Προς το περιεχόμενο

H Tronical μηνύει την Gibson για $50 εκ.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η λανθασμένη επιχειρηματικά κίνηση του να φορτώσουν με το σύστημα του αυτοκουρδίσματος τις Gibson, τελειωμό δεν έχει...

 

Breaking news: 

 

https://bit.ly/2HOOZje

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Μεταφράζω την είδηση:

 

Σε δήλωση του στο MusicRadar, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tronical και ιδρυτής Chris Adams δήλωσε ότι «η Tronical διεκδικεί αμοιβές αδειών ύψους 23 εκατομμυρίων δολαρίων από το μερίδιο στα κέρδη που συμφωνήθηκε στη σύμβαση και άλλα 27 εκατομμύρια δολάρια της παραβίασης της σύμβασης της Gibson για την αποκλειστική συμφωνία έρευνας και ανάπτυξης με την Tronical, την οποία ο Gibson έπρεπε να έχει τηρήσει μέχρι το 2026. "

 

Η τεχνολογία του Tronical κυκλοφόρησε στις κιθάρες Gibson ως το σύστημα αυτόματου κουρδίσματος G-Force (προηγουμένως γνωστό ως Min-ETune) και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με την έλευση της κιθάρας ρομπότ το 2007.

 

Τα κλειδιά έγιναν βασικό εξάρτημα με την κυκλοφορία της σειράς Gibson το 2015, αλλά μετά από ανάμεικτη αντίδραση απο τους κιθαρίστες, περιορίστηκε σε high end ηλεκτρικά μοντέλα μόνο το 2016 και το 2017 και εμφανίζεται σε λίγα μοντέλα στη σειρά 2018.

 

Η δίκη ήρθε να προστεθεί σαν άσχημη είδηση ​​για τον Gibson, που αντιμετωπίζει ήδη δυνητικά δάνεια ύψους 520 εκατομμυρίων δολαρίων, ακόμη και πτώχευση, οδηγώντας σε απολύσεις προσωπικού, κλείσιμο εργοστασίων και πωλήσεις σημερινών εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένου της Cakewalk.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Αυτά παθαίνεις όταν πας να το παίξεις καινοτόμος....ενώ εισαι iconic εταιρεία και θα μπορούσες να πουλάς "παράδοση" για άλλα 100 χρόνια.

 

Σαν να βγάλει η  Globe-Trotter ........gym bag από  βινυλιο.  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά.

Χαζοί είναι πχ στην Porsche που τόσα χρόνια δεν αλλάζουν το βασικό τους προφίλ στα αυτοκίνητα;

 

Ξέρουν ότι για να διατηρηθεί η legacy θα πρέπει να συνεχίσει να είναι iconic η εμφάνιση και ας είναι τόσο να χρόνων

Έτσι κρατάει την αξία τους

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Σωστά.

Χαζοί είναι πχ στην Porsche που τόσα χρόνια δεν αλλάζουν το βασικό τους προφίλ στα αυτοκίνητα;

 

Ξέρουν ότι για να διατηρηθεί η legacy θα πρέπει να συνεχίσει να είναι iconic η εμφάνιση και ας είναι τόσο να χρόνων

Έτσι κρατάει την αξία τους

 

Πάντως και η Porsche  ....και όλες οι εταιρείες χάλασαν πολύ σχεδιαστικά τα μοντέλα τους.

Πάρα πολυ, (σε σχέση με το παρελθόν),

 

Εν μέρει ευθύνονται οι ανόητοι κανονισμοί....αλλά όχι μονο αυτοί.

 

Και στην αυτοκινητοβιομηχανια, την «παράδοση» τη συνεχίζει (σχεδιαστικά) π.χ. η morgan (και δεν είναι καθόλου τυχαίο που και αυτή, όπως το άλλο παράδειγμα) είναι Βρετανική) ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Είναι πολύ συνηθισμένο σε ένα licencing agreement ένα μέρος της πληρωμής να δίδεται με τη μορφή επενδύσεων για research & development. Συμφέρει και την εταιρεία που αγοράζει (γιατί μεταθέτει την πληρωμή στο μέλλον) αλλά κυρίως συμφέρει αυτόν που παραχωρεί την πατέντα καθώς τα χρήματα αυτά μπορεί να τα κάνει ό,τι θέλει, ενώ τα χρήματα από την πώληση της πατέντας υποχρεούται να τα διανείμει και στους εφευρέτες όπως αναγράφονται στο δίπλωμα (που μπορεί να είναι εργαζόμενοι της εταιρείας,  ή -ακόμα χειρότερα- πρώην εργαζόμενοι).

 

Το υπόλοιπο των 26 εκατομμυρίων μέχρι το 2026, (ανεξάρτητα από το ποσό των royalties που  διεκδικεί η tronical) και το δεδομένο ότι συνήθως αυτά τα deal έχουν και κάποιο σεβαστό τμήμα του τιμήματος ως προκαταβολή, με κάνει να σκέφτομαι ότι η αρχική συμφωνία (που τώρα αθετεί η Gibson) ήταν της τάξης των 50 εκατομμυρίων.  Aν υπολόγιζαν να δώσουν και άλλα τόσα σε δικαιώματα, μιλάμε για έναν επιχειρηματικό παραλογισμό: Αν η εταιρεία έβγαζε $1000 από την τοποθέτηση του εξαρτήματος, θα έπρεπε να πουλήσει 100.000 κιθάρες εξοπλισμένες με αυτή τη βλακεία μόνο για να αποσβέσει το licence.

 

Αυτή την υπογραφή την έχει βάλει άνθρωπος που δεν είχε καλό σκοπό.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως και η Porsche  ....και όλες οι εταιρείες χάλασαν πολύ σχεδιαστικά τα μοντέλα τους.

 

Και στην αυτοκινητοβιομηχανια, την «παράδοση» τη συνεχίζει (σχεδιαστικά) π.χ. η morgan (και δεν είναι καθόλου τυχαίο που και αυτή, όπως το άλλο παράδειγμα) είναι Βρετανική) ;D

 

Αν εξαιρέσεις τις Aston Martin, μια ζωή με τους Ιταλούς ήμουν, ποτέ με τους γερμανούς δεν έπαιζε το γούστο μου... Σε κάτι Franco Scaglione, Pininfarina, Ferrari, Lamborghini κλπ, πάντα με κέρδιζε η φινέτσα.

Δες μια Φεράρι του '69... ας πούμε

 

1969-ferrari-dino-246-gt-2.jpg

 

Και μια Alfa Romeo... του Πινινφαρίνα

 

width=600 height=400https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--Yv0KOuS3--/c_fit,f_auto,fl_progressive,q_80,w_636/nsnrlcuabmpzz5mqojza.jpg[/img]

 

Για μένα μπαίνουν στην ίδια κατηγορία εμβληματικών αντικειμένων με κάτι τέτοιες Gibson, όπως αυτή παρακάτω του  Johny Hickman, με το Khaler τρέμολο (τόσο 90s!)

O κιθαρίστας των Cracker, πουλαγε λέει το... αίμα του σε τακτά χρονικά διαστήματα (μα γίνεται αυτό; ) σε τράπεζες αίματος, για να μαζέψει χρήματα να την αγοράσει, επειδή δεν είχε άλλο τρόπο εσόδων  ;D

 

tumblr_o86kn4LdwB1rtzf3fo1_1280.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Σε κάτι Franco Scaglione, Pininfarina, Ferrari, Lamborghini κλπ, πάντα με κέρδιζε η φινέτσα.

....

 

Έχεις κι ακριβά γούστα παναθεμασε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου