Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση σχετικά με Fender Twin Reverb 1968 Silverface


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητά μέλη του forum,

 

σκέφτομαι να κάνω μετατροπή στο ρεύμα του ενισχυτή, έχει εξωτερικό μετασχηματιστή γεγονός που δυσχεραίνει περισσότερο την ήδη δύσκολη μεταφορά του.

 

Έχει κανείς αποπειραθεί να πράξει αυτή τη μετατροπή;

 

Είμαι αρχάριος στα ηλεκτρονικά και χρειάζομαι τα φώτα σας!!!

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρέπει να αλλάξεις τον μετασχηματιστή ισχύος του ενισχυτή.

 

Απ'τη στιγμή που είσαι αρχάριος, θα σου πρότεινα να μην το επιχειρήσεις. Εδώ που τα λέμε, από τα 30 κιλά που ζυγίζει ο ενισχυτής, ο μετασχηματιστής υποβιβασμού σε ενόχλησε?  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την απόκριση!

 

Nαι είναι 115v! Το πρόβλημά μου είναι το κουτί με το μετασχηματιστή που πρέπει κάθε λίγο και λιγάκι να το μεταφέρω παρέα με τον ενισχυτή!

 

Έχεις κανείς διαθέσιμο κάποιο σχηματικό μετατροπής;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να αγοράσεις έναν νέο Power Transformer που να δέχεται στο πρωτεύων τα 220 της Ελληνικής παροχής.

Μια πολύ καλή περίπτωση είναι αυτός:

http://www.classictone.net/40-18042.html

Απλά θα πρέπει να πας σε μάστορα γιατί οι ισχύος θέλουν και καλό κόλλημα στο σασί (γείωση) το οποίο δεν γίνεται με απλό κολλητήρι, και ιδίως απο ανειδίκευτο άτομο.

Κατα τ' άλλα, είναι "τυφλοσούρτης".

Αλλά επαναλαμβάνω, καλύτερα να το κάνει κάποιος που ξέρει.

 

edit-> επίσης, ενας καλός PT σαν αυτόν που σου έδειξα, θα βγάζει και "σωστές" τάσεις, με αποτέλεσμα ο twin να ακούγεται ..."σωστά".  ;)

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι εναν Twin Reverb του 1968 δεν θα τον πειραζα....αν αλλαξεις το τροφοδοτικο θα αλλαξει και ο ΗΧΟΣ του.

 

Ειναι που ειναι γομαρι δε πειραζει να κουβαλας και το step down transformer  ;)

www.soundcloud.com/superfunk12