Προς το περιεχόμενο

Το κακό στο Spotify και τις πλατφόρμες streaming


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator
6 ώρες πριν, dimsonic είπε

Ειναι λιγα τα 0.005 Αρη...

Λάβε υπ όψη ότι η κατανομή εσόδων είναι κατά προσέγγιση 70/30 - άρα 70% για τους καλλιτέχνες/κατόχους δικαιωμάτων και 30% για το Spotify. Αν ο καλλιτέχνης όμως είναι μέσω δισκογραφικής παίρνει ένα ποσοστό του 70%, σύμφωνα με το συμβόλαιο του, που συνήθως είναι 10-20%. Για τον ανεξάρτητο όμως είναι 70.

 

Όπως αναφέρει εδώ: Διανέμουμε τα καθαρά έσοδα από τις συνδρομές και τις διαφημίσεις Premium στους κατόχους δικαιωμάτων. Για να υπολογίσουμε τα καθαρά έσοδα, αφαιρούμε τα χρήματα που συλλέγουμε, αλλά δεν μπορούμε να τα κρατήσουμε. Αυτό περιλαμβάνει πληρωμές για πράγματα όπως φόρους, χρεώσεις επεξεργασίας πιστωτικών καρτών και χρέωση, μαζί με ορισμένα άλλα πράγματα όπως προμήθειες πωλήσεων. Από εκεί, το μερίδιο του κατόχου δικαιωμάτων στα καθαρά έσοδα καθορίζεται από το stream.

Υπολογίζουμε το μερίδιο ροής υπολογίζοντας τον συνολικό αριθμό ροών σε έναν δεδομένο μήνα και προσδιορίζοντας ποιό ποσοστό αυτών των ροών ήταν άτομα που άκουγαν μουσική που ανήκει ή ελέγχεται από έναν συγκεκριμένο κάτοχο δικαιωμάτων.

Σε αντίθεση με ό,τι ίσως έχετε ακούσει, το Spotify δεν καταβάλλει δικαιώματα καλλιτέχνη σύμφωνα με το ποσοστό ανά αναπαραγωγή ή ανά ροή. οι πληρωμές δικαιωμάτων που λαμβάνουν οι καλλιτέχνες μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τις διαφορές στον τρόπο μετάδοσης της μουσικής τους ή τις συμφωνίες που έχουν με ετικέτες ή διανομείς.

 

Σε γενικές γραμμές είναι μια απλούστευση το ποσό που αναφέρεις καθώς δεν ισχύει η τιμή ανα ροή.

 

Επίσης στην ακμή των CD, σχεδόν το 25% των πωλήσεων στις ΗΠΑ αντιστοιχούσε στους 50 κορυφαίους καλλιτέχνες. Στο Spotify το 2021, μόνο το 12% των ροών στις ΗΠΑ προέρχονταν από τους 50 κορυφαίους καλλιτέχνες. Επιπλέον, το 2021, περισσότεροι του 28% των καλλιτεχνών που δημιούργησαν πάνω από 10.000 $ από το Spotify διανέμονται μόνοι τους και το 34% ζει σε χώρες εκτός των δέκα κορυφαίων αγορών μουσικής.

 

 

  • Like 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

corporate talk

προφανώς έχουν δικηγόρους και καλυμμένα νώτα, και για όλα υπάρχει απάντηση. Και γενικά όταν δεν θέλεις (όχι εσύ) να δώσεις απάντηση περιπλέκεις το θέμα.

 

Γιατί άραγε να υπάρχουν πολλές φωνές εκεί έξω που διαμαρτύρονται για εκμετάλλευση (ιδίως των νέων)?

Όλοι υπεραπλουστεύουν όπως (?) εγώ ?

Κι άντε εγώ να υπεραπλουστεύω μια και είμαι απ έξω. Οι διαμαρτυρόμενοι όμως είναι μέσα από το σύστημα.

 

Αν έχετε netflix δείτε το playlist. Είναι μια καλή προσέγγιση στην αληθινή ιστορία.

Δεν λέω ότι το spotify δεν είναι καλό. Ή ότι δεν έκανε ένα καλό. 

Εχει όμως πολλά αρνητικά:

α. μέτρια ποιότητα (το έχω διαπιστώσει)

β. περιορισμένο υλικό, κυρίως λόγω αδιαφορίας για legacy εκδόσεις

γ. προώθηση πάντα νέων εκδόσεων και σταδιακή απόσυρση παλαιών

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε

Έλα ντε... γιατί;

corporate talk vs bullshit talk.

competition talk?

 

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dimsonic, Dimsonic....

You are missing the point.

 

Υπάρχουν δύο δρόμοι: να ακούς ότι έχει ο κάθε μαλάκας ραδιοφονικός παραγωγός στο playlist του, ή να επιλέγεις τι θα ακούσεις. Αυτό ήταν το δίλημα, ανέκαθεν.

 

Το 2022, οι υπηρεσίες streaming δίνουν τη δυνατότητα για να ΄κάνει (κάποιος, κάποια, ένας νέος, μία νέα κλπ) το δεύτερο, δηλαδή να επιλέγει.

 

Σε ένα απόλυτα λογικό κόστος.

 

Με μέτρια (αλλά πάντως αρκετά καλή) ποιότητα.

 

Αυτό είναι ΟΛΟ, τα υπόλοιπα είναι φαντασιώσεις για μία πραγματικότητα που ΔΕΝ υπάρχει πλέον. Εγώ έχω τα ΠΑΝΤΑ σε CD, αλλά χρησιμοποιώ streaming πλέον σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα (αν και όχι το Spotify, για τεχνικούς λόγους).

 

Αν οι (μάλλον αστήρικτοι τελικά, αφού δεν έχεις προσωπική εμπειρία) υπαινιγμοί σου τελεσφορούσαν, θα είχαν στερήσει από όλους αυτούς τους ανθρώπους τη δυνατότητα να ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ τι θα ακούνε, κατάλαβέ το και ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΓΑ/ΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ, να υποστηρίξεις τις επόμενες γενιές αντί να κάνεις τον αριστερό γέρο στο θεωρείο του Μάπετ Σώου.

 

:) :) :) :)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, trolley είπε

Dimsonic, Dimsonic....

You are missing the point.

 

πού το ξέρεις εσύ και το λες?

 

4 λεπτά πριν, trolley είπε

 

Υπάρχουν δύο δρόμοι: να ακούς ότι έχει ο κάθε μαλάκας ραδιοφωονικός παραγωγός στο playlist του, ή να επιλέγεις τι θα ακούσεις. Αυτό ήταν το δίλημα, ανέκαθεν.

Εδώ εσύ το χάνεις. Ό,τι φτιάχτηκε στη μουσική από το 1950 και πέρα μέχρι τις αρχές των 00 (κατα γενική ομολογία η καλύτερη εποχή της σύγχρονης δισκογραφίας) έγινε με τη δουλειά των dj, των ραδιοφωνικών παραγωγών που προσωπικά τους οφείλω τα πάντα στη μουσική μου παιδεία. 

4 λεπτά πριν, trolley είπε

 

Το 2022, οι υπηρεσίες streaming δίνουν τη δυνατότητα για να ΄κάνει (κάποιος, κάποια, ένας νέος, μία νέα κλπ) το δεύτερο, δηλαδή να επιλέγει.

δίνουν στον κάθε πικραμένο (σαν εμένα πχ και σε άλλους χίλιους) τη δυνατότητα να έχουν φωνή και να πούν τη χαζομάρα τους εκεί έξω και να τη ρίξουν στο γιαλό λες και θα έρθουν άλλοι να δούνε το καλό, χωρίς προώθηση. Επι χρόνια η μουσική παραγωγή στηρίχτηκε στην προώθηση από ανθρώπους που ξέρανε. Είδαμε τι έγινε από τότε που σταμάτησε να γίνεται αυτό. Όλα έχουν τελματώσει. Το είπε κι ο FZ. (όταν ακόμα ζούσε)

 

4 λεπτά πριν, trolley είπε

 

Σε ένα απόλυτα λογικό κόστος.

