Προς το περιεχόμενο

Acanthor

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    635
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Δ.Υπάλληλος
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Acanthor

Musician

Musician (2/4)

0

Φήμη

  1. Κάτοχος της G3 αλλά και τελευταία της G3n. Κι εμένα μόνο τα εφφέ με ενδιαφέρουν, αφού τα drive μου τα έχω από πετάλια. Κατέληξα στο G3 αρχικά γιατί τα εφφέ της ήταν πολύ καλά και τα σύγκρινα με αυτά των πεταλιών που είχα για αρκετά χρόνια. Τώρα με την G3n έχω περισσότερη ευελιξία να χρησιμοποιήσω σε λάηβ καταστάσεις 7 πετάλια ταυτόχρονα και το ταπ τέμπο με το πόδι. Ωστόσο το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να τη βάλεις όχι στην είσοδο του ενισχυτή, αλλά στη λούπα (fx loop send/return) ώστε να βγουν τα εφφέ καθαρά από την τελική ενίσχυση. Εκεί είναι η μέρα με τη νύχτα. Ενθουσιάστηκα όταν το έκανα. Αρνητικά της G3n: Με κιθάρα με active μαγνήτες στα ακουστικά δεν αποδίδουν τα drive καλά (για εξάσκηση στο σπίτι), τα εφφέ είναι οκ. Η G3 τα είχε λύσει αυτά τα θέματα (πατούσες κουμπάκι όταν έπαιζες με active μαγνήτες) και είχε καλύτερη ποιότητα ήχου σε PA/monitors/headphones απευθείας και σε καταστάσεις ηχογράφησης θεωρώ. (άσε που έπαιρνε και μπαταρίες...). Anyway, από όσα είχα δοκιμάσει όταν ψαχνόμουν αυτή είχε την καλύτερη προσωμοίωση πεταλιών (και κυρίως σε πετάλια που είχα στο παρελθόν, γι'αυτό είχα και πιο ολοκληρωμένη άποψη). Στα χρήματα αυτά είναι μονόδρομος η zoom πιστεύω. ΥΓ: By the way, πουλάω τη G3 (στις αγγελίες) γιατί όπως είπα πριν η G3n με βολεύει περισσότερο.
  2. Το attenuator δεν το γλυτώνεις σε κάθε περίπτωση, αφού θες "τσιτωμένο" τελικό. Απέφυγε τους ENGL που ενώ είναι πολύ ποιοτικοί, απλά δε σου κάνουν αφού τους άκουσες. (Θα συμφωνήσω με το χαρακτηρισμό, ψυχροί, "σκληροί" κλπ). Μια βόλτα από τον Κουρμπή που έχει κάποιους boutique ως συνήθως ίσως σου δώσει τη λύση. Επίσης ένα τηλέφωνο στο Σταύρο Ντούκα στα Γιάννενα (www.gutars.gr) που έχει και συνεργάτες στην Αθήνα και φέρνει τους KOCH για να σου δώσει και μία γνώμη επιπλέον θα βοηθούσε.
  3. Φίλε Νίκο, δε θα επεκταθώ πάλι ούτε θα διαφωνήσω άλλο μαζί σου γιατί το θέμα ξεφεύγει και γενικοποιείται αρκετά οπότε κάπου χάνει και το νόημά του. Σου στέλνω ένα πμ γιατί θα ήθελα να μάθω κάτι παραπάνω, για να μην κουράζουμε τον κόσμο. Επίσης να πω ότι δεν είναι τυφλή αντίδραση σε καμία περίπτωση (ποτέ δεν υπήρξα αναρχικό ή αντιδραστικό στοιχείο άλλωστε) και έφτασα στο σημείο αυτό ύστερα από πολλούς μήνες ψαξίματος και λόγω επαγγέλματος. (Θα καταλάβεις περισσότερα στο πμ.) Και με τη σύμβαση δεν έχω πρόβλημα ιδεολογίας απαραίτητα. Απλά έχω κόλημμα με τους νόμους και θέλω να είμαι καλυμμένος σ'ό,τι κι αν κάνω... Ευχαριστώ για την εποικοδομητική "δημόσια" συζήτηση και εύχομαι να δώσαμε τροφή για σκέψη σε αρκετούς εδώ μέσα, άλλωστε υπάρχουν νόμοι, συμβάσεις, λινκς για όποιον έχει όρεξη να διαβάσει και να κρίνει μόνος του αν τελικά πιστεύει ότι καλώς ή κακώς πληρώνει ή όχι διόδια και για ποιό λόγο. Γι'αυτό θα σε παρότρυνα να τα παραθέσεις , έστω και ως λινκς γιατίμπορεί κάποιοι να ενδιαφέρονται. Ευχαριστώ Όμηρος
  4. Ήρθα? ;D Απλά είπα ότι έχεις σε κάποια θέματα δίκιο όπως και τα επεσήμανα Μα το δευτερεύον δίκτυο δεν έχει γίνει καν! Δεν υπάρχει εναλλακτική διαδρομή. Και κάπου αλλού, αλλά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω όλο το οδικό δίκτυο αυτή τη στιγμή. Πάντως τουλάχιστον για τα τέμπη πες μου την εναλλακτική διαδρομή. (Εδώ κολλάει το "όποιος δε θέλει να πληρώσει πάει από την παλιά") Φυσικά. Απλά λέω ότι θα έπρεπε να είχαν μεριμνήσει για κάποιες κατηγορίες ανθρώπων. Λάθος? Ναι, μπερδεύτηκα ;D. Εννοώ κάποιος που μένει πιο πάνω (να πούμε Μαλακάσα?) και δουλεύει στην Αθήνα. Μάλλον στο "Επίσης φυσικά και θα πληρώσει το Δημόσιο και εμείς, αλλά αφού ολοκληρωθούν τα έργα. Παράλογο?" αναφέρεσαι. Δεν πήγαινε σε σένα συγκεκριμένα. Πήγαινε στα παιδιά που είπαν ότι πρέπει να πληρώνουμε από τώρα για να κατασκευαστεί ο δρόμος το 2050 (τυχαίο έτος). Κάτι στο οποίο είμαι κάθετα αντίθετος. Πάντως για να ξεκαθαρίσουμε κάτι χωρίς καμμία διάθεση αντιπαράθεσης: Νομίζω ότι έχεις στο μυαλό σου ότι κάνω προπαγάνδα κατά των διοδίων ενώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ξαναλέω ότι απλώς παρέθεσα κάποια στοιχεία που είναι καλό να τα γνωρίζουν όλοι αναφέροντας συγκεκριμένες διατάξεις και αδιαμφισβήτητα στοιχεία χωρίς να πραφράζω κάτι. Σε όσα στοιχεία δεν ήμουν ακριβής ή γνώριζε κάποιος κάτι παραπάνω, ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΑ, συμφωνούσα χωρίς κανέναν ενδοιασμό. (το είδες παραπάνω άλλωστε) Θα μπορούσες ίσως να παραθέσεις κι εσύ κάποια στοιχεία από τις εταιρείες που γνωρίζεις με σημεία της σύμβασης και με άλλους νόμους ίσως, έτσι ώστε να μας δώσεις τροφή για έρευνα και σκέψη για να ευαισθητοποιηθούμε περισσότερο και γιατί όχι, να πράττουμε διαφορετικά από δω και στο εξής. Εγώ πάντως μέχρι στιγμής δε βλέπω τη νομιμότητα της σύμβασης αυτής εκτός από το γεγονός ότι το ψήφισε η Βουλή (δεν είναι λίγο φυσικά...) απλά πάσχει συνταγματικά από πολλές μεριές και έτσι όσο εγώ είμαι Συνταγματικά κατοχυρωμένος θα πράττω ανάλογα, τουλάχιστον με τα τωρινά δεδομένα. Δε σύμφωνώ όμως με τις "καημένες" τις εταιρείες που χρεώνουν τα δημόσια έργα στο 3πλάσιο (δεν είναι τυχαίο το ποσοστό), που καλύπτουν πάντα το ποσοστό των απροβλέπτων (χωρίς φυσικά "απρόβλεπτο" λόγο) που τους επιτρέπει ο νόμος, που πάντα χρεώνουν το δημόσιο για συμπληρωματικές εργασίες που δε γίνονται ποτέ, απλά και μόνο γιατί από τις αρχικές τους συμβάσεις προβλέπονται βάσει νόμου και φυσικά οι εργολάβοι τα θεωρούν δεδομένα... Δε συμφωνώ με τη λογική του να πληρώνεις κάτι για το οποίο έχουν πληρώσει 3-4 προηγούμενες γενιές και τελικά να μην το έχεις γιατί πολύ απλά τα "εφαγαν" κάποιες κυβερνήσεις. Δε με απασχολεί που θα τα βρουν. Να πουλήσουν όλοι τα 50-150 ακίνητα που έχουν στη διάθεσή τους ο καθένας (όχι τυχαιο το νούμερο) και να τα δώσουν. Αν δεν μπορούν να τα βρουν προτιμώ να μη γίνει ο δρόμος ειλικρινά παρά να μου ζητάνε 4 ευρώ σε κάθε διέλευση (από αρχές 2011) και να ξέρω ότι εξαιτίας κάποιων άλλων πρέπει εγώ να βγάλω το φίδι απ'την τρύπα. Αρκετά φίδια έβγαλα (φιδάκια για την ακρίβεια, γιατί τώρα το φίδι έγινε δεινόσαυρος στην τρύπα) από το μειωμένο μου μισθό, τα κομμένα μου δώρα, από το ΦΠΑ στην καθημερινότητά μου, από φόρους στα καύσιμα, ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας κλπ. Λυπάμαι, δε θα πάρω...(ό,τι μπορώ τουλάχιστον...) Όμηρος ΥΓ: Συγνώμη για τη μακροσκελή μου απάντηση και για τον ενδεχόμενο τόνο αγανάκτησης που μπορεί ίσως να παρεξηγείται από κάποιους. Δεν έχω να πω κάτι άλλο κι αλλιώς.
  5. Αν είναι για την εθνική οδό (τα τμήματα που έχουν παραχωρηθεί) υπεύθυνη είναι η εταιρεία, οπότε κινείσαι δικαστικά για να διεκδικήσεις αποζημίωση. Αν είναι παράπλευρη οδός ευθύνη έχει το Δημόσιο που σε κάθε περίπτωση είναι ο Δήμος που και πάλι κινείσαι ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ και δικαιώνεσαι στις περισσότερες περιπτώσεις (έχω αρκετά παραδείγματα για λακκούβες, κάτι κομμένα κλαδιά που .έπεσαν σε αυτοκίνητα, κάτι κάδοι που ήταν σε λάθος θέση, κάτι πέτρες που πετάχτηκαν από εργασίες τεχνικών του Δήμου κλπ). Ναι καταλαβαίνω. Απλά όταν λέμε ότι πήγαν στο δημόσιο έχεις στο μυαλό σου τους διορισμούς φυσικά, απλά καλύτερα να μειώσεις το ποσοστό κατά πολύ γιατί προφανώς δεν περιλαμβάνονται στο δημόσιο οι περιουσίες των εκάστοτε πολιτικών που τα έκαναν βίλλες, off-shore εταιρείες, κατασκευαστικές, αυτοκίνητα, εξοχικά πισίνες κλπ....Και μιλάμε για ΠΟΛΛΑ ακίνητα....
  6. -Σύμβαση παραχώρησης 3555/16-4-2007 βέβαια - ΔΝΤ με το ν. 3845/6-5-10 = 3 χρόνια πριν... -Άρα δηλαδή θα πρέπει να κάνουν απόσβεση σε 2 χρόνια πχ... -Και πρέπει να είμαστε εμείς αυτός ο ΜΑΛ... που λες δηλαδή, επειδή τα λεφτά που έχουμε ήδη πληρώσει (παππούδες, μπαμπάδες κλπ) πήγαν αλλού... Περίεργα μας τα λέτε. ::) Το επόμενο που περιμένω να διαβάσω είναι ότι κάποιοι από δω μέσα έχουν ήδη καταθέσει και χρήματα στο λογαριασμό της Τράπεζας της Ελλάδος για τη μείωση του χρέους... Ειλικρινά και ΠΑΝΤΑ χωρίς ίχνος ειρωνείας, απλά απορώ...
  7. @ ndnikola Χρόνια πολλά και προσωπικά λοιπόν! ;) Να ξεκαθαρίσω κάτι: Δεν παροτρύνω κανέναν εδώ μέσα να μην πληρώνει τα διόδια. Απλά έθιξα κάποια σημεία τα οποία χρήζουν προβληματισμού από όλους μας και περισσότερης διερεύνησης και ουσιαστικά χωρίς να αναφέρω νόμους κλπ παρά μόνο ένα κατατοπιστικό λινκ με πολλά νομικά ζητήματα και απλά αναφέρω επιγραμματικά τα στοιχεία που παρατίθενται για να μπορεί ο καθένας να δει περί τίνος πρόκειται. 1. Έχεις δίκιο προφανώς όσον αφορά στη συντήρηση της παράπλευρης οδού αφού είναι υποχρέωση του Δημοσίου και όχι η κατασκευή της όμως την οποία αναλαμβάνει η Κοινοπραξία σύμφωνα με το αρ. 4.3.3. Κάτι το οποίο δεν έχει γίνει για το δευτερεύον τοπικό δίκτυο πχ στα Τέμπη. 2+3. Δεν προσπαθώ να πω κάτι τέτοιο, είμαι άλλωστε νομοταγής πολίτης, ούτε αποτελεί αυτό επιχείρημα. Γιατί το αντίστοιχο μπορούμε να το αναγάγουμε και σε άλλα θέματα της καθημερινότητάς μας και το μόνο που θα καταφέρουμε είναι η απόλυτη αναρχία και κόντρα στα πάντα αφού δεν μπορεί να μας κάνει κανείς τίποτα. 4.Έχουν κινηθεί άλλοι δικαστικά και περιμένουμε να δούμε της αποφάσεις του ΣτΕ περί Συνταγματικότητας της σύμβασης. Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω προσωπικά. 5. Δεν είναι ο λόγος αυτός μόνο. Απλά αυτό μου προκαλεί αγανάκτηση. Δεν κατάλαβα γιατί να με προβληματίσει που η Αττική Οδός δεν υπήρξε κερδοφόρα τα τελευταία χρόνια. Όλοι ανοίγουν μια επιχείρηση και θέλουν μέσα σε ένα χρόνο όχι μόνο να κάνουν απόσβεση αλλά να γίνουν και πλούσιοι. Είμαι αντίθετος με τη νοοτροπία αυτή. 6. Ωραία, χαίρομαι και ήλπιζα να έχουν γίνει μηνύσεις για τη μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων συγκεκριμένα, για να δούμε τί θα πουν τα δικαστήρια. 7. Εκκρεμούν κάποιες υποθέσεις απ'όσο έχω διαβάσει, αλλά δεν επιμένω γιατί δεν είναι επίσημο! ;) 8. Όχι, αλλά κάποιες κατηγορίες ανθρώπων θα έπρεπε να τις είχαν εξαιρέσει από τα διόδια. Άλλωστε η σύμβαση προβλέπει χιλιομετρική αποζημίωση (αρ. 24.2.3), ενώ οι άνθρωποι είτε πάνε στην Τραγάνα είτε στον Αγ. Στέφανο θα πληρώσουν το ίδιο. Ναί αλλά στη σύμβαση στο αρ. 4 ορίζει: 4.4.1 Ο Παραχωρησιούχος αναλαμβάνει να εκτελέσει το Έργο σύμφωνα με τους όρους της παρούσας και των Προσαρτημάτων της. Ειδικότερα, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, αναλαμβάνει αποκλειστικά με δαπάνες του και με δικό του κίνδυνο, εκτός αν άλλως ορίζεται ρητά στην παρούσα: (i) Να χρηματοδοτήσει το Έργο με ίδια και δανειακά κεφάλαια Επίσης φυσικά και θα πληρώσει το Δημόσιο και εμείς, αλλά αφού ολοκληρωθούν τα έργα. Παράλογο?
  8. 1.Από την επένδυση που θα κάνει η κοινοπραξία. Όταν φτιάχνεις μια εταιρεία (οτιδήποτε) επενδύεις προφανώς. Σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό, υποδομές, προσωπικό, γραφεία κλπ. Που σημαίνει ότι πληρώνει η Κοινοπραξία για την επένδυσή της (κατασκευή δρόμου) και μόλις τελειώσει το έργο θα αρχίσει να εισπράττει κανονικά. Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Όλος ο επιχειρηματικός κόσμος έτσι λειτουργεί, αυτοί γιατί να αποτελούν εξαίρεση? 2. Αφού λοιπόν ολοκληρωθεί ο δρόμος θα αρχίσουν να εισπράττουν κανονικά τα διόδια και θα ασχολούνται με τη συντήρησή του κάθε τόσο σε ώρες ΜΗ αιχμής για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ανθρώπων που πληρώνουν...Όπως κάνει η Αττική οδός δηλαδή. Μου φαίνεται πολύ απλό αυτό και προφανές. Όπως ακριβώς λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις. Κάπου εκεί το κόβω κι εγώ.... :'(
  9. Μερικά σημεία όσο πιο επιγραμματικά γίνεται κι από μένα. 1."Όποιος δε θέλει να πληρώσει υπάρχει εναλλακτική" Στα Τέμπη που έχει 2 σταθμούς διοδίων δεν υπάρχει εναλλακτική εκτός κι αν πάει κανείς γύρω από το βουνό. Στην παράπλευρη οδό των Αφιδνών έχει μία λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση με έντονη κυκλοφορία κυρίως από φορτηγά, χωρίς κεντρικό διάζωμα, προστατευτικές μπάρες και φωτισμό. Το ίδιο ισχύει και σε πολλά σημεία κυρίως της Εθνικής οδού. (Πελασγία, Καραβόμυλος, Στυλίδα, όλη η Κορίνθου - Πατρών κλπ) 2.Ο δημόσιος υπάλληλος έχει συνταγματικό δικαίωμα να ζητήσει ό,τι στοιχεία θέλει προκειμένου να κάνει τη δουλειά του σωστά. Έχει πρόσβαση στα στοιχεία οχημάτων του Υπουργείου και μπορεί να στείλει πρόστιμο μέσω της Εφορίας σε κάποιον που δεν έχει πληρώσει διόδια (δημόσια). Ο ιδιωτικός υπάλληλος δεν έχει κανένα δικαίωμα να σου ζητήσει τίποτα. Απλά φωτογραφίζει την πινακίδα και αυτό είναι όλο. Η σύμβαση του δίνει το δικαίωμα να ζητήσει τα στοιχεία από το Υπουργείο αλλά αυτό δεν υποχρεώνει το δημόσιο υπάλληλο να του τα δώσει. 3. Η Αστυνομία δεν έχει καμία δικαιοδοσία αφού είναι θέμα μεταξύ ιδιωτών και όχι δημοσίου αφού άλλωστε περνώντας από τα διόδια χωρίς να πληρώσεις δεν καταστρέφεις ξένη περιουσία, δεν παραβιάζεις τον Κ.Ο.Κ.. Επίσης δεν μπορεί να σε παρακρατήσει κανείς σε δημόσιο δρόμο παρά τη θέλησή σου, ούτε όμως και να προκαλέσει παρακώλυση της συγκοινωνίας. 4. Έχει νόημα μόλις αναλαμβάνεις ένα έργο και το τελειώνεις να το εκμεταλλεύεσαι σύμφωνα με τη σύμβασή σου πχ τη γέφυρα Ρίου - Αντιρίου. Ειπώθηκε προηγουμένως ότι δεν έχει νόημα η εταιρεία να ζητάει χρήματα για κάτι που ΘΑ φτιάξει. Όταν το φτιάξει λοιπόν το συζητάμε. Όπως με την Αττική οδό. Είναι σαν να είμαι μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και να ζητάω από τους συνδρομητές μου να πληρώσουν για τις νέες υπηρεσίες mobile internet που θα παρέχω στο μέλλον. Σαν να ετοιμάζομαι να φέρω τα καινούργια ρούχα "Mitsos collection" από την Ιταλία και να ζητάω προκαταβολικά χρήματα από τους πελάτες μου κ.ο.κ. 5. Πάω από την Εθνική για να πάω πιο γρήγορα στον προορισμό μου και όχι για να περιμένω σε ουρές και να πηγαίνω με 60 γιατί εσύ αποφάσισες να κάνεις έργα συντήρησης μέσα στο μεσημέρι της Κυριακής που επιστρέφουν όλοι. Στην Αττική οδό όλα τα έργα γίνονται μετά τις 12 το βράδυ καθημερινές... 6. Κάποιος ανέφερε ότι εκκρεμούν μηνύσεις προς κάποιους του "κινήματος" κατά των διοδίων. Να διευκρινίσουμε ότι οι μηνύσεις αυτές έγιναν σε 3-4 ανθρώπους με τις εξής κατηγορίες: καταστροφή ξένης περιουσίας, συκοφαντική δυσφήμιση και παρακώλυση συγκοινωνίας. Δεν είδα πουθενά εγώ για μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων. 7. Το γεγονός ότι ψηφίστηκαν οι συμβάσεις αυτές στη Βουλή δεν τις νομιμοποιεί κιόλας, αφού καταστρατηγείται το Σύνταγμα σε κάποια άρθρα τους οπότε και να σε κυνηγήσει κανείς νομικά θα καταπέσει σε οποιοδήποτε δικαστήριο. Και στην τελική αν είναι τόσο πια κατοχυρωμένες οι εταιρείες γιατί δεν κινούνται νομικά εναντίων όλων αυτών που "παράνομα" δεν πληρώνουν τα διόδια? ::) 8. Είναι δίκαιο γι'αυτούς που μένουν σε προάστιο και δουλεύουν στο κέντρο να πληρώνουν διόδια κάθε μέρα? Αλήθεια όταν αρχές του 2011 διπλασιαστούν τα διόδια όπως δήλωσε ο υφυπουργός υποδομών σε ένα κανάλι πριν ένα χρόνο, θα έχετε την ίδια άποψη? Συμφωνώ με την άποψη ότι τα blogs δεν είναι πανάκεια αφού ο καθένας γράφει την άποψή του ελεύθερα...Όταν όμως στηρίζονται σε διασταυρωμένα δημοσιεύματα, συνεντεύξεις αρμοδίων Υπουργών, νόμους, άρθρα του Συντάγματος τότε νομίζω ότι ως προς αυτό το κομμάτι τουλάχιστον οφείλουμε να το εξετάσουμε καλύτερα το θέμα και να κρίνουμε μόνοι μας αν μας πείθει αυτό ή όχι. Σχετικά νομικά ζητήματα που είναι καλό να τα ξέρουμε όλοι εδώ Λυπάμαι για το λινκ, δεν αποτελεί διαφήμιση προς το blog, απλά δεν τα βρήκα αλλού καλύτερα μαζεμένα.... Όμηρος ΥΓ: Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες για χθες και ευχές για ένα καλύτερο αύριο για όλους και κυρίως για τις επόμενες γενιές που έρχονται.
  10. Acanthor

    Επιλογή DAW

    Έχω κατεβάσει από το σάητ το Reaper και έχω αναβαθμίσει το Ableton Live 7 στην έκδοση 8 αφού ήταν και δωρεάν. Λέω να ξεκινήσω με το reaper και ίσως παράλληλα να ψάξω λίγο και το ableton εφόσον τα έχω εύκαιρα και δωρεάν με όποιους περιορισμούς φυσικά... Υποθέτω όμως ότι τώρα πρέπει να βρω και μερικά VST για τα όργανα που θέλω να βάλω στα tracks ή λούπες κλπ. Έχει να πέσει πολύ διάβασμα! Καμιά πρόταση για το ξεκίνημα?...
  11. Acanthor

    Επιλογή DAW

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι ιδιαίτερα εξοικειωμένος με τα προγράμματα του είδους και έλεγα να ξεκινήσω όσο πιο "safe" (όχι ως προς την ευκολία, αλλά ως προς αυτό που θα κάνει τη δουλειά που θέλω καλύτερα) γίνεται ώστε να αρχίσω να μαθαίνω από την αρχή αυτό που κατά πάσα πιθανότητα θα μου κάνει τη δουλειά. Καλό είναι να είναι ένα πρόγραμμα εύχρηστο αλλά αν δεν έχεις ξαναδουλέψει μ'αυτά ό,τι και να κάνεις δύσκολα θα σου φανούν. Απ' ό,τι είδα έχει αρκετούς περιορισμούς το Ableton lite σε σχέση με την πλήρη έκδοση που ίσως στο μέλλον μου φανούν, αν και δεν τους καταλαβαίνω όλους τους περιορισμούς. Διορθώστε με αν κάνω λάθος! ;) Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καταλήξει ακόμα.... ::)
  12. Διαβάζοντας πολλές ώρες τώρα παλιά θέματα και αναζητώντας το καλύτερο για την περίπτωσή μου DAW, ακόμα δεν έχω καταλήξει και γι'αυτό ζητώ τη βοήθειά σας. Τα δεδομένα είναι τα εξής: Είμαι κιθαρίστας και έχω τη Line6 Toneport UX1 ως κάρτα ήχου και κατά συνέπεια χρησιμοποιώ το podfarm με το οποίο είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Αυτό που θέλω να κάνω από δω και στο εξής είναι να καταφέρω να φτιάχνω κομμάτια από την αρχή. Όχι μόνο με rock ήχους αλλά και electro με λούπες υποθέτω, hip-hop και ό,τι κάτσει γενικώς πειραματικά... Με την toneport μου δόθηκε και το Ableton Live 7 lite και έλεγα να ξεκινήσω μ'αυτό αν και επειδή βλέπω ότι δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο οπότε δεν ξέρω αν κάνει αυτά που θέλω, σκέφτομαι να δοκιμάσω το Reaper που απ' ό,τι διάβασα είναι εύχρηστο, αρκετά ελαφρύ και οικονομικό. Επίσης είχα κάποτε δουλέψει για λίγο το cooledit το οποίο έγινε audition, αλλά δε βρήκα πολλά στοιχεία γι'ατό εδώ. Η άλλη σκέψη είναι να πάρω το cubase 5 essential (ή σε trial για λίγες μέρες) που είναι στην απλή έκδοσή του πιο οικονομικό (140 ευρώ) μιας και στο παρελθόν έχω χρησιμοποιήσει για λίγο το SX3 ΜΟΝΟ όμως για ηχογράφηση κιθάρας και για import midi για δημιουργία backing tracks... Αν βοηθάει να αναφέρω ότι το pc διαθέτει έναν Quad Core 2 2,4ghz με μνήμη DDR3 2GB. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων Όμηρος
  13. Αν είναι το θέμα τα κανάλια τότε και 10 μου φτάνουν και περισσεύουν!! Άλλες σημαντικές διαφορές δεν έχει? Θα τσεκάρω το reaper! Ευχαριστώ!
  14. Με την έκδοση Essential είναι κανείς καλυμμένος για να γράφει απλώς μουσική χωρίς τρελές απαιτήσεις και επαγγελματική χρήση ή πρέπει να πάει κανείς στην καλύτερη έκδοση ή έστω στην έκδοση studio? Δεν μπορώ να καταλάβω τις διαφορές καθότι ολίγον τι άσχετος...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου