Προς το περιεχόμενο

Master volume ηχογραφήσεων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια ερώτηση που ήθελα να κάνω σε όσους ηχολήπτες γνωρίζουν , είναι γιατί το master volume στην δισκογραφία τα τελευταία 20-30 χρόνια ανεβαίνει ολοένα κ πιο δυνατά?. Δεν ξέρω αν γίνομαι απόλυτα κατανοητός αλλά νιώθω ότι όταν ακούω μουσικές του 70 η ακόμα κ του 80 , η συνολική στάθμη του ήχου είναι αισθητά πιο χαμηλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Η κατάρα του Loudness War. Αν ανέβαινε απλά το volume θα ήταν καλά, αλλά δυστυχώς η καταστροφή είναι ανεπίστρεπτη. Ακολουθεί ένα ενδεικτικό βίντεο.

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα τα πραγματα. Απο το 80 μεχρι σημερα, ποση ακοη εχεις χασει?? Τοση ενταση παραπανω εχουν τα νεα αλμπουμ. 

Προσεχουν τον πελατη οι δισκογραφικες.😬

 

Οντως, Βαγγελη, σα να υπαρχει μεγαλυτερη "ευαισθησια" στον εξοπλισμο και ολες οι συγχρονες εγγραφες ακουγονται δυνατοτερα και καθαροτερα.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από το loudness war το οποίο είναι πολύ κατατοπιστικό-με πρόλαβε ο μάνος- και εξηγεί πολλά η τεχνολογία έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία 30 χρόνια.

 

Μια ηχογράφηση του 1975 έχει τεράστια διαφορά με μία του 1985 και αυτή πάλι έχει τεράστια διαφορά με με μία του 1995 (για studio μιλάμε πάντα) οπότε στη δεκαετία φαίνεται η τεχνολογική πρόοδος στα μικρόφωνα και στα μέσα εγγραφής, κομπρέσσορες.... τα πάντα παίζουν ρόλο....

 

εγώ προτιμώ τη ζεστασία του βινυλίου δεκαετίας 80 πάντως αυτή η αναλογικίλα πάντα μου ακούγεται καλύτερα....

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όχι μόνο το volume να προσθέσω εδώ.

Το compression είναι στο Θεό.

Όλα ίσια, ακόμα και παλαιότερες μπάντες, έχουν "ισιώσει"/"σιδερώσει" τον ήχο τους.

 

Γιατί?

 

- Γιατί τώρα μπορούν

- Γιατί η mainstream μουσική γράφεται έτσι, και ο κόσμος το συνήθισε και σχεδόν πλέον το ζητάει

- Γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες και τα μέσα ακρόασης

- Γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες και τα μέσα ηχογράφησης

- Γιατί το πιο "ίσιο" και πιο "δυνατό" "κολακεύει" σχεδόν οτιδήποτε

- Γιατί, κλπ

 

Πάνε οι υπέροχες δυναμικές, είδος προς εξαφάνιση πλέον.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 3

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρατηρήστε στις διαφημήσεις στον αντ1

Τα πρώτα 2 δεύτερα κάθε διαφήμισης χτυπάνε 0 καθαρά.

Μετά πέφτει. Όμως σε ξυπνάει κανονικά

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, vagelism είπε

είναι γιατί το master volume στην δισκογραφία τα τελευταία 20-30 χρόνια ανεβαίνει ολοένα κ πιο δυνατά?

 

Γιατί ΜΠΟΡΕΙ.

 

🙂

 

Ανάλογα με το είδος της μουσικής αυτό είναι καλό η κακό,στα ποπακια της σειράς και στο hip hop που είναι και το 90% της mainstream μουσικής ΚΑΛΑ κάνει και μπορεί.Εχασε η Βενετιά βελόνι έτσι κι αλλιώς όσον αφορά τις.... δυναμικές σε αυτά τα είδη...όπως και στο metal (ακόμα γελάω με την... δραματοποιημένη... απώλεια των .... δυναμικών του ΤΖΑΖ άλμπουμ των Metallica 🙂 )

 

Σε ΑΛΛΑ είδη μουσικής δεν παρατηρείται πάντως μια και όσοι ασχολούνται με το mastering κΣερουν πολύ καλά τι κάνουν..

 

Γενικά υπάρχει πολύ ΜΥΘΟΛΟΓΊΑ γύρω απ'το θέμα και τεράστια ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΗ ενός θέματος που,όπως συνήθως συμβαίνει με τα θέματα που δαιμονοποιουνται,ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ γνωρίζουν σε βάθος.

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
10 ώρες πριν, stavros_d80 είπε

Πέρα από το loudness war το οποίο είναι πολύ κατατοπιστικό-με πρόλαβε ο μάνος- και εξηγεί πολλά η τεχνολογία έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία 30 χρόνια.


 

 

10 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε

σα να υπαρχει μεγαλυτερη "ευαισθησια" στον εξοπλισμο και ολες οι συγχρονες εγγραφες ακουγονται δυνατοτερα και καθαροτερα



Για ποιον εξοπλισμό μιλάμε; Ακρόασης ή εγγραφής/επεξεργασίας; Γιατί δεν νομίζω να έχει βελτιωθεί η ποιότητα λόγω τεχνολογίας και στα δύο. Παλιά καλά βιντατζομηχανήματα δουλεύουν παντού.

Αν σε μια παρέα ξαφνικά ένας αρχίσει να μιλάει δυνατότερα, τότε αυτομάτως ο συνομιλητής του θα αυξήσει την ένταση της φωνής του για να ακουστεί. Το ίδιο θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι. Δυστυχώς είναι θέμα ανταγωνισμού των εντάσεων στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.

Δεν υπάρχει δαιμονοποίηση, αυτή η κατρακύλα είναι υπαρκτή και πλέον επηρεάζει ακόμη και τις δυναμικές στα παιξίματα των μουσικών όπου ολοένα και περισσότερο παίζουν για να ακουστούν και όχι για να εκφραστούν. Και στα ποπς και στα ροκς και στα ερμπιενμπι.
 

  • Like 4

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο που έχω πάθει εγώ είναι σε παραγωγή του 2004 που βγήκε δίσκος,αποφάσισε ο ηχολήπτης  να κρατήσει το μάστερ volume σε επίπεδα 1970 με αποτέλεσμα να έχει πρόβλημα η δουλειά παντού. Από ραδιόφωνα μέχρι το κλιπ στο mad. (Ήταν χαμηλά κ μέχρι να το πάρουν χαμπάρι οι ηχολήπτες,το κομμάτι είχε τελειώσει).Ακομα κ σήμερα δεν έχω καταλάβει γιατί το έκανε αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, vagelism είπε

αποφάσισε ο ηχολήπτης  να κρατήσει το μάστερ volume σε επίπεδα 1970 με αποτέλεσμα να έχει πρόβλημα η δουλειά παντού.

 

 

Εισαι σιγουρος οτι ηταν ο ηχοληπτης?

Το 2004 υπηρχαν ακομα "μαστεράδες" .

Ο ηχοληπτης το 2004 δυσκολα θα ξεπερνουσε στο master bus τα -13 RMS pre-mastered και άντε να άφηνε peaks κοντα στο -3. (για digital ηχογραφηση μιλαμε)

Mε το HEADROOM που έχουμε ΣΗΜΕΡΑ στις...ακρες των δακτυλων μας βεβαια αυτα ειναι πλεον αστεια levels... 

 

55 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Δεν υπάρχει δαιμονοποίηση, αυτή η κατρακύλα είναι υπαρκτή και πλέον επηρεάζει ακόμη και τις δυναμικές στα παιξίματα των μουσικών όπου ολοένα και περισσότερο παίζουν για να ακουστούν και όχι για να εκφραστούν. Και στα ποπς και στα ροκς και στα ερμπιενμπι.

 

Θα διαφωνήσω οριζοντίως και καθέτως 🙂 μια χαρα παιζουν οι μουσικοι στην εποχη μας  και,ειδικα στην ΕΛΛΑΔΑ, καλύτερα απο ποτε (στην...εποχη μου ψαχναμε να βρουμε ντραμμερ που να ξερει να βγαζει ηχο απο τα ντραμς με το...κυαλι.....)

 

Και δεν ειναι "κατρακύλα" σε παρα πολλά είδη μουσικής μια χαρα ειναι τα levels...

 

Αν έφερνες το παραγωγο του Hendrix ή των Doors στο παρόν....παντως θα ηταν ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΙ με το ποσο ΔΥΝΑΤΑ μπορει καποιος να μιξαρει ΧΩΡΙΣ παραμορφωση... 

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Yannis Methenitis changed the title to Master volume ηχογραφήσεων

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου