Προς το περιεχόμενο

πρόβλημα με Β σε 5άρι σετ flatwound


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

συμβαίνει το εξής παράξενο και θα ήθελα μια γνώμη, διότι δεν έχω ανάλογη εμπειρία.

 

Μόλις πρόσφατα (και μετά από σχετική συζήτηση που είχαμε παλιά εδώ) κατέληξα και πήρα ένα σετ fender 90505L.

Το μπάσο είναι ένα 5άρι fretless.

Τις έβαλα χτες και έχω παρατηρήσει τα εξής:

Η Β στο κουτί αναφέρεται ως taperwond.

OK δεν δίνω και ιδιαίτερη σημασία. Εκείνο που παρατηρώ είναι ότι κάτω στον καβαλάρη, ενω όλες οι άλλες καβαλάνε στο ίδιο πάχος και έχουν ένα μικρό νημάτινο τύλιγμα στην αρχή, αυτή καβαλάει ως μικρότερη διάμετρος και αρχίζει το κανονικό της τύλιγμα γύρω στον 1.5 πόντο ΜΕΤΑ τον καβαλάρη.

 

Το κουφό είναι τώρα ότι βγάζει από μόνη της μια άθλια αρμονική.

Γενικά δεν μπορούσα με τίποτα να ευχαριστηθώ intonation.

Μέχρι που τελικά στην δεύτερη οκτάβα χτυπάω τη νότα και ακούγεται (εκεί πεντακάθαρα) άλλη μια ένα ημιτόνιο παραπάνω.

Στις πιό χαμηλές νότες δηλαδή στην πρώτη οκτάβα και πριν, απλά ακούγεται θολωμένα και δυσάρεστα. Προφανώς επειδή είναι πολύ χαμηλές οι συχνότητες. Στην δεύτερη όμως οκτάβα ακούγεται πολύ καθαρά.

 

Είναι ελαττωματική η χορδή?

Τι στο καλό συμβαίνει.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 47
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αν το μπάσο έχει ρυθμιστεί σωστά για intonation και ξεφεύγει ένα ολόκληρο ημιτόνιο τότε είτε φταίει η χορδή, είτε ο μάστορας. Όσο για το taperwound, ναι είναι κανονική μέθοδος κατασκευής μπουγαδοσυρμάτων για 5ρια :P . Αυτό που δεν κατάλαβα τι εννοείς είναι τα περί "άθλιας αρμονικής", αν έχεις κέφι ξηγήσου να νιώσουμε.

I can actually hear difference between neck joints.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το μπάσο έχει ρυθμιστεί σωστά για intonation και ξεφεύγει ένα ολόκληρο ημιτόνιο τότε είτε φταίει η χορδή, είτε ο μάστορας. Όσο για το taperwound, ναι είναι κανονική μέθοδος κατασκευής μπουγαδοσυρμάτων για 5ρια :P . Αυτό που δεν κατάλαβα τι εννοείς είναι τα περί "άθλιας αρμονικής", αν έχεις κέφι ξηγήσου να νιώσουμε.

το μπάσο είναι ρυθμισμένο, όσον αφορά το intonation στην τρίχα.

Δεν είπα ότι ξεφεύγει ένα ολόκληρο ημιτόνιο.

Μαζί με την νότα ακούγεται και ΑΛΛΗ ΜΙΑ ένα ημιτόνιο πάνω.

Και δεν το καταλαβαίνεις μέχρι τουλάχιστον μια πέμπτη πάνω.

Μέχρι εκεί, επειδή όλα είναι χαμηλά συχνοτικά, κάτι γίνεται.

Στην οκτάβα ακούς την οκτάβα, στο κουρδιστήρι είναι καρφί και εσύ ακούς μια υποψία ενός ημιτονίου ακόμα.

Και αν ανέβεις άλλη μια οκτάβα εκεί σου παίρνει το αυτί σε ένταση η δεύτερη νότα.

Πως να το πω. Η σι παίζει δυό νότες.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η σι χορδή παίζει δυό νότες.

Μετά ας πούμε την μι αρχίζει και ακούγεται σε ό,τι νότα παίξεις στην σι χροδή μια άλλη πιό χαμηλά σε ένταση ένα ημιτόνιο πάνω.

Αν παίξεις πχ λα ακούς και μια ψιλο λα δίεση.

Στην οκτάβα ακούς και μια ντο κλπ

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα πάσα πιθανότητα έπεσες σε ελλατωματική χορδή τότε. Πριν όμως στείλεις email στον πωλητή για τα περαιτέρω, σιγουρέψου πως τίποτα δεν είναι χαλαρό ή τρίζει στην γέφυρα.

I can actually hear difference between neck joints.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι να του πω του πωλητη (θωμα) ?

Αυτο που συμβαίνει είναι κουφο.

Αν και εγω πιστεύω οτι φταιει οτι το τυλιγμα της χορδης αρχίζει μετά τον καβαλάρη. Δηλαδή είναι σαν δυο χορδές σε μία διαφορετικου μήκους

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας βαζω δυό φωτογραφίες απ τη χορδή.

 

πάντως φαίνεται ότι το θέμα ισχύει κανονικά για τις taperwounds και είναι όπως το λεω ακριβώς.

 

https://www.talkbass.com/threads/taper-wound-strings-and-intonation.995109/

20160922_082038.thumb.jpg.fd4124722780ff9b6fd2c6698ed9eac3.jpg

20160922_082028.thumb.jpg.89dd1e9b1720c22d60b0cc5207f78958.jpg

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης αυτό

το λέει ξακάθαρα:

TAKE IT TO THE BRIDGE

Yet another design controversy concerns how the windings should be terminated at the bridge end. In the early 1970s, Rotosound introduced a bass string with windings that stopped just before the bridge so the exposed core passed over the saddle, thus improving flexibility and sustain. (Anthony Jackson says he suggested this idea.) Although Rotosound still owns the patent on the exposed-core design, many companies offer "taper-wound" (often erroneously called "taper-core") strings, which may have only a single winding over the saddle. (See page 42) "We originally did that to improve the string's articulation," says Trace Elliot's Mike Markure. "But we've found that taper winding helps intonation a great deal also." Jim D'Addario sharply disagrees with this observation: "A string, in order to divide itself properly into equal vibrating parts in its overtone series, has to be equal in diameter and mass-per-unit-length from one end to the other. So in order to make a taper-wound string almost play in tune, you need to compensate your bridge way out of the equilibrium point. You might get your octave to sound like the 12th-fret harmonic, but in that case some of the other notes will be out of tune." Tim Pfouts of SIT has yet another perspective: "Some people like taper-wound strings, but I think they get sloppy because they don't have as much mass going over the saddle. Taper winding does get the string closer to the pickup, though, which is an advantage."

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προβλημα σου ξεκιναει απο την γεφυρα.Πανε σε εναν μαστωρα που να του κοβει η κεφαλα να το διορθωσει.Και να ξες οτι οι ταπερ γοουντ ειναι ετη φωτος πιο μπροστα απο τις αλλες.Απλα θελουν και το καταλιλο σεταπ.Φταει και που ειναι και αταστο και δεν σε βοηιαει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου