Προς το περιεχόμενο

Have guitarists slowed innovation?


BillTrantos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

bill νομιζω στο εχω ξαναπει σε αλλο θρεντ. λεγεται speaker simulator, το φτιαχνει η palmer, και γ***ει.

 

αλλα μαλλον δεν ειναι τοσο καινοτομο για σενα :P

 

Δεν είμαι gadget freak,κάθε άλλο!  ;D

 

Δεν είναι το πρόβλημά μου μόνο στο σπίτι,δε μπορώ να κουβαλάω όλα αυτά τα πράγματα,δεν έχω και guitar tech να κουβαλάει! ;D ;D

 

Δε νομίζω ότι χρειάζεται να περιστραφεί η συζήτηση γύρω από τις προσωπικές μου ανάγκες,κουβέντα κάνουμε για ένα πολύ ενδιαφέρον (για μένα) θέμα. :)

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Και ένας τελευταίος προβληματισμός.Πόσοι από εμάς έχουμε ακούσει από κοντά συγκριτικό ανάμεσα σε Axe Fx/Kemper και real amp;Ελάχιστοι.Τότε γιατί οι περισσότεροι λένε ότι αυτά τα 2 modelling μηχανήματα υστερούν;  ???

 

Δοὐλευα για 1 χρόνο περίπου σε ενα μαγαζί. Τα Σάββατα σαν μουσικός και τις υπόλοιπες μέρες σαν υπεύθυνος για τα Live κλπ

Άκουσα δεκάδες γκρουπ και δεκάδες setup

ΠΑΝΤΑ οι λαμπατοι ενισχυτές ήταν καλύτεροι απο τα ψηφιακά... και δεν το έλεγα μόνο εγώ αλλά ολοι όσοι ήταν στα Live...

Υπήρξαν περιπτώσεις οπου κάποιος πολύ καλός παίχτης και γνώστης του ψηφιακού, έβγαζε ωραίο ηχο, αλλα ΜΟΝΟ οταν ηταν ο μοναδικός κιθαρίστας στην μπάντα.

To AXE FX έπαιξε για ενα χρόνο περίπου στην ιδια σκηνή με έναν καλό λαμπατο δίπλα δίπλα... Σε μεγἀλες εντάσεις δεν υπάρχει σύγκριση...καμία... Ήταν σαν να μην υπἠρχε πάνω στην σκηνή

Για ηχογράφηση και χαμηλές εντάσεις ειναι αχτύπητο αλλά σε μεγάλο live η διαφορά είναι χαώδης...

Τελικά είδε και απόειδε και το ...πούλησε...

 

Για να μην με παρεξηγήσεις πάντως, για τον λόγο που το θέλεις είναι μια χαρά  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου θύμισες live ενός καλού ξένου γκρουπ σε γνωστό λαιβάδικο, που για support είχε μια Ελληνική μπάντα, οι οποίοι Έλληνες είχαν βγει με τα marshallάκια τους και κάτι φεντεράκια αν θυμάμαι καλά, και ακουγόντουσαν πάρα πολύ ωραία, και καπάκι βγαίνει το κύριο όνομα με κάτι σερβάντες και κάτι εξομοιώσεις και το μόνο πράγμα που άκουγες ήταν η χαμηλή νότα στο μπάσο, όλα τα άλλα είχαν γίνει μια άμορφη σούπα.

 

 

Όταν ένα (οποιοδήποτε ) μηχάνημα θα αποτελέσει tried and true λύση για 40 χρόνια σερί, τότε τα ξαναλέμε. Ως τότε τα πειράματα θα παραμένουν πειράματα, και αν στο χώρο σου έχεις άπειρο χρόνο να πειραματιστείς, σε live ή σε (ακριβό ) στούντιο, όσο πιο κοντά στο tried and true είσαι τόσο καλύτερα.

 

Και στην τελική, εντάξει να δώσεις 3-4 κατοστάρικα για να έχεις 10 ήχους να το καταλάβω, αλλά με 2 χιλιάρικα παίρνεις όποια λαμπάτη ΕΝΙΣΧΥΤΑΡΑ θέλεις, και εντάξει, αν ήταν να έπαιρνες ένα digital και να καθάριζες να πω πάει στο καλό, αλλά σε 5-6 χρόνια το digital θα είναι για stop στις πόρτες αφού θα έχει βγει η δέκατη έκδοση που θα υπόσχεται ότι αυτή τη φορά κάνει την τέλεια εξομοίωση  ;D ;D ;D και άντε πάλι να αγοράζεις...  Πιο φτηνά βγαίνει να κάνεις συλλογή από λαμπάτους  ;D ;D ;D ή να περιμένεις το plugin  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα το ..προβλημα μου με το..μοΝτελινγκ ειναι...ΑΛΛΟ...

 

ΓΙΑΤΙ να ασχοληθω μαζι του οταν  εχω αυτους εδω τους...κυριους και το μονο πραγμα που με χωριζει απο το ηχογραφημενο ηχητικο bliss... ;D...ειναι απλα το κουμπι ΟΝ στον προενισχυτη μικροφωνου μου?Γιατι  να καθομαι να ψαχνω ηχους....που να ΜΟΙΑΖΟΥΝ με Marshall,Fender & Vox....οταν εχω και τα 3 αυτα βασικα sound flavors ΕΤΟΙΜΑ και στο πιατο?

 

 

l1020655.jpg  

 

don't get me wrong και εμενα μου ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ τα διαφορα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ sw emulation (GR,AMPLITUBE etc) οπως και το ΑΧΕ FX αλλα θελουν ΠΟΛΥ κοπο (σε σχεση με ενα απλο μικροφωνο μπροστα απο εναν καλο ενισχυτη) για να βγαλουν τον ηχο που θελω (ειδικα στα ΚΑΘΑΡΑ μια και στα βρωμικα τα πραγματα ειναι καλυτερα και ευκολοτερα)

 

 

Έχεις δίκιο Νίκο, σκέψου όμως ότι διαφέρεις πολύ από το μέσο όρο μιας και έχει περάσει ΠΑΡΑ πολύ gear απ'τα χέρια σου.  Εγώ ούτε καν θα δω από μακριά το 1/10 απ'το gear που έχεις δουλέψει εσύ. Τόσα χρόνια στο κουρμπέτι έχεις μια πολύ καλή εικόνα για τον ήχο σου και πως θα τον φτιάξεις. Και ανάλογα τις μουσικές ορέξεις του καθενός, διαφέρουν και οι ανάγκες.

 

 

Όντως, τα modeling θέλουν ΠΟΛΥ κόπο, μελέτη και γνώσεις για να αποδώσουν τα μέγιστα. Εγώ το βλέπω σαν μια εξαιρετική πλατφόρμα εκμάθησης για ενισχυτές που δε θα τους αποκτήσω όλους ΠΟΤΕ (ούτε καν τους μισούς), η οποία μου χαρίζει εξαίσια αποτελέσματα, σε σχέση με το συνολικό κόστος (και τον όγκο).

 

Συμφωνώ nikosgi και manosx, το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τις παγίδες του.

 

Στην τελική η κάθε καινοτομία στον ήχο βγάινει από κάποια ανάγκη ή ηχητική προτίμηση. Ευτυχώς ή δυστυχώς ένα μεγάλο μέρος των ηχητικών προτιμήσεων έχει βρει υλοποίηση, οπότε το περιθώριο για νέους ήχους είναι ήδη περιορισμένο και δε νομίζω ότι μπορεί ούτε πρέπει να αποδοθεί ευθύνη γι'αυτό...

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μου θύμισες live ενός καλού ξένου γκρουπ σε γνωστό λαιβάδικο, που για support είχε μια Ελληνική μπάντα, οι οποίοι Έλληνες είχαν βγει με τα marshallάκια τους και κάτι φεντεράκια αν θυμάμαι καλά, και ακουγόντουσαν πάρα πολύ ωραία, και καπάκι βγαίνει το κύριο όνομα με κάτι σερβάντες και κάτι εξομοιώσεις και το μόνο πράγμα που άκουγες ήταν η χαμηλή νότα στο μπάσο, όλα τα άλλα είχαν γίνει μια άμορφη σούπα.

 

 

Όταν ένα (οποιοδήποτε ) μηχάνημα θα αποτελέσει tried and true λύση για 40 χρόνια σερί, τότε τα ξαναλέμε. Ως τότε τα πειράματα θα παραμένουν πειράματα, και αν στο χώρο σου έχεις άπειρο χρόνο να πειραματιστείς, σε live ή σε (ακριβό ) στούντιο, όσο πιο κοντά στο tried and true είσαι τόσο καλύτερα.

 

Και στην τελική, εντάξει να δώσεις 3-4 κατοστάρικα για να έχεις 10 ήχους να το καταλάβω, αλλά με 2 χιλιάρικα παίρνεις όποια λαμπάτη ΕΝΙΣΧΥΤΑΡΑ θέλεις, και εντάξει, αν ήταν να έπαιρνες ένα digital και να καθάριζες να πω πάει στο καλό, αλλά σε 5-6 χρόνια το digital θα είναι για stop στις πόρτες αφού θα έχει βγει η δέκατη έκδοση που θα υπόσχεται ότι αυτή τη φορά κάνει την τέλεια εξομοίωση  ;D ;D ;D και άντε πάλι να αγοράζεις...  Πιο φτηνά βγαίνει να κάνεις συλλογή από λαμπάτους  ;D ;D ;D ή να περιμένεις το plugin  ;D ;D ;D

 

Έρχεσαι τσάμπα να κουβαλήσεις τον JVM μου; Ι don't think so... ;D

 

Έρχεσαι να πλακώνεσαι με τον γείτονες όσο εγώ ηχογραφώ; Ι don't think so...  ;D

 

Στην τελική η κάθε καινοτομία στον ήχο βγάινει από κάποια ανάγκη ή ηχητική προτίμηση. Ευτυχώς ή δυστυχώς ένα μεγάλο μέρος των ηχητικών προτιμήσεων έχει βρει υλοποίηση, οπότε το περιθώριο για νέους ήχους είναι ήδη περιορισμένο και δε νομίζω ότι μπορεί ούτε πρέπει να αποδοθεί ευθύνη γι'αυτό...

 

Αυτό.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, τα modeling θέλουν ΠΟΛΥ κόπο, μελέτη και γνώσεις για να αποδώσουν τα μέγιστα. Εγώ το βλέπω σαν μια εξαιρετική πλατφόρμα εκμάθησης για ενισχυτές που δε θα τους αποκτήσω όλους ΠΟΤΕ (ούτε καν τους μισούς), η οποία μου χαρίζει εξαίσια αποτελέσματα, σε σχέση με το συνολικό κόστος (και τον όγκο).

Συμφωνω γενικα, αλλα θελει συζητηση αυτο με τα bold.

Μερικες φορες για να βγαλεις καλο ηχο απο τα modeling (ρυθμιζοντας τα εννοω), πρεπει να εχεις πρωτα δουλεψει και να "γνωριζεις" το αληθινο μηχανημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έρχεσαι τσάμπα να κουβαλήσεις τον JVM μου; Ι don't think so... ;D

 

Έρχεσαι να πλακώνεσαι με τον γείτονες όσο εγώ ηχογραφώ; Ι don't think so...  ;D

 

 

 

Επειδή εσύ δεν έχεις τις προυποθέσεις να λειτουργήσεις τον ενισχυτή, αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος τις έχει δεν μπορεί να τον επιλέξει. Το αν αυτό θα του δώσει και κάποια ηχητικά πλεονεκτήματα, αυτό είναι το θέμα. Αλλο πράγμα οι ανάγκες και οι περιορισμοί, και άλλο η αξία και οι δυνατότητες ενός μηχανήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Επειδή εσύ δεν έχεις τις προυποθέσεις να λειτουργήσεις τον ενισχυτή, αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος τις έχει δεν μπορεί να τον επιλέξει. Το αν αυτό θα του δώσει και κάποια ηχητικά πλεονεκτήματα, αυτό είναι το θέμα. Αλλο πράγμα οι ανάγκες και οι περιορισμοί, και άλλο η αξία και οι δυνατότητες ενός μηχανήματος.

 

Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις από σοβαρά modelling μηχανήματα,αλλά εγώ όταν άκουσα από κοντά τον ενισχυτή μου,το Axe Fx Ultra και το Kemper,παρατήρησα διαφορές της τάξεως του 3-4%.Αυτό για μένα όχι μόνο κακό δεν είναι,αλλά το βλέπω και ως καλό.Διαφωνώ με την λογική ''θα προσομοιώσω 100% τον τάδε ενισχυτή''.Εγώ θέλω να έχω τον καλύτερο δυνατό ήχο,τις περισσότερες δυνατές επιλογές με τις περισσότερες πρακτικές ευκολίες.

 

Anyway,εγώ δεν προσπαθήσω να πείσω κανέναν και για τίποτα.Όμως η δική μου προσέγγιση του ήχου άλλαξε όταν άκουσα αυτά τα 2 μηχανήματα.Αν με ρωτούσες ποιο είναι για μένα το ιδανικό set up,θα έλεγα ένας Bogner XTC και στη λούπα να τρέχει ένα Axe Fx για όλα τα υπόλοιπα εκτός του drive.Αυτό όμως δεν γίνεται πρακτικά,οπότε επιλέγω κάτι που για τα δικά μου γούστα και ακούσματα είναι κατά 98% το ίδιο καλό. :)

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να κάθεσαι να γρατζουνάς σε ένα δωμάτιο και να αλλάζεις ενισχυτές, είναι δικό σου ζήτημα, αν πιστεύεις ότι σε βοηθάει και πάλι είναι δικό σου ζήτημα, και δεν με απασχολεί καθόλου. Αυτό που θα με απασχολήσει θα είναι να σε δω σε ένα live και να γουστάρω, και να πω "τι ηχάρα είναι αυτή". Το πως θα φτάσεις εκεί είναι δικό σου ζήτημα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το να κάθεσαι να γρατζουνάς σε ένα δωμάτιο και να αλλάζεις ενισχυτές, είναι δικό σου ζήτημα, αν πιστεύεις ότι σε βοηθάει και πάλι είναι δικό σου ζήτημα, και δεν με απασχολεί καθόλου. Αυτό που θα με απασχολήσει θα είναι να σε δω σε ένα live και να γουστάρω, και να πω "τι ηχάρα είναι αυτή". Το πως θα φτάσεις εκεί είναι δικό σου ζήτημα.

 

Θα χαρώ πολύ να σε δω σε κάποιο live μου.Όχι μόνο γιατί ποτέ κανένας δεν έχει πει κακή κουβέντα για τον ήχο μου*,το αντίθετο θα έλεγα,αλλά και γιατί 2-3 φορές έχω δει άτομα από το noiz στις εμφανίσεις του συγκροτήματός μου! :)

 

*Έχω βγει με 5αρη Blackstar HT-5 combo,με Marshall JVM205h και με Peavey 5150.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου