Προς το περιεχόμενο

Keyboard, Synth, Midi....βοήθεια μπερδεύτηκα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητοί καλησπέρα και καλώς σας βρήκα,

 

Γράφω μουσική στο Laptop μου μέσω reason, fruity loops και τέλος Looping order με το acid.

 

Χρειάζομαι επειγόντως ένα keyboard για να χρησιμοποιήσω νέους ήχους στις δημιουργίες μου (πχ πιάνο, pads, synth sounds) αλλά και για live performance μαζί με το laptop πάντα. Το Live βέβαια θα στηριχθεί πάρα πολύ λίγο στο keyboard καθώς το σύνολο θα παίζει σχεδόν pre-recorded από το laptop.

 

Στην αρχή κοίταξα το Roland Sh-201, αλλά πιστεύω ότι είναι too much για αυτό που θέλω να κάνω και επίσης είναι Out of stock (νέες παραλαβές τον Ιούλιο).

 

Τώρα χαζεύω το M Audio Ozone http://www.audiomarket.gr/index.php?action=product&id=33&prevaction=category&previd=40&prevstart=0

 

Τι μου προτείνετε σε χαμηλή τιμή και για laptop based δημιουργία? Να σημειώσω ότι είμαι άσχετος γενικά με αυτά τα θέματα και δεν μου είναι απόλυτα ξεκάθαρη η διαφορά με controllers & synths.

 

Δηλαδή, αν πάρω controller κάνω την δουλειά μου ?

 

Εκτιμώ κάθε απάντηση/βοήθεια και πρόταση με top price τα 500 ευρώ.

 

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ![/b][/i]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ozone ειναι midi keyboard + κάρτα ήχου μαζί... αν το δεύτερο δε σε ενδιαφέρει μπορεις να βρεις πιο φθηνές λύσεις... εμένα από M-audio μου άρεσε το axiom, που έχει και pads πάνω, αλλά τελικά πήρα το oxygen, μιας και παίζω κιθάρα κυρίως και όχι πλήκτρα και ήταν λίγο πιο ακριβό από αυτά που διέθετα... πάντως η έκδοση με τα 25 πλήκτρα είναι στα μισά περίπου από οσα διαθέτεις... και τα δύο είναι πλήρως συμβατά με το reason. Δε γράφεις όμως πόσο πλήκτρα θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα πλήκτρα με καλύπτουν από 25 έως και 49

 

Το Axiom με τα 25 πλήκτρα, έχει κάποια presets για electronica, chill out κτλ?