 

Με μέτρια (αλλά πάντως αρκετά καλή) ποιότητα.

 

Αυτό είναι ΟΛΟ, τα υπόλοιπα είναι φαντασιώσεις για μία πραγματικότητα που ΔΕΝ υπάρχει πλέον. Εγώ έχω τα ΠΑΝΤΑ σε CD, αλλά χρησιμοποιώ streaming πλέον σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα (αν και όχι το Spotify, για τεχνικούς λόγους).

εδώ έρχεσαι δεύτερος. Από το 2008 έχω ριπάρει τα πάντα και τα ακούω από server. Μόνο τα βινύλια ακούω κανονικά.

4 λεπτά πριν, trolley είπε

 

Αν οι (μάλλον αστήρικτοι τελικά, αφού δεν έχεις προσωπική εμπειρία)

Αστήρικτοι ? hold your horses....

έχω συνδρομή spotify από το 2005 όταν ακόμα είχε το πράσινο παλιό λογότυπο και την έφερε δοκιμαστικά η cosmote μέχρι σήμερα. Ταυτόχρονα εδώ και 5 χρόνια ακούω με συνδρομή από Tidal.

4 λεπτά πριν, trolley είπε

 

υπαινιγμοί σου τελεσφορούσαν,

υπαινιγμοί? σε τι αναφέρεσαι?

αυτά που έγραψα εγω μπορώ να στα τεκμηριώσω με παραδείγματα όποτε θες.

4 λεπτά πριν, trolley είπε

θα είχαν στερήσει από όλους αυτούς τους ανθρώπους τη δυνατότητα να ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ τι θα ακούνε, κατάλαβέ το και ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΓΑ/ΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ, να υποστηρίξεις τις επόμενες γενιές αντί να κάνεις τον αριστερό γέρο στο θεωρείο του Μάπετ Σώου.

 

 

άστο φίλε, έχω δυό ήδη δεν θα πάρω άλλη. Και ξέρεις πως ακούω μουσική το βράδυ? Από ραδιοφωνικό παραγωγό στα βραχέα. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι είναι καλύτερα.

 

Κατα τα άλλα καλό θα είναι πριν αρχίσεις να βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα να ρωτάς δεξιά αριστερά.

 

 

 

και τέλος γιατί βιάζονται ορισμένοι να πούν χωρίς να κάτσουν να διαβάσουν???

Εγώ έκανα μια αναφορά στο spotify συγκεκριμένη, επειδή το έφερε η κουβέντα για την Σουηδία και είπα ότι η αναγέννηση στην μουσική ή στα μέσα αναπαραγωγής και η "διευθέτηση" (προσέξτε τα εισαγωγικά) στο χάος της πειρατείας ξεκίνησε απο εκεί.

Ούτε είπα ότι είναι κάτι κακό. Είπα ότι απο εκεί ξεκίνησε η αλλαγή και όχι από την δεινοσαυρική αμερική (γι αυτό είπα να δείτε το playlist) και πλέον τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Και ότι εχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Πώς τώρα έφτασα να είμαι στο θεωρείο των μαπετ μόνο ο τρόλευς γνωρίζει...

  • Like 2

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να ρωτήσω δεξιά και αριστερά; Η γνώμη σου δεν έχει κάποιο ειδικό βάρος μεγαλύτερο από τη δική μου π.χ. Αυτά που γράφεις (και ξανα-ματα-γράφεις) δείχνουν ξεκάθαρα ότι δεν έχεις αντιληφθεί ότι οι streaming πλατφόρμες εξασφαλιζουν (στην εποχή μας, όχι όταν πήγαινες Γυμνάσιο) το δικαίωμα επιλογής. Ή (ήθελα να μην το πω αυτό) ενοχλείσαι ακριβώς επειδή το αντιλαμβάνεσαι.

 

Επί όσων τοποθετήθηκες: α) δεν έχεις προσωπική εμπειρία ως δημιουργός (όχι ως συνδρομητής), άλλωστε αρνήθηκες ότι είσαι καλλιτέχνης β) δεν είμαστε στην εποχή που ο Πετρίδης και ο Ζήλος κάνανε κουμάντο στα γούστα του κόσμου, γ) αυτό που εσύ λες "να πουν τη χαζομάρα τους" το λένε ελευθερία λόγου (και είναι καλό πράγμα), δ) ο FZ τον πιο πολύ καιρό έγραφε και έλεγε ανοησίες.

 

Άκου "ρώτα δεξιά και αριστερά"... ώπα ρε παιδάκι μου, τόσα χρόνια γράφεις, έχεις κάμει και βίδεον, έχεις πει και τη γνώμη σου για τα τετραφωνικά συστήματα... λες να μην ξέρω σε ποιον απευθύνομαι;

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια νεκροφόρα μετέφερε τη μουσική βιομηχανία σε ένα φέρετρο για το νεκροταφείο. Καθώς ήταν σε μια ανηφόρα, ήταν και χωματόδρομος, ανοίγει απο τα πολλά τραντάγματα η πόρτα.


Το φέρετρο με τη μουσική βγαίνει έξω και αρχίζει να κυλάει στην κατηφόρα. Καθώς κύλαγε, σε μια στιγμή σπάει και αρχίζει να κυλάει η νεκρή από μόνη της. Καθώς κυλούσε χτυπά και σταματά πάνω σε έναν θάμνο.
Βλέπει ένας κυνηγός το θάμνο να κουνιέται, το περνά για λαγό και το γαζώνει στις σφαίρες. Βλέπει όμως ότι είναι η μουσική και πανικοβάλλεται. Μην ξέροντας τι να κάνει την πετάει στην μέση της εθνικής οδού.


Μετά από λίγο το βλέπει ένας οδηγός, πατάει τελευταία στιγμή το φρένο αλλά έτρεχε πολύ, δεν προλαβαίνει να σταματήσει και την πατάει.
Πανικόβλητος την παίρνει και την πετάει στην θάλασσα. Το κύμα την πηγαίνει στα ανοιχτά, περνάει ένα σκάφος και τη κόβει στα δύο. Πιο ψύχραιμος ο οδηγός του σκάφους παίρνει τα δύο κομμάτια και τα πηγαίνει στο νοσοκομείο με το όνομα Spotify.


Την χιλιοταλαιπωρημενη μουσικη την παίρνει ένας ειδικός manager για αυτές τις περιπτώσεις και την βάζει κατευθείαν για εγχείρηση. Ο οδηγός του σκάφους κάθεται και περιμένει απ έξω γεμάτος αγωνία.


Μετά από πέντε ώρες συνεχούς εγχείρησης βγαίνει ο manager του Spotify και του λέει:
- Λυπάμαι πολύ. Εάν την είχατε φέρει πριν ... 5 λεπτά θα την είχαμε σώσει!

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Πώς τώρα έφτασα να είμαι στο θεωρείο των μαπετ μόνο ο τρόλευς γνωρίζει...

Αυτό συνέβη όταν, μετά την αναλυτική παράθεση γεγονότων από τον Γιάννη, συνέχισες να λες αυτά που λες. Άρα, όχι, δεν το γνωρίζω μόνο εγώ, το γνωρίζεις και εσύ, άσε που είμαι σίγουρος ότι σου αρέσει κιόλας. :)

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Yannis Methenitis changed the title to Το κακό στο Spotify και τις πλατφόρμες streaming

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου