Προς το περιεχόμενο

Ποιά είναι η Standard Les Paul, μήπως τελικά η δική μου ;


jajavax

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ τούς αγαπητούς.

Ξεκαθαρίζω ότι είμαι κάμποσο άσχετος και μέσα από έναν ημιμαθή συλλογισμό, έβγαλα το συμπέρασμα, ότι είχα μία Les Paul που ήταν «Studio».

Όταν έστειλα φωτογραφίες σε έναν φίλο μας, εκείνος μού είπε «καλοπούλητη» και ότι ο ίδιος έψαχνε «Standard».

Τότε θέλησα να μάθω, ποιά είναι αυτή η «Standard» και τί να είχα χάσει όταν την αγόραζα στα τυφλά...

Εγώ ο καημένος νόμιζα ότι αρκούσε να μην έχει τρύπες, όπως οι νεώτερες. 

 

Έμαθα ότι οι «Standard» μετά το ‘90, ξεχωρίζουν από 3 πράγματα :

1.  Το ξύλο είναι «ΑΑΑ» αντί για «Α»

2.  Έχουν Binding

3.  Η ταστιέρα από πίσω είναι asymmetrical (ενώ στην «Studio» είναι symmetrical).

 

Πηγή (για τα μοντέλα τού 2017 όμως)  http://aws2.gibson.com/News-Lifestyle/Gear-Tech/en-us/2017-Gibson-Les-Paul-Studio-vs-Les-Paul-Standard.aspx

 

Μετά από αυτό, η δική μου κιθάρα, όλο και έμοιαζε περισσότερο στις Standard, εκτός κι αν κάνω πάλι λάθος, όπως τότε που την αγόρασα μόνο για το «συμπαγές» τής υπόθεσης... 

 

Τί στον Angus Yang, παίζει με αυτά τα χαρακτηριστικά ;   Το γνωρίζει κανείς ;  

Αν είναι σημαντικό, μπορώ να βγάλω και το symmetrical μία φωτογραφία, μήπως και έχει τελικά άκρη αυτό το 6χορδο κουβάρι.  

45B469F3-D4C3-4D57-8186-A21978D68897.jpeg

24864DB8-0CD5-426B-B4EE-B4B49F9C1BE7.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιναι standard όταν ΓΡΑΦΕΙ standard.

 

Έχει αλλάξει τόσες φορές τα specs αλλά και τα μοντέλα της η Gibson που μόνο αυτό ισχύει.

 

Το αν είναι chambered η όχι ελάχιστη σημασία έχει.

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην τελευταία φωτό είναι η δικιά σου?

Τι χρονολογίας είναι?

Έχεις κάνει κάποια "παρέμβαση" πάνω της (έχεις αλλάξει οτιδήποτε είδος hardware)?

 

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές