Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για 5.1 ηχεία που μπορούν να λειτουργήσουν και ως μόνιτορς


filmmusic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση καθώς είμαι άσχετος με το θέμα των ηχείων.

Αυτή τη στιγμή έχω ένα σύστημα 2.1 ηχείων (https://at.yamaha.com/files/download/other_assets/3/335353/YST-MS201.pdf) για μπροστά, και 2 ηχεία πίσω από στερεοφωνικό, συνδεδεμένα στον υπολογιστή μου.

Επειδή τα 2.1 μου κάνουν νερά τώρα, θέλω να πάρω ένα καινούργιο σύστημα.

Με ενδιαφέρει όμως και η αναπαραγωγή (βλέπω Blu-rays και UHDs στον υπολογιστή) αλλά και η μουσική δημιουργία (ορχηστρικής κλασσικής μουσικής).

 

Υπάρχουν κάποια 5.1 ηχεία που να είναι κατάλληλα και για τα 2;

Γιατί βλέπω τα μόνιτορ είναι σύστημα 2 ηχείων.

Δε θέλω να πάρω και μόνιτορ, και 5.1 ηχεία υπολογιστή.

 

Δυστυχώς όμως ο προϋπολογισμός μου, δεν είναι αρκετός. Άντε μέχρι 500 ευρώ το πολύ.

Θα εκτιμούσα κάποια βοήθεια, ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ένα άλλο ξένο φόρουμ, μου πρότειναν αυτά:

https://www.presonus.com/products/Eris-E35

https://www.presonus.com/products/eris-sub8

 

Αλλά για το κεντρικό ηχείο  φαντάζομαι θα'πρεπε να πάρω κάτι άλλο, π.χ. αυτό;

https://www.skroutz.gr/s/7521629/Presonus-Αυτοενισχυόμενο-Ηχείο-Studio-Monitor-2-Δρόμων-Eris-E44-85W-Τεμάχιο-Μαύρο.html

 

Επί τη ευκαιρία, η motherboard που έχω είναι αυτή:

https://download.gigabyte.com/FileList/Manual/mb_manual_z590-vision-g_1002_210527_e.pdf

(σελ. 14-15 οι υποδοχές για τα ηχεία - για ένα σύστημα 5.1 χρειάζομαι 3 καλώδια)

και ο χώρος μου είναι ένα σαλόνι 3,5x3,3μ, βέβαια είναι ενιαίο με κουζίνα που χωρίζονται με ένα πάσο, οπότε ο ήχος διαχέεται και κει.

 

Έχει κανείς εμπειρία από τα presonus;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, filmmusic είπε

Σε ένα άλλο ξένο φόρουμ, μου πρότειναν αυτά:

https://www.presonus.com/products/Eris-E35

https://www.presonus.com/products/eris-sub8