Προς το περιεχόμενο

Ηχογραφώντας Djent κιθάρες


Yannis Methenitis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Do you Djent?  :laugh:

 

Ενας πολύ χρήσιμος οδηγός που δίνει ο μαέστρος του είδους Misha Mansoor,  για το πως ηχογραφεί τις κιθάρες του με τον γνωστό, απίστευτο όγκο. Βέβαια εννοείται πως η κιθάρα του είναι κουρδισμένη χαμηλά σε drop C.

 

Είναι απλό για όσους καταλαβαίνουν αγγλικά αλλά και για όσους δεν... απλά δίνει μεγάλη σημασία στο να γράψει σωστά χωρίς κακή παραμόρφωση απο την κάρτα ήχου (σαν καλός ηχολήπτης) και ηχογραφεί επαναλαμβάνοντας το ίδιο θέμα, δύο φορές με pan δεξιά και αριστερά. Δεν είναι κάτι καινούργιο σαν τακτική αλλά το αντιπαραθέτει και με Quad tracking (Χ4 δηλαδή), για να καταλήξει πως δεν προσθέτει κάτι περισσότερο αλλά ίσως αφαιρεί ευκρίνεια.

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μπράβο που το ανεβάζεις yameth, παρά το γεγονός ότι στο forum υπάρχει ελάχιστο ενδιαφέρον για heavy κιθάρες.

 

Ο Mansour έχει ηχάρα σε ό,τι έχει κάνει (solo και Periphery). Το συγκεκριμένο video δεν είναι μόνο οδηγός για Djent, αλλά για metal παραγωγές απευθυνόμενες σε μουσικούς του 21ου αιώνα.

 

 

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

elementary stuff....

 

έτσι μου φάνηκε εμένα πάντως (που θεωρώ τον εαυτό μου πρωτάρη...)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Οπως τα λες είναι: elementary.

Είναι όμως ένα ωραίο παράδειγμα προς όλους, για να καταλάβουν πως ακόμα κι ο Misha Mansoor με μια κοινή Focusrite κάρτα ήχου γράφει και πετυχαίνει αυτό το αποτέλεσμα, ακολουθώντας elementary τακτικές.

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Κάνοντας σωστά τα elementary πράγματα μπορείς να έχεις μία το λιγότερο "decent" παραγωγή.

 

Παρακάτω, ο Matt Harnett έκανε ολόκληρο δίσκο στο δωμάτιο του σπιτιού του όταν ήταν 15 ετών, με μία Digitech RP500, Addictive Drums και κάποια άλλα VSTs. Τι να λέμε τώρα...

 

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι βρε παιδιά δε λέω...

αλλά τώρα (όσο καταξιωμένος να είναι - δεν τον ξέρω καν) δεν είναι κατι που δεν έχουμε δει χιλιάδες φορές, πως να μην κλιπάρουν οι είσοδοι, ή πως μπαίνει το phantom, ή πως γίνεται direct monitoring, ή ότι επιλέγουμε line όταν παρεμβάλλεται φέτα κλπ...

και προφανώς το double tracking όλοι το δοκιμάσαμε να το κάνουμε copy σε άλλο τρακ και μας βγήκε στη μέση του pan.

 

Περισσότερο τεχνική για μένα είναι το drop tuning όλων των μεταλλάδων παρά ο,τιδήποτε άλλο.

(εντάξει και το όλο βίντεο μου φάνηκε εξαιρετικά οικείο καθώς με τη ίδια κάρτα γράφω και με το ίδιο λογισμικό....)

 

θέλω πιό προχώ πράματα....πως να το κάνουμε...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πχ πολύ θα με ενδιέφερε κάποιος να δείξει ένα βρώμικο συχνοτικά μιξ με 30 τρακς και να μου δείξει πως μπορεί να το ξεκαθαρίσει χωρίς να κόψει κάτι

ή να μου δώσει ένα μιξ με ένα μπάσο πχ που θες να το κρατήσεις αλλά ηχητικά και συχνοτικά δεν κάθεται στο μιξ με τίποτα

 

το να φορτώσουμε ένα τρακ με δυό κιθάρες και ένα μπάσο και ένα σετ τύμπανα να παίζουν στην τσίτα από -5 έως 0 db ...ΟΚ....  ::)

 

εντάξει γι αυτό που θέλει να βγάλει (μεταλλο) καλό είναι.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Filow... έχεις ακούσει τέτοια djent παραγωγή που λες; :)

Το θέμα αφορά djent κιθάρες.

 

Φυσικά είναι πολύ πιο πολύπλοκα τα πράγματα σε μια ενορχήστρωση με σύνθια και περισσότερα ηλεκτρικά και ακουστικά όργανα. Εκεί ο ενορχηστρωτής πρέπει να παίξει τον πρώτο ρόλο σε ότι αφορά το συχνοτικό φάσμα των οργάνων που θα χρησιμοποιήσει. Με τα συνθ που έχουν "μουστάκια" δεξια κι αριστερά δυσκολεύει κι άλλο.

Εκεί μετά μπαίνει ο ηχολήπτης της μείξης που "πετσοκόβει" ότι πατάει πάνω στο διπλανό του. Χρησιμοποιεί high, low και band pass φίλτρα (Equalizer) για να τα "στενέψει" και να τα περιορίσει στον χώρο που ανήκουν.

 

Πολλές φορές όταν ακούσεις απο ολοκληρωμένη μείξη μια κιθάρα πατώντας το solo, ακούγεται ένρινη και χωρίς όγκο και πολλές φορές ισοπεδωμένη, για να χωρέσει μεταξύ πιάνου, φωνής και ταμπούρου που παλεύουν στην ίδια περιοχή. Πρόκειται για μια μάχη ισορροπιών που πολλές φορές κλαις πολεμώντας την. But this is another θιμ φορ ανάδερ... θρεντ. ;)

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δατς δε θρεντ αιμ λουκιν φορ.... ;D

 

 

sorry που σου μαντάρωσα το νήμα, ειλικρινά μόλις τώρα έψαξα και τον όρο

https://en.wikipedia.org/wiki/Djent

 

not my cup of tea ever...

αλλά βρήκα ευκαιρία να πω τον ηχοληπτικό πόνο μου, μια και το νήμα σου ήρθε την ώρα που "σκοτώνω" τον ήχο από ωραίες κιθάρες για να ακουστούν στο πλήρες μιξ....

 

είναι αυτές οι συγκυρίες....

 

(αν θες σβήνεις τις off topic ανησυχίες μου...  :laugh:)

 

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και απεχθάνομαι με πάθος το είδος, το βίντεο είναι όντως καλό. Απλό και κατανοητό και σίγουρα χρήσιμο για κάποιον που πρωτοξεκινάει και πιθανότατα κάνει κάποια πράγματα λάθος (κεντραρισμένη κιθάρα π.χ.).

 

Στο θέμα double-quad tracking, προσωπικά είμαι του quad για δικά μου κομμάτια και πάντα με διαφορετικούς ενισχυτές. Βρίσκω πως ένας δεύτερος, πιο "καθαρός" κάθεται καλύτερα στο όλο mix.

 

Και φυσικά κάπου εδώ να σημειώσω και την αγάπη μου για τα amp sim software τύπου guitar rig, amplitube κτλ. που είναι παιχνιδάκι ν'αλλάξεις τον ήχο σου χωρίς να ξαναπαίξεις νότα. Θεωρώ πως γλιτώνεις ΠΟΛΥ χρόνο και κόπο μην έχοντας ν'αλλάξεις το patch/ρυθμίσεις του εργαλείου, να ξαναηχογραφήσεις ή να "πειράζεις" το track με EQ κτλ.

 

Και για το τέλος, όπως πάντα, γκρίνια... Έλεος με τα loudness wars, το gain στο 11 και τις σιδερωμένες κυματομορφές!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου