Προς το περιεχόμενο

Cubase pro 10 προβληματάκια


Χάρης Ο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Χάρης Ο

Για το πρώτο. Απάνω δεξιά, window menu, Show Cubase Desktop.

 

Περι αλγορίθμων. Μην ασχολείσαι. Σου διαλέγει μόνο του τον καταλληλότερο. Εκεί έχει τον default λογικά.

 

Άλλος αλγόριθμος τα πάει καλύτερα στο χρόνο, άλλος στο τονικό ύψος. Άλλος είναι κομσι κομσα σε όλα. Αν θες να στρετσάρεις ολοκληρη μιξη πειραματίσου, αν στρετσάρεις τύμπανα και μετά ένα βιολί, πειραματίσου. Ίσως κάποιος να ακούγεται καλύτερα. Στα πλαίσια του λογικού πάντα, αν στρετσάρεις 44.100 μια οκτάβα κλαίνε μανούλες. Μόνο για sound fx.

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimsonic είπε

ίσως μετά από 10 χρόνια κι άν

μην το παρεξηγείς.

Εγώ πχ έχω φτιάξει γύρω στα 100 projects και τελειωμένα ή σχεδόν τελειωμένα κομμάτια σε κάπου 10 χρόνια και δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα, ή ας πούμε το έκανα εντελώς επιφανειακά και όχι συνειδητά.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Αντε παλι.🤒

 

Επεξεργαζομαι κατι αρχεια wav και θελω να τα κανω export.

Kαποια ειναι στα 44.100κhz και 16bit και καποια στα 32bit.

Εχει καμμια σημασια η διαφορα στα bit, γιατι απο ηχο δεν καταλαβαινω καμμια διαφορα.

Υπαρχει κατι αλλο που δεν ξερω;

Πρώην VARTANIS 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 16 bit ειναι η ποιοτητα του cd. Οποτε αν τα αρχεια που κανεις export θελεις μετα απλα να τα αναπαραγεις, αρκουν τα 16 bit, και ειναι και συμβατα με τα παντα.

 

 Τα 32 να τα επιλεξεις αν προκειται να πανε για περαιτερω επεξεργασια π.χ. mastering, σε συνεννοηση βεβαια με τον αποδεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Floating point ειναι η εσωτερικη επεξεργασια που εχουν τα συγχρονα DAW, και εχει το πολυ μεγαλο πλεονεκτημα να συγχωρει τυχον μαλακιες που εχεις κανει στο gain stage. Τετοια αρχεια ειναι τα ιδανικα για να στειλεις το κομματι σου για mastering, και επισης για να το αρχειοθετησεις για μελλοντικη επεξεργασια.

 

 Για απλη και πρακτικη αναπαραγωγη, ειπαμε, 16 bit PCM αρκουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Alex Raptakis είπε

Και να μην ξεχνάμε όταν κάνουμε τελικό "master" export, συνήθως σε 16 bit, πρέπει να βάζουμε πάντα dithering.

 

Μιλας με γριφους νεε μου.🤔

  • Χαχα 2

Πρώην VARTANIS 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Απαξ και το project σου ειναι στα 32 bit, κανεις dithering οταν το κανεις export στα 16 bit, υποτιθεται εχεις λιγοτερο θορυβο ετσι, διατηρεις υποτιθεται καποιο μερος της πληροφοριας. Ειναι πολυ, ΠΟΛΥ ψιλα γραμματα, δε χρειαζεται να σε απασχολησει ιδιαιτερα, δε χανεις βεβαια και τιποτα να το εφαρμοζεις, ολα τα DAW εχουν τετοια επιλογη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου