Προς το περιεχόμενο

...... Κάτι δεν πάει καλά.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator
2 ώρες πριν, dimsonic είπε

δε σε ρώτησε το κινητό "πως ήταν το κατάστημα?"

Μπα. Τιποτα.

Το περίεργο είναι...γιατί λάστιχα ποτίσματος...και όχι κάποιο άλλα από τα 999 είδη.....πολυ περίεργο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα πάντως με ρωτάει πολλές φορές άσχετα πράγματα που είναι το wifi των γειτόνων που με "πιάνει"

 

Πχ πήγα σε ένα κατάστημα με σφραγίδες και περίμενα έξω 10 λεπτά μέχρι να γίνει η σφραγίδα.

Το μεσημέρι μου ήρθε στο google "πείτε τις εντυπώσεις από το αρωματοπωλείο τάδε" (που ήταν δίπλα στο σφραγιδάδικο.

Αρα άν έχεις google και location και wifi....

 

Σαν αυτήν την περίπτωση πολλές

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
2 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Αρα άν έχεις google και location και wifi....

 

 

Αυτο έχει λογική.

Το δικό μου καμία.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, LK είπε

Αυτο έχει λογική.

Το δικό μου καμία.....

η άλλη αν ανέβασες στο facebook εικόνα από λάστιχο και έχει κάποιο λογότυπο επάνω.

Είχα ανεβάσει φωτογραφία από δίσκο, αναγνωρίστηκε η φωτογραφία, ο δίσκος, ο καλλιτέχνης και μετά μου προτάθηκε ο επόμενος δίσκος

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
3 λεπτά πριν, dimsonic είπε

η άλλη αν ανέβασες στο facebook εικόνα από λάστιχο και έχει κάποιο λογότυπο επάνω.

Είχα ανεβάσει φωτογραφία από δίσκο, αναγνωρίστηκε η φωτογραφία, ο δίσκος, ο καλλιτέχνης και μετά μου προτάθηκε ο επόμενος δίσκος

Δεν ξανα είχα ασχοληθεί με λάστιχο στη ζωή μου..... εκτός αν διαβάζουν τις σκέψεις μου, που εδω που τα λέμε, δεν ήταν καν στις 10 πρώτες σκέψεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, LK είπε

Δεν ξανα είχα ασχοληθεί με λάστιχο στη ζωή μου..... εκτός αν διαβάζουν τις σκέψεις μου, που εδω που τα λέμε, δεν ήταν καν στις 10 πρώτες σκέψεις....

 

Αλλη φορά να πλένεις το μπαλκόνι με κουβά και σκούπα

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, dimsonic είπε

 

Αλλη φορά να πλένεις το μπαλκόνι με κουβά και σκούπα

 

Μετα θα του στειλουν προτασεις για να παρει  σφουγγαροπανο

Επεξεργασμένο από qesh
  • Χαχα 3

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Προέκυψε από τις τυχόν συνομιλίες που είχες με κάποιο πρόσωπο είτε στο κατάστημα είτε αλλού για τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Πριν μερικές μέρες μιλούσα με έναν φίλο δικηγόρο που με ρώτουσε πως θα κάνει διαφήμιση του γραφείου του στο ίντερνετ.Του έλεγα ότι τα κινητά ακούν και έτσι προκύπτουν οι διαφημίσεις.Την επόμενη μέρα είχα διαφημίσεις από δικηγορικά γραφεία... Αναμενόμενο.

Να ξέρετε ότι όχι μόνο ακούνε αλλά και βλέπουν από τις κάμερες.

Επεξεργασμένο από Κβαντική Διεμπλοκή
  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Αμφιβάλλω λίγο για το ότι η αναφορά στην φίλη σου έπαιξε κάποιο ρόλο, και ότι γενικά χρησιμοποιούν το μικρόφωνο για να μας παρακολουθήσουν. Έχουν πιο εύκολους τρόπους. Αρχικά, δεν χρειάζεται να έχεις το gps ανοιχτό για να συλλέξει η εκάστοτε εταιρία δεδομένα για την τοποθεσία σου και να τα πουλήσει σε διαφημιστές. Αρκεί το wifi να λειτουργεί. Από τη στιγμή που μπήκες στο κατάστημα, το κινητό σου αναγνώρησε και αναγνωρίστηκε από κάμποσες συσκευές wifi που βρίσκονται γύρω. Με κάτι που ονομάζεται wifi triangulation μπορεί να καταλάβει ακριβώς που βρίσκεσαι από την απόσταση που έχεις από το κάθε router (αυτό συνεχίζει να λειτουργεί ακόμα και αν κλείσεις το wifi αλλά κάποια κινητά έχουν συγκεκριμένη επιλογή να απενεργοποιήσεις το wifi triangulation). Ειδικά αν βρισκόσουν σε κατάστημα πολυθενικής αλυσίδας τύπου leroy merlin ενδέχεται πάλι μέσω wifi ή και bluetooth να ήξερε ακριβώς σε ποιο διάδρομο ήσουν, μπροστά από πιο ράφι σταμάτησες, για πόση ώρα κλπ. Το γεγονός ότι πλήρωσες με μετρητά και όχι με κάρτα δικαιολογεί το ότι σου πέταξε την διαφήμιση μετά την επίσκεψή σου, επειδή για τον αλγόριθμο δεν ήταν ξεκάθαρο αν η αγορά έγινε, ή αν απλά την σκέφτεσαι. Αν ήσουν σε συνοικιακό κατάστημα η πρόβλεψη ενδέχεται να έγινε από αθροιστικά δεδομένα όπως το ότι μετακόμισες πρόσφατα και γενικά κοιτάς και αγοράζεις είδη σπιτιού, από παρελθοντικές σου αγορές σε προηγούμενα σπίτια, από προβλέψεις ανθρώπων που έχουν τα ίδια ή παρόμοια δημογραφικά χαρακτηριστικά με εσένα και ήθελαν το ίδιο, και από ένα σωρό φαινομενικά ασήμαντες δραστηριότητες σου online/offline που συλλέγονται αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται από αλγόριθμους για να προβλέπουν τι σκέφτεσαι και χρειάζεσαι μέρα με τη μέρα. Στο κάτω κάτω αυτό είναι το οικονομικό μοντέλο των μεγάλων tech companies οπότε οι αλγόριθμοι αυτοί έχουν σχεδιαστεί ώστε να μας προβλέπουν με μεγάλη ακρίβεια.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου