Προς το περιεχόμενο

About Audio Clipping


SynthetiK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια ερωτηση.Πως μπορω να ανεβασω την ενταση οταν κανω μια προχειρη μιξη ας πουμε στο Cubase,χωρις να γινεται audio clipping?.Ρωταω γιατι συγκρινω γενικα με αρκετα κομματια,και ολα ειναι σε αρκετα μεγαλες εντασεις,ενω σε μενα μολις ανεβαζω το master volume tou mixer tou Cubase αναβουν τα κοκκινα λαμπακια του audio clipping και αν ανεβασω λιγο ακομη την ενταση βγαινει και αρκετη βαβουρα.Υπαρχει λυση σε αυτο? Ευχαριστω προκαταβολικα

SynthetiK

P>Come Closer and See!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δε μπορώ να πω με σιγουριά, πολύ πιθανόν να έχει να κάνει με την ακουστική του χώρου, τα ηχεία που χρησιμοποιείς κτλ.

Βασικά δεν χρειάζεται να ανησυχείς για την ένταση αν κάνεις μια πρόχειρη μίξη, άσε το volume σε επίπεδα που μπορείς να έχεις καθάρα αποτελέσματα και τσέκαρε πια κανάλια είναι δυνατά και ανάλογα περασέ τα από ένα κομπρέσορα ή εκουαλάιζερ και πειραματίσου λίγο με αυτό.

Δε χρειάζεται να ανησυχείς για την ένταση της μίξης μέχρι να φτάσεις στο τελικό στάδιο, όπου για παράδειγμα μπορείς να επεξεργαστείς το track πχ στο wavelab και από εκεί μπορείς να καθορίσεις την ένταση της μίξης στα επίπεδα που θέλεις.

 

Κάνε μια έρευνα στο ιντερνετ, τσέκαρε αυτό το site:

http://www.nthelp.com/mastering/faq/techniques.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Feather,μειξαρω κυριως ηλεκτρονικα οργανα σε wav μορφη και ηλ.κιθαρες παλι στο ιδιο format.

Σε μεσο ορο ειναι γυρω στα 9 audio channels και καμια φορα kanena midi channel.Το προβλημα ειναι οτι σε σχεση με παραγωγες συγκροτηματων που ακουγονται αψογα(διαβασα τις καταχωρησεις ποθ εδωσες)οι δικες μου μειξεις ακουγονται ελαχιστα-οχι πως εχω την απαιτηση να ακουγονται το ιδιο καλα,αλλα να κανω οτι περνα απο το χερι μου να τις βελτιωσω-δυνατα.Σε φαση που να πρεπει να ανεβασω την ενταση στο στερεο αρκετα για να μπορεσω να ακουσω με to same volume με τραγουδια που θελω να συγκρινω.

Αυτα.Thanx a lot

P>Come Closer and See!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με λιγα λόγια αυτο που σου χρειαζεται φιλε μας ειναι :

καλο gain structure κατα την ηχογραφηση και χρηση limiters kai compression (και normalize) σε καποιον wave editor στο τελικο προιον της μιξης σου.Υπαρχουν φυσικα και αυτοματα maximizers που κανουν την δουλεια αυτη.

Ενταξει δεν ειναι ευκολο να κανεις σωστο finalize της δουλειας σου αλλα το σιγουρο σε αυτο που ρωτας ειναι πως αυτο ακριβως χρειαζεται.soft limiting και compression.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την ίδια απορία με τον SynthetiK. Όταν ξεκινώ να γράφω ένα κομάτι, και σιγά σιγά προσθέτω διάφορα vst στο cubase αμέσως κλιπάρει...Δηλαδή τι θα γίνει αν βάλω μεσα μια συμφωνική ορχήστρα?? θα πρέπει να βάζω limiters και compressors σε κάθε ένα όργανο η σε κάθε group οργάνων?

Αυτο γίνεται γιατι δεν μοιράζω τις συχνότητες των οργάνων σωστά στο stereo field? και αυτό πάλι πως γίνεται, με equaliser? και πώς θα ξέρω σε ποιές ακριβώς συχνότητες πρέπει να κυμαινεται το κάθε όργανο? μήπως δεν είναι θέμα συχνοτήτων και είναι θέμα εντάσεων όπως διάβασα παραπάνω...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα, για να δούμε αν κατάλαβα καλά..

1_προσέχω το gain structure όταν ηχογραφώ κάποιο όργανο

2_απλώνω τα διάφορα όργανα στο stereo field με το pan

3_με το equaliser πειράζω τις συχνότητες (όπου χρειάζεται) των οργάνων, έτσι ώστε να μην μπλέκονται μεταξύ τους και να ακούγεται το καθένα καθαρα.

 

Εντάξει με τα όργανα που ηχογραφώ με μικρόφωνο, εκεί αν δεν έιναι καλή η ηχογράφηση χρειάζεται e.q. στα vst όμως? φαντάζομαι εκεί δεν τίθεται θέμα συχνοτήτων. Το κάθε όργανο ακούγεται σωστά, σωστα?

Οπότε σε αυτή τη περίπτωση θα πάω με το σκεπτικό να μην μπλέκω όργανα που μοιάζουν μεταξύ τους ώστε να μην "λασπώσει" ο ήχος η τουλάχιστον να τα χρησημοποιώ έτσι ώστε να μην μπλέκοντα μεταξύ τους. Τι λέτε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά feather. Προσπαθώ να βάλω σε μια τάξη όσα ακούω ή διαβάζω έτσι ώστε να διαμορφώσω ένα σωστό τρόπο σκέψης όσο αναφορά τα τεχνικά θέματα της σύνθεσης μουσικής. Μού ξεκαθάρισες λίγο το τοπίο. Διάβασα και ένα κείμενο σου που βρήκα εδώ για το gain structure και μετάνιωσα που πήρα κονσόλα και όχι προενισχυτή αλλα η κάρτα μου δεν έχει mic input και phantom power. Aπ'ότι κατάλαβα καλύτερα να πάρω μια καλή κάρτα με πολλά i/o και mic inputs και να βάζω τα διάφορα όργανα και τα μικρόφωνα στους προενισχυτές και κατευθείαν στα inputs της κάρτας ήχου παρά να παρεμβάλεται ο μίκτης απο τον οποίο μπορεί να πάρει φύσιμα κ.α... τι κρίμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου