Προς το περιεχόμενο

Distributors, κόστη και ποσοστά κερδών


Alex Raptakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Alex Raptakis είπε

 

Το Spotify δεν "φταίει" ακριβώς. Οκ δε σε αφήνει να ανεβάσεις, αλλά (υποτίθεται πως) μέσω των distributors γίνεται πιο σωστά η δουλειά όσον αφορά τον έλεγχο των δικαιωμάτων και την αναδιανομή των royalties.

 

προσωπικά δεν γνωρίζω.

Συζήτηση κάνουμε και δεν ξέρω γιατί έχω βαφτιστεί πολέμιος του σποτιφαι.

Και εγώ το ακούω και είναι χρήσιμο.

Όμως είμαι σίγουρος ότι κάπου εδώ ειπώθηκε και διατυπώθηκε η βεβαιότητα ότι ανεβάζεις εκεί και είσαι κύριος χωρίς κανέναν ενδιάμεσο.

 

Επίσης το θέμα των royalties είναι σημαντικό για κάποιους, διότι σκεφτείτε τον χ που ανεβάζει εκεί και θέλει να κατοχυρώσει τη μουσική του. Αν αύριο ο Εκ αποφασίσει να ασχοληθεί με την κηπουρική και το κλείσει το μαγαζί όλα γίνονται ατμός. ή δεν γίνονται?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Εχω την εντύπωση πως το να ανεβάσεις κάτι μέσω διανομέα όπως Distrokid είναι μια προσιτή και εύκολη λύση. Τίποτα δεν σε σταματά σε βάθος χρόνου να το αλλάξεις (έτσι κι αλλιώς αυτό που συζητάμε εδώ είναι το πως αλλάζουν τα δεδομένα συνέχεια και μας αφήνουν πίσω).

Εγώ παράλληλα έχω και ενα account στο Bandcamp. Αν και ισχύουν όσα έγραψες, δεν βλάπτει ως ένα σημείο αναφοράς καθως είναι retailer.

 

2 λεπτά πριν, dimsonic είπε

προσωπικά δεν γνωρίζω.

Συζήτηση κάνουμε και δεν ξέρω γιατί έχω βαφτιστεί πολέμιος του σποτιφαι.

Και εγώ το ακούω και είναι χρήσιμο.

Όμως είμαι σίγουρος ότι κάπου εδώ ειπώθηκε και διατυπώθηκε η βεβαιότητα ότι ανεβάζεις εκεί και είσαι κύριος χωρίς κανέναν ενδιάμεσο.

 

Άστο, έχουμε εξηγήσει εκατό φορές τι συμβαίνει, απλά διαβάζεις between the lines και παραμένεις με τις ίδιες απορίες. Ισως δεν σου κάθεται ιδεολογικά. Ας μην γίνει hijack και σ' αυτό το θέμα.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε

 

Άστο, έχουμε εξηγήσει εκατό φορές τι συμβαίνει, απλά διαβάζεις between the lines και παραμένεις με τις ίδιες απορίες. Ισως δεν σου κάθεται ιδεολογικά. Ας μην γίνει hijack και σ' αυτό το θέμα.

 

Βάζω στην άκρη την απαξίωση, (που φτάνει στα όρια της προσβολής, όχι μόνο από σένα) δεν έχω καμία διάθεση να χαιτζακάρω τίποτα, απλά δεν πείθομαι και δεν θέλετε να δεχτείτε την γνώμη του άλλου.

 

αλλά για να γυρίσουμε στο θέμα, εσύ Γιάννη που τα ανέβασες, μπορεις να μας πεις (αν δεν είναι προσωπικά δεδομένα) τι τραφικ είχες και τι απεκόμισες?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
33 λεπτά πριν, dimsonic είπε

 

Βάζω στην άκρη την απαξίωση, (που φτάνει στα όρια της προσβολής, όχι μόνο από σένα) δεν έχω καμία διάθεση να χαιτζακάρω τίποτα, απλά δεν πείθομαι και δεν θέλετε να δεχτείτε την γνώμη του άλλου.

 

Δε χρειάζεται να ανεβαίνουν οι τόνοι για το συγκεκριμένο ζήτημα, όπως είπες και εσύ, έχουν εκφραστεί οι διάφορες απόψεις, έχουν υπάρξει διαφωνίες και καμία διάθεση σύγκλισης. Κι αυτό μες το πρόγραμμα είναι.

 

Παραπάνω γράφεις ότι έχεις βαφτιστεί πολέμιος του Spotify. Αν αυτό έχει γίνει, θεωρείς ότι έγινε αβάσιμα; Γιατί εγώ νομίζω ότι αν πάρω όλα σου τα quotes που κράζουν έμμεσα ή άμεσα την πλατφόρμα, θα φτιάξω thread με 2-3 σελίδες. Το ότι τη χρησιμοποιείς δε λέει κάτι, τουλάχιστον από μόνο του.

 

Ο χώρος της μουσικής έχει αυτή τη στιγμή μυριάδες προβλήματα, με μεγαλύτερο κατά τη γνώμη μου τα touring logistics*. Μπορεί το business model του Spotify να είναι προβληματικό (για κάποιους), αλλά δεν είναι και ο διάβολος ο ίδιος.

 

Ας προχωρήσουμε παρακάτω χωρίς προσωπικές διενέξεις παρακαλώ, το θέμα έχει πρακτικό ενδιαφέρον για κόσμο που θέλει να δημοσιοποιήσει τη δουλειά του.

 

* Και αυτό γιατί για πολύ κόσμο ο μόνος τρόπος να ζήσει από τη μουσική ήταν ως τώρα το touring και ο πάγκος με το merch.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπίλυ

1. δεν ανέβηκαν τόνοι. Απορώ που το είδες.

2. οτι έχω βαφτιστεί έχω βαφτιστεί. Το ότι υπάρχουν σελίδες που με κράζουν τι σημαίνει ? οι πολλοί έχουν δίκιο?

3. Διενέξεις δεν υπάρχουν. Για πολλοστή φορά διαπιστώνω, ότι "μου έχουν εξηγήσει εκατό φορές">>αρα δεν μπορώ να κατανοήσω ή "διαβάζω between the lines">>αρα ψάχνω θέματα εκεί που δεν υπάρχουν.

 

όπως υπάρχουν 5-6 άνθρωποι εδώ που διαφωνούν σταθερά με τις θέσεις μου και επιμένουν να μου την πούν υπάρχουν και άλλοι που συμφωνούν μαζί μου και το εκφράζουν με like ή thumbs up και δεν θέλουν να ακολουθήσουν περεταίρω την "όποια διαφωνία" 

 

Αυτά για το hijack σκέλος.

Και δεν είναι hijack. Είναι ειλικρινής απορία. Θυμάμαι μια χαρά ότι η άποψη εδώ ήταν ανέβαστα στις πλατφόρμες να πάρεις καθαρά λεφτά χωρίς μεσάζοντες.

 

Πάμε παρακάτω.

Προσωπικά ούτε Live ουτε merch.

Όπως ρωτάει ο Alex ρωτάω και γω.

Πως γίνεται να ανεβάσεις χωρίς να βάλεις άλλον έναν ή δυο νοματαίους στην τσέπη σου?

Πως γίνεται να κατοχυρώσεις τις όποιες συνθέσεις σου (αν σε νοιάζει) στην περίπτωση που η χ πλατφόρμα αύριο τινάζει τα πέταλα. Εχει αντιμετωπιστεί το θέμα των royalties από την άποψη αυτή? 

Και μεταξύ μας. Όσοι το κάνανε/κάνουνε θεωρούν ότι αξίζει τον κόπο? Ελπίζουν σε κάτι?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
12 λεπτά πριν, BillTrantos είπε

Και αυτό γιατί για πολύ κόσμο ο μόνος τρόπος να ζήσει από τη μουσική ήταν ως τώρα το touring και ο πάγκος με το merch.

Εγώ, καταρχάς, δηλώνω την πλήρη αδιαφορία μου για το θέμα.

Όμως, ως παρατηρητής, δεν νομίζω ότι ακόμα και μέσα από τις πλατφόρμες ο βιοπορισμός για την συντριπτική πλειοψηφία των μουσικών γίνεται εφικτός. 

Όπως το αντιλαμβάνομαι, η (ψηφιακή) ευκολία σε όλα τα επίπεδα του να δημιουργήσεις μουσική, έχει δημιουργήσει μια τεράστια προσφορά μουσικής, που δεν θεωρώ ότι ανταποκρίνεται στη "ζήτηση".

Στους καλούς καιρούς ένα major label, να έβγαζε πόσους δίσκους κατ' έτος; Τώρα (δεν γνωρίζω, αλλά εικάζω) η ίδια παραγωγή μπορεί να προκύψει σε μια εβδομάδα ή μια μέρα...

To much information για να την χωνέψεις...  

 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
1 ώρα πριν, dimsonic είπε

αλλά για να γυρίσουμε στο θέμα, εσύ Γιάννη που τα ανέβασες, μπορεις να μας πεις (αν δεν είναι προσωπικά δεδομένα) τι τραφικ είχες και τι απεκόμισες?

 

Για να απαντήσω στο ερώτημα θα πω πως το ότι βάζεις ένα προϊόν στα ράφια δεν σημαίνει πως θα πουλήσει κιόλας. Το μαγαζί φταίει ή το προιόν;

Και θα κάνω μια μικρή απλουστευμένη ανάλυση για να εξηγήσω τι συμβαίνει.

 

Τα 4 P του marketing (απο τα λίγα που δεν ξέχασα όταν σπούδασα διοίκηση επιχειρήσεων στα τέλη των 70'ς) λένε το εξής:

Για να έχεις ένα πετυχημένο προιόν πρέπει να ισχύουν και τα 4 Ρ και όχι 1 ή 2.  Κάνε την ανάλογη μεταφορά και βάλε όπου προϊόν, μουσική.

  1. Product (Προϊόν). Να έχεις ένα καλό προϊόν.
  2. Placement (Τοποθέτηση). Να υπάρχει διαθέσιμο στους τόπους πώλησης. 
  3. Price (Τιμή). Να έχει προσιτή ή έστω λογική τιμή για αυτό που είναι.
  4. Promotion (Προβολή). Να έχει προβληθεί, ώστε ο κόσμος να το μάθει για να το ζητήσει.

Αν κάποιο απο τα παραπάνω χωλαίνει, κάνει την πορεία του προϊόντος δύσκολη και ίσως αποτύχει. 

Εδώ μιλάμε για τη διανομή. Το 2 στη λίστα δηλαδή. Τα άλλα τρία είναι εξ ίσου σημαντικά και απαραίτητα για να πω πως φταίει η διανομή στις πλατφόρμες (τόπους πώλησης) αφού βρέθηκαν εκεί. Η δουλειά έγινε, αρα μένουν τα τραγούδια (προιόν) που είναι υπο ερωτηματικό, η τιμή δεν έχει νόημα στο streaming και απομένει η προβολήηη...

Το ανακοίνωσες πουθενά Γιάννη;

Το είπες στους φίλους σου;

Πήγες για συνέντευξη στο ράδιο; Στη Ρούλα στην TV;

Ανέβασες βίντεο στο Youtube ή μήπως το έστειλες σε κάποιον influencer να πει κάτι γι αυτό;

Όχι!

 

Οπότε πως να το ξέρει ο κόσμος για να το αναζητήσει να παίξει ακόμα και στο Spotify χωρίς την απαραίτητη σάλτσα - προπαγάνδα του Rolling Stone ή της Σούπερ Κατερίνας και του Lifo;

Γατί να πουλήσει νούμερα; 

Ολα τα παραπάνω τα έκανε μια δισκογραφική. Οταν θες να τα κάνεις μόνος σου, πέραν του ότι πρέπει να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, πρέπει να τα κάνεις κιόλας.

Κι αφού τα κάνεις μόνο τότε μπορείς να γκρινιάζεις για τον κόσμο που δεν εκτιμά την καλή μουσική και δεν αναγνωρίζει το ταλέντο σου ή φταίνε τα συμφέροντα και οι μεσάζοντες.

 

  • Like 3
  • Συμφωνώ 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την άποψη του Dim δεν την πήρα καθόλου αρνητικά ρε παιδία. Εγώ δεν ακούω καθόλου Spotify, τα έχω όλα offline σε τυπικά mp3 αρχεία. Δε θέλω να ανεβάσω στα streaming platforms για τα royalties, ξέρω ότι δε θα βγάλω φράγκο, έστω για την ώρα. Απλά μου το χουν ζητήσει αρκετοί και κάποια στιγμή πρέπει να το κάνω.

 

Το DistroKid και γενικά οι subscription-based distributors έχουν το πρόβλημα ότι με το που σταματήσεις να πληρώνεις, σου κόβουν τα πάντα και είναι δύσκολο να φύγεις από εκεί και να πας αλλού. Έχω διαβάσει άπειρα θέματα με προβληματικό customer service, ΕΙΔΙΚΑ για το DistroKid. Ένα απλό google search θα σας το δείξει εύκολα. Από την άλλη, είναι χαζά πιο φθηνό σε σχέση με άλλα.

 

Εγώ πάλι είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ γίνεται χωρίς ενδιάμεσο, το ξανάψαξα τώρα και δε βρίσκω τρόπο. Εκτός αν κάπως "δημιουργήσεις" εταιρία distribution για τον εαυτό σου, πράγμα που φαντάζει πολύπλοκο και κάπως ανούσιο. Υπάρχει το Spotify for Artists αλλά είναι invitation-based, δε μπαίνει όποιος θέλει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
5 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε

Στη Ρούλα στην TV;

Να τώρα... Αυτά γράφεις και θα μπλέξεις το νεανικό κοινό. Ρούλα, τι Ρούλα;

 

Ρούλα last century... 😄

  • Χαχα 1
  • Συμφωνώ 1

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
6 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

Εγώ πάλι είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ γίνεται χωρίς ενδιάμεσο, το ξανάψαξα τώρα και δε βρίσκω τρόπο. Εκτός αν κάπως "δημιουργήσεις" εταιρία distribution για τον εαυτό σου, πράγμα που φαντάζει πολύπλοκο και κάπως ανούσιο. Υπάρχει το Spotify for Artists αλλά είναι invitation-based, δε μπαίνει όποιος θέλει.

Μα θέλεις να κάνεις τον διανομέα σε όλες τις πλατφόρμες; Δεν είναι απλό. Τηρούν διαφορετικές προδιαγραφές και δεν είναι μια και δύο. Ασχολήσου με κάτι πιο χρήσιμο και δώσε κάτι σε κάποιον που το κάνει επαγγελματικά.

Δες τα παραπάνω που έγραψα και δώσε βάση σε όλα. Ότι δεν μπορείς ανάθεσε το σε κάποιον που μπορεί. 

Πάνε οι εποχές που σου έπαιρνε η δισκογραφική το 90% για αυτες τις υπηρεσίες. Τωρα με ένα μικρό αντίτιμο μπορείς να τις εχεις.

  • Συμφωνώ 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου