Προς το περιεχόμενο

Master volume ηχογραφήσεων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru
44 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Φυσικά η παραπάνω φράση θα ανοίξει ασκούς του Αιόλου.

Νομίζω δεν τίθεται θέμα τι είναι καλύτερο ή όχι. Μάλλον δεν το εξήγησα σωστά ή είμαστε έτοιμοι να αρπαχτούμε από μια λάθος ερμηνεία. Τέθηκε στην κουβέντα ότι η τεχνολογία στην παραγωγή μουσικής έχει εξελιχθεί, ενώ εγώ αμφέβαλλα ως προς αυτό σε σχέση με το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό δηλ. που φτάνει στα αυτιά του ακροατή. Και λέω ότι δεν έχει κάνει και φοβερά άλματα. Στα μεγαλύτερα studios ανά τον κόσμο επικρατεί βιντατζίλα, όχι από άποψη, αλλά επειδή είναι τα industry standards. Eίναι δυνατόν, να είναι industry standard ένα DAW ή ένα plug-in? Πάρε φόρτωσε ένα project του cakewalk του 2000 ή του 2005 ή του 2010 στον υπολογιστή σου. Τι θα φορτώσει νομίζεις το PC? 
 

Επειδή έχει εγκαταλειφθεί (που δεν έχει φυσικά) το multitrack analog recording, σημαίνει ότι είναι χειρότερο του DAW? Aπό όλες τις απόψεις. Το μόνο χειρότερο είναι η απίστευτη δυσκολία στο στήσιμο και τη συντήρησή του. Και φυσικά το κόστος ,το οποίο βέβαια αφορά τις δουλειές φασόν κοψε-ράψε κόπι-πάστε που κυριαρχεί πλέον στη μουσική βιομηχανία και όχι ΣΟΒΑΡΑ sessions με μουσικούς που ξέρουν τι-πως-πότε να παίξουν- πολλές φορές ταυτόχρονα με άλλους μουσικούς, χωρίς την ευκολία του edit. Τhere you go. Ευτυχώς δηλ. γιατί (το DAW ντε) έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς μουσικούς να εκφραστούν και να καταγράψουν αυτή τη δημιουργικότητά τους χωρίς να χρειαστεί να είναι rock stars για να το καταφέρουν. Και έδωσε και την ευκαιρία σε "μουσικούς" να ωραιοποιήσουν τη μετριότητά τους επίσης. Πάντα υπάρχουν τα "ναι μεν αλλά".

Σε επίπεδο νοικοκυριού τι άλματα βέπουμε στην τεχνολογία που αφορά την ακρόαση μουσικής (τη μηχανική διαδικασία-όχι τον εικονικό φορέα); Τα μπλουτουθ ηχειάκια; Καλύτερο streaming; Ναι φυσικά. Αλλά τι σχέση έχει αυτό με την ακρόαση μουσικής; Εδώ μιλάμε για κατανάλωση. Αυτοί που είναι να ακούσουν σοβαρα μουσική θα το κάνουν άριστα και με εξοπλισμό του 1995 και με του 2015. 

53 λεπτά πριν, manosx είπε

Τώρα αν θέλει κάποιος μπομπινίλα για να παίζει τις ροκ καφρίλες του δικαίωμά του, αλλά από άποψη πιστότητας είναι μέρα με νύχτα, φως με σκότος, over and out

Ευχαριστώ για τον κόπο σου να βάλεις παράδειγμα, εξαιρετικό. Βέβαια όπως ειπες, άλλος εξοπλισμός, αλλη ακουστική, άλλη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ηχογράφησης.

Αν όμως θεωρείς ότι οι ροκ καφρίλες δεν συγκαταλέγονται στα είδη που μπορεί κάποιος να απολαύσει τη χρήση state-of-the-art εξοπλισμού από την παραγωγή στην κατανάλωση, μάλλον κάπου υπερβάλλεις.

Επεξεργασμένο από Πνοή και Νύξη
  • Like 1

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όσο για τις ροκ καφρίλες ας σημειωθεί ότι επί τουλάχιστον 70 χρόνια ένα τεράστιο κομμάτι της μουσικής βιομηχανίας ασχολείται με την παραμόρφωση και πως θα την πετύχει σε όλες τις μορφές της στην τότε και σύγχρονη μορφή της μουσικής παραγωγής.

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Πνοή και Νύξη said:


Αν όμως θεωρείς ότι οι ροκ καφρίλες δεν συγκαταλέγονται στα είδη που μπορεί κάποιος να απολαύσει τη χρήση state-of-the-art εξοπλισμού από την παραγωγή στην κατανάλωση, μάλλον κάπου υπερβάλλεις.

 

 

 Όπως σε κάθε τι, έτσι και στην ηχογράφηση η κλασσική είναι το τοπ. Περίπου 1 δισεκατομμύριο φορές δυσκολότερο 🤣 είναι να ηχογραφήσεις μια συμφωνική από ένα ροκ γκρουπ. Και οι ειδικοί στην πιστότητα λοιπόν, εδώ και 40 σχεδόν χρόνια την ετυμηγορία την έβγαλαν: Το ψηφιακό είναι προτιμότερο.

 

 Τώρα, αν θέλει κάποιος μπομπινίλα,, σε καμία περίπτωση δεν τη θέλει για την πιστότητα αλλά για τον χαρακτήρα της. Εκεί λοιπόν δεν μπορεί κανείς να σου πει τίποτα. Βέβαια ΙΜΗΟ μπορείς να πάρεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλο μέρος του χαρακτήρα αυτού μέσα στο DAW αν ξέρεις τι κάνεις, αλλά όπως και να έχει είναι αισθητική επιλογή, και η αισθητική είναι υποκειμενική.

 

 Αλλά please, μη μιλάμε για "ανώτερη πιστότητα της μπομπίνας", γιατί βάζει τα γέλια ο von Karajan και πεθαμένος, και ανατριχιάζουν οι περαστικοί στο Σάλσμπουργκ 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε βέβαια...οι περαστικοί στο Σάλτσμπουργκ....μιλάμε για την πεμπτουσία της ηχοληπτικής τεχνογνωσίας....

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, dimsonic said:

ε βέβαια...οι περαστικοί στο Σάλτσμπουργκ....μιλάμε για την πεμπτουσία της ηχοληπτικής τεχνογνωσίας....

 

 

 Τι σχέση έχουν οι περαστικοί από τον τάφο του με την ηχοληψία; Και τελικά εσύ θέλεις να συζητήσεις ή όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, manosx said:

 

 

 Τι σχέση έχουν οι περαστικοί από τον τάφο του με την ηχοληψία; Και τελικά εσύ θέλεις να συζητήσεις ή όχι;

έλα μου ντε...

εσύ το είπες, άρα κάτι ξέρεις ότι ξέρουν....

 

δεν θέλω να συζητήσω.

Μπορούμε να το σταματήσουμε?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, manosx said:

Μην ξαναγράψεις εδώ και μην ξαναδιαβάσεις το θέμα. Problem solved.

το θέμα είναι το loudness war και έχει ξεφύγει ήδη.

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 minute ago, dimsonic said:

το θέμα είναι το loudness war και έχει ξεφύγει ήδη.

 

 

 Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο.

 

 Κάτσε να βοηθήσω να επανέρθουμε στο θέμα:

 

 Τι έγινε παιδιά, βγήκαν καινούργια Mac Pro; 👾

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimsonic είπε

μπομπίνα έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Την δυνατότητα να γράφεις στα κόκκινα και να ακούγεται καλά. Κανένα άλλο μέσο δεν το έχει αυτό.

 

Crazy priest has named you 🙂

 

 

 

Back to reality τώρα:

 

Ο μοναδικός λόγος που πλέον κάποιοι χρησιμοποιούν μπομπίνες είναι για να πετύχουν το κομπρεσσαρισμα και την παραμόρφωση που κάνει κυρίως στα ντραμς , βέβαια και ΠΑΛΙ αφού γίνει αυτό τα tracks φορτώνονται σε daw για την τελική μίξη στο 99% των περιπτώσεων.

 

Τζάμπα κόπος καΤεμε μια και αυτό το ηχόχρωμα το επιτυγχάνεις με χίλιους δύο άλλους τρόπους αν θες..

 

Μη θεοποιείτε λοιπόν έναν απλό αναλογικό ... καταγραφέα.... 🙂 είναι πλέον ξεπεραΖμενος ακόμα και σαν εφέ...

 

Όμορφα πάντως είναι για...ντεκόρ. στα Hansa που επισκέπτομαι συχνά πυκνά έχουν καμμία δεκαριά στον τοίχο για... σουβενίρ 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Yannis Methenitis changed the title to Master volume ηχογραφήσεων

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου