Προς το περιεχόμενο

Άλλος ένας πουλάει τα δικαιώματα του


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Yannis Methenitis είπε

Υπάρχει ιστορικό κενό στο αφήγημα. Η πειρατεία φταίει.

 

 

 

 Οταν βγηκαν οι Metallica με το napster, που οι metallica, ειδικα οι τοτε μεταλλικα, ηταν ενα τιμιοτατο γκρουπ, που σεβονταν το κοινο του με χορταστικα live και προσεγμενους δισκους.

 

 Λοιπον βγηκαν τοτε τα παληκαρια και ειπαν "Μαλακες με αυτα που κανετε με την πειρατεια θα γαμηθει η φαση". Ποια ηταν η αντιδραση του κοινου; "ΦΑΤΕ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟΙΙΙΙ, ΖΗΤΩΗΠΕΙΡΑΤΕΙΑΑΑ11!!1!!" Και να τα video memes της εποχης, να παρουσιαζουν τον hetfield σαν καθυστερημενο, και να το κραξιμο στα τοτε internet στεκια κλπ κλπ κλπ

 

 Φατε τωρα λοιπον bad bunny, πολυ σας ειναι, και οι μεγαλοι δισκοι και τα υπεργκρουπ τελος, στην αλλη ζωη θα ξαναβγουν οι νεοι stones, beatles, floyd κλπ, τωρα κανα οπα γκαγκναμ σταιλ στο youtube στο τσακιρ κεφι και μεχρι εκει.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, LK είπε

Από εμένα , σίγουρα ξέρει παραπάνω για την μουσική βιομηχανία....

 

Ο Απίς είναι  has been......  και από ένα γρήγορο search είδα (αν αληθεύει)  ότι έχει net worth 7 μύρια.

Πολλά λεφτά για να βαράς τα νταούλια..... τεμενάδες θα πρέπει να κάνει κάθε μέρα στον Θεό (ή  όπου πιστεύει εν πάση περιπτώσει) για πως του τα φερε η ζωή.

 

ο Απις φιλε Λάκη είναι τοτέμ.

Αυτόν άκουγε ο Μπονζο. Όταν έπαιζε αυτός στα συγκροτήματα οι άλλοι παρακαλούσανε να γίνουν ταξιθέτες.

Δεν είναι τυχαίο παντως που όλοι οι χεζμπήν κάνουν ταμείο. Την είδαν τη δουλειά.

Το παράξενο είναι που έκανε ταμείο και ο μπίμπερον. Μάλλον (σοφά) θα σκέφτηκε, ό,τι πήραμε πήραμε κι ό,τι άρπαξε ο κ@λος μας. Ασε μην αρπάξουμε τίποτα χειρότερο 

 

και τι σας έχω?

ήδη είναι στα nominations για τα oskars. Και πολύ πιθανόν να σαρώσει

πούντο πούντο?

νατου νατου

(και με τα side chain του και με τα όλα του)

 

 

Επεξεργασμένο από dimsonic

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
17 λεπτά πριν, dimsonic είπε

ο Απις φιλε Λάκη είναι τοτέμ.

Αυτόν άκουγε ο Μπονζο. Όταν έπαιζε αυτός στα συγκροτήματα οι άλλοι παρακαλούσανε να γίνουν ταξιθέτες.

Δεν είναι τυχαίο παντως που όλοι οι χεζμπήν κάνουν ταμείο. Την είδαν τη δουλειά.

Το παράξενο είναι που έκανε ταμείο και ο μπίμπερον. Μάλλον (σοφά) θα σκέφτηκε, ό,τι πήραμε πήραμε κι ό,τι άρπαξε ο κ@λος μας. Ασε μην αρπάξουμε τίποτα χειρότερο 

 

και τι σας έχω?

ήδη είναι στα nominations για τα oskars. Και πολύ πιθανόν να σαρώσει

πούντο πούντο?

νατου νατου

 

 

Βασικά δεν κατάλαβα και πολλά από αυτά που λες, μιλάς μια αργκό περίεργη.🤪

 

Τέσπα, για το δικό μου αξιακό σύστημα, και γράφω σε site "μουσικής τεχνολογίας" , και όχι "μουσικών", αλλά και μόνο μουσικοί να ήταν εδώ μέσα , αυτή είναι η άποψή μου, ένας μουσικός είναι  απλά "διασκεδαστής" , τον οποίο πολύ ευχαρίστως να τον πληρώσω όταν αγοράσω την δουλειά του ή όταν πάω να τον ακούσω live..... για να με διασκεδάσει.

Το πρώτο , αραιά και που το κάνω ακόμα, το δεύτερο το σταμάτησα εδώ και μια 15 ετία .

Μέχρι εκεί.

Ούτε ιερό τέρας είναι κανένας, ούτε τοτέμ ούτε fan boy είμαι.

Το ίδιο ισχύει και για όσους κλωτσάν ένα τόπι και βγάζουν μύρια... ή είναι ηθοποιοί κ.λ.π.

Με διασκεδάζουν για ένα 2ωρο, που διαρκεί το έργο τους.....και μέχρι εκεί.

Τα λεφτά δε που έβγαλαν, όσοι έβγαλαν, σίγουρα ΔΕΝ τα έκλεψαν από κανέναν, μαγκιά τους , αλλά δεν θεωρώ ότι κάνουν και τίποτα σπουδαίο όλοι αυτοί......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, LK είπε

Βασικά δεν κατάλαβα και πολλά από αυτά που λες, μιλάς μια αργκό περίεργη.🤪

 

Τέσπα, για το δικό μου αξιακό σύστημα, και γράφω σε site "μουσικής τεχνολογίας" , και όχι "μουσικών",

σ αυτό θα συμφωνήσω

η ταχύτης του πληκτρολογίου που ξεπερνάει ώρες ώρες αυτήν του νου.

 

θα διαφωνήσω στο κλώτσημα του τοπίου.

Αλλο το τοπίον και άλλο η μουσική.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχουμε ξαναπεί νομίζω, η μουσική σαν προϊόν είναι πλήρως απαξιωμενο, ο κόσμος έχει συνηθίσει να μην πληρώνει πλέον για την μουσική που ακούει. Ακόμα και οι "δεινόσαυροι" δεν ζουν από πωλήσεις αλλά από τις συναυλίες, τo merch κτλ. Και γι'αυτό πλέον δεν έχουν και κάνα κίνητρο να "τα χωσουν" σε ένα άλμπουμ με τεράστια παραγωγή, μια δικαιολογία για να βγουν σε tour ψάχνουν.

 

Το streaming αυτό καθεαυτό δεν φταίει τόσο, όσο ότι είναι τζάμπα. Και στα videogames πλέον δεν αγοράζεις το παιχνίδι, το streamαρεις αν έχεις την κατάλληλη σύνδεση στο ίντερνετ (στην Ελλάδα ακόμα όχι) αλλά μια χαρά πληρώνεις το 60αρι - 70αρι για να το αγοράσεις. Από την στιγμή που ο κόσμος καλομαθε στο τζάμπα, πάει η μουσική. Αν αύριο βγει μια πλατφόρμα πχ το "YouPlay" και μπορείς να παίξεις οποίο βίντεοπαιχνίδι θες απλά βλέποντας μια διαφήμιση που την κάνεις σκιπ στα πέντε δευτερόλεπτα, την ίδια μοίρα θα έχει και αυτό το μέσο, όπως η μουσική.

 

Δυστυχώς πάει η μουσική, δεν θα βγει κανένας νέος Pete Townsend που στα 24 του θα γράψει ένα νέο Tommy ή οι νεοι pink floyd να πάνε να βγάλουν το επόμενο hi fi benchmark σε ηχητική ποιότητα dark side of the moon ή κάποιος που θα επενδύσει στο μάρκετινγκ ώστε να δημιουργηθούν οι νέοι Guns n Roses πχ κτλ κτλ, έχουν αλλάξει τελείως οι εποχες.

 

Επομένως ο καθένας πουλάει τα δικαιώματα του "τώρα που γυρίζει"...

 

 

Επεξεργασμένο από Lord_Goumis
  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά καλή μουσική βγαίνει και τώρα .Σιγά τους Pink Floyd έλεος τα μισά τραγούδια τους είναι κοινότυπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

( Η ιδέα των "δικαιωμάτων" δεν αφορά κατ' αρχήν χρήματα, αλλά την επιβολή ορίων στο που και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα (καλλιτεχνικό) έργο. Δηλαδή, εγώ δεν θέλω να βρεθεί ένα κομμάτι μου να ακούγεται σε διαφήμιση παγωτού (π.χ.).

 

Ελλείψει άλλου μέσου επιβολής αυτού του ορίου, σκαρφίστηκαν ότι "εντάξει, θες να βάλεις τη μουσική μου σε ένα πορνογράφημα (π.χ.), πολύ καλά, αλλά θα πληρώσεις τόσα". Απλώς δεν υπολόγισαν ότι θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι που θα μπορούν να πληρώσουν οποιοδήποτε ποσό - περί αυτού πρόκειται.

 

Τα "δικαιώματα" λοιπόν, είναι μία μάλλον χρήσιμη ιδέα στη βάση της - θυμάμαι το αρχικό εσώφυλλο του "Σκληρός Απρίλης του '45" του Χατζιδάκι, όπου με φωτογραφημένο χειρόγραφο ο συνθέτης απαγορεύει τη χρήση της μουσικής του δίσκου σε πλειάδα περιπτώσεων. )

 

----

 

Η λεγόμενη "μουσική βιομηχανία" την οποία μοιρολογεί ο αγαπητός dimsonic που-και-που, ήταν στημένη σε σωρεία λανθασμένων παραδοχών, λάθος αντίληψη των κοστολογίων διανομής, λάθος αντίληψη του πόσο μεγάλο μπορεί να είναι το κοινό, λάθος αντίληψη γισ το ποια θα είναι στο μέλλον τα μέσα διανομής κλπ. Λογικό ήταν να "πεθάνει", και πράγματι όσοι πρόλαβαν να βγάλουν όλα αυτά τα χρήματα, μάλλον λαμπάδα πρέπει να ανάψουν.

  • Συμφωνώ 2

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άλλο τα publishing rights και άλλο τα royalties.

Εδώ ο appice μιλάει για royalties. Και τον τελευταίο καιρό αυτά που ξεπουλιούνται είναι πλήρη δικαιώματα. Καμιά εταιρεία δεν δίνει 200 και 300 μύρια για να κρατάει πάλι κάτι ο μουσικός στην άκρη.

Υπάρχουν γνωστές περιπτώσεις πώλησης royalties για βιοπορισμό. Πχ ο Bobby Whitlock όταν δεν είχε να ζήσει πούλησε τα royalties. Όταν αργότερα το έμαθε ο Clapton του τα ξαναγόρασε. Οι Beatles εισπράττουν κανονικά royalties αλλά μέχρι πρόσφατα δεν είχαν publishing rights. Ο Μακκα κάτι τακτοποίησε με την sony εξωδικαστικά μόλις πριν κανα δυο χρόνια. Τα royalties τα εισέπρατταν από πάντα αλλά και εκείνα ήταν κλάσμα...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

....και από το "δεν θα βάλεις τη μουσική μου εκεί" φτάσαμε στο να πληρώνει δικαιώματα ο ραδιοφωνικός σταθμός (καλώς) που έπαιζε ένα τραγουδι μέχρι και ο περιπτεράς που άκουγε το broadcast του ανώτερου σταθμού (κακώς-κάκιστα)... 

Μαλιστα φτάναμε σε σημείο να πληρώνεις "δικαιώματα" μόνο και μόνο αν έχεις στον χώρο σου μηχάνημα αναπαραγωγής και όχι αν κάνεις αναπαραγωγή.

Με τη συνδρομή των δυνάμεων καταστολής του κράτους..

Ισχυρό λόμπυ τότε....αλλά ό,τι ανεβαίνει -κατεβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Κβαντική Διεμπλοκή είπε

Σιγά τους Pink Floyd έλεος τα μισά τραγούδια τους είναι κοινότυπα.

 

Κοινότοπα μπορεί να ακούγονται τώρα γιατί στο μεταξύ βγήκαν εκατοντάδες μπάντες που εμπνεύστηκαν από τους Floyd και άλλοι τόσοι που τους αντέγραψαν. Και οι μεταγενέστερες γενιές που δεν ακούσαμε το Dark Side π.χ. την εποχή που βγήκε, ακούσαμε πρώτα τους "μιμητές" και μετά τους "original". 

 

Για του λόγου το αληθές, ρώτα έναν σύγχρονο πιτσιρικά που του αρέσει το είδος, τι γνώμη έχει για τον Van Halen π.χ. Το πιθανότερο είναι ότι θα σου πει "οκ πολύ καλός αλλά υπερεκτιμημένoς γιατί ο τάδε και ο τάδε και οι τάδε είναι πολύ καλύτεροι". Και δίκιο θα έχει γιατί άκουσε πρώτα τους τάδε και μετά τον Van Halen. Αυτό που του διαφεύγει φυσικά είναι ότι όταν πρωτοβγήκε ο Van Halen, αυτά που έπαιζε δεν είχαν ξανακουστεί ποτέ.

  • Like 4
  • Συμφωνώ 1

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου