Προς το περιεχόμενο

Ελεύθερος αυτοκινήτου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για 40 σχεδόν χρόνια είχα αυτοκίνητο.
ΟΚ τα τελευταία 25 εταιρικό, οπότε είχα τζάμπα αυτοκίνητο, και βενζίνες.
Το καλοκαίρι αποφάσισα να αλλάξω δουλειά και πλέον δεν έχω αυτοκίνητο τζάμπα...
Σκεπτόμενος ότι στις διάφορες πόλεις που έχω ζήσει κατά καιρούς (κυρίως Λονδίνο, Βερολίνο και νέα Υόρκη) ποτέ δεν χρειάστηκε να έχω αυτοκίνητο και οτι κάνεις φίλος μου δεν είχε αποφάσισα να δοκιμάσω αν θα μπορούσα να...ζήσω χωρίς αυτό...στην Αθήνα, στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Αθήνα εννοώ δηλ.στον ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ όπου και ζω ,όχι τα....glorified χωριά (δηλαδή προάστια που την περιτριγυριζουν).
Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι μου είναι παντελώς ΑΧΡΗΣΤΟ.
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς με πάνε παντού....ακόμα και στα...χωριά, πολύ πιο γρήγορα.
Το ταξί είναι ΠΑΜΦΘΗΝΟ και μέσω του UBER που το καλώ πάντα διαθέσιμο, καινούργιο και πεντακάθαρο με ευγενέστατο οδηγό .
Ακόμα και καθημερινά να το έπαιρνα, σίγουρα θα κόστιζε σχεδόν το ίδιο ανά έτος με το ΠΑΡΚΙΝΓΚ που πλήρωνα (1500 το έτος).
Βασικά όμως κινούμαι με τα ΠΟΔΙΑ.
Αυτό φυσικά εκτός ότι με έχει κάνει super fit ,με ΗΡΕΜΕΙ και το ευχαριστίεμαι ...κάνω τουλάχιστον 7 χιλιόμετρα την ημέρα...
διακοπές κάνω πάντα στα νησιά οπότε αν χρειαστεί αυτοκίνητο νοικιάζω αλλά και για εξορμήσεις στην επαρχία οδικώς που σπάνια κάνω η ενοικίαση αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά συμφέρουσα σε σχέση με την απόκτηση του σε σχέση με το ποσό λίγο το χρειάζομαι πραγματικά.

Πάνω από όλα όμως ΑΠΑΛΑΧΤΗΚΑ από το μεγαλύτερο ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ και βραχνά της ζωής μου: την ΚΑΦΡΙΛΑ της κυκλοφορίας και τον κάθε 4τροχο και,ακόμα περισσότερα 2τροχο ΠΑΠΑΡΑ που μου έκανε ΚΟΛΑΣΗ τη ζωή τόσα χρόνια...

Κανεις άλλος που ΓΛΥΤΩΣΕ εδώ μέσα?

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 3

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Reported.😡

 

Πέρα από την πλάκα, στον πυκνό αστικό ιστό απορώ γιατί δε δίνεται ΜΕΓΑΛΗ βάση στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Επεξεργασμένο από Ali Barout
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Έχω 2 αυτοκίνητα.

Ένα ιστορικό και ένα άλλο για πιο glam εμφανίσεις.🤪.

Και τα δύο φυλάσσονται σε κλειστό γκαράζ.

Και τα δύο είναι σε κατάσταση βιτρίνας - αντιπροσωπείας....με ελάχιστα χιλιόμετρα.

Αξίζει να σημειώσω ότι η fiva ((the Fédération Internationale des Véhicules Anciens), που μου  χορήγησε τα πιστοποιητικά ιστορικότητας, το έβγαλε κατηγορία Α2 (Α1 είναι το απόλυτο εργοστασιακό , Ε είναι το χειρότερο) , έχασα δηλαδή έναν βαθμό, γιατί άλλαξα ....... τα λάστιχα ........τα μαμά 😁.

Τα τελευταία 20 χρόνια + ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιώ αυτοκίνητο.

Μένω καράκεντρο και σε έναν δρόμο που έχει τα πάντα, άρα για τις καθημερινές μου ανάγκες το πολύ να περπατήσω 50 μέτρα.

Το γραφείο μου είναι κάτω από το σπίτι μου, και τα studios μου , πάνω από το σπίτι μου.

Τα δικαστήρια σε απόσταση 600 μέτρων και η πιο μακρινή υπηρεσία στα 3 χιλιόμετρα.

Πάω παντού με τα πόδια, ό,τι καιρό και να έχει.

Όταν έμενα και Θεσσαλονική, τότε χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο , απλά για να μεταβώ εκεί και μετά έμπαινε στο γκαραζ.

Θεσσαλονίκη (και έμενα Χαριλάου) πάντα με τα πόδια κέντρο, ή αν είχε κακό καιρό, ταξί ή και λεωφορείο .

Τα αυτοκίνητα μου τα κρατάω γιατί μου αρέσουν, τα βγάζω μια φορά τους 2 μήνες εναλλάξ για συντήρηση και καμία κοντινή Κυριακάτικη βόλτα.

Θεωρώ τη χρήση αυτοκινήτου για δουλειές εντελώς άκυρη και με καταπιέζει.

Προτιμώ να ξεκινήσω νωρίτερα και να περπατήσω και 6 χιλιόμετρα (πήγαινε - έλα)......μου αρέσει πολύ το περπάτημα.

Υ.Γ., Είχα και μηχανή , επίσης για βόλτες, αλλά την πούλησα το 2014 .....γιατί πλέον τις φοβάμαι.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εξηγείστε μου ρε μάγκες, άμα κάποιος θέλει να πάει σούπερ μάρκετ να πάρει δύο κιβώτια μπύρες, τι κάνει?

Παίρνει ταξί ή κάνει τον Σουγκλάκο ασούμε?

  • Χαχα 1
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το έχω κι εγώ απορία. Εκτός αν πηγαίνεις κάθε μέρα σουπερ μαρκετ και αγοράζεις 1-1 τα πράγματα που σου λείπουν. Αλλά αυτό με τις μπύρες είναι πρόβλημα. Γιατί σε μία μέρα φεύγει ένα κιβώτιο εύκολα νομίζω. Άρα; Ποτς κουμπαλάν;

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι επίσης, άμα δουλεύεις απ' το σπίτι καλά είναι.

Άμα όμως θέλεις να πας πχ Γλυφάδα - Μαρούσι στην δουλειά και θέλεις δύο-τρεις συγκοινωνίες και κανένα μισάωρο περπάτημα μετά, θέλεις κανένα τρίωρο μόνο να πας, θα πρέπει να είσαι την μισή μέρα στον δρόμο.

Άσε δε που μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς πρέπει να παίζεις ξύλο για να μπεις τις ώρες αιχμής, και άμα τα καταφέρεις, μυρίζεις όλη την ευωδιά που αναβλύζει γάργαρα από τα σώματα και τις αναπνοές των άλλων.

 

Πίκρα.

Και αν θέλεις να καθίσεις κάπου μετά τις 12 το βράδυ, θα πλερώσεις αδρά.

 

Ας το να πάει στο διάολα.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Άμα όμως θέλεις να πας πχ Γλυφάδα - Μαρούσι στην δουλειά και θέλεις δύο-τρεις συγκοινωνίες και κανένα μισάωρο περπάτημα μετά, θέλεις κανένα τρίωρο μόνο να πας, θα πρέπει να είσαι την μισή μέρα στον δρόμο.

Άσε δε που μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς πρέπει να παίζεις ξύλο για να μπεις τις ώρες αιχμής, και άμα τα καταφέρεις, μυρίζεις όλη την ευωδιά που αναβλύζει γάργαρα από τα σώματα και τις αναπνοές των άλλων.

Αν και έχω καιρό να ανέβω Αθήνα και να θυμηθώ πάλι τα ένδοξα κωλοτριψίματα που διεξάγονταν στο λεωφορείο με το οποίο ανέβαινα μαρούσι, είναι γεγονός ότι γίνεται σφαγή τις ώρες αιχμής. Το ερώτημα είναι, έκανε η κότα το αυγό, ή το αυγό την κότα; Δηλαδή ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητο γιατί τα μέσα είναι κορεσμένα, ή τα μέσα δεν αναπτύσσονται περισσότερο επειδή δεν υπάρχει ζήτηση/είναι ασύμφορο αφού ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητο;

 

Δηλαδής αν αύριο δεν έπαιρνε κανείς αυτοκίνητο, τα μέσα θα έφταναν να εξυπηρετήσουν ανθρώπινα το κοινό σε ώρες αιχμής; (Ανθρώπινα, όχι Βομβάη να κρέμονται οι μισοί από τα ανοιχτά παράθυρα) Κι αν όλοι αγοράσουν τελικά αυτοκίνητο, το πήξιμο στους δρόμους θα επιτρέπει στα μέσα μαζικής μεταφοράς να κινηθούν αποτελεσματικά; (υποτίθεται ότι υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, αλλά άμα γίνει έμφραγμα, έγινε)

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Δηλαδής αν αύριο δεν έπαιρνε κανείς αυτοκίνητο, τα μέσα θα έφταναν να εξυπηρετήσουν ανθρώπινα το κοινό σε ώρες αιχμής; (Ανθρώπινα, όχι Βομβάη να κρέμονται οι μισοί από τα ανοιχτά παράθυρα) Κι αν όλοι αγοράσουν τελικά αυτοκίνητο, το πήξιμο στους δρόμους θα επιτρέπει στα μέσα μαζικής μεταφοράς να κινηθούν αποτελεσματικά; (υποτίθεται ότι υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, αλλά άμα γίνει έμφραγμα, έγινε)

 

 

Όχι και στα δύο σου ερωτήματα κυρ Αλή μου.

Μιλάμε για υποδομές Τ.Κ.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Όχι και στα δύο σου ερωτήματα κυρ Αλή μου.

Μιλάμε για υποδομές Τ.Κ.

Οπότε πού καταλήγουμε; Άλλο ένα πράγμα που πρέπει να διορθώσει ο @cos_drόταν βγει...🥺😤 Πολλή κούραση αυτή η πολιτική, εγώ νόμιζα ότι μόνο θα τρώγαμε.

  • Χαχα 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Οπότε πού καταλήγουμε; 

Πολύ πολύ μικρά ηλ. αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις στην πόλη... Επιδοτούμενα φυσικά από το κράτος🤪

_w8a0658.jpg

 

 Για τις μετακινήσεις έξω από το κλεινόν άστυ, σε μεγάλα κάθετα γκαράζ με λογικές τιμές, τα άλλα τα κανονικά, όταν δεν τα χρησιμοποιούμε.

 Λέω εγώ τώρα....

  • Λυπάμαι 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου