Προς το περιεχόμενο

Γίνε μουσικός για να πλουτίσεις


ex-mauromouris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένας συνθέτης για να βγάλει όσα παίρνει σε ετήσιες απολαβές κατά μέσο όρο ένας εργαζόμενος στο Spotify δηλ. $168,747 θα χρειαστεί  288,104,634.15 streams. Ναι 288 εκατομμύρια και κάτι ψιλά  ;D

 

http://teamrock.com/news/2016-05-30/songwriter-would-need-288million-streams-to-earn-average-spotify-staff-salary

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την εντύπωση ότι κανείς δεν έγινε μουσικός με στόχο να πλουτίσει αλλά απλώς έγινε επειδή το ένιωθε ότι θέλει να γίνει. Αλλά έχω την εντύπωση, who knows after all;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω πόσα βγάζει ο μέσος μουσικός κι αν έχει όνειρα για πλούτη. Αυτό που ξέρω είναι πως θέλω να δουλέψω στο Spotify, μιλάμε για πολλά λεφτά (αν και είναι ο συνολικός μέσος όρος οπότε ο απλός υπάλληλος δεν θα παίρνει τόσα)

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Έχω την εντύπωση ότι κανείς δεν έγινε μουσικός με στόχο να πλουτίσει αλλά απλώς έγινε επειδή το ένιωθε ότι θέλει να γίνει.

 

Συμφωνώ απόλυτα. Το ίδιο ισχύει και για κάθε καλλιτέχνη.

 

Αν κάποιος μπει σε αυτούς τους χώρους, ψάχνοντας το "μεροκάματο" και συγκρίνει αυτά που βγάζει με το μισθό....ξέρω εγω ....του λογιστή ή του  υπαλλήλου  γραφείου, το χει χάσει το παιχνίδι.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν κυνηγάνε τα φράγκα ή τις μόδες, πάντως σίγουρα μια μεγάλη μερίδα μουσικών κυνηγάει... πράματα. Δείτε π.χ. την έξαρση σε μπάντες stoner, desert rock κτλ. που έχουν γίνει της μοδός τελευταία. Ακόμα και τις αγγελίες να δεις, ο πλέον άσχετος με το σπορ (π.χ. μπλουζομπάντες) το γυρνάνε στη μόδα του stoner μπας και προλάβουν το bandwagon πριν η μόδα αλλάξει.

 

Ας γράψει ο καθένας αυτό που έχει μέσα του να γράψει κι ας πατώσει. Πολύ πιο ειλικρινές απ'το κυνήγι της μόδας για 15 λεπτά προβολέα (που αν και σιγά μην τα πετύχουν όλοι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ο τίτλος είναι ειρωνικός. Ήθελα να σταθώ στο ότι οι "songwriters being paid on average $0.00058 per stream" δηλαδή μηδαμινά χρήματα σε σχέση με αυτό που προσφέρουν και στο ότι "There would be no music business without the fundamental efforts of songwriters."

    Αν αποφασίσουν όλοι αυτοί να αποσύρουν τις συνθέσεις τους από το spotify και άλλες αντίστοιχες εταιρίες streaming,  τότε κλπ κλπ. Αν και οι περισσότεροι το ανέχονται γιατί είναι ένα καλό μέσο προώθησης της δουλειάς τους ώστε να μαζέψουν κόσμο στα live απ' όπου στην ουσία είναι και τα κύρια έσοδά τους  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Αν αποφασίσουν όλοι αυτοί να αποσύρουν τις συνθέσεις τους από το spotify και άλλες αντίστοιχες εταιρίες streaming,  τότε κλπ κλπ. Αν και οι περισσότεροι το ανέχονται γιατί είναι ένα καλό μέσο προώθησης της δουλειάς τους ώστε να μαζέψουν κόσμο στα live απ' όπου στην ουσία είναι και τα κύρια έσοδά τους  :)

 

Αν κρίνουμε απ' το ποσό κι απ' το γεγονός πως ο κόσμος βάζει την δουλειά του στην εν λόγω πλατφόρμα, τότε συμπεραίνουμε πως οι μουσικοί αυτοί δεν ενδιαφέρονται για τα έσοδα απ' το spotify, πράγμα λογικό. Και φαντάζομαι πως σ' αυτό ποντάρει και το ίδιο το spotify. Άρα το "αν αποφασίσουν όλοι αυτοί να αποσύρουν τις συνθέσεις τους..." δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα αφού αν υπήρχε τέτοιο ζήτημα θα το είχαν κάνει ήδη, δεδομένου του ποσού που παίρνουν. Τουτέστιν no harm done.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι όμως, υπάρχουν κι αυτοί που αρνούνται να μπουν στο τριπάκι του streaming, στις διάφορες μορφές του. Spotify, Tidal, Apple, YouTube κτλ. Κι αυτό, εκτός απ'την παραξενιά ίσως του καθενός που όλο και κάποιον ρόλο θα παίζει, είναι κυρίως επειδή οι εν λόγω υπηρεσίες δίνουν ελάχιστα per stream στους καλλιτέχνες, ενώ φυσικά  βγάζουν με τους κουβάδες οι ίδιοι. Και ναι, επιχειρήσεις είναι όχι αγαθοεργίες αλλά έως ένα σημείο.

 

Το όλο θέμα της μουσικής έχει πέσει πάρα πολύ, και σ'αυτό φταίει αρκετά και το internet, με τη νέα εποχή που έφερε. Πλέον για να προωθηθεί ένας μουσικός θέλει αρκετό χρήμα, καλές γνωριμίες, τρελό business sense και άψογα PR skills. Ξαναλέω, για να προωθηθεί, το οποίο δεν είναι συνώνυμο του "βγάζω φράγκα". Αντιθέτως, πολλές μπάντες, πριν καν αρχίσουν να σκέφτονται για το δικό τους υλικό, υπολογίζουν τρόπους να ψαρέψουν likes...

 

Θα μπορούσα να γράψω πολλά παραπάνω για τη νέα εποχή της μουσικής και τον ρόλο του ίντερνετ στην σχέση της με τους ακροατές αλλά μάλλον δεν είναι της παρούσης και άκρη δεν πρόκειται να βγει ούτως ή άλλως, οπότε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου