Προς το περιεχόμενο

manosg

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    22
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή manosg

0

Φήμη

  1. Hello. Τώρα δεν ξέρω ποιο setup μου έχεις δει/ακουσει και σε ενδιαφέρει. Τα πεταλακια ειναι απλα,tsakalis fuzz, morley wah/volume, boss chorus, cathedral(modded with hold function),line 6 delay. Ολα αυτά send/return σε εναν laney gh50l. Παραμορφωση απο τον ενισχυτη. Ακομα , παίζω ταυτόχρονα με εναν δευτερο ενισχυτη (πηραγμενη μικροφωνικη απο τα 60's), εκεί τα πραγματα είναι απλα, καθαρο/βρώμικο. Μεταξύ τους, μπορει να ειναι ο ενας στο καθαρο ο άλλος στο βρώμικο, η το αντιθετο, κτλ. Οταν παιζω με την double neck, υπάρχουν πιεζο ηλεκτρικα, που περνάνε απο ένα hartke preamp, reverb + delay (shared με τον laney), και ενα , και βγαινουν xlr στο Pa. τα πλήκτρα (πλάτες /ισοκρατήματα) είναι ενα roland pk-5 που δίνει midi σε ενα novation -Αstation. Τώρα ανα φασεις το setup είχε παραλαγές, (δαιφορετικα πεταλάκια κτλ) αλλα η νεοτροπία πάντα η ίδια. επισης, καμια κιθάρα μου δεν είναι ακριβή, η tele πχ της φωτογραφιας που ανέβασες, ειναι αγορασμένη 130ευρώ καινούργια, ότι άλλο θες το email μου ειναι [email protected]. Όπως λεει και ο φιλος μπασίστας haryy, δεν ειμαι και κανας περιέργος...(το password στο noiz δεν θυμώμουν)
  2. Είμαστε για Live στην ένδοξή επαρχία, και αφού στήνει ο P.a. τζης αφήνει "το παιδί" να κάνει soundcheck. Αφού στήνουμε τα stagg (!!!!!) τύμπανα με το πλαστικό σχεδόν stagg hihat, ανεβαίνει ένας drumer na κανει βοηθήσει στο linecheck, και να πάρουμε λίγο στάθμες. Ατάκα 1 : (προς ανυποπτο και ολομοναχο επι σκήνης drumer) τι 8ες να ακους απο τα μονιτορ??? Α και παιξε το τύμπανο(?????????)....
  3. Είμαι 23, τελείωσα με υποτροφία εφαρμοσμένη ζωγραφική και ηχοληψία .Η δουλεία μου ειναι να κάνω videoclip, για underground metal κυρίως μπάντες, και δούλευα σε metal δισκογραφική 3 χρόνια μέχρι που έκλεισε. Επίσης partime δουλέυω σε μια εταιρεία που στήνουμε εκθεσιακά περίπτερα (μέχρι 100τ.μ.). ΄Οτι λεφτά βγάζω τα χαλάω σε οτιδήποτε έχει σχέση με ηχητικό εξοπλισμό, και αυτό τον καιρό φτιάχνουμε με τα παιδια απο την μπάντα το δικό μας studio για πρόβες. Παίζω κιθάρα σε μια μπάντα, προφανώς , εχουμε κυκλοφορήσει το cd μας απο μια νορβιγική εταιρεία, επανακυκλοφόρησε, απο μια ολλανδική, παίζουμε Live 2-3 φορές το μήνα. Μπαίνω στο Noiz κυρίως για την ανταλλαγή απόψεων για εξοπλισμό κτλ.
  4. Superfunk ποιον laney ειχες παρει και σου έμεινε???? Πραγματικα θέλω να μάθω. Οι καινουργιοι orange έχουν πολλά προβλήματα, και όσοι φίλοι (5) μου έχουν πάρει σε λιγότερο απο ένα χρόνο τους έχουν παέι για service...2 φίλοι μου ΄ομως που πήραν ebay (αρχαίους προφανώς) την εβγαλαν πολύ οκ. Για mesa, αφου μιλάει η εμπειρία τα υπόλοιπα είναι περιτά... Δεν ε΄χεις ακούσει τίποτα για χειρότερη ποιότητα κατασκευής στους σημερινους mesa έστι?
  5. Hey. Είμαι έθισμένος στον ήχο της Laney και έχω 2 (vc2210" & gh50l) Είναι λίγο δύσκολο να τους συμπαθήσεις, καθως έχουν αρκετά ιδιαίτερο ήχο, αλλά τα τόσο αληθινά μεσαία εμένα με τρελένουν. Ο vc210" που υπαρχιε και σε εκδόσεις με 1χ12" η 2χ12" παει και γύρω στα 600 ευρώ με jensen η celestion ηχεια (προσοχή σε αυτό). και ειναι 30watt. δεν έχει βρομίκο καναλι (το βρώμικο του ειναι ενα υπέροχο overdrive) και ο ήχος του μοιάζει κάπωε με τους παλιούε vox ac30. Ο gh50L (βγαινει και σε 100watt και σε μια ειδική εκδοση την "tomi iomi", που δνε έχει τίποτα το ειδικό) με έχει συντροφευσει σε πολλα Live, σε τεραστιους χώρους (rockwave) με εβγαλε ασπροπρόσωπο, και δεν χρειάστηκε να τον παίξω πάνω απο το 5-6, και έχει 2 drive. Το 1 στο καθαρο καναλι (καπως σαν overdrive, σαν να κανει τον ενισχυτή να αρπάζει ποιο ευκολα) και το άλλο ειναι drive πανω στο drive, το οποιο μπορει να είναι απο αρκετά cool μεχρι πολυ βαρύ και να μην συγχωρεί τίποτα. Αρκετά σημαντικο : Σκυλιά. Ενώ ;orange, και καμία φορά και mesa, το ακριβώς αντίθετο. Δεν εχουν καταλάβει τίποτα οι Laney. Τους έχω παίξει με βροχή (πολυ βροχή) και χωρίς προστασία, τους εχω στριμώξει σε αυτοκινιτα ορθια, ανάποδα η κανονικά tουs έχω χρησιμοποιήσει απειρες φορες για κάθισμα, ορθιους και πραγματικά δεν έχουν πάθει τίποτα. Επίσης για την ιστορία, o Laney ήταν μπασίστας και επαιζε με τον μπόναμ και τον πλάντ ΄πριν αυτοι κατακ΄τησουν τον κόσμο....
  6. τι κοινο έχιε μια ακουστική κιθάρα και μια οικογενιακή πίτσα? Και τα 2 μπορουν να αποσχολήσουν μια παρέα των τεσσάρων για 20λεπτά....
  7. Ένα πρόγραμμα ήχου μπορέι να ανοίξει έναν αρχείο video , να επεξεργαστείς τον ήχο του (η να προσθέσεις άλλον) και να το σώσεις πάλι σαν αρχείο video. ενδεχομένως η φωτογραφική οσυ τραβάει με κάποια συμπιεση πυο δεν αναγνωριζει το προγραμμα ήχου σου. 3 λυσεις. 1.Βρες τι ποιοτητα είναι αυτή του video που έχεις βρες ένα προγραμμα (ταδε το avi) απο το download.com και μετετρεψε το σε κάτι ποιο κοινό που να το διαβάζει το προγραμμα σου. 2.Βρες ενα προγραμμα video που να μπορει να ανοιξει το video και παιξε απο εκει, με περιορισμένες δυνατοτητες στην επεξεργασια ήχου δυστηχώς. 3. Βάλε το Sonar. Επειδή video είναι η δουλειά μου (videoclip κάνω συγκεκριμενα) πολλές φορές κατάφερα να ανοιξω "δυσκολα" αρχεία video με το sonar, εκεί που κολαγαν ολα τα προγαμματα video μου.
  8. φίλε μου για το adat, έχεις απόλυτο δίκιο. Όσο ναναι είναι κατι που σου δίνει πολλές δυνατότητες επέκτανσης. Επισης παίζει και το spdif και έτσι μπορείς να επιλέξεις ακόμα 2 σουπερ προενισχύσεις αν δεν σε ικανοποιει κάποια στίγμή αυτό που έχεις. Λοιπόν η εμπειρία μου απο την firepod που την έχω κανα χρόνο. 1.αν κάνεις firmware update δεν δουλεύουν τα spdif i/o, η presosonus το ξερει γιατι στα φόρουμ έχιε γραφτεί παντού, αλλα δνε σε καλύπτει με εγγύηση. 2.Πραγματικά σε mac δουλεύει σουπερ.Την συνδέεις και κατευθείαν , εχεις καρτα ήχου. Ουτε drivers ούτε πολυπλοκότητες ούτε τίποτα. Έχει γινει 2-3 φορές σε Live να ποω σε έναν φίλο "φέρε το μακ" και να γράψουμε ένα 8καναλακι χωρίς πολλά πολλά. 3.Οι προενισχύσεις, αν θες να γράψεις κατι αρκετα απαιτητικο, (ακουστική κιθάρα με δάκτυλα) που το σήμα δνε είαν δυνατό, τα κανουν λίγο χάλια όλα. Φέρνουν φύσιμα, και εκει ανακαλύπτεις εκτός αυτόυ , οτι και το a/d δεν είναι και τόσο καλό. Σε τύμπανα όμως τα πράγματα έιναι πολύ καλύτερο. 4.Σε καμία περιπτωση δεν συγκίνεται με κάτι ποιο "προφέ" όπως αυτό, http://www.thomann.de/gr/dbx_386_mic_preamp.htm αν το παίξεις spdif. Αλλά αυτό δεν εχει 8 κανάλια έτσι? Μικρή λοιπον, ώραια ιδεά οι 8 προενισχύσεις, χωρίς πολλα΄πολλα΄προβλήματα στην σύνδεση, κανεις την δουλειά σου. Τώρα εμένα δεν με κέρδισε ποτε για την καταπλικιτκή ποιότητα ήχου της, αλλα οκ.
  9. Εχω την firepod. Βασικά με την firestudio έχει ελχαιστες διαφορές, όπως word clock. Και μεγάλη διαφορα στην τιμη. Παρε την firepod. Καλουλα είναι. Εγώ θα έλεγα, ενα ωραίο παιχνίδι. Οι προενισχύσεις, ειναι οκ, το a/d ειναι οκ , τιποτα θεαματικό. Στα ίδια λεφτά : http://www.thomann.de/gr/tascam_us1641.htm http://www.thomann.de/gr/esi_esu_1808.htm http://www.thomann.de/gr/lexicon_omega_studio.htm (6in kai misa λεφτα)
  10. Φίλε μου από όσο έχω καταλάβει το πρόβλημα : θες κατι σουπερ αξιόπιστο που να μην την ακούει απο κραδασμούς. θες κατι που να μπορεις να εχεις πολλα στοιχεια (καναλια) προηχογραφημένα και να τα δινεις κονσολα στέρεο. Δεν θα σε χαλαγε να μπορεις να τα ψηλοξαναμιξαρεις on the spot, ετσι γιατι κάτι σε χαλαγε. θες ο ντραμμερ σου ας πουμε να μπορει να ακουει μια αλλη μιξη (μετρονομο). Αν δεν σε ψήνει το λαπτοπι, τι λες για αυτήν http://www.thomann.de/gr/tascam_dp02_cf.htm Προτα απο όλα γράφει σε sd καρτούλα. Άρα σχεδον απίθανο να φαει κόλημα στο playback. Η Korg που ζαχάρωνες γραφει σε σκληρό., που μπορει ας πουμε να "χτυπήσει" (btw , εμένα μου έχιε χτυπη΄σει απο κραδασμούς σκληρός σε λάπτοπ). Μετά έχει fx send που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να κάνεις μια άλλη μίξη για κάποιον (drumer).η boss έχει μονο stereo out. Νομίζω οτι με 300 εισαι οκ, και πήρες και ένα ωραίο παιχνιδάκι που μπορεις να χρησιμοποιεις και στα γρήγορα για να γράψεις καμια ιδέα... Καλές αγορές.
  11. Oπως είπε και ο superfunk υπάρχουν πολύ τρόποι να γράψεις τύμπανα χωρίς πάρα πολλα μικρόφωνα. Τα pg που αναφέρεις για την σχέση τιμή/απ'οδοση έιναι αρκετά καλα για Live χρήση που τα έχω δουλέψει λίγο. Τα pg εμένα που αρέσουν αρκετά (και το pg 57 ξερω γω το αγαπώ πολύ για all around mic). Γνώμη μου, στα ίδια λεφτά πάρε τρια τέτοια που έρχονται με ωραίο συσ΄τημα clamp και (άσχετο μεν, άλλα χρήσιμο) ενα πολύ οκ xlr cable. Πιστεύω ότι ειναι πολύ ποιο καλα μικρόφωνα. http://www.thomann.de/gr/akg_d_22xlr_ccs.htm και για μικρόφωνο μπότας αυτό ξέρω γω http://www.thomann.de/gr/akg_d_11_xlr_ccs.htm Οσο αφορά το θέμα σου με την κάρτα.Το σήμα που παίρνεις τα μικρόφωνα τύμπανων, είναι συνήθως αρκετά δυνατό και χρειάζεται ελάχιστη προενισχυσή. Οποτε ίσως κάνεις και δουλειά χωρίς. Προσοχή όμως στο θέμα με balanced/unbalanced καθότι άν οι όχι με δυνατότητα προσενισχυσης εισοδοι δέχοντάι μόνο Line level σήμα (δεν είναι xlr η trs καρφί ) θα έχιες τα προβλήματα που αναφέρθηκαν. Btw, ποια κάρτα είναι αυτή που έχεις????
  12. το μικρούλι λες? που είναι κάπως σαν di? Το έχω για χρήση απο εδώ και απο εκεί (ακόμα και σε μπάσσο το έχω βάλει μια φορά σε live που δεν έπαιζε amp). Βγάζει λιγο θόρυβο, έχιε άπειρο gain που μπορεις να δώσεις (80db νομίζω) για Live χρήση είναι πολύ χρησιμο (αν έχεις ας πούμε καμια πεθαμένη ακουστική με τελειωμένα ηλεκρικά και δεν θες να την στείλεις με passive di στην κονσόλα ξέρω γω). Α και για 39 ευρά δεν βρίσκεις καλύτερο οπότε όρμα.
  13. τωρα αρχίζουν τα δύσκολα... Αν προσέξεις η πεταλιέρα σου πρέπει να έχιε κάποιο rooting option. δηλαδή. σου λέει οτι σε εναν ήχο που έχεις φτιάξει που έχει ξερω γω delay chorus tremolo kai distortion η σειρά είναι ξερω γώ. distortion/chorus/tremolo/delay. Αυτο ίσως να μπορεις κια να το αλλάζεις για να πετύχεις διαφορετικα αποτελέσματα. χρησιμοποιόντας την πεταλιέρα σου στο fx s/r του ενισχτυτή σου στην πραγματικότητα έχεις τα κανάλια του ενισχτυτή σου (καθαρό βρώμικο η ότι άλλο) που δίνουν στην πεταλιέρα και μετα αυτή στον τελικό. τι γινεται αν εσυ θες πρώτα το chorus και μετα το distortion του ενισχυτη? Χα. Δεν γινεται. ακόμα περισσότερο αν θες το volume της gt3 πριν το distortion του amp??? Ε ούτε αυτο γίνεται. Σκέψου λοιπόν αν αυτό ειναι πραγματικα το rooting σου σε βολεύει. Στο rooting που πρότεινες εσύ με τέσσερα καλώδια όπως είπες θα έπρεπε να δουλεύει κανονικά. Μήπως το fx s/r της πεταλιέρας ειναι απενεργοποιημένο και πρεπει να το πειράξεις για να "ανοιξει"? Αν σαρέσεi το distortion ας πουμε του ενισχυτή και θες την gt3 για κανα fx φάση, νομίζω οτι μάλλον θα χρειαστεί να ξαναπρειράξεις τους ήχους σου για να βγάλεις λίγο ακρή. Όσο αφο΄ρα την ερώτηση για το τρέμολο. Πρέπει να τσεκάρεις το wet/dry mix της πεταλίερας (αν υπάρχει δνε την θυμάμαι καλα) γιατι μπορει ας πούμε να έχιε πειραχτει αυτο. (το tremolo πρεπει να ναι όλο "wet" δεν στο εξηγώ καλά αλλα νομίζω το πιάνεις). για να ακουστει τρέμολο. Καλο ψάξιμο.
  14. Hey friend. Νομιζω οτι κατάλαβα τι χρειάζεσαι. Ο εγκέφαλος των τυμπάνων, αναλαμβάνει να μετατρέψει έναν παλμό σε Midi πληροφορία. (ποσο δυνατα χτύπησες και τι πάνω σε μια επιφάνειa μεταφραζεται σε Midi). Οπότε Εσύ χρειάζεσαι έναν midi controller που να μοιάζει με σετ τυμπάνων. Άλλο πράγμα δηλαδή. Να μια ιδέα oπως σου είπαν και ποιο πάνω http://www.thomann.de/gr/alesis_control_pad.htm αν διαβάσεις το manual θα δεις οτι η επιφάνεια είναι χωρισμένη σε μικρά velocity sensitive "pads". Ακόμα περισσότερο η συσκευή μπορει να πάρει εξωτερικά καποιο pad μποτας ( ας πουμε http://www.thomann.de/gr/millenium_e_drum_kick_bass_pad.htm,) 2 ακόμα pads για γενικη χρήση και πετάλη hihitat. Οποτε με λιγότερο απο ΄300 έχεις κατι που μοιάζει με σετ. Αλλιώς : http://www.thomann.de/gr/alesis_trigger_io.htm για να "μεταφράζεις" την πληροφορία απο τα triggers. και μετα pads. Good luck
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου