Προς το περιεχόμενο

Have guitarists slowed innovation?


BillTrantos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

λες αυτα που λες και υπογραφεις με "More is more. Yngwie Malmsteen". τι εχεις μες το κεφαλι σου? :D

 

ο τροχος ειναι τροχος. αλλο ομως το αυτοκινητο, αλλο η μηχανη, αλλο το ποδηλατο.

 

καποια πραγματα ειναι μοναδικα. το πως τα χρησιμοποιουμε μπορει να αλλαξει.

 

More is more,αναφορικά με το παίξιμο!!Sky is the limit! ;D

 

Δε διαφωνώ μαζί σου,απλώς σίγουρα υπάρχουν και άλλα πράγματα που κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη!!Είναι μοναδικός ο Fender Twin,o Marshall Plexi,o Bogner XTC,o Peavey 5150 και πάει λέγοντας...Αλλά το να τους έχεις όλους είναι απίστευτο χτύπημα στην τσέπη,άντε να τους πάρεις όλους μαζί στο live κλπ.Ενώ αν έχεις ένα Axe Fx ή ένα Kemper...Όλα μαζί με 7 κιλά! (my back approves this)  ;D ;D ;D

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Έχοντας ακούσει μια πληθώρα metal ενισχυτών από κοντά,πιστεύω (αν και είναι καθαρά προσωπική άποψη) ότι οι ενισχυτές αυτοί που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια,μοιάζουν πολύ μεταξύ τους.

 

Δεν ξέρω αν μοιάζουν στο voicing ή στο κύκλωμα,ή στη γενική φιλοσοφία,αλλά πάρε τις τελευταίες metal amp brands (Diezel,ENGL,Blackstar,Bogner[uber] και άλλους),θα δεις ότι δεν ακούς κάτι το πολύ διαφορετικό,μετά κράζουνε τον Ola Englund που ''όλοι οι ενισχυτές ακούγονται το ίδιο''...

 

Αφού στην ουσία πλέον μιλάμε για reissue του ίδιου κυκλώματος με ελάχιστες διαφοροποιήσεις για ''boutique'' αυτιά.

 

Το Axe Fx και το Kemper είναι οι μόνες καθαρές καινοτομίες τα τελευταία 10 χρόνια τουλάχιστον.

 

Μάλλον δεν εξήγησα καλά τι εννοώ:

 

Δε μπορώ να θεωρήσω καινοτομία το να βγάλει μια εταιρεία έναν ενισχυτή με διαφορετικό ήχο από άλλους. Στην τελική ο σχεδιασμός και η κατασκευή ενισχυτών στις κιθάρες είναι ψιλοστάνταρ. Δεν έχει σημασία πόσο διαφορετικό κύκλωμα θα είναι αφού σε τελική ανάλυση βασίζεται σε συγκεκριμένες αρχές.

 

Για το modeling γενικά συμφωνώ ότι ως υλοποίηση είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δει τις 2  τελευταίες δεκαετίες (όχι μόνο τα axefx και kemper, όλες οι υλοποιήσεις έχουν την αξία τους). Ούτε απλό ούτε εύκολο πράγμα είναι να κάνεις εξαρχής καλή υλοποίηση στο modeling.

 

Δε συμφωνώ έτσι όπως το έφερε ο μουσάτος κύριος σε στυλ "φταίνε οι κιθαρίστες για την έλλειψη καινοτομίας;". Ούτε έλλειψη καινοτομίας βλέπω, ούτε βλέπω πως θα μπορούσαν να φταίξουν οι κιθαρίστες σε τέτοια περίπτωση.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε συμφωνάω, ΙΜΟ μπερδεύει την καινοτομία με την επίδραση του marketing στους κιθαρίστες και της εξάπλωσης του gear modelling στον εξοπλισμό μας.

 

Είναι τόσο γενικός και αόριστος όρος η καινοτομία...

 

Θεωρώ πάντως ότι ειδικά στις μέρες μας υπάρχει τέτοια πληθώρα επιλογών και συνδυασμών όπως δεν υπήρξε ποτέ άλλοτε...

 

 

 

+1000

 

O τύπος ξεκινάει από σωστή διαπίστωση ("αυτό ξέρετε , αυτό εμπιστεύεστε"), αλλά δεν έχει τελικά δίκιο. Αλίμονο αν η ηλεκτρική κιθάρα είναι το όργανο που δεν έχει εξελιχθεί ηχητικά, στυλιστικά, κατασκευαστικά και περιφερειακά (με εφέ και ενισχυτές) τα τελευταία 20-30 χρόνια. Τι να πουν δηλαδή και οι ντράμερ ή οι μπασίστες τότε...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε διαφωνώ μαζί σου,απλώς σίγουρα υπάρχουν και άλλα πράγματα που κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη!!Είναι μοναδικός ο Fender Twin,o Marshall Plexi,o Bogner XTC,o Peavey 5150 και πάει λέγοντας...Αλλά το να τους έχεις όλους είναι απίστευτο χτύπημα στην τσέπη,άντε να τους πάρεις όλους μαζί στο live κλπ.Ενώ αν έχεις ένα Axe Fx ή ένα Kemper...Όλα μαζί με 7 κιλά! (my back approves this)  ;D ;D ;D

 

τωρα το αλλαζεις σε μια πιο καθημερινη συζητηση ενω το ποστ ειχε πιο φιλοσοφικο τονο. ετσι καταλαβα εγω τουλαχιστον.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Σίγουρα δεν λείπουν οι καινοτομίες,αυτό που εξέτασε ο Ryan Bruce είναι κατά πόσο αυτές οι καινοτομίες γίνονται δεκτές από την κοινότητα των κιθαριστών.

 

Δες σε αυτό το post ποιοι συμμετέχουμε.Ρώτα πόσοι από εμάς θα παίζαμε με μια Line 6 Variax.Σου απαντώ εγώ,κανένας.Κι όμως ο Loomis στον τελευταίο solo δίσκο του,ορισμένα μέρη με εξωτικά όργανα,τα προσομοίωσε με μια τέτοια κιθάρα.

 

Πόσοι από εμάς θα πουλούσαμε τα πάντα για να πάρουμε ένα Axe Fx;2 στους 10 εκ των οποίων ο ένας είμαι εγώ. :P

 

Γιατί όλα αυτά;Γιατί ''σαν τη λάμπα δεν έχει'' και ''αν δεν είναι Fender/Gibson ρε φίλως δε λέει''.Η φιλοσοφία που έχει ο καθένας μας φαίνεται από τις επιλογές μας και το πρακτικό κομμάτι του πράγματος είναι σοβαρό σημείο στη συζήτηση.

 

Εγώ σε καμία περίπτωση δεν είπα να τα ισοπεδώσουμε όλα και να αρχίσουμε να παίζουμε με Gibson Les Paul Tiger.Αλλά κάντε μια βόλτα μέσα στα διάφορα threads του forum για τη Line 6,την Fractal Audio,την Kemper,αλλά και σε όλα τα thread για τη NAMM κάθε έτους και θα δείτε ότι τα νέα προϊόντα πάντα αντιμετωπίζονται από δυσπιστία και αρνητισμό σε σημείο μηδενισμού.

 

Επίσης μην πάρετε τοις μετρητοίς τις πωλήσεις της Line 6 λόγου χάρη.Αναζητήστε και δείτε πόσοι επαγγελματίες μουσικοί δουλεύουν με modelling μηχανήματα και θα πάθετε σοκ.

 

Και ένας τελευταίος προβληματισμός.Πόσοι από εμάς έχουμε ακούσει από κοντά συγκριτικό ανάμεσα σε Axe Fx/Kemper και real amp;Ελάχιστοι.Τότε γιατί οι περισσότεροι λένε ότι αυτά τα 2 modelling μηχανήματα υστερούν;  ???

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ένας τελευταίος προβληματισμός.Πόσοι από εμάς έχουμε ακούσει από κοντά συγκριτικό ανάμεσα σε Axe Fx/Kemper και real amp;Ελάχιστοι.Τότε γιατί οι περισσότεροι λένε ότι αυτά τα 2 modelling μηχανήματα υστερούν;  

 

Εμενα το ..προβλημα μου με το..μοΝτελινγκ ειναι...ΑΛΛΟ...

 

ΓΙΑΤΙ να ασχοληθω μαζι του οταν  εχω αυτους εδω τους...κυριους και το μονο πραγμα που με χωριζει απο το ηχογραφημενο ηχητικο bliss... ;D...ειναι απλα το κουμπι ΟΝ στον προενισχυτη μικροφωνου μου?Γιατι  να καθομαι να ψαχνω ηχους....που να ΜΟΙΑΖΟΥΝ με Marshall,Fender & Vox....οταν εχω και τα 3 αυτα βασικα sound flavors ΕΤΟΙΜΑ και στο πιατο?

 

 

l1020655.jpg  

 

don't get me wrong και εμενα μου ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ τα διαφορα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ sw emulation (GR,AMPLITUBE etc) οπως και το ΑΧΕ FX αλλα θελουν ΠΟΛΥ κοπο (σε σχεση με ενα απλο μικροφωνο μπροστα απο εναν καλο ενισχυτη) για να βγαλουν τον ηχο που θελω (ειδικα στα ΚΑΘΑΡΑ μια και στα βρωμικα τα πραγματα ειναι καλυτερα και ευκολοτερα)

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Δεν έχω καταλάβει αν μιλάμε για καινοτομία που κάνει τα πράγματα πιο απλά σε πρακτικό επίπεδο-λιγότερο κουβάλημα, πολύ μικρότερο κόστος κλπ-ή για καινοτομία που μας επιτρέπει να φτιάξουμε ήχους καινούριους. Στην πρώτη περίπτωση, δεν υπάρχει αμφιβολία, για μένα,πως πολλά προβλήματα λύνονται. Στη δεύτερη περίπτωση, πιστεύω πως ο σχεδιασμός νέου gear δεν αρκεί ώστε να μιλάμε για καινοτομία. Οι τεχνολογικές καινοτομίες του παρελθόντος κατοχυρώθηκαν ως τέτοιες γιατί υπήρχε κάποιου είδους καλλιτεχνικό όραμα που κάποια στιγμή υπηρέτησαν. Δηλαδή, κάποιος έκανε κάτι σημαντικό με τα γκατζετάκια. :)

Προσωπικά δεν έχω κανενός είδους ταμπού για το gear κλπ, χρησιμοποιώ και λαμπάτο ενισχυτή (vox) με πετάλια μπροστά, χρησιμοποιώ πολύ συχνά και line 6 και vg8 και guitar synth, πολλά απο αυτά  ενίοτε και ταυτόχρονα-γαμώ το κουβάλημα μου μέσα :)- Δεν έχω παίξει ποτέ με variax και για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ακούσει  κάτι το πραγματικά νέο να γίνεται με το συγκεκριμένο όργανο. Η προσομοίωση εξωτικών ή άλλων οργάνων βέβαια δεν είναι κάτι καινούριο, ο Mclaughlin, ας πούμε, το έκανε το ΄74.... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μιλάμε για innovation στον ήχο (νομίζω ότι γι'αυτό μιλούσε το βίντεο), λογικά θα έπρεπε να μιλάμε για "καινούριο" ηχόχρωμα.

 

Το kemper και το κάθε kemper είναι ένα μέσο το οποίο προσπαθεί να αναπαράξει τον ήδη γνωστό ήχο.

...το λέει και ο τύπος στο βίντεο..(1:40)

 

Υπάρχει innovation στον τρόπο, το ζητούμενο όμως των axefx, kemper κλπ, είναι να μην υπάρχει innovation στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εμενα το ..προβλημα μου με το..μοΝτελινγκ ειναι...ΑΛΛΟ...

 

ΓΙΑΤΙ να ασχοληθω μαζι του οταν  εχω αυτους εδω τους...κυριους και το μονο πραγμα που με χωριζει απο το ηχογραφημενο ηχητικο bliss... ;D...ειναι απλα το κουμπι ΟΝ στον προενισχυτη μικροφωνου μου?Γιατι  να καθομαι να ψαχνω ηχους....που να ΜΟΙΑΖΟΥΝ με Marshall,Fender & Vox....οταν εχω και τα 3 αυτα βασικα sound flavors ΕΤΟΙΜΑ και στο πιατο?

 

don't get me wrong και εμενα μου ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ τα διαφορα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ sw emulation (GR,AMPLITUBE etc) οπως και το ΑΧΕ FX αλλα θελουν ΠΟΛΥ κοπο (σε σχεση με ενα απλο μικροφωνο μπροστα απο εναν καλο ενισχυτη) για να βγαλουν τον ηχο που θελω (ειδικα στα ΚΑΘΑΡΑ μια και στα βρωμικα τα πραγματα ειναι καλυτερα και ευκολοτερα)

 

Καταλαβαίνω απόλυτα τη σκέψη σου.Δεν ξέρω σε ποιο μέρος ζεις,αλλά εδώ που ζω εγώ,το 1.5 στον ενισχυτή μου αρκεί για να ξυπνήσουν/ενοχληθούν και οι δίπλα και οι απέναντι.Και στη μουσική που παίζω εγώ,no volume,no party. :)

 

Με τον τρόπο που έμαθα να χειρίζομαι τη μουσική τεχνολογία,πιο απλό είναι για μένα να παραμετροποιήσω ένα Axe Fx παρά να βρω σωστή γωνία για το Mic. (ξέρω,είμαι μικρός :P )

 

Προσωπικά δεν έχω κανενός είδους ταμπού για το gear κλπ, χρησιμοποιώ και λαμπάτο ενισχυτή (vox) με πετάλια μπροστά, χρησιμοποιώ πολύ συχνά και line 6 και vg8 και guitar synth, πολλά απο αυτά  ενίοτε και ταυτόχρονα-γαμώ το κουβάλημα μου μέσα :)- Δεν έχω παίξει ποτέ με variax και για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ακούσει  κάτι το πραγματικά νέο να γίνεται με το συγκεκριμένο όργανο. Η προσομοίωση εξωτικών ή άλλων οργάνων βέβαια δεν είναι κάτι καινούριο, ο Mclaughlin, ας πούμε, το έκανε το ΄74.... :)

 

Σίγουρα ο Loomis που ανέφερα δεν ήταν καινοτόμος,απλώς τον ανέφερα γιατί ως τεράστιος μουσικούς (προσωπική άποψη) έκατσε και ασχολήθηκε με την προσομοίωση folk οργάνων μέσω ενός εργαλείου που 9/10 σνομπάρουμε! :)

 

Όταν μιλάμε για innovation στον ήχο (νομίζω ότι γι'αυτό μιλούσε το βίντεο), λογικά θα έπρεπε να μιλάμε για "καινούριο" ηχόχρωμα.

 

Το kemper και το κάθε kemper είναι ένα μέσο το οποίο προσπαθεί να αναπαράξει τον ήδη γνωστό ήχο.

...το λέει και ο τύπος στο βίντεο..(1:40)

 

Υπάρχει innovation στον τρόπο, το ζητούμενο όμως των axefx, kemper κλπ, είναι να μην υπάρχει innovation στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα...

 

Σωστά σκέφτεσαι,απλώς υπάρχει και ένα βήμα παραπάνω στο άλλο θέμα με το Axe Fx και το Kemper.Ειδικά το Axe Fx δεν λειτουργεί ως λαμπάτος ενισχυτής,ούτε προσπαθεί να αντιγράψει 100% τον ήχο ενός,όπως το Kemper.

 

Το Axe Fx λειτουργεί ως μια φορητή/ψηφιακή αλυσίδα με μια τεράστια ποσότητα data και εσύ φτιάχνει τα πάντα πάνω σε αυτή ώστε να καταλήξεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Για μένα αυτό είναι καινοτομία με βάση το γεγονός ότι ο προγραμματιστής του έφτασε σε τόσο μεγάλο βάθος στη λεπτομέρεια.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω σε ποιο μέρος ζεις,αλλά εδώ που ζω εγώ,το 1.5 στον ενισχυτή μου αρκεί για να ξυπνήσουν/ενοχληθούν και οι δίπλα και οι απέναντι.Και στη μουσική που παίζω εγώ,no volume,no party. Smiley

 

bill νομιζω στο εχω ξαναπει σε αλλο θρεντ. λεγεται speaker simulator, το φτιαχνει η palmer, και γ***ει.

 

αλλα μαλλον δεν ειναι τοσο καινοτομο για σενα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου