγκεκριμένο thread μου θύμισε τον εαυτό μου αρκετούς μήνες πριν. Ακριβώς το ίδιο σκηνικό. Ντουέτο (κιθάρα - τύμπανα) και παίζω μεταξύ άλλων εφέ με το RC-50.

 

Αν τελικά θεωρείς ότι δεν θέλεις να "θυσιάσεις" το τρίτο κανάλι, για μια ακόμα φορά ο Μανώλης τα λέει καλά. Μπορείς επιπρόσθετα να δοκιμάσεις έναν καλό μετρονόμο με Midi IN-OUT και να το συνδέσεις με το RC-50. Το μετρονόμο θα μπορεί να το χειρίζεται ο drummer και να δίνει το time signature στο looper. Δυστυχώς το συγκεκριμένο ΔΕΝ το έχω δοκιμάσει (in theory δουλεύει). Έχε επίσης υπόψη ότι παλιότερα που είχα κάνει εκτενή έρευνα για το συγκεκριμένο, ότι πολλοί χρήστες ανέφεραν θεματάκια με το time signature του RC μέσω midi.

 

 

Χαίρομαι που βρήκα άνθρωπο που το έχει κάνει!

Άρα γράφεις μετρονόμο σε ένα κανάλι και τον δίνεις στο sub. Τον γράφεις πως όμως; Εσύ πατάς το rec-play μέχρι να συχρονιστεί σωστά ή το κάνεις κάπως αλλιως; Επίσης από που ακους όμως; από την κονσόλα του ντράμερ και εσύ λογικά, ε; Εγώ μέχρι τώρα έκανα το εξής είχα τα κανάλια 1,2,3 στο sub και χρησιμοποιούσα τα μετρονόμο του rc50 (τα rythm) που βγαίνουν αναγκαστικά μαζί με το main. Και έδινα με ένα preamp και ακουστικά στον ντράμερ. Αλλά αυτό όντως δεν είναι και πολύ λειτουργικό γιατί χάνεις τον έλεγχο του main output και άσε που τα presets είναι απαράδεκτα για μετρονόμο.

 

Το midi επίσης το λειτουργώ με drum machine και βγαίνει μια χαρά, αλλά βέβαια με το clock του rc50.

myspace.com/figurantinyesterdaysplay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν να το περιγράψω από την αρχή πιο αναλυτικά:

Έχω έναν μετρονόμο (πχ στα 123) και μπαίνει στο Aux in. Δίνω το σήμα κανονικά (για την προεργασία χρησιμοποιώ ακουστικά κατευθεία στo RC50) και φτιάχνω το input level να είναι καθαρό. Υπολογίζω με βάση τα μέτρα της λούπας που θέλω μετά να γράψω, πόση ώρα θα παίξει ο μετρονόμος. Πατάω rec - stop αντίστοιχα και μετά το αποθηκεύω στο κανάλι. Μπορεί να φαίνεται δύσκολο να πετύχεις συγχρονισμό, αλλά αν το κάνεις μια φορά μετά είναι παιχνιδάκι.

Εγώ όλα τα loops μου τα γράφω live στο κομμάτι. Οπότε ο μετρονόμος παίζει όλη την ώρα και όταν έρθει η ώρα κάνω τις εγγραφές μου και τα overdubs.

Έτσι αν θέλω άλλο μετρονόμο, αλλάζω channel (από τα 99) που έχει ήδη αποθηκευμένο το μετρονόμο από πριν.

 

Μόνο το κανάλι του μετρονόμου βγαίνει στο Sub και συνδέεται στην κονσόλα. Η κονσόλα μετά δίνει το σήμα στα ακουστικά μας. Τα υπόλοιπα (δηλαδή stereo loop out και main out κιθαριστικό) βγαίνουν κατευθείαν στους ενισχυτές μου. Έτσι το μόνο που έχουμε στα κουστικά είναι το κλικ και όλα τα άλλα βγαίνουν έξω. (Εδώ θα μπορούσες να κάνεις assigne για να βγει οτιδήποτε άλλο στο sub αλλά εμάς μας αρκεί αυτό).

 

Αν έχεις ήδη συγχρονίσει με μετρονόμο, μπορείς να δοκιμάσεις το αντίθετο. Να παίρνει το RC το clock του μετρονόμου.

OMEGA MONOLITH

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ μέχρι τώρα έκανα το εξής είχα τα κανάλια 1,2,3 στο sub και χρησιμοποιούσα τα μετρονόμο του rc50 (τα rythm) που βγαίνουν αναγκαστικά μαζί με το main.

Sorry για το απανωτό post αλλά τώρα το είδα αυτό.

ΟΧΙ δεν είναι απαραίτητο αυτό που λες!! Στα sub μπορείς να βγάλεις ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ θέλεις.

ΠΧ μπορείς 1,2,3 να τα έχεις στο OUT μαζί με το main, και να βάλεις μόνο το drum pattern (γιατί μετρονόμο ΔΕΝ το λες!) του RC50 στο SUB. Όμως αυτά τα presets ρε γμτ δεν βολεύουν καθόλου.. Μόνο το hihat ίσως αλλά και πάλι.....άσε που χάνεται στη μείξη αν παίξεις λίγο πιο δυνατά!

OMEGA MONOLITH

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Το midi επίσης το λειτουργώ με drum machine και βγαίνει μια χαρά, αλλά βέβαια με το clock του rc50.

Αφού "το έχεις" το σκηνικό με το Midi Sync, μπορείς να γράψεις πολύ απλά ένα pattern ενός μέτρου στο Drum Machine που θα είναι μόνο μετρονόμος. Από κει και πέρα, master το RC και slave το Drum Machine.

 

Το υπερ, δεν χαλάς audio track - κανάλι στο RC για τον μετρονόμο κι έτσι όλα τα track του RC σου μένουν ελεύθερα.

 

Αυτός ο τρόπος σου κάνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου