Προς το περιεχόμενο

Streaming καλλιτεχνικών εκδηλώσεων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρόσφατα ενημερώθηκα ότι η εταιρεία http://www.spectago.com/ σκοπεύει να ξεκινήσει streaming καλλιτεχνικών εκδηλώσεων.

Πώς το βλέπετε;

Θα πετύχει; Και αν πετύχει θα αλλάξει ριζικά, προς το καλύτερο ή το χειρότερο, το λάιβ όπως το ξέρουμε;

(Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό με ανάλογες προσπάθειες).

 

 

Edit: Φυσικά δεν έχω σχέση με την εταιρεία.

 

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκεί να μην καταντήσουμε τεμπέληδες θεατές/ακροατές

 

διότι π.χ. δεν συμφωνώ καθόλου με τον "στόχο" τους όπως οι ίδιοι αναφέρουν

 

Στόχος μας είναι να δώσουμε σε κάθε έναν από εσάς την δυνατότητα, να απολαύσετε μέσα στο σπίτι σας ή όπου αλλού θέλετε και σαν να είσαστε εκεί, θεατρικές και μουσικές παραστάσεις, την ώρα ακριβώς που συμβαίνουν, χωρίς μετακινήσεις, χαμένο χρόνο, ταλαιπωρία και περιττά έξοδα.

 

ένα καλλιτεχνικό γεγονός, εφόσον σε ενδιαφέρει να το παρακολουθήσεις ζωντανά , δεν είναι ούτε ταλαιπωρία ούτε χαμένος χρόνος

 

όσο για τους δημιουργούς/καλλιτέχνες δεν με πείθει ότι θα έχουν οφέλη από αυτό, πέραν ίσως της προβολής

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχομαι να γινει διακριτος ο διαχωρισμος του ΤΙ εχουν σκοπο να πετυχουν.

 

Δηλ, εννοειται οτι μεχρι και τωρα (λεμε, μπορει σε 50 χρονια αλλιως) η εμπειρια του να παρακολουθησεις απο κοντα ζωντανα καλλιτεχνες ειναι αξεπεραστη.

 

Αλλο το ενα αλλο το αλλο. Αυτο νομιζω ειναι αυτονοητο, και

 

Τωρα, απλα θα μπορει να γινεται με:

α) ενα μικρο αντιτιμο, τη χρυση τομη, που και να αξιζει να δεις, αλλα και να μην σε αποτρεπει να πας ή

β) δωρεαν, και με μονα εσοδα τις διαφημισεις, οπως πχ γινεται τοσα χρονια στο youtube. Η μονη διαφορα, οτι θα ειναι live stream.

 

Δυο σκεψεις ακομα:

1. Αυτο γινεται εδω και πολυ καιρο σε συνεδρια

2. Οι metallica το κανουν ηδη, live stream στις συναυλιες τους.

 

Αλλα, καθως ειμαστε στην Ελλαδα, και οσο καλες ιδεες να εχεις, λιγα πραγματα ευδοκιμουν....

 

 

ΥΓ: Αν δεν ειναι μεγαλες συναυλιες με αρκετη διείσδυση σε κοινο, δεν νομιζω να συνεχισει να υπαρχει σαν πλατφορμα....Και τι θα γινει; Θα το κανει μια μεγαλη δισκογραφικη, ή εταιρια που διοργανωνει live  και απλα η ιδεα, θα περασει ευκολα σε μεγαλα χερια (και στοματα)

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και το wacken το κάνει κάθε χρόνο, λογικά και άλλα μεγάλα φεστιβαλ

 

και το θεωρώ πιο ωραίο σαν πράξη . Γιατί αφού ο διοργανωτής ξοδεύει το μπατζετ του στα συγκροτήματα , έχει και δικαίωμα να το διαθέσει στο κοινό που δεν παρευρίσκεται , με έξτρα κέρδος από διαφημίσεις

 

Είναι δικό του προϊόν, δεν θα μου άρεσε αν ήμουν ο διοργανωτής του wacken π.χ. να το διανέμει άλλος

 

Πολύ μεγάλη κουβέντα βέβαια

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου θυμίζει λίγο το επεισόδιo Fifteen Million Merits της απίθανης σειράς Back Mirror...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου θυμίζει λίγο το επεισόδιo Fifteen Million Merits της απίθανης σειράς Back Mirror...

 

Black Mirror.

Με ποια έννοια, στο θυμίζει;

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Black Mirror.

Με ποια έννοια, στο θυμίζει;

 

Ναι ρε φίλε, εντάξει, ένα typo κάναμε.

Αν έχεις δει το επεισόδιο, τις "παρουσιάσεις" των "καλλιτεχνών" τις παρακολουθούσαν οι τηλεθεατές από το σπίτι τους, αλλά ήταν παραταγμένοι με avatars σαν σε συναυλία, ενώ υπήρχαν, αν θυμάμαι καλά, διαδραστικές λειτουργίες...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε φίλε, εντάξει, ένα typo κάναμε.

Αν έχεις δει το επεισόδιο, τις "παρουσιάσεις" των "καλλιτεχνών" τις παρακολουθούσαν οι τηλεθεατές από το σπίτι τους, αλλά ήταν παραταγμένοι με avatars σαν σε συναυλία, ενώ υπήρχαν, αν θυμάμαι καλά, διαδραστικές λειτουργίες...

 

Σκέψεις:

 

- Έχω βαρεθεί / συχαθεί (εδώ και χρόνια) τις ιαχές, τις κλανιές και τη μασχαλίλα διαφόρων που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η μεγαλύτερη και καλύτερη συναυλία όλων των εποχών ήταν το Woodstock (το οποίο, ειρωνικά, το έχουν βέβαια δει μόνο σε ταινία) και θεωρούν ότι πρέπει να προσπαθούν να μετατρέψουν σε κάτι τέτοιο οποιοδήποτε συναυλιακό δρώμενο.

 

- Πιστεύω / Ξέρω ότι σπανιότατα τυχαίνει να συμβεί μπροστά μου/σου κάτι καλλιτεχνικά αξιόλογο σε τέλειο συγχρονισμό με την ικανότητά σου να το δεχθείς. Συγκεκριμένα, έχει να μου συμβεί από το '81, οπότε τις περισσότερες φορές χρειάζομαι πάνω από μία ευκαιρίες για να κατανοήσω κάτι.

 

- Σπάνια (και στον κόσμο της ροκ, σχεδόν ποτέ) δεν συμβαίνει κάτι πραγματικά πρωτότυπο που να λειτουργεί διαδραστικά με το κοινό - δηλ. ο καλλιτέχνιος θα κάνει κάθε βράδυ τα ίδια, θα πει τα ίδια, θα αστειευτεί με τον ίδιο τρόπο και θα προτάξει το μικρόφωνο στο κοινό την ίδια στιγμή. Το λες και natural replay, αλλά πανάκριβο αν θες να το δεις πάνω από δύο-τρεις φορές.

 

- Παρ'όλη τη θεαματική προσπάθεια που γίνεται, τελικά η μουσική των μεγάλων σταδίων δεν λειτουργεί σαν μουσική, αλλά σαν χαβαλές. Αυτό το ακούγαμε ως φήμη από τη δεκαετία του '70 (τώρα το έχω επιβεβαιώσει βλέποντας πολλά βίντεο της περιόδου από εμφανίσεις των διαφόρων μεγαθηρίων της εποχής), αλλά θεωρώ ότι εξακολουθεί να ισχύει. Ο καλλιτέχνης οφείλει να βλέπει το κοινό του και να (αν μου επιτρέπετε) κινδυνεύει από το κοινό του. Συνεπώς, οι μικροί χώροι με καμιά 200αριά άτομα το πολύ είναι ιδανικοί. Έλα όμως που αυτό "δεν βγάζει τα λεφτά του". Άρα, το streaming είναι όντως μία ιδέα...

...

...

... που στην Ελλάδα θα αποτύχει, διότι:

 

α) οι Έλληνες προτιμούν το τζάμπα και ας είναι σάπιο φρούτο.

β) δεν υπάρχει πραγματικά καλλιτεχνική δραστηριότητα στη χώρα.

γ) το (β) σε συνδυασμό με το ότι, ωσάν απευθύνεσαι σε internet-aware κοινό, τότε οι συγκρίσεις με το εξωτερικό είναι αναπόφευκτες.

 

Αυτά.

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου