Προς το περιεχόμενο

Τι εφέ χρησιμοποιεί...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε

Δεν εχω εμπειρια απο lace sensors, αλλα ψαχνω να βρω πως θα ακουστω huge με single coils

 

Ευκολακι, κάνε ότι κάνει ο Gilmour

 

https://www.thomann.de/gb/maxon_cp101_compressor.htm

 

https://www.thomann.de/gb/boss_ge7_equalizer.htm

 

https://www.thomann.de/gb/boss_dm_2w_delay.htm

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καθαρο καναλι με πεταλια, ειναι ευκολο να ακουστω huge με single coils. Green russian, ts9, compressor, delay και αγιος ο θεος.

 

Δεν ειναι το ιδιο ευκολο να το κανω σε ενισχυτη με δικη του βρωμα πχ σε εναν marshall origin.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Δεν ειναι το ιδιο ευκολο να το κανω σε ενισχυτη με δικη του βρωμα πχ σε εναν marshall origin.

 

Για αυτό και ο Gilmour παίζει σε πεντακαθαρους ενισχυτές. 🙂

 

Πρέπει να δωΚεις πολλά ντΑλαρς για να πάρεις ενισχυτή με αξιοπρεπές βρώμικο κανάλι...

 

Προσωπικά ποτέ μου δεν τους συμπάθησα... ακόμα και στον  τερατώδη Rivera Quianna που είχα έπαιζα μόνο στο καθαρό του κανάλι.

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Σε καθαρο καναλι με πεταλια, ειναι ευκολο να ακουστω huge με single coils. Green russian, ts9, compressor, delay και αγιος ο θεος.

 

Δεν ειναι το ιδιο ευκολο να το κανω σε ενισχυτη με δικη του βρωμα πχ σε εναν marshall origin.

Προσωπικα οταν θελω γκαζια, παιζω παντα με το βρωμικο του ενισχυτη (marshall jcm 800 2210 ή koch studiotone).

(Και στον fender vibrolux μονο καθαρα και crouncy).

Drive πεταλι μονο για ομορφια το εχω (ΟΚ το βαζω σε χαμηλη ρυθμιση οταν θελω να μπουσταρω κι αλλο το ηδη βρωμικο)

Δεν παρατηρησα λεπτο ηχο.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει τη δικη του φιλοσοφια ο gilmour που παιζει σε καθαρο καναλι. Οπως εχει και τη δικη του φιλοσοφια ο trower που παιζει σε cleanish vintage modern, οπως εχει τη δικη του φιλοσοφια ο moore που επαιζε σε τσιτα jcm. Ολοι ξερουν πως να παρουν αυτο που θελουν.

 

Σε καθαρο καναλι με πεταλια, ο βρωμικος ηχος υστερει σημαντικα. Υστερει σε καθαροτητα, δυναμικη, και ποσοτητα πληροφοριων. Στα αυτια μου, τουλαχιστον. Δεν το βρισκω κακο. Απλα διαφορετικο.

 

Και εγω πλεον μονο σε βρωμικο καναλι τη βρισκω, ειτε απο τον tubemeister, ειτε τσιτα ο origin με ενα od να σπρωχνει. 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
1 ώρα πριν, dimsonic είπε

δεν είναι το ίδιο Γιάννη.

Ο εγκέφαλος για να διακρίνει διαφορά σε κάτι που έρχεται με καθυστέρηση, ως κάτι διαφορετικό πρέπει να έχει χρονική διαφορά της τάξης του 1/10 του δλ. Συνεπώς μόνο το doubling μπορεί να το πετύχει αυτό.

 

Επίσης σε όλα είναι ακριβές αντίγραφο, για αυτό χρησιμοποείται και κάπου είδους διαμόρφωση, ταλάντωση

Δημήτρη μου χρόνια τώρα αυτό είναι πάγια τακτική στις ηχογραφήσεις. Στόχος δεν είναι να ακουστεί σαν δεύτερο αλλά να δώσει όγκο στο ένα.

Μικρη καθυστέρηση και modulation. (βλέπε ακουμπάω με το χέρι τη μια μπομπίνα για να διαφέρει απο την άλλη που τρέχει ταυτόχρονα, συν wow & flutter).

Δοκίμασε τα σε ηχογραφημένο υλικό. Υπάρχει ένα sweet spot για τον καθένα.

Ισως όμως αναφέρεσαι σε άλλη καθυστέρηση όπως αυτή που έρχεται σαν φυσική αντήχηση σε ένα μικρό χώρο όπου εκεί το άμεσο απο το έμμεσο δεν είναι στην ίδια ένταση και το μυαλό ξεχωρίζει εύκολα το ένα απο το άλλο.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, yameth said:

Δημήτρη μου χρόνια τώρα αυτό είναι πάγια τακτική στις ηχογραφήσεις. Στόχος δεν είναι να ακουστεί σαν δεύτερο αλλά να δώσει όγκο στο ένα.

Μικρη καθυστέρηση και modulation. (βλέπε ακουμπάω με το χέρι τη μια μπομπίνα για να διαφέρει απο την άλλη που τρέχει ταυτόχρονα, συν wow & flutter).

Δοκίμασε τα σε ηχογραφημένο υλικό. Υπάρχει ένα sweet spot για τον καθένα.

Ισως όμως αναφέρεσαι σε άλλη καθυστέρηση όπως αυτή που έρχεται σαν φυσική αντήχηση σε ένα μικρό χώρο όπου εκεί το άμεσο απο το έμμεσο δεν είναι στην ίδια ένταση και το μυαλό ξεχωρίζει εύκολα το ένα απο το άλλο.

το adt ομως ηταν για να ακουστουν σαν δυο απο ιδιο track. Βαρεμάρα του Lennon.

Προσφατα μαλιστα ψωνισα το adt των  waves. Εχει πολυ ενδιαφερον. το εχουν προσομοιώσει κι ολας το interface σαν να μοιαζει με μαγνητόφωνο.

Επεξεργασμένο από dimsonic

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Για τον Lennon ο Martin το έκανε με 2 μπομπινόφωνα αλλά απο τότε έχουν υπάρξει 50 χρόνια ηχοληπτικής εξέλιξης στον τομέα της μείξης. Ας ξεκολλήσουμε απο την ιστοριογραφία και ας έλθουμε στο σήμερα.

 

Πάρε μικρό δείγμα:

 

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου