Προς το περιεχόμενο

Μουσική και Τηλεόραση.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω πολλές φορές παρατηρήσει οτι η πλειονότητα μας κατακρίνει όσους εμφανίζονται κατά καιρούς στην τηλεόραση.

Κάνουμε αναφορές σε όλο το σινάφι που κρύβεται πίσω και μπροστά από τις κάμερες και χλευάζουμε όσους έχουν το θράσος να εμφανίζονται στο γυαλί μη έχοντας να επιδείξουν παρά μόνο αυτό. Βλέπουμε ανθρώπους χωρίς ταλέντο να κρατάνε κάπως άτσαλα το μικρόφωνο και να κάνουν επίδειξη της ομορφιάς τους και της χάρης τους (αν και τις περισσότερες φορές δεν συναντούμε κανένα από τα τρία αυτά χαρακτηρίστηκα). Εκνευριζόμαστε όταν βαπτίζονται από τον κάθε ανίδεο οι κακοί ως ταλέντα και οι μέτριοι ως φαινόμενα. Απογοητευόμαστε όταν ο κάθε «άξιος» για τα δικά μας δεδομένα μουσικός αποφασίζει να πάει με τα νερά της τηλεοπτικής υποκουλτούρας και παρουσιάζει το εκάστοτε έργο του μέσα σε ένα δίωρο που παρουσιάζονται, εκτός από τραγούδια, συνταγές μαγειρικής, μυστικά ομορφιάς και σώβρακα.

 

Πιστεύω οτι ξεχνάμε κάτι. Ότι όσο και να αγαπάμε την τέχνη μας (τη μουσική), αυτή δεν παύει να αποτελεί μια τέχνη με απήχηση και τεράστια δύναμη σε όλα τα κοινωνικά και πολιτιστικά στρώματα. Η τηλεόραση έχει απήχηση κυρίως στα λαϊκά στρώματα, τα οποία αποτελούνται από τη πλειοψηφία των ανθρώπων μιας κοινωνίας, οπότε το επίπεδο της μουσικής (και όλων των άλλων τεχνών) πέφτει τόσο χαμηλά όσο είναι απαραίτητο για να τέρψει τα αυτιά και τα μάτια των στρωμάτων αυτών. Όσο και να επικαλούνται την ποιότητα, δεν μπορούν (μπορεί να θέλουν, δεν ξέρω) να ξεφύγουν από το λαϊκό, κακό επίπεδο. Είναι και η τηλεόραση δουλειά, μην ξεχνάμε. Και στην τηλεόραση προτιμώνται η φελλοί, επειδή απλώς επιπλέουν και δεν κάνουν φασαρία, δεν τους χαλάνε τον ρου των πραγμάτων. Επίσης το κακό επίπεδό τους παρέχει ένα, τρόπον τινά, εφεδρικό προσωπικό: Δεν μπορεί ο χ, ok, ας πάρουμε τον ψ. Και αν ο ψ, που μας χρειάζεται (επειδή δεν έχει αξία από μόνος του), μας κάνει νερά, θα τον στείλουμε από εκεί που ήρθε.

 

Έτσι γίνονται οι δουλειές στις μέρες μας. Τόσο στη show business, όσο και παντού. Το θέμα και πάλι είναι το τι κάνουμε εμείς. Δεχόμαστε να βλέπουμε την σαβούρα που μας προσφέρουν ή όχι; Μήπως βλέπουμε τηλεόραση για να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τα σκουπίδια; Μήπως, αντί να κάνουμε μουσική, να διαβάζουμε ένα βιβλίο, να μιλάμε με τους ανθρώπους μας, καθόμαστε μπροστά σε ένα κουτί και χλευάζουμε κάτι που κανονικά δεν θα έπρεπε να μας αγγίζει; Μήπως βλέποντας τηλεόραση, συγκρινόμαστε με «καλλιτέχνες» χειρίστου είδους και έτσι ρίχνουμε το επίπεδό μας; Μήπως λέμε «αφού βγαίνουν στην τηλεόραση τέτοιοι χαβαλέδες, εγώ είμαι super»; Μήπως τελικά, θα έπρεπε να κλείσουμε την τηλεόραση και μαζί με αυτή την όλες τις άσχημες εικόνες, πρότυπα και ιδέες που μας πλασάρει και να την ανοίγουμε όποτε ξέρουμε οτι παίζει κάτι που ίσως θα άξιζε να δούμε;

 

Φιλικά

Terumi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως τελικά, θα έπρεπε να κλείσουμε την τηλεόραση και μαζί με αυτή την όλες τις άσχημες εικόνες, πρότυπα και ιδέες που μας πλασάρει και να την ανοίγουμε όποτε ξέρουμε οτι παίζει κάτι που ίσως θα άξιζε να δούμε;

 

 

το έχω κάνει εδω και χρόνια φίλε μου και πιστεψέ με ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ! :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω βλέπω μόνο τις ειδήσεις για τον καιρό διότι περνάω αρκετό χρόνο στην θάλασσα και καμιά ταινία το βραδύ στο filmnet.

Δεν είναι μόνο οι σαβουροεκπομπές που σου χαλάνε το μυαλό. Είναι και οι διαφημίσεις.

Γνωρίζετε οτι πολλές διαφημίσεις είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να μας μεταφέρουν στο υποσυνείδητο μας εικόνες οι οποίες βλάπτουν σοβαρά τον τρόπο σκέψης μας? Ειδικά κάποιες διαφημίσεις με γρήγορες εναλλαγές εικόνων. Αυτό δεν το κάνουν μόνο με εικόνες άλλα και με ήχους.

Όσοι ξέρουν περι συχνοτήτων γνωρίζουν πως κάποιες συχνότητες μας επιρεάζουν είτε θετικά, π.χ. θεραπεία ασθενειών, είτε αρνητικά, π.χ. τάσεις αυτοκτονίας.

Δεν έχουν ως μοναδικό σκοπό να διαφημίσουν κάποιο προϊόν, αλλα και να μας περάσουν κάποιο μήνυμα. Π.χ. να ψηφίσουμε το τάδε κόμμα, να ψηφίσουμε την αμερικάνα του fame story η ακόμα να αγοράσουμε το vέο cd single του kourosava.

Γενικά η τηλεόραση είναι πάρα πολύ βλαβερή απο όποια πλευρά και αν την δείς.

 

Και μην βιαστήτε να τα χαρακτηρήσετε όσα είπα επιστημονική φαντασία γιατί οτι είπα είναι γεγονός . Ψάξτε το και θα βρεθείτε προ εκπλήξεων :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι συχνότητες ανήκουν σε όλους τους έλληνες πολίτες και παραχωρούνται με άδεια στους σταθμούς. για να μην αναφερθώ στην κρατική τηλεόραση, που την συντηρούμε όλοι μας, ανεξάρτητα από το αν βλέπουμε ή όχι το πρόγραμμά της- ή αν μας αρέσει.

 

Οk, εάν εμένα μου άρεσε το black metal θα έπρεπε να παίζει η ΕΡΤ Ιmpaled Nazarine συνεχώς;

Έπειτα τα κρατικά κανάλια κρατάνε κάποιο επίπεδο σε σχέση με τα ιδιωτικά. Δεν μπορούν να το ρίξουν στη κουλτούρα, γιατί ο περισσότερος κόσμος δεν την καταλαβαίνει, οπότε προτιμούν να δυσαρεστούν του λίγους που την καταλαβαίνουν παρά τους πολλούς που δεν την καταλαβαίνουν. Ωστόσο έχουν κάποιες στιγμές που μπορείς να πεις οτι βλέπεις τηλεόραση.

 

Όσον αφορά τώρα στους ραδιοφωνικούς σταθμούς, δεν ανήκουν σε εμάς, αλλά στους ιδιοκτήτες τους οι οποίοι ουσιαστικά μαγαζάτορες είναι και θέλουν να έχουν περισσότερη απήχηση. Πώς; Ξέρουμε!

 

Φιλικά

 

Terumi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προς kurosava:κοίτα στο snopes τα περι εναλλαγής εικόνων, ή ρώτα ένα γιατρο ή ψυχολόγο.Το ξέρω οτι κυκλοφορούνε, αλλά είναι απλώς urban legends,ψαχτο λίγο ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προς kurosava:κοίτα στο snopes τα περι εναλλαγής εικόνων' date=' ή ρώτα ένα γιατρο ή ψυχολόγο.Το ξέρω οτι κυκλοφορούνε, αλλά είναι απλώς urban legends,ψαχτο λίγο ακόμα.[/quote']

 

Πρός Don_Pasquale: Και τα snuff βίντεο λέγαν οτι ήταν urban legends άλλα αποδείχθηκε οτι είναι πραγματικότατα. Μέχρι και στις ειδήσεις τα δείχνουν

Το θέμα το εχω ψάξει πάρα μα πάρα πάρα πολυ. Και ψυχολόγο ρώτησα , και εναν πολυ διακεκριμένο φυσικό ρώτησα, και δεκάδες βιβλία διάβασα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όσον αφορά το black metal' date=' μιας και έφερες αυτό το παράδειγμα, υπάρχουν αξιόλογα ελληνικά συγκροτήματα που διαπρέπουν, κυρίως στο εξωτερικό - συναυλιακά και δισκογραφικά. δεν χρειάζεται να παίζει η ερτ όλη μέρα τα video clips τους. αλλά όχι και να υποστηρίζουν τα στελέχη της (που εμείς πληρώνουμε) ότι η ελλάδα επροσωπείται στο εξωτερικό από διάφορα καραόκε. σε μια δημοκρατία υποτίθεται ότι όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες λόγου και έκφρασης.[/quote']

 

Οι Septic Flesh (δεν υπάρχουν πιά :evil: ) και οι Rotting Crist χρόνια τώρα είναι πρώτες μούρες όξω. Μπορεί σε πολλούς να μην αρέσουν αλλά εμένα

όταν πρωτοάκουσα μου άρεσε που κάναν δουλειά εξωτερικού.

 

Λυπάμε που στο λέω feather αλλά δύο είναι οι αναντίρητες αλήθειες της ζωής

1) η ελλάδα εκπροσωπείτε ΑΞΙΑ από το χόρχε, την αννούλα, και το δεσποινάκι.

2) η Γή είναι επίπεδη.

 

(συμφωνώ απόλυτα με ότι έχεις πεί φίλε μου :lol: :lol: :lol: )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι και στις ειδήσεις τα δείχνουν

δεν το έχω ψάξει για snuff..αλλά το παραπάνω βέβαια μην το πολυεμπιστεύεσαι γενικότερα.

 

Και ψυχολόγο ρώτησα , και εναν πολυ διακεκριμένο φυσικό ρώτησα, και δεκάδες βιβλία διάβασα.

 

Εγώ είδα απλώς το snopes, το βιβλίο του Vance Packard που πρώτη φορά μίλησε για το θέμα, και όσον αφορά την ιατρική η αλήθεια είναι οτι ο φίλος που ρώτησα δεν είναι διακεκριμένος (αλλά ελπίζει :) ), τώρα παίρνει το πτυχίο του.Πάντως απο μένα είναι πιο σχετικός. Απο κει και πέρα, γι αυτά που λέει το snopes εδώ http://www.snopes.com/business/hidden/popcorn.asp μια που το χεις κοιτάξει παραπάνω, τι λές?

 

"You see, Vicary lied about the results of his experiment. When he was challenged to repeat the test by the president of the Psychological Corporation, Dr. Henry Link, Vicary's duplication of his original experiment produced no significant increase in popcorn or Coca-Cola sales. Eventually Vicary confessed that he had falsified the data from his first experiments, and some critics have since expressed doubts that he actually conducted his infamous Ft. Lee experiment at all.

 

As usual, the media (and thereby the public) paid attention only to the sensational original story, and the scant coverage given to Vicary's later confession was ignored or quickly forgotten. Radio and television stations began airing subliminal commercials, leading to two congressional bills to ban the practice being introduced in 1958 and 1959 (both of which died before being voted upon). In 1973, Dr. Wilson B. Key picked up where Vicary left off, publishing Subliminal Seduction, an indictment of modern advertisements filled with hidden messages and secret symbols -- messages and symbols that only Dr. Key could discern (including the notorious example of the word "S-E-X" spelled out in the ice cubes pictured in a liquor advertisement). The old "subliminal advertising" controversy was stirred up again by Dr. Key's book, leading to the 24 January 1974 announcement by the FCC that subliminal techniques, "whether effective or not," were "contrary to the public interest," and that any station employing them risked losing its broadcast license. "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Don_Pasquale,

διάβασα το λίνκ που παρέθεσες και μπορώ να πω πως το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.

Η ιστορία αυτή ξεκίνησε την δεκαετία του '50. χρησιμοποιήθηκε ευρύτατα κατα την διάρκεια του πολέμου στο Βιετνάμ με σκοπό την πλύση εγκεφάλου του αμερικάνικου λαού. Χρησιμοποιήθηκε κατα την διάρκεια του ψυχρού πολέμου με την Ρωσία και απ'οτι ξέρω χρησιμοποιήτε ακόμα.

Τέλος πάντων.Το θέμα είναι πάρα πολυ μεγάλο και μπαίνωντας σε τέτοιους ατραπούς χάνεσε σε ενα πολύπλοκο σύστημα παραπληροφόρησης που έχει σαν αποτέλεσμα να καταλήγεις εκει που άρχισες.

Αναλύωντας τα ολα αυτά ορθολογικά και πάντα με σκεπτικισμό μπορώ να πω οτι είναι εφικτά όπως και πολλά άλλα παράλογα και μη αποδεκτά πράγματα που συναντούμε κάθε μέρα.

 

Θα ήθελα να κλείσουμε εδω αυτην την πάρα πολυ ενδιαφέρουσα κουβέντα για αυτονόητους λόγους. (θα μας μαστιγώσουν με midi cables) :)

 

Πριν όμως κλείσουμε θα ήθελα να αναφέρω το εξής:

Υπάρχει ένας ήχος, ο "κενός ήχος" ο οποίος ακούγετε στο ραδιόφωνο εκεί που δεν εκπέμπει κανένας σταθμός. Βάλε να "ακούσεις" τον "κενό ήχο" και θα παρατηρήσεις οτι θα αρχίσεις να χαλαρώσεις και θα φτάσεις ενα στάδιο πριν τον ύπνο. Δεν είναι τίποτα άλλο απο εναν απλό ήχο που όμως σε χαλαρώνει. Γιατί να μην υπάρχουν και άλλοι τέτοιοι ήχοι οι οποίοι να ερεθίζουν άλλα σημεία του εγκεφάλου μας με θετικά η αρνητικά αποτελέσματα? Γιατί να μην συμβαίνει το ίδιο και με τις εικόνες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν έκανα ένα search σε ότι βάσεις έχει πρόσβαση το ΕΚΠΑ.Δεν ασχολείται πολύς κόσμος με αυτό τελικά... Βρήκα 13 papers και άρθρα που έναι σχετικά πρόσφατα (τα τελευταία 20 χρόνια) και ασχολούνται με το θέμα...Το συμπερασμα ήταν οτι.....δεν έβγαλα συμπέρασμα.Έχω κρατήσει τους τίτλους σε ένα αρχειάκι αν τους θες.Ενδεικτικά για το μπλέξιμο που υπάρχει μερικές προτασούλες απο διάφορα άρθρα:

 

"A meta-analysis is used to demonstrate the ineffectiveness of subliminal advertising to influence the consumer's decision between alternatives"

 

"The resulting coefficient had a value r = 0.0585, which places the effectiveness of subliminal advertising on choice between the impact of aspirin on heart attacks and the relationship between alcohol abuse and a tour of duty in Vietnam"

 

"THE ANSWER IS NO - A NATIONAL SURVEY OF ADVERTISING INDUSTRY PRACTITIONERS AND THEIR CLIENTS ABOUT WHETHER THEY USE SUBLIMINAL ADVERTISING

ROGERS M, SEILER CA

JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH "

 

 

αλλά απο την άλλη μεριά:

 

"These two experiments show that although subliminal images do not lead consumers to choose a given product, they nevertheless increase consumer needs and thereby produce nonspecific behaviors"

 

"DUDLEY SC

SUBLIMINAL ADVERTISING - WHAT IS THE CONTROVERSY ABOUT

AKRON BUS ECON REV 18 (2): 6-18 SUM 1987 "

 

(Το παρακάτω διαφωνεί τελείως με τους προηγούμενους και μιλάει όχι μόνο για αποτελέσματα, αλλά για προβλέψιμα αποτελέσματα)

"SUBLIMINAL ADVERTISING - WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET

MOORE TE

JOURNAL OF MARKETING

46 (2): 38-47 1982"

 

Το οποίο τελικά αν δεν είσαι ειδικός να εκτιμήσεις τα ίδια τα journals και τα συγκεκριμένα άρθρα, δεν δείχνει καμμιά συμφωνία των επιστημόνων για να δεχτώ κι εγώ κάποιο συμπέρασμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου