Προς το περιεχόμενο

T-Racks 5 - Δοκιμάζοντας το Master Match Module


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολυ σωστα..το cd το ανεφερα επειδη το διαχωριζουν και αυτοι τους οποιους παρακολουθω!

 

Το -1 db που λες το τηρεις παντα?Ανεξαρτητα τι export θα κανεις?

Πχ αν βαλεις σε ενα vu meter που εχει και δυνατοτητα true peak αλλα και codec επιλογη αναλογα το target που βαζεις μερικες φορες και με -1 db output sealing μπορει να περασει το 0 και να εχει clipping. Eκτος αν δεν καταλαβα σωστα κατι απο αυτα που εγραψες στον τροπο που χρησιμοποιεις!

Το μυστικο που ειπα δεν ηταν για τα διαφορα Master αλλα γενικα για ολη την διαδικασια της ηχογραφησης-παραγωγης!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator

Προσωπικά θα έκανα μια γενική εκδοχή για streaming κάπου στα -13 με -16 Luff, no clipping, -1db peak σε 24bit lossless format. Καθόλου απλή άσκηση.

Τυχαία νομίζεις το έγραψα το υπογραμμισμένο; ;)

Πολύ σωστά το έχεις παρατηρήσει. Δύσκολα κρατάς το true peak. Θέλει δουλειά, παρατήρηση και επανάληψη μέχρι να βρεις τον μέσο όρο processing που θα σε ικανοποιεί.

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aρα καλα καταλαβα,Πως εξηγεις ομως το γεγονος οτι εμπορικες παραγωγες αν τις τεσταρεις με αυτον τον τροπο και το 0 περνανε κ πολλα "overs" υπαρχουν ..απλα αγνοουν ολα αυτα που λεμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aρα καλα καταλαβα,Πως εξηγεις ομως το γεγονος οτι εμπορικες παραγωγες αν τις τεσταρεις με αυτον τον τροπο και το 0 περνανε κ πολλα "overs" υπαρχουν ..απλα αγνοουν ολα αυτα που λεμε?

 

 

Αν βάλεις σε ΚΑΛΑ ηχεία αυτές τις παραγωγές, και τις ηχογραφήσεις αναφοράς του στυλ κλασσική μουσική, τζαζ, dark side of the moon  ;D και τέτοια, αλλά ισορροπημένα όλα αυτά στην ίδια ένταση, θα βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο.

 

Αντίθετα όμως, όταν τα ακούς μέσα σε κάνα τρένο με ακουστικά- ψείρες του πεταματού, από το 0.001 ιντσών ηχειάκι του tablet ή από τις κλανιόλες του laptop ξέρω γω, θα ακούγονται πολύ ΠΟΛΥ καλύτερα. Για να μη μιλήσουμε για τα playlist του ipod ή στο τσαλαβούτημα του youtube που από τη διαφορά έντασης θα νομίζεις ότι οι floyd έγραφαν με τετρακάναλο σε κασέτα Raks πετράκης μασημένη και αφημένη όλο το καλοκαίρι στο ταμπλό αυτοκινήτου παρκαρισμένου στον ήλιο.  ;D ;D ;D

 

 

Άλλαξαν οι εποχές, άλλες οι ανάγκες, δεν την νοιάζει τη Nicky Minaj η πιστότητα, η ένταση όμως τη νοιάζει και την κόφτει, πως θα κάνει diss με χαμηλότερη ένταση.

 

 

Δώσε κλιπάρισμα λοιπόν, γιατί όχι. Σιγά μη χάσουμε την τέχνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ξερεις να ακους ολα αυτα που λες περι διαφορων (που συμφωνω απολυτα) ακουγονται σε ολα τα μεσα που ειπες..απλα εγω απορω πως ενω υπαρχει γραμη απο τις πλατφορμες αυτες οτι παιζει στα τοσο lufs κτλ τι νοημα εχει να το αγνοουν αφου η πλατφορμα θα τους κατεβασει στο στανταρντ της..εκτος αν δεν τους κατεβαζει ΟΛΟΥΣ..??  O0 O0

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς για αυτό χρειάζονται τα τόσα διαφορετικά mastering για την κάθε πλατφόρμα, για να μπορεί να τσιτώνει μέχρι αηδίας σε κάθε μία όσο παραπάνω πάει  ;D

 

Το θέμα είναι όμως ότι αν το πάρεις απόφαση να τσιτώσεις αηδιαστικά, τότε θέλεις δε θέλεις θα μακελέψεις τα πάντα σε επίπεδο μίξης ακόμα. Δεν μπορείς ας πούμε να έχεις τις δυναμικές του Μπετόβεν  ;D ή τις αιθέριες, λεπτομερείς και δυναμικότατες φωνές και σόλο καραμούζες  ;D της jazz, ή τα ΘΕΕΙΚΑ μπάσα του dark side otm ρε αδερφέ  ;D ;D ;D και μετά απλά στο τέλος να πετάξεις ένα limiter με ντροπιαστικές ρυθμίσεις  ::) και να γίνει το κομμάτι τσίτα, δεν είναι τόσο απλό, δε θα δουλέψει έτσι. Πρέπει να βγάλεις τα μάτια στα όργανα σε επίπεδο μίξης πρώτα, οπότε τελικά καταλήγουμε σε χάλια ήχο γενικά, ανεξάρτητα από τις τελικές διαφορές των επί μέρους mastering.

 

Και κατά τη γνώμη μου όχι, το πόσο έχει γ*μηθεί ο ήχος δεν το καταλαβαίνεις παντού. Μη σου πω δεν το καταλαβαίνεις πουθενά, παρά μόνο σε Α/Β, αλλά Α/Β στις ψείρες και στα λαπτοπ εγώ ντρέπομαι να κάνω  ;D δεν έχω κάνει ποτέ. Αντίθετα έχω την τύχη να έχω ακούσει κρΗτικά, με ρακές και τέτοια δηλαδή  ;D ;D ;D,  σε πολλά και διαφορετικά κορυφαία συστήματα, και εκεί η ΚΟΥΡΑΣΗ και το ΞΥΣΙΜΟ ΤΩΝ ΤΥΜΠΑΝΩΝ από τις κλιπαρισμένες, καλά το αναφέρεις, ΚΛΙΠΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΑ ΤΟΥΒΛΟ παραγωγές είναι δραματικό. ΟΚ, όταν μπαίνουν , αν δεν έχεις ισορροπήσει το σήμα εντυπωσιάζουν, αλλά με ισορροπημένο σήμα γελάει το παρδαλό κατσίκι. Χάλια μαύρα.

 

Την δουλειά τους όμως την κάνουν, και την κάνουν καλά. Αυτό θέλει ο πελάτης, δυνατά σκουπίδια, και δεν είναι εύκολο να του τα παρέχεις, θέλει μελέτη, και προφανώς οι κορυφαίοι παράγουν κορυφαία, καμιά αμφιβολία περί αυτού. Άλλωστε σε ΣΟΒΑΡΗ και ΚΑΝΟΝΙΚΗ μουσική, που ο συνθέτης δηλαδή έχει γίνει λίπασμα τουλάχιστον δύο αιώνες πριν  ;D ;D ;D ο ήχος είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ, τα σύγχρονα μέσα πραγματικά είναι ΥΠΕΡΟΧΑ, τώρα αν εμείς θέλουμε να παίζουμε το πουλί μας, τι να κάνουμε, μόνο τα μέσα δεν φταίνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Αν ξερεις να ακους ολα αυτα που λες περι διαφορων (που συμφωνω απολυτα) ακουγονται σε ολα τα μεσα που ειπες..απλα εγω απορω πως ενω υπαρχει γραμη απο τις πλατφορμες αυτες οτι παιζει στα τοσο lufs κτλ τι νοημα εχει να το αγνοουν αφου η πλατφορμα θα τους κατεβασει στο στανταρντ της..εκτος αν δεν τους κατεβαζει ΟΛΟΥΣ..??  O0 O0

Οχι ρε φίλε... μην πας σε θεωρίες συνωμοσίας και διαπλοκής. :laugh:

 

Ο καθένας μπορεί να ανεβάσει στο Youtube ότι θέλει. Τεράστιες εντάσεις ή ψιθύρους.

Ο αλγόριθμος του Youtube θα τα φέρει όλα στο ίδιο επίπεδο έντασης. 

Η διαδικασία αυτή όμως κάνει τα υπερσυμπιεσμένα... πουρέ και αφήνει να ακουστούν σωστά όσα έχουν διατηρήσει το δυναμικό τους εύρος (-13 lufs) στο master. Αυτά για όσους έχουν τα αυτιά για να την ακούσουν.

 

Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την έλευση του ψηφιακού domain στα 80'ς, όταν  αποχαληνώθηκε κάθε περιορισμός λόγω αύξησης του δυναμικού εύρους.  Kαι κορυφώθηκε μετα το 2000, όπου έπαψε να ισχύει η έννοια του VU meter μιας και όλοι μετράγαμε με Peak meters, περιορίζοντας τα πάντα στα top 3 db πριν το κάψιμο για να είναι ανταγωνιστικά σε ένα playlist. Λύθηκε όμως απο τις πλατφόρμες διακίνησης περιεχομένου που έθεσαν όρια για τον ίδιο λόγο. Για να υπάρχει ομοιογένεια στα δικά τους playlist. Αλλά αυτοί το έκαναν με προδιαγραφές. Γι αυτό και μόλις τον τελευταίο χρόνο ξεσκίστηκαν οι εταιρίες να φτιάχνουν VU meters, αφου μετρούν τον μέσο όρο. Δεν υπήρχαν σε software!

 

Πως εξηγεις ομως το γεγονος οτι εμπορικες παραγωγες αν τις τεσταρεις με αυτον τον τροπο και το 0 περνανε κ πολλα "overs" υπαρχουν ..απλα αγνοουν ολα αυτα που λεμε?

Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε νέες εμπορικές δουλειές που δεν νομίζω να υπάρχει εκεί πρόβλημα αλλά μην ξεχνάς πως πρόκειται για πολύ πρόσφατη εξέλιξη (θετική) που μετράει σχεδόν ένα χρόνο. Ισως μιλάς για παλαιότερες δουλειές. Ασε δε που πάντα θα υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα κομματια που ειναι σε top ten παιζουν κατω απο -10 lufs συμφωνα με δικες μου μετρησεις..  O0 ο πολεμος τελειωσε στη θεωρια μονο νομιζω..και εχουν και overs για να μην ξεχνιομαστε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατεβαζω το mp3 και το βαζω σε lufs meter.Υπαρχει και ενα site που λεγεται loudness penalty και δειχνει ποσο θα κατεβει η θα ανεβει ενα κομματι στην καθε πλατφορμα και εκει μεσα κανεις drag and drop και παλι ολα τα εμπορικα βρισκει οτι πρεπει να κατεβουν γυρω στα 7 db

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου