Προς το περιεχόμενο

Midi keyboard για ερασιτεχνική χρήση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητοί,

 

Είμαι ερασιτέχνης κιθαρίστας που η μόνη σχέση που έχει με πλήκτρα ως τώρα είναι οτι έχω βοηθήσει στο κουβάλημα πριν και μετά από live. Τελευταία έχω αρχίσει να ασχολούμαι με home recording (απλά πράγματα, DAW - VSTs) αλλά μόνο με κιθάρα και φωνή νιώθω οτι κάτι λέιπει. Έτσι λοιπόν σκέφτομαι να επεκταθώ λίγο σε πλήκτρα, να προσπαθήσω να μάθω κάποια πολύ βασικά πράγματα μόνος μου για να μπορώ να γράψω καμια "πλάτη" στα τραγούδια ή πχ μπάσο μέσω midi. Συγκεκριμένα σκέφτομαι να πάρω κάποιο midi keyboard για να το συνδέσω με τον υπολογιστή. Απο οτι καταλαβαίνω, είναι plug-n-play με usb και δεν χρειάζομαι επιπλέον εξοπλισμό..σωστά;

Αν έχει σημασία, χρησιμοποιώ mac με Garageband & Mainstage, με κάρτα ήχου Line6 UX2 (αν και απο οτι καταλαβαίνω αυτά πάνε κατευθείαν στο usb του υπολογιστή και όχι στην κάρτα ήχου)

 

Σε πόσα πλήκτρα να κοιτάξω; Σκέφτομαι για 61, τα 88 λογικά δεν θα τα χρειαστώ, αλλά δεν ξέρω μήπως τα 49 αποδειχτούν λίγα..

Επίσης, μια και δεν έχω ξαναπαίξει ποτέ πλήκτρα, δεν ξέρω τι χαρακτηριστικά πρέπει να προσέξω. Πχ χρειάζομαι βαρυκεντρισμένα πλήκτρα, ή και τα "velocity sensitive" είναι οκ?

 

Προς το παρόν θα ήθελα να δώσω όσο λιγότερα λεφτά γίνεται, γιατί δεν ξέρω αν θα προχωρήσει το project, μπορεί να δω οτι δεν τραβάει με τα πλήκτρα και να μου μείνουν στην αποθήκη. Από την άλλη προτιμώ να δώσω κάποια λίγα παραπάνω για να πάρω κάτι που δεν θα μου μείνει στο χέρι στο πρώτο 2μηνο..budget max 150-160E.  Επίσης μένω εξωτερικό, οπότε δυστυχώς η λύση αγοράς μεταχεριρισμένου δεν παίζει.

 

Στον Θωμά βλέπω τα παρακάτω που έιναι τα φθηνότερα στην κατηγορία. Έχει κανείς εμπειρία με αυτά;

Samson Carbon 61 (B-stock)

Acorn Masterkey 61

 

Αν ανέβω λίγο σε χρήματα, μπορώ να πάω εδώ. Αξίζει;

M-audio keystation 61 MK3

Alesis v61

 

Αν έχετε κάποια άλλη πρόταση, μη διστάσετε..

 

Ευχαριστώ για τα φώτα σας!!

 

ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ..