Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικό πιάνο μέχρι 1000¤;


menelaos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά είμαι εντελώς άσχετος. Δεν ξέρω ΤΙΠΟΤΑ. Θέλει απλά ένα ο αδερφός μου, θα δώσει μέχρι 1000¤, του έχουν προτείνει κάποια Yamaha και ένα Roland, οπότε απλώς του είπα να περιμένει να ρωτήσω κι εγώ τους ειδικούς! :) Τι προτείνετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δώσε 169 ευρώ παραπάνω και πάρε το kurzweil PC1X!

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/en_EN/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=SYN0002285-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

 

Φοβερό κλαβιέ, απίστευτοι ήχοι και μεγάλη ποικιλία! Το έχω μισό χρόνο τώρα και μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους παντού και σε live και σε ηχογραφίσεις!

 

Είναι λίγο βαρύ το άτιμο αλλά αν του βρεις μια καλή θήκη δεν έχεις πρόβλημα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι έχω αυτό !!!

 

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/en_EN/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=EPI0000424-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

 

Καλοί ήχοι και απίστευτη σχέση απόδοση/τιμή (το έψαξα πολύ πριν το πάρω).

Μειονέκτημα ότι δεν έχει ενσωματωμένα ηχεία και πρέπει να "τ'ακουμπήσεις" και σε μονιτορς.

P>Ζωή είναι, δε βαριέσαι θα περάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 για το Kurzweil PC1X, είναι γ@μώ τα μηχανήματα! Και το SP88X είναι καλό για τα λεφτά του...

 

Εκτός από Kurzweil, κοίτα και τα Roland FP-4 και RD-300 SX που είναι αρκετά αξιόλογα. Αν δεν σε νοιάζει να έχει και πολλούς ήχους, το Korg SP-250 είναι επίσης καλό όπως και το Kawai ES-4.

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